Voisitko käyttää aurinkolaseja jo nyt

Anonyymi

Kumminkin vähän jo aurinko näkyy. Ettet sinisilminesi aiheuttaisi enempää tuhoa lähialueen rouvien keskuudessa.
-naiselta

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varoitus vaarasta ympäristölle

    • Anonyymi

      Katselen parhaillaan tuota omaa kaivattuani, älä ole huolissasi

      • Anonyymi

        Heh, no ei kovin kummonen kaivattu kun samalla pitää kirjotella muille naisille ikäväpalstalle.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, no ei kovin kummonen kaivattu kun samalla pitää kirjotella muille naisille ikäväpalstalle.)

        En kirjoittanut muille naisille, tietääkseni tämä on ihan yleinen palsta. Mutta jos se sua lämmittää ajatuksena niin ok. Luen muuten il ja is:ääkin kaivatun läsnä ollessa että pitäiskö nyt kaikki muu lopettaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, no ei kovin kummonen kaivattu kun samalla pitää kirjotella muille naisille ikäväpalstalle.)

        Hyvä kommentti. Nauru tuli.


      • Anonyymi

        Ihana kuulla, että nämä toisten tylyttäjät täällä on sinisilmiä. Huh. Sivusta vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut muille naisille, tietääkseni tämä on ihan yleinen palsta. Mutta jos se sua lämmittää ajatuksena niin ok. Luen muuten il ja is:ääkin kaivatun läsnä ollessa että pitäiskö nyt kaikki muu lopettaa 😂

        Mutta miten joku on niin yksinkertainen, että lukee näitä jos ei ketään kaipaa? Kun palstalla kaikki kirjoittaa sille kaivatulle. Ilman tuota ihanaa harhaa, en lukisi näitä edes pakottamalla. Ei aplta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten joku on niin yksinkertainen, että lukee näitä jos ei ketään kaipaa? Kun palstalla kaikki kirjoittaa sille kaivatulle. Ilman tuota ihanaa harhaa, en lukisi näitä edes pakottamalla. Ei aplta tämä.

        Minäkin olen parisuhteessa ja luen tätä palstaa. Mikä tässä on ongelma ja kenelle? Täällä on muutamia sellaisia että välittömästi pitää mäkättää että kuka saa lukea ja kuka ei. En kyllä yhtään ihmettele että täällä jotain kaipailette kun kuka tuollaista jaksaa katella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti. Nauru tuli.

        Mulla sentään on nainen. Mietipä sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen parisuhteessa ja luen tätä palstaa. Mikä tässä on ongelma ja kenelle? Täällä on muutamia sellaisia että välittömästi pitää mäkättää että kuka saa lukea ja kuka ei. En kyllä yhtään ihmettele että täällä jotain kaipailette kun kuka tuollaista jaksaa katella?

        Saa lukea tietysti. En vaan ymmärrä mitä kukaan saa näistä, kun taso on sitä että rakastan sua ja tunnistelua. Jos ei itse kaipaa ketään niin eikö muka löydä parempia juttuja muualta? Ymmärsit täysin väärin. Et vaan myönnä, että olet täällä, koska toive on, että joku kirjoittaisi juuri sinulle. Olen siitä varma.

        Huvittaa tuo viimeinen lause: En kyllä yhtään ihmettele että täällä jotain kaipailette kun kuka tuollaista jaksaa katella. Hah. Etkö sä itsekin ole täällä parhaillaan? Mua ei ole kukaan koskaan jättänyt, en ole täällä siksi, että minua ei olisi kukaan jaksanut katselle. Olen itse lopettanut suhteeni. Samasta syystä, josta säkin näitä palstoja luet. Halutaan molemmat enemmän kuin se suhde, joka oli sulla on ja mulla oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sentään on nainen. Mietipä sitä

        Ja mulla oli mies. Varmasti parempi kuin sinä. Jätin sen. Mietipä sinä sitä. Sinä etsit täällä ihmistä, joka kirjoittaisi sinulle aivan kuten minäkin. Mietipä sitäkin.


    • Anonyymi

      Vapiskaa kaikki sinkut, rouvat saa kävellä rauhassa 😙

      • Anonyymi

        Vaarattomia ovat rouvat täällä suunnalla. aP.


    • Anonyymi

      Tuhoa? Miten silmäni aiheuttaa tuhoa? En minä sille voi mitään, että pidät silmistäni, enkä tee asialle yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Vaihdan työpaikkaa. ap .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdan työpaikkaa. ap .

        Vaihda vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdan työpaikkaa. ap .

        Tosi ilkeetä, mun mielestä. Jokaisella meistä on ihmisoikeudet samat. Erilainen tai samanlainen.


    • Anonyymi

      Ai vähän paistelee. Jouduin sulkemaan kaihtimia juuri, ettei paista silmiin. Helmikuussa:) Sivusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe