Tällä hetkellä mä

Anonyymi

Haluun töihin ja nähdä sut, mä oon tylsistynyt, kun en saa tehdä mitääää😆🧐🤪🙃🤔 näkyyks?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harjoitellaanko töissä taas lapsen tekoa?

      • Anonyymi

        Nyt riittää toi kiusa ja olen erittäin mustasukkainen sinusta muutenkin nii miksi ihmeessä haluat tahallaan kiusaa minua kun tiedät että muutenkin olen erittäin mustasukkainen ja sitten kun suutun nii sä ahdistus taas että haluat jättää mut kun et siedä mun mustasukkainen oloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt riittää toi kiusa ja olen erittäin mustasukkainen sinusta muutenkin nii miksi ihmeessä haluat tahallaan kiusaa minua kun tiedät että muutenkin olen erittäin mustasukkainen ja sitten kun suutun nii sä ahdistus taas että haluat jättää mut kun et siedä mun mustasukkainen oloa

        Ööh, en tiedä miten tämä liittyy mihinkään mutta sovitaan näin.


      • Anonyymi

        Eipä oo sellaisia tapoja, työt on töitä. Voi örkki näitä ihmisiä 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt riittää toi kiusa ja olen erittäin mustasukkainen sinusta muutenkin nii miksi ihmeessä haluat tahallaan kiusaa minua kun tiedät että muutenkin olen erittäin mustasukkainen ja sitten kun suutun nii sä ahdistus taas että haluat jättää mut kun et siedä mun mustasukkainen oloa

        Itsekkö mies teit aloituksen?
        Minä en ole tylsistymässä hommia on ihan tarpeeksi.
        Mun työ asiat ei sulle kuulu turhaan yrität tietoja kalastella.
        Sulla ei mun suhteen mitään toivoa enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkö mies teit aloituksen?
        Minä en ole tylsistymässä hommia on ihan tarpeeksi.
        Mun työ asiat ei sulle kuulu turhaan yrität tietoja kalastella.
        Sulla ei mun suhteen mitään toivoa enää ole.

        On kyllä aika hyvin kun sun tunteet muuttuu minuutissa mutta et ikinä saa eroa minusta ja kyllähän sun kaikki asiat kuuluu mulle. Mä rakastan sua ikuisesti j


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä aika hyvin kun sun tunteet muuttuu minuutissa mutta et ikinä saa eroa minusta ja kyllähän sun kaikki asiat kuuluu mulle. Mä rakastan sua ikuisesti j

        Mun tunteet eivät muutu minuutissa vaan ovat pysyneet häntä kohtaan vankasti jota kuuluukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt riittää toi kiusa ja olen erittäin mustasukkainen sinusta muutenkin nii miksi ihmeessä haluat tahallaan kiusaa minua kun tiedät että muutenkin olen erittäin mustasukkainen ja sitten kun suutun nii sä ahdistus taas että haluat jättää mut kun et siedä mun mustasukkainen oloa

        Töissä töitä ei muuta. Rakas etkö sä tunne mua yhtään, kun viitsit edes epäillä tuollaista. Mä en noin ajattelisi milloinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä töitä ei muuta. Rakas etkö sä tunne mua yhtään, kun viitsit edes epäillä tuollaista. Mä en noin ajattelisi milloinkaan.

        Enpä mä ole ollenkaan sulle mitään kun et näe minulle yhtään sinun aikaasi ja haluan olla sun kanssa ikuisesti mutta olen kiitollinen edes pienestä hetkestä jonka saan olla sun kanssa nii mä olisin maailman onnellisin ihminen jos saisin edes hetken olla sun kanssa nii mä käyttäisin sen hetken niin että tyydytän sut niin hyvin että sä haluut nähdä mut uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ihan koko loppu elämän ajan ja sitten huomaatkin että ollaan oltu ikuisesti yhdessä kun eroa ei ole eikä tule ikinä. Me kuulutaan yhteen aina ja ikuisesti 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä oo sellaisia tapoja, työt on töitä. Voi örkki näitä ihmisiä 🤮

        Naiselta on aloitus .


    • Anonyymi

      No ...

      Phyh...

      Tiedän että haluat tekemistä ja onhan se sun elinehto....

      Niin juu,,,.

      Töihin....

      • Anonyymi

        No miks en voi olla töissä kun se kuitenkin auttaa myös sinua ja rakas sun takia mä haluan olla töissä nii on sitte rahaa nii ei tarvitse miettiä mitää laskuja tai sitten muuta ja rakas mä en ikinä aio luopuu susta en koskaan ja mä en oo muitten kanssa sillein kun en mä halua olla kuin sun kanssa ikuisesti rakas ja teen mitä tahansa että saan sut mun kanssa oikeeseen suhteeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks en voi olla töissä kun se kuitenkin auttaa myös sinua ja rakas sun takia mä haluan olla töissä nii on sitte rahaa nii ei tarvitse miettiä mitää laskuja tai sitten muuta ja rakas mä en ikinä aio luopuu susta en koskaan ja mä en oo muitten kanssa sillein kun en mä halua olla kuin sun kanssa ikuisesti rakas ja teen mitä tahansa että saan sut mun kanssa oikeeseen suhteeseen

        Teet pilkkaa selkeesti nyt jostain henkilöstä sun elämässäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet pilkkaa selkeesti nyt jostain henkilöstä sun elämässäs.

        Niinkö kun mä olen koko ajan odottanut kiltisti milloin suostut jututella mun kanssa että en turhaa odota vielä tämänkin vuoden jos et edes halua jutella mun kanssa nii sitä en voi hyväksyä enkä ymmärrä ettet juttele vaikka lupasit ja mä en koskaan ole pettänyt sun lupauksia mitä olen luvannut ja rakas et todellakaan pääse eroon ikinä minusta kun vaikka kuka ehdottaisi mulle mitä tahansa nii en mene tohon sun retkuun että nyt muka annat mun kirjoittaa muille jotta mä unohtaisin sun etsiminen nii ei onnistu. Mä en ole kiinnostunut kuin sinusta ja vain sut haluan niin mikä siinä on niin vaikea ymmärtää etten halua muita kuin vain sut


    • Anonyymi

      Kunpa näkisin yhden kaupan työntekijän vielä.

      • Anonyymi

        Nyt Suomen kaikkien kauppojen työntekijät odottavat into piukeena, ketä tarkoitetaan, onko kyse just hänestä


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe