Mikä on kun Juvalla vanhat työntekijät eivät tue työssä opiskelijoita, jotka koulutuksen vuoksi ovat työharjoittelussa? Mikä ihmeen tauti näissä kääkissä ja harmaavarpusissa on, että puhutaan pahaa perhesuhteista, ihmisistä jne. Ikinä ei hyvää sanota, vaan aina yritetään kampittaa. Työpaikat on juorutoreja kun pitäis keskittyy olennaiseen. Työhön. Useampi joskus ollut nuori, opiskelija tai vaihtanut alaa. Oikein nautitaan jos toinen epäonnistuu tai sattuu jotain epämukavaa. Kun pitäisi kannustaa ja kunnioittaa toisia. Juvalla kaikki miltei toisensa tuntee. Mutta se ei oikeuta toisia halveksimaan ja ilkeilemään. Kunniaa ei saa loukata perättömillä puheilla. Tahtoo noita pikkupomoja olla jotka hääräävät suu vaahdossa ja sotkevat kaikki kuviot. Lakia rikotaan mennen tullen. Ei voi uskoa todeksi mitä kaikkea matkan varrella kuuluu. Järkyttäviä kohtaloita ja ihan vaan työpaikalla. Nämä paskan tärkeät mielellään hakeutuu kunnallisvaaliehdokkaaksi ja kehuvat omia taitojaan, kun kukaan muu ei muka osaa mtn. Ihan kuin Juvalla olisi isokin parlamentti, haha. Ei tartte olla ihmisen ko asunto-osakeyhtiön hallituksessa, niin on muuten tärkee pesti. Haha...että mä nauran. Mä oon hallituksen jäsen, wau. Kerran eräs hlö sanoi näin kun uusi asukas taloyhtiöön muutti. Sekin ensimmäinen kommentti uudelle asukkaalle, että tervetuloa täällä määrään mä. Näin se Juvalla menee. Paskantärkeilyä, mutta osaaminen nolla. Kehuminen kunniaan, pitäisi olla juvalaisten motto. Kun minä ja minä ja minä..sitä kyllä kuulee. Tai että kun se teki niin ja näin. Mehukkaita juttuja levitellään raitilla, joita en kyllä halua kuulla enkä jaa eteenpäin jos satun kuulemaan.
Opiskelijat työelämässä
1
81
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut esimiehet on ihan sieltä tännepäin. Syrjivät ja pelaavat omia pelejään ja suosikkeja on. Kuultua että on menossa melko iso kiusaamisvyyhti eräässä isossa työpaikassa. Liekö se et naisia suurin osa? Toivottavasti paha palkkansa saa. Melko naurettava ihminen ja todella törkeä tämä pääjehu. Kuinka kehtaa käyttäytyä huonosti ja kiusata.... kyllä se joskus kolahtaa omaan nilkkaan. Tehkää rikosilmoituksia työnantajaa ja esimiestä kohtaan jos isot pomot ei puutu. Ammattiliitto, työsuojelu, työterveyshuolto on tahoja joihin kannattaa ottaa yhteyttä sekä avi ehdottomasti. Säälittävää että tänä päivänä joku vielä kehtaa käyttäytyä noin. Syrjimistä, huutoa ja panettelua. Lehtiin vaan asiat esiin , saa esimiehet ja isot pomot huutia. Niin se varmaan tulee käymään. Ja se on ihan oikein. Esimies joka ei puutu olennaiseen vaan suosii perseennuolijoita ja ei puutu niihin jotka tekevät rikkeitä, on vastuuton. Huono esimies sanon minä. Suksikoon sinne mistä on tullut. Sitä saa mitä tilaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428