Aihe

Välillä olen aika sekopää

Anonyymi

Mutta kyllä saan "kohtaukset" tänäpäivänä jo tietyillä tekniikoilla menemään aika nopeasti ohi. Olen päässyt tietyllä tavalla eteenpäinkin, vaikka ahdistusolotiloja tulee nyt, kun on aikaa ottaa niitä vastaan. Ja otankin ne vastaan ja annan mennä pois.

Sitten tulee sellaista, että pelkään omia liian voimakkaita tunteitani. Se saa olon todella epätoivoiseksi. Pelkään, että myös sinä haluat minulle pahaa. Olen kuitenkin tavannut epänormaalin paljon ihmisiä, jotka ovat tehneet minulle pahaa tai yrittäneet tehdä minulle pahaa. Siksi en voi luottaa, että oikeasti kukaan välittäisi. Kun ihan läheisissäkin on ollut pahantekijöitä.

Vedän myös varmaankin tietynlaisia ihmisiä puoleeni. Välitän oikeasti sinusta paljon ja se tekee mielestäni itsestäni heikon ja vahvistaa sinun asemiasi. Nuo menneisyyden kokemukset ovat tehneet minusta hyvin aran ihmisten suhteen ja pelkään läheisiä ihmissuhteita.

2

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millaisia huonoja kokemuksia hän on sinulle aiheuttanut?

• Anonyymi

Yritän pitää oman sydämen sun suuntaan ihan avoimena. Jos se helpottaa sua. Pidä se etäisyys joka on sulle hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      614
      6259
    2. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      4753