Aihe

DOGECOIN Onko muita mukaan lähteneitä

Anonyymi

Vielä kerkee mukaan, Aika pienelläkin summalla saa kivasti dogeja ja mielenkiintoista seurattavaa!!!!

6

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mutta luotan edelleen mieluiten ONECOINiin, tulevaisuuden maksuvaluuttaan. Nämä dogikoinit yms. ovat harrrastelijoiden virityksiä

• Anonyymi

Dogecoin täys huijaus. Ei tule ikinä olemaan muu kuin meemiraha. Toisin kuin bitcoin ym. Dogecoineja voi louhia rajattoman määrän. Tässä kaupassa ei ole voittajia. On ääliömäistä lähteä mukaan byramidihuijaukseen. ja nekin jotka suosittelevat muita lähtemään mukaan ovat vajaaälyisiä kun eivät sitä tajua.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen sählinki tosiaan. Täytyy vaan luottaa että amerikkalaiset on hulluja.

• Anonyymi

Kyllä ne on!!! ja ku seuraa Jerry Formeta YouTube liven chattia nii tunnelma on niinku mm95

• Minä pidän tätä ehdottoman luotettavana ja läpinäkyvänä SIOITUSKOHTEENA josta aivan varmasti saa rahansa takaisin! Kyllä, SIOITTAISIN heti jollen oli laittanut kaikkea omaisuuttani ONECOINiin. Sieltä on luvattu että saan rahani takaisin + voitot IHAN KOHTA

• Anonyymi

Kolikon luoja eli neito kadonnut.
        Onecoin on huijaus !!
        Kryptovaluutta Ripplen arvo nousi viime vuonna 36000 % !!!  eli jos laskee sijoittamani 1000e niin hyvä nousu .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      161
      8758
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      328
      5995
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      297
      3866