Miten sulla menee sun puolison
Kanssa?
31
245
Vastaukset
- Anonyymi
Eron partaalla
- Anonyymi
Painui tiehensä jo melkein puolitoista vuotta sitten, eipä ole ikävä. Voisi kai sitten sanoa, että oikein hyvin menee! :)
- Anonyymi
Ulkoruokinnassa ollaan.
- Anonyymi
Ei olla vielä yhdessä, mutta pian toivottavasti. Pääsen aidon miehen kainaloon loppuelämäksi. Tulis jo kun paleltaa niin.
- Anonyymi
Yhdessä asutaan,vaikkakin omissa huoneissa nukutaan, ei romantiikkaa, ei seksiä... voihan sitä näinkin elää, kai?
- Anonyymi
Tasaisen rauhallista arkea. Keskinäinen huumori pelaa Kummallakin omat harrastukset. Elämme yhdessä enemmänkin hyvinä ystävinä kuin puolisoina. Tilanne tietyllä tavalla turvallinen ja rauhallinen silti, vaikka kaikilta osin suhde ei toimi
- Anonyymi
Mitähän se ja muille kuuluu. Jokainen terve aikuinen hoitaa itse asiansa.
- Anonyymi
Onko hänellä ms tauti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänellä ms tauti
Edelleen sulle hyvää viikonloppua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänellä ms tauti
Sisältyikö tähän nimikirjaimet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänellä ms tauti
Mitä kenenkään sairaudet, niiden pohtiminen tai legitimoiminen kenellekään kuuluu, ellei ole esim yleislääkäri, esim turnipsitieteen eli mikä tahansa ei-spesifi tietämys ei anna tähän riittävästi valmiuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kenenkään sairaudet, niiden pohtiminen tai legitimoiminen kenellekään kuuluu, ellei ole esim yleislääkäri, esim turnipsitieteen eli mikä tahansa ei-spesifi tietämys ei anna tähän riittävästi valmiuksia.
No oli vaikka millainen kunniatohtori niin ei palstalla kenenkään sairauksia ole korrektia pohtia mutta veikkaisin tässä olleen kahden kirjaimen takana muuta kuin sairaus.
Kirjainleikki - nimileikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.
Öh, eka kommentoija taisi yleisesti ihmetellä, että mitä aihe kenellekään kuuluu.
- Anonyymi
Mikäs aloittajalla oikein mättää, aiemmin kyselit jonkun puolison ajatuksia täällä viestinnästä ja nyt viime yönä taas utelet jollakulla menee puolisonsa kanssa.
Miksi ihmeessä, miten nuo asiat aloittajalle kuuluu ja miksi noin suuri mielenkiinto.- Anonyymi
Jahtaa varattua ja tutkii tilannetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkii tilannetta anonyymipalstalla.. just joo. Eiköhän sitä olisi helpompia tapoja jos niikseen tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkii tilannetta anonyymipalstalla.. just joo. Eiköhän sitä olisi helpompia tapoja jos niikseen tulee.
Ei todellakaan ole jos tosta kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyä suoraan kun ei kehtaa :)
- Anonyymi
Kyllä te aviossa olevat olette kireitä. Erotkaa niin kestätte edes itse itseänne. Hirveitä huuhkajia. Sivusta tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te aviossa olevat olette kireitä. Erotkaa niin kestätte edes itse itseänne. Hirveitä huuhkajia. Sivusta tämä.
No onko joku varattu muikki näyttäny luonnollisesti punaista valoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai AP oma suhde on eron partaalla tai ero on jo tehty, mutta toivoo takaisin. Lisäksi epäilee ex kaipaavan täällä jotakuta ilmeisesti varattua, joko oman mielikuvituksen ajamana tai ex on sanonut rakastuneensa/ihastuneensa.
- Anonyymi
Onko jo vähän nolonsorttista urkkimista.
- Anonyymi
Siksi provoihin ei kantsis reagoida. Kun reagoidaan tekstiä ilmestyy lisää, mutta eipä tuo minulta ole pois ja tuskin kukaan muukaan terve ihminen ajattelee, että toisten suhteisiin voi vaikuttaa tai niistä tietoa saada yleisellä anonyymilla keskustelupalstalla.
- Anonyymi
Kuulen koko ajan kommentteja, että en oo läsnä, oon poissaoleva, miksi et oo iloinen, miksi et syö, oot koko ajan puhelimella. Uhkaili heittävänsä mun puhelimen seinään ja kun huomasi, ettei mikään uhkailu vaikuta vaihtoi taktiikkaa.
- Anonyymi
No ei mitenkään muuta kuin ikävöö...
Katokkun ollaan vieraannuttu jo pitkän aikoo toisistamme,,,...
. - Anonyymi
Leivinpannulla täräytti tajun kankaalle kun kuuli seikkailuista...
- Anonyymi
Kumpikin omissa karsinoissaan eri puolilla navettaa😅
- Anonyymi
Olen tyytyväinen, ettei puolisoa ole enää. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Elämä on harmonisempaa ja olemme ihan ok väleissä, eikä lapsen vanhemmuus aiheuta riitoja.
- Anonyymi
Erinomaisesti.
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Hyvin kiitos kysymästä. Mitä nyt pieniä vaivoja lukuunottamatta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1923537
Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?
Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko1573163