Kusetustako?

Anonyymi

Laittanu viikko sitten emojino casinolle kotiutus pyynnön? No aina vaan turvatarkastuksessa... Tiliotteen lähettänyt varmaan 4krt sinne tänä aikana. No yks päivä talletin ja pelasin siellä.. Voitin alle 100e ni kappas se kyllä maksettiin... Mutta tämä isompi ja ensimmäinen nostopyyntö siis edelleen odotustilassa.. Turvatarkastuksessa siis. Onko muilla kokemuksia? Itselle tämä on ensimmäinen....!!!!

16

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko voitto suurilukuinen, peliyhtiö voi mennä konkurssiin?

      • Anonyymi

        Noin 900e


    • Anonyymi

      Vinkkinä kaikille...voitin joku aika sitten toisella kasinolla 800€.
      Laitoin nostoon 250€, dokkarit laitoin, ne hyväksyttiin ja rahat tuli tilille. Senjälkeen kotiutin loputkin.

    • Anonyymi

      Täysin sama juttu täällä. Vähän pienempi summa ollut nyt viikon ”turvatarkastuksessa” ja ei saa mitään vastausta mihinkään. Kaikki vaadittavat dokumentit lähtenyt heille, mutta ei tapahdu mitään. Saattaa olla omalla kohdalla ensimmäinen kerta kun ei mennytkään ihan putkeen kasinon valinta..

      • Anonyymi

        Mulla kans. Oon monilla kasinoilla pelannu mut tää emojino on nyt ensimmäinen minkä kohdalla alkaa tuntuu et käy itselle nii mitenkä oon aina pelänny. Et voittoja ei tuukkaa vaa kasino keksii jonku ihme syyn ja takavarikoi... Rahat jne. Erikoista tässä on se et talletin tänne toistamiseen ja voitin sillä alle 100e ja se tuli saman vuorokauden sisällä. Mut tämä isomman summan kohdalla edelleen siis turvatarkastuksessa. Ja en edes siis tiedä mitä se oikestaa tarkoittaa... Kai ne va odottaa että häviän noi... No oon perunu kotiutuksen ja voittanut va lisää.. Saas nähä kuinka käydään.


    • Näyttäisi olevan MGA kasino, pitäisi vissiin lisätä meidänkin kokeiltavaksi! Huomenna löytyy arvostelu, kotiutuskestojen ja testien kera www.kasinot2021.com

    • Anonyymi

      Onko asia ratkennut?

      • Anonyymi

        Ei o ratkennut. Aina vaan nyt 10päivää turvatarkastus menossa. Tässä välissä ne o toki maksanu mulle yhden alle 100e voiton. Mutta tätä isompaa nyt turvatarkastellaan........ Kai ne va odottaa et mä pelaan ne pois. Ei o ikinä missään ollu vastaavaa. No ny tämä kävi omalle kohdalle. Dokumentitki hyväksyttiin yli viikko sitten😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei o ratkennut. Aina vaan nyt 10päivää turvatarkastus menossa. Tässä välissä ne o toki maksanu mulle yhden alle 100e voiton. Mutta tätä isompaa nyt turvatarkastellaan........ Kai ne va odottaa et mä pelaan ne pois. Ei o ikinä missään ollu vastaavaa. No ny tämä kävi omalle kohdalle. Dokumentitki hyväksyttiin yli viikko sitten😂

        Sama juttu 9 päivä menossa ja edelleen vaan turvatarkastuksessa.. vituttaa kyllä mut ehkäpä tässä hyvä oppitunti ainakin tän emojino suhteen


    • Anonyymi

      Kokeilkaa laittaa 24h esto päälle kotiutuksen jälkeen. Mutta olkaa tarkkoina että päätätte pitää "tauon", ettekä lopullisesti sulkea pelitiliänne.

      Itselläni on Maltan lisenssikassuilla nopeuttanut nostoprosessia jos olen laittanut tilapäisen tauon, juurikin tuon 24 tunnin eston, päälle.

      Esimerkkinä, eräällä kassulla kotiutuspyyntö oli vielä 6 päivän päästä käsiteltävänä. Muistin, että edellinen kotiutus tuli seuraavana päivänä tilille kun olin laittanut 24h tauon päälle. Tein saman, ja sitten seuraavana aamuna rahat olikin tullut tilille.

      • Anonyymi

        Kokeilenpa huvikseen tuota. Eipä kai voi mitään menettää enää..


    • Anonyymi

      Tee valitus AskGamblersiin niin saat varmasti vauhtia tuohon kotiutukseen. Kunhan viivyttelevät tahallaan. Voivat keksiä vielä jotakin jotta voivat viivästyttää sitä mutta itse tekisin valituksen AskGamblersiin niin alkaa kyllä homma toimia. Ja jollei ala kuulua niin suoraan MGA:lle voi tehdä valituksen ja silloin asiaan varmasti puututaan.

      • Anonyymi

        Otin eilen yhteyttä askgamblersiin ja ne sanoi eträ tän viikon jälkeen voin laittaa valituksen ja niin ajattelin tehdä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otin eilen yhteyttä askgamblersiin ja ne sanoi eträ tän viikon jälkeen voin laittaa valituksen ja niin ajattelin tehdä..

        Oletko jo pistänyt askgamblerille viestiä?
        Me voidaan myös kokeilla auttaa vähän, Skypessä meinaan yksi heidän edustajista niin laitahan meillekin päin viestiä: https://www.kasinot2021.com/yhteys/

        Terkuin, K2021


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kirsikka kasinolta voitin viime vuoden alus 2900e. Aattelin et koskaha vaa tuloo.... Ei ees dokumentteja kysytty eikä mitään. Tais tulla 15 tunnin sisällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe