Kusetustako?

Anonyymi

Laittanu viikko sitten emojino casinolle kotiutus pyynnön? No aina vaan turvatarkastuksessa... Tiliotteen lähettänyt varmaan 4krt sinne tänä aikana. No yks päivä talletin ja pelasin siellä.. Voitin alle 100e ni kappas se kyllä maksettiin... Mutta tämä isompi ja ensimmäinen nostopyyntö siis edelleen odotustilassa.. Turvatarkastuksessa siis. Onko muilla kokemuksia? Itselle tämä on ensimmäinen....!!!!

16

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko voitto suurilukuinen, peliyhtiö voi mennä konkurssiin?

      • Anonyymi

        Noin 900e


    • Anonyymi

      Vinkkinä kaikille...voitin joku aika sitten toisella kasinolla 800€.
      Laitoin nostoon 250€, dokkarit laitoin, ne hyväksyttiin ja rahat tuli tilille. Senjälkeen kotiutin loputkin.

    • Anonyymi

      Täysin sama juttu täällä. Vähän pienempi summa ollut nyt viikon ”turvatarkastuksessa” ja ei saa mitään vastausta mihinkään. Kaikki vaadittavat dokumentit lähtenyt heille, mutta ei tapahdu mitään. Saattaa olla omalla kohdalla ensimmäinen kerta kun ei mennytkään ihan putkeen kasinon valinta..

      • Anonyymi

        Mulla kans. Oon monilla kasinoilla pelannu mut tää emojino on nyt ensimmäinen minkä kohdalla alkaa tuntuu et käy itselle nii mitenkä oon aina pelänny. Et voittoja ei tuukkaa vaa kasino keksii jonku ihme syyn ja takavarikoi... Rahat jne. Erikoista tässä on se et talletin tänne toistamiseen ja voitin sillä alle 100e ja se tuli saman vuorokauden sisällä. Mut tämä isomman summan kohdalla edelleen siis turvatarkastuksessa. Ja en edes siis tiedä mitä se oikestaa tarkoittaa... Kai ne va odottaa että häviän noi... No oon perunu kotiutuksen ja voittanut va lisää.. Saas nähä kuinka käydään.


    • Näyttäisi olevan MGA kasino, pitäisi vissiin lisätä meidänkin kokeiltavaksi! Huomenna löytyy arvostelu, kotiutuskestojen ja testien kera www.kasinot2021.com

    • Anonyymi

      Onko asia ratkennut?

      • Anonyymi

        Ei o ratkennut. Aina vaan nyt 10päivää turvatarkastus menossa. Tässä välissä ne o toki maksanu mulle yhden alle 100e voiton. Mutta tätä isompaa nyt turvatarkastellaan........ Kai ne va odottaa et mä pelaan ne pois. Ei o ikinä missään ollu vastaavaa. No ny tämä kävi omalle kohdalle. Dokumentitki hyväksyttiin yli viikko sitten😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei o ratkennut. Aina vaan nyt 10päivää turvatarkastus menossa. Tässä välissä ne o toki maksanu mulle yhden alle 100e voiton. Mutta tätä isompaa nyt turvatarkastellaan........ Kai ne va odottaa et mä pelaan ne pois. Ei o ikinä missään ollu vastaavaa. No ny tämä kävi omalle kohdalle. Dokumentitki hyväksyttiin yli viikko sitten😂

        Sama juttu 9 päivä menossa ja edelleen vaan turvatarkastuksessa.. vituttaa kyllä mut ehkäpä tässä hyvä oppitunti ainakin tän emojino suhteen


    • Anonyymi

      Kokeilkaa laittaa 24h esto päälle kotiutuksen jälkeen. Mutta olkaa tarkkoina että päätätte pitää "tauon", ettekä lopullisesti sulkea pelitiliänne.

      Itselläni on Maltan lisenssikassuilla nopeuttanut nostoprosessia jos olen laittanut tilapäisen tauon, juurikin tuon 24 tunnin eston, päälle.

      Esimerkkinä, eräällä kassulla kotiutuspyyntö oli vielä 6 päivän päästä käsiteltävänä. Muistin, että edellinen kotiutus tuli seuraavana päivänä tilille kun olin laittanut 24h tauon päälle. Tein saman, ja sitten seuraavana aamuna rahat olikin tullut tilille.

      • Anonyymi

        Kokeilenpa huvikseen tuota. Eipä kai voi mitään menettää enää..


    • Anonyymi

      Tee valitus AskGamblersiin niin saat varmasti vauhtia tuohon kotiutukseen. Kunhan viivyttelevät tahallaan. Voivat keksiä vielä jotakin jotta voivat viivästyttää sitä mutta itse tekisin valituksen AskGamblersiin niin alkaa kyllä homma toimia. Ja jollei ala kuulua niin suoraan MGA:lle voi tehdä valituksen ja silloin asiaan varmasti puututaan.

      • Anonyymi

        Otin eilen yhteyttä askgamblersiin ja ne sanoi eträ tän viikon jälkeen voin laittaa valituksen ja niin ajattelin tehdä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otin eilen yhteyttä askgamblersiin ja ne sanoi eträ tän viikon jälkeen voin laittaa valituksen ja niin ajattelin tehdä..

        Oletko jo pistänyt askgamblerille viestiä?
        Me voidaan myös kokeilla auttaa vähän, Skypessä meinaan yksi heidän edustajista niin laitahan meillekin päin viestiä: https://www.kasinot2021.com/yhteys/

        Terkuin, K2021


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kirsikka kasinolta voitin viime vuoden alus 2900e. Aattelin et koskaha vaa tuloo.... Ei ees dokumentteja kysytty eikä mitään. Tais tulla 15 tunnin sisällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe