Milloin perspupun hermot pettää?

Anonyymi

Katselee kattoon, nieleskelee, punastelee ja hikoilee, kysyy toimittajalta että eiköhän jokainen näe, ettei hän (Jussi) tykkää roolistaan.

Mutta milloin Jussi romahtaa? Kohta, vuoden päästä, vai kestääkö hän seuraaviin eduskuntavaaleihin asti?

Kaikki tämä on vielä pelkkää spekulaatiota.

Odotellaan ;-)

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitatko, että menettää järkensä tuolla tavalla kuin sinäkin palstalla ?

      Tuskinpa koskaan, mutta odottele sinä sitä ja sekoile entistä pahemmin.

      🤔🤨🙄😏😂🤣

    • Anonyyminä esiintyvä äärivasemmistolainen massapostaaja Osmium76 raivoaa ja peukuttaa omia avauksiaan. Hävettävä jonne.

      • Anonyymi

        Eipä tuossa sinunkaan käytöksessäsi mitään kehuttavaa ole. Räksyttävä banskupylly.

        🤔🤨🙄😏😂🤣


      • Anonyymi

        Olet itse myös anonyymi. Rekisteröitymisesi prepaidilla ei muuta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuossa sinunkaan käytöksessäsi mitään kehuttavaa ole. Räksyttävä banskupylly.

        🤔🤨🙄😏😂🤣

        Voisit pösilö-antipersu, edes itse kehittää käyttämäsi merkit, tai no, ethän sinä osaa kuin kopioida ja toistelle muiden juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit pösilö-antipersu, edes itse kehittää käyttämäsi merkit, tai no, ethän sinä osaa kuin kopioida ja toistelle muiden juttuja.

        Pösilö-antipersu toistellee kaiken mitä minä kirjoitan, ja merkkiänikin se kopioi, tai no, en ole ihan varma olenko se minä kun on nämä merkit.

        🤔🤨🙄😏😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pösilö-antipersu toistellee kaiken mitä minä kirjoitan, ja merkkiänikin se kopioi, tai no, en ole ihan varma olenko se minä kun on nämä merkit.

        🤔🤨🙄😏😂🤣

        Ei pösilö-antipersua tuolla tavalla viisaammaksi tee, mutta alkoiko hävettämään, tajusitko hölmöytesi. Siinähän se ero onkin, kopioiva antipersu ei tiedä onko vaiko eikö.
        Minä taas kommentoidessani, tiedän mainiosti että se olen minä, merkeillä tai ilman.

        🤔🤨🙄😏😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pösilö-antipersua tuolla tavalla viisaammaksi tee, mutta alkoiko hävettämään, tajusitko hölmöytesi. Siinähän se ero onkin, kopioiva antipersu ei tiedä onko vaiko eikö.
        Minä taas kommentoidessani, tiedän mainiosti että se olen minä, merkeillä tai ilman.

        🤔🤨🙄😏😂🤣

        Tai saattaa se joskus olla joku minun lukuisista sivupersoonistanikin.

        🤔🤨🙄😏😂🤣


    • Anonyymi

      Useimmiten vahva rauhoittava lääkitys vaikuttaa myös ulosantiin, puhe muuttuu hitaaksi ja tasapaksuksi jorinaksi lääkityksen myötä.

      • Anonyymi

        Ja lisää syljen eritystä, joka pakottaa nieleskelyyn!


    • Anonyymi

      Olette syöttäneet jussille karvasta ruokaa, ette ole vielä nähneet jussin jättiloikkaa.

      • Anonyymi

        Onko Jussi loikkaamassa sinimustiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Jussi loikkaamassa sinimustiin?

        Jussi ei tykkää sellaisista lampaista jotka vasikoivat hänen parhaiden kavereidensa vasaravierailuista, Jussi tekee Soinit ja loikkaa radikaalimman ryhmän vätäjäksi.


    • Anonyymi

      Jussi tuottaa oikeaa politiikkaa suvakki vähemmistölle ei mulla muuta!😂🤣😁😀😊☺️😉

      • Anonyymi

        Olisi mulla ollut muutakin en vaan nyt sanottua!😂🤣😁😀😊☺️😉


    • Miten trolli toimii?

      Se luo mielikuvituksessaan "heikon persun", jonka julkaisee eri tavoin räksytettynä, herjattuna, sarkastisuutta unohtamatta. Hän pyrkii siihen, että normaali persu tarttuisi syöttiin ja alkaisi puolustamaan itseään tätä valheellista trollausta vastaan. Näin trolli luo tilannetta, jossa hän hyökkäilee "heikon persun" kimppuun ja saa normaalin persun ruokkimaan itseään ja ylläpitämään mielikuvaa "heikosta persusta". Trollia vastaan on kuitenkin helppo käyttää hänen omaa taktiikkaansa. Juuri tämän vuoksi olen saanut jo useita trolleja raivon valtaan ja jopa väkivaltaisia uhkauksia. Nimittäin trollia k*rpii aivan suunnattomasti se, että se että hän huomaa mussuttavansa omaa ulostettaan, tulleensa servatuksi, jauhotetuksi, ja syväkyykytetyksi. Miltä nyt tuntuu, trolli? Kerro ihan omin sanoin, miten rankasti v*tuttaa :)

      • Anonyymi

        Kyllä Demarit näyttää huonolta kun tulee esille että Navalny on täys rasisti


      • Anonyymi

        Kyllähän sellaisen joka näkee peikkoja joka puolella olisi ehkä syytä hakea apua, vai mitä?


      • Anonyymi

        Jos tämä lepertely olisi ollut raumanmurteella, kukaan ei olisi ymmärtänyt sanaakaan:))


    • Anonyymi

      Aloittajalla ei ilmesesti ole muuta poliittista agendaa? Onko tää nyt rakentavaa? Kenen rahalla? Kuka maksaa?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe