Sun ja mun piilopaikka yhteinen?
Sitäkin ja monen muunkin valitettavasti. Sitten kun me rakas löydetään perille toistemme lue, kirjoitan sulla rakkautta edelleen mutta yksityisesti. Sua ihanampaa kun ei oo ei tuu. Rakastan sua mies. hyvää yötä.
14
210
Vastaukset
- Anonyymi
Raparperitaivas
- Anonyymi
niin, teki mieli vastata tää jo aiemmin, mutta en muistanut sanoja. Nyt kaivoin ne.
"Missä se lie
Ilmalaiva
Meidät perille vie
Ja se taivas
On sun ja mun
Piilopaikka yhteinen"
- Anonyymi
Ei sinne vuan johki mualle
- Anonyymi
Ai paikka minne löydetään vai paikka minne kirjoitan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai paikka minne löydetään vai paikka minne kirjoitan?
Voip sen noinki kahel tapaa aatella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voip sen noinki kahel tapaa aatella
Niin mutta kumpaa tarkoitit äsken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkii oon oppinu tabuja käyttämään
Ennen saivat olla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin käy
Ookkei, ensin pitää löytää reitti perille ja sitten vasta voin sanoa kaikki lämpimät sanat vaan sulle - ikuisesti.
- Anonyymi
Kuka muu on oppinu ??
- Anonyymi
Oppinut mitä? ei ole oppinut kukaan muu.
- Anonyymi
Mulla olisi vähän asiaa erään miehen piilopaikan lähelle. Milloinkohan hän mahtaa siellä oleilla? Jos vaikka törmäittäisiin?
- Anonyymi
Joo, nää julkiset tunnustukset on tarkoitettu kaikkien korville, ne salaiset sitte erikseen.
- Anonyymi
Joo, ne intiimit on ihan erikseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stockmannista kirpputori
Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy1528088Mistä ihmeestä te saatte voimaa
En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on2895110Miksi koronan annetaan nyt levitä?
Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä2083016