Mitä se aippali ja toppuli alkanut sahaamaan? Saimme lukea tämän päivän yläsatakunnasta netistä otsikot ?
Teollisuustiellä yritystä laajennettu sahauskontilla nyt aiheuttaa meteliä.
11
825
Vastaukset
- Anonyymi
Kesät hiekkapuhaltaa taivasalla pöllyttäen saastuttaa pohjavedet ?
- Anonyymi
Säästöpankki tukee touhuja? Lainaamalla rahaa vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästöpankki tukee touhuja? Lainaamalla rahaa vielä.
Karri se lainaa hyville kavereille, unohtaa tavalliset tallaajat! Mitähän johto sanoo tähän touhuun? Alkaa tavikset kaikota.
- Anonyymi
Alkanut tekemään höyläämölle alihankintaa metelöiden vai ?
- Anonyymi
Se on oikein
- Anonyymi
Konsultoinnin hoiti lakiekonomit.
- Anonyymi
Joku joutilas taas rutisee kun ei aamulla saa nukuttua. Ei muutaku lisää vehkeitä tontille nii saa ruikuttajatki työpaikkoja. Mistälähtien muuten hiekka on saastuttanut pohjaveden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku joutilas taas rutisee kun ei aamulla saa nukuttua. Ei muutaku lisää vehkeitä tontille nii saa ruikuttajatki työpaikkoja. Mistälähtien muuten hiekka on saastuttanut pohjaveden?
Hiekka irrottaa parhaiten suoja rasvat puhallettavasta kappaleista ja epäpuhtaudet niin olen kaikki lika jää sateen jälkeen maaperän jos halutaan vaikkapa ulkona tehdä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiekka irrottaa parhaiten suoja rasvat puhallettavasta kappaleista ja epäpuhtaudet niin olen kaikki lika jää sateen jälkeen maaperän jos halutaan vaikkapa ulkona tehdä ?
Se monesti muuten auttaa kun ruikuttajat saavatkin työpaikan hyvin oivallettu SDP ja viherkeskusta rutisee luonnon puolesta?
- Anonyymi
Pitää valvoa et ei pöllyytetä luontoon likaa pitää tehdä puhalluspaikan päälle
suuli että ei pölyä siirry luontoon. - Anonyymi
Nyt on saanut nukkua rauhas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482752Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3622005- 401727
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351638Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782