Kusetustako?

Anonyymi

Laittanu viikko sitten emojino casinolle kotiutus pyynnön? No aina vaan turvatarkastuksessa... Tiliotteen lähettänyt varmaan 4krt sinne tänä aikana. No yks päivä talletin ja pelasin siellä.. Voitin alle 100e ni kappas se kyllä maksettiin... Mutta tämä isompi ja ensimmäinen nostopyyntö siis edelleen odotustilassa.. Turvatarkastuksessa siis. Onko muilla kokemuksia? Itselle tämä on ensimmäinen....!!!!

16

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko voitto suurilukuinen, peliyhtiö voi mennä konkurssiin?

      • Anonyymi

        Noin 900e


    • Anonyymi

      Vinkkinä kaikille...voitin joku aika sitten toisella kasinolla 800€.
      Laitoin nostoon 250€, dokkarit laitoin, ne hyväksyttiin ja rahat tuli tilille. Senjälkeen kotiutin loputkin.

    • Anonyymi

      Täysin sama juttu täällä. Vähän pienempi summa ollut nyt viikon ”turvatarkastuksessa” ja ei saa mitään vastausta mihinkään. Kaikki vaadittavat dokumentit lähtenyt heille, mutta ei tapahdu mitään. Saattaa olla omalla kohdalla ensimmäinen kerta kun ei mennytkään ihan putkeen kasinon valinta..

      • Anonyymi

        Mulla kans. Oon monilla kasinoilla pelannu mut tää emojino on nyt ensimmäinen minkä kohdalla alkaa tuntuu et käy itselle nii mitenkä oon aina pelänny. Et voittoja ei tuukkaa vaa kasino keksii jonku ihme syyn ja takavarikoi... Rahat jne. Erikoista tässä on se et talletin tänne toistamiseen ja voitin sillä alle 100e ja se tuli saman vuorokauden sisällä. Mut tämä isomman summan kohdalla edelleen siis turvatarkastuksessa. Ja en edes siis tiedä mitä se oikestaa tarkoittaa... Kai ne va odottaa että häviän noi... No oon perunu kotiutuksen ja voittanut va lisää.. Saas nähä kuinka käydään.


    • Näyttäisi olevan MGA kasino, pitäisi vissiin lisätä meidänkin kokeiltavaksi! Huomenna löytyy arvostelu, kotiutuskestojen ja testien kera www.kasinot2021.com

    • Anonyymi

      Onko asia ratkennut?

      • Anonyymi

        Ei o ratkennut. Aina vaan nyt 10päivää turvatarkastus menossa. Tässä välissä ne o toki maksanu mulle yhden alle 100e voiton. Mutta tätä isompaa nyt turvatarkastellaan........ Kai ne va odottaa et mä pelaan ne pois. Ei o ikinä missään ollu vastaavaa. No ny tämä kävi omalle kohdalle. Dokumentitki hyväksyttiin yli viikko sitten😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei o ratkennut. Aina vaan nyt 10päivää turvatarkastus menossa. Tässä välissä ne o toki maksanu mulle yhden alle 100e voiton. Mutta tätä isompaa nyt turvatarkastellaan........ Kai ne va odottaa et mä pelaan ne pois. Ei o ikinä missään ollu vastaavaa. No ny tämä kävi omalle kohdalle. Dokumentitki hyväksyttiin yli viikko sitten😂

        Sama juttu 9 päivä menossa ja edelleen vaan turvatarkastuksessa.. vituttaa kyllä mut ehkäpä tässä hyvä oppitunti ainakin tän emojino suhteen


    • Anonyymi

      Kokeilkaa laittaa 24h esto päälle kotiutuksen jälkeen. Mutta olkaa tarkkoina että päätätte pitää "tauon", ettekä lopullisesti sulkea pelitiliänne.

      Itselläni on Maltan lisenssikassuilla nopeuttanut nostoprosessia jos olen laittanut tilapäisen tauon, juurikin tuon 24 tunnin eston, päälle.

      Esimerkkinä, eräällä kassulla kotiutuspyyntö oli vielä 6 päivän päästä käsiteltävänä. Muistin, että edellinen kotiutus tuli seuraavana päivänä tilille kun olin laittanut 24h tauon päälle. Tein saman, ja sitten seuraavana aamuna rahat olikin tullut tilille.

      • Anonyymi

        Kokeilenpa huvikseen tuota. Eipä kai voi mitään menettää enää..


    • Anonyymi

      Tee valitus AskGamblersiin niin saat varmasti vauhtia tuohon kotiutukseen. Kunhan viivyttelevät tahallaan. Voivat keksiä vielä jotakin jotta voivat viivästyttää sitä mutta itse tekisin valituksen AskGamblersiin niin alkaa kyllä homma toimia. Ja jollei ala kuulua niin suoraan MGA:lle voi tehdä valituksen ja silloin asiaan varmasti puututaan.

      • Anonyymi

        Otin eilen yhteyttä askgamblersiin ja ne sanoi eträ tän viikon jälkeen voin laittaa valituksen ja niin ajattelin tehdä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otin eilen yhteyttä askgamblersiin ja ne sanoi eträ tän viikon jälkeen voin laittaa valituksen ja niin ajattelin tehdä..

        Oletko jo pistänyt askgamblerille viestiä?
        Me voidaan myös kokeilla auttaa vähän, Skypessä meinaan yksi heidän edustajista niin laitahan meillekin päin viestiä: https://www.kasinot2021.com/yhteys/

        Terkuin, K2021


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kirsikka kasinolta voitin viime vuoden alus 2900e. Aattelin et koskaha vaa tuloo.... Ei ees dokumentteja kysytty eikä mitään. Tais tulla 15 tunnin sisällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe