Oon niin väsynyt tähän

Anonyymi

sitä vaan odottaa jospa näkisi mielessä olevan naisen mutta ku ei niin ei.. päivät muuttuu kuukausiksi ja kuukaudet vuosiksi ja silti sitä toivoo että jospa tänään... joskus tuntuu että kiusaan vaan itseäni tahallaan ja kannattais alkaa katselemaan realistisempaa vaihtoehtoa mutta ei järki päässä paina kun hän tulee mieleen koko ajan.. mitä tällaisessa tilanteessa pitäis tehdä kun tietää ettei toista voi saada mut silti elää pilvilinnois?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän tunteen.

    • Anonyymi

      no sama mulla mutta miestä kohtaan. Ehkä pitäisi tehdä enemmän itse.

      • Anonyymi

        Entäs jos ei ole mahdollisuutta tehdä mitään muuta kun odottaa randomia näkemistä? Ei numeroa eikä mitään muutakaan miten sais yhteyden..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos ei ole mahdollisuutta tehdä mitään muuta kun odottaa randomia näkemistä? Ei numeroa eikä mitään muutakaan miten sais yhteyden..

        Ei ole mullakaan. Mutta voisihan sitä alkaa seistä 3 tuntia illassa kadunkulmassa kyltin kanssa tai jotain. Mies ajaa joskus ohi luulisin, kun valitsen kulman järkevästi. Itseäni tarkoitan, sulla on omat keinosi. Mä aloitan vasta kun pakkaset hellittää. Pitääkin muistaa ostaa paksuja tusseja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mullakaan. Mutta voisihan sitä alkaa seistä 3 tuntia illassa kadunkulmassa kyltin kanssa tai jotain. Mies ajaa joskus ohi luulisin, kun valitsen kulman järkevästi. Itseäni tarkoitan, sulla on omat keinosi. Mä aloitan vasta kun pakkaset hellittää. Pitääkin muistaa ostaa paksuja tusseja..

        Miten pääsen sinne ja kerro missä se on nii tulen ja rakas sen jälkeen et ikinä pääse eroon minusta kun mä rakastan sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pääsen sinne ja kerro missä se on nii tulen ja rakas sen jälkeen et ikinä pääse eroon minusta kun mä rakastan sua

        Voi kun olisitkin ja tulisitkin, mutta ethän sä hän ole.


    • Anonyymi

      Laita sellaisia kadonnut ilmoituksia tienvarsille, mitä on karkuteillä olevista kissoista välillä.

    • Anonyymi

      Miulla aivan sama juttu yhden miehen kanssa!

    • Anonyymi

      Muistat pyytää numeron ensi kerralla kun näet? Löytyykö vaikka somesta?

      Missä yleensä näet häntä?

    • Anonyymi

      Sama erittäin väsynyt joskus mietin, et kestänkö tätä ollenkaan varsinkin jos tulee menetys.

    • Anonyymi

      Valitettavasti joudun taas kerran kirjoittamaan, että kannattaa unohtaa.

      • Anonyymi

        Taitaa olla pakko vaikka ei haluiskaan.


    • Anonyymi

      Kshvikutsu viestillä.

      • Anonyymi

        Ei ole numeroa eikä sitä löydy mistää.


      • Anonyymi

        Tässä on varmaan vinkki, ei niinkään kirjoitusvirhe 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on varmaan vinkki, ei niinkään kirjoitusvirhe 😘

        😘 😘 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on varmaan vinkki, ei niinkään kirjoitusvirhe 😘

        Mikä vinkki? S vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole numeroa eikä sitä löydy mistää.

        Etsi sieltä missä hänet ensi kerran kohtasit kun tunteet sai noin vallan. Mene sinne takaisin jos et vain kalastele täällä vastauksia.


    • Anonyymi

      mitä tällaisessa tilanteessa pitäis tehdä kun tietää ettei toista voi saada mut silti elää pilvilinnois?
      it pilvilinnat , nyt ei saa osata, väkivallan, vihan R kulma, kortteli , varkaat, toisen id osaavat näinäistä parisuhdetaan tehdä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe