Aihe

Sellaiset naiset

Anonyymi

ei enää koskaan. Hävettää ne puuhailut

15

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot siis käynyt maksullisissa naisissa

• Anonyymi

Oon käynyt ja tulen käymään jatkossakin. Siinä mitään pahaa tai erikoista jos haluaa rahaa lahjoittaa.
        - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon käynyt ja tulen käymään jatkossakin. Siinä mitään pahaa tai erikoista jos haluaa rahaa lahjoittaa.
        - sivusta

Eikö sua säälitä ne naiset sitten yhtään? Katsoin jonkun dokumentin suomalaisesta nuoresta naisesta, joka myi itseään. Sehän oli henkisesti ihan pihalla reppana. Tuntui niin pahalle, että houkuttelivat sen kasvojen ja nimen kanssa telkkaan. Yle saisi hävetä. Tottakai alle 30v naista kaduttaa tuo sitten kun on 40+ ja perhettä perustamassa oikean rakkaan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- sivusta

Kunhan se ei saa sinua vihaamaan naisia, että itte vapaaehtoisesti rahojasi lahjoitat. Ei se kuka pyytää vaan kuka maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan se ei saa sinua vihaamaan naisia, että itte vapaaehtoisesti rahojasi lahjoitat. Ei se kuka pyytää vaan kuka maksaa.

Ei päinvastoin rakastan naisia
        - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sua säälitä ne naiset sitten yhtään? Katsoin jonkun dokumentin suomalaisesta nuoresta naisesta, joka myi itseään. Sehän oli henkisesti ihan pihalla reppana. Tuntui niin pahalle, että houkuttelivat sen kasvojen ja nimen kanssa telkkaan. Yle saisi hävetä. Tottakai alle 30v naista kaduttaa tuo sitten kun on 40+ ja perhettä perustamassa oikean rakkaan kanssa.

Hiukan on sääilistkin mennyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei päinvastoin rakastan naisia
        - sivusta

Ei himo ole rakkautta.

• Anonyymi

Eihän siinä mitään, halut on niilläkin, jotka ei saa ilmaiseksi.'
      Mutta älä paljasta kaivatullesi. En usko kenenkäään naisen haluavan hoorissa käynyttä miestä lähelleen.

• Anonyymi

Sillä ei ole m-i-t-ä-ä-n väliä mitä kaivattu on menneisyydessään tehnyt. Kun kaipaa tarpeeksi. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä ei ole m-i-t-ä-ä-n väliä mitä kaivattu on menneisyydessään tehnyt. Kun kaipaa tarpeeksi. Sivusta.

Jossakin on raja. Jokaisella. Ja tuo tyyppihän sanoi käyvänsä edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jossakin on raja. Jokaisella. Ja tuo tyyppihän sanoi käyvänsä edelleen.

Jos mies on käynyt h.orissa, niin melko varmasti kävisi vielä silloinkin jos alkaisi seurustelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies on käynyt h.orissa, niin melko varmasti kävisi vielä silloinkin jos alkaisi seurustelemaan.

Mistäs sen tietää mitä elämä tuo tullessaan jokaisen oma asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs sen tietää mitä elämä tuo tullessaan jokaisen oma asia.

Toki se onkin oma asia. Kerroin vain mielipiteeni.

• Anonyymi

Sellaiset naiset ovat ihan tavallisia kun laittavat siviilit päälle. Vertailukohteena voi käyttää muitakin, jotka muistuttavat käytöksellään enemmän huoraa kuin he itse.

• Anonyymi

En nyt usko, että se olisi mikään ylitsepääsemätön este, jos mies on kokeillut maksullista naista.

Ei nyt kyllä mikään kunniamaininnan paikkaan 😁

Jossain tilanteissa voi olla jopa helpotus saada läheisyyttä ja tyydytystä elämäänsä, jos elämässä on vaikea paikka.

Pääasia kyllä, ettei aivan kylmästi kohtele näitäkään naisia, päästä kaikkia himojaan irti ja nussi kyltymättömästi ja raa'asti vain omaa nautintoa tavoitellen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      11362
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      4595