Sitäkin ja monen muunkin valitettavasti. Sitten kun me rakas löydetään perille toistemme lue, kirjoitan sulla rakkautta edelleen mutta yksityisesti. Sua ihanampaa kun ei oo ei tuu. Rakastan sua mies. hyvää yötä.
Sun ja mun piilopaikka yhteinen?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Raparperitaivas
- Anonyymi
niin, teki mieli vastata tää jo aiemmin, mutta en muistanut sanoja. Nyt kaivoin ne.
"Missä se lie
Ilmalaiva
Meidät perille vie
Ja se taivas
On sun ja mun
Piilopaikka yhteinen"
- Anonyymi
Ei sinne vuan johki mualle
- Anonyymi
Ai paikka minne löydetään vai paikka minne kirjoitan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai paikka minne löydetään vai paikka minne kirjoitan?
Voip sen noinki kahel tapaa aatella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voip sen noinki kahel tapaa aatella
Niin mutta kumpaa tarkoitit äsken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkii oon oppinu tabuja käyttämään
Ennen saivat olla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin käy
Ookkei, ensin pitää löytää reitti perille ja sitten vasta voin sanoa kaikki lämpimät sanat vaan sulle - ikuisesti.
- Anonyymi
Kuka muu on oppinu ??
- Anonyymi
Oppinut mitä? ei ole oppinut kukaan muu.
- Anonyymi
Mulla olisi vähän asiaa erään miehen piilopaikan lähelle. Milloinkohan hän mahtaa siellä oleilla? Jos vaikka törmäittäisiin?
- Anonyymi
Joo, nää julkiset tunnustukset on tarkoitettu kaikkien korville, ne salaiset sitte erikseen.
- Anonyymi
Joo, ne intiimit on ihan erikseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752