Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Naisten pikkuhousujen nuuhkiminen

Mikä niissä kiihottaa kun nuuhkii?
321991
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 32

Vanhimmat

En nuuhkii mut kiihottava ottaa pikkarit pyykkikorista ja kietoa kalun ympärille. Samantien kovana. Muutama veto ja kalu sykkii spermat ulos. Sit vaan pikkarit koriin takaisin muiden pyykkien alle.

1Äänestä
  • Itsekin tykkään hieroa naisten pikkarieita kalun ympärille.On mukava hieroa kalua niillä ja laskea mällit pikkareihin.

1Äänestä

Ois kiva nuuhkia, naisen tuoksut saa pään ihan pyörälle. Parempi huuma kuin muista nautintoaineista, ja tossa samalla on kiihottavaa runkata.

Äänestä
  • Itsekin tykkään tykkään runkata naisten pikkareihin.

1Äänestä

• Näin on, tuoksu menee aivoihin asti,,,

Äänestä

Viimeks eilen nuuhkaisin tyttöystävän kaverin pöksyjä. Kiimaisempi tuoksu kun tyttöystävälläni.

Äänestä

Oisko ne feromonit... ihana kiiman tuoksu. Tuttu omista pikkareista kun ajatukset on harhailleet kiihottavien asioiden parissa pitkin päivää.

Äänestä

Mitäs mieltä ne naiset siitä et miehet käy heidän pikkareita nuuhkimassa salaa

Äänestä
  • Miten ne naiset voi mitään mieltä olla kun salaa käyt nuuhkimassa, jos taas kerrot niin ei oo enää salaa.

Äänestä

On ne vaan niin ihanan tuoksuisia... saa kullin kovenemaan... M49

1Äänestä
  • Näin se juuti tekee.

Äänestä

• Näin juuri tapahtuu

Äänestä

Kavereitten pöksyt kiihottaa.

Äänestä

Mulla kaverina vanhempi nainen jolla aina pyykkikorin päällä tai lattialla hyvin esillä pöksyt.

Äänestä

Nuorempana tuli nuuhkittua siskon pikkarit... tuoksui ihanalta...

Äänestä

Nyt olisi kalu kovana. Olisipa naisten pikkarit .niin voisI haistella tuoksua sekä hieroa kalua niihin ja lakea mällit

Äänestä
  • Itsekin hais⁰telen naisten pikkareita tilaisuuden tullen.Hieron niillä kalua ja lasken mallit.Tekee tosi mukavaa

Äänestä

No kai se on sen naisen pillun eritteiden tuoksu, kenen alushousuja nuuhkii. Itse nuuhkin ainoastaan anopin alushousuja eli siinä on myös kielletyn hedelmän vaikutus. Mutta suurin asia on se, että saa "hajua" miltä anopin pillu tuoksuu. On muuten hyvät ja vahvat aromit 56-vuotiaan anopin karvaisessa pillussa.

Äänestä
  • Oletko sotkenut anopin pöksyjä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko sotkenut anopin pöksyjä

Kaksi kertaa. Anoppi oli meillä silloin vähän pidemmän aikaa kylässä ja pesin pyykkejä päivällä, kun olin etätöissä. Tiesin, että pyykkikopassa oli anopin alushousut, olinhan niitä käynyt jo haistelemasssa. Silloin heitin lastit anopin alushousuille. Toisen kerran olin yksin anopilla katsomassa, että paikat ovat kunnossa hänen ollessa matkalla. Silloin ei ollut pyykkikorissa mitään, mutta puhtaita oli kaapissa tietty. Niitä katselin ja kuvailin. Lopulta heitin lastit vessanpönttöön ja pyyhkäisin pienet spermatahrat puhtainen alushousujen haaroihin sisäpuolelle. Kuivattelin niitä ja taittelin takaisin kaappiin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kaksi kertaa. Anoppi oli meillä silloin vähän pidemmän aikaa kylässä ja pesin pyykkejä päivällä, kun olin etätöissä. Tiesin, että pyykkikopassa oli anopin alushousut, olinhan niitä käynyt jo haistelemasssa. Silloin heitin lastit anopin alushousuille. Toisen kerran olin yksin anopilla katsomassa, että paikat ovat kunnossa hänen ollessa matkalla. Silloin ei ollut pyykkikorissa mitään, mutta puhtaita oli kaapissa tietty. Niitä katselin ja kuvailin. Lopulta heitin lastit vessanpönttöön ja pyyhkäisin pienet spermatahrat puhtainen alushousujen haaroihin sisäpuolelle. Kuivattelin niitä ja taittelin takaisin kaappiin.

Tulee hierottua kalua anopin pöksyihin.taannoin satuin näkemään kun anoppi kontalla lattialla ja hänen miesystävä pani takaa. Siinä anoppi sai isoa kullia.

Äänestä

Kiihoittavaa jos pääsee vaimon siskon piksuja kylässä käydessä tuoksuttelemaan :)

1Äänestä

On se jotenkin niin ihanan tuhmaa.
Varsinkin jos saa rauhassa ilman kiirettä nautiskella. Painaa pikkarit kasvoja vasten ja nuuhkia pillun tuoksua pään täyteen. Hellästi hinkata juuri lauennutta kullia haaraosaan.
Itse teen tuon aina kun mahdollista erään naisen pikkareille kun siellä käyn. Kerran kuvasin pienen videon kun masturboin pitäen hänen pikkareitaan kasvojani vasten.

Äänestä
  • Kyllä pikkareita on mukava haistella. Mukava hieroa kuĺlia ja laskea mäĺit pikkareihin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pikkareita on mukava haistella. Mukava hieroa kuĺlia ja laskea mäĺit pikkareihin.

Hyvä kun olet päässyt noinkin lähelle. Lähemmäs tuskin pääsetkään.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Aika lähelle pikkareita joo on pääsee kun haistelee ja runkkaa niihin. Mites lähelle itse pääset, nielet ne vai?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Aika lähelle pikkareita joo on pääsee kun haistelee ja runkkaa niihin. Mites lähelle itse pääset, nielet ne vai?

Kyllä ne pikkarit lähtee veks ja sitten naijaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ketjussa onkin kysymys juuri haistelusta.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne pikkarit lähtee veks ja sitten naijaan.

Ketjussa puhutaan haistelusta, ei naimisesta. Luulelen ettet oo paljoo naijju...

Äänestä

Aina nuuhkaisen, kun olen pesemässä pyykkiä ja vaimon pikkareita laitan pesukoneeseen. Se on vain yksi näistä elämän pienistä iloista, kun saa ihanan pillun tuoksun nenäänsä. En runkkaa niihin tms., kun pyytämällä saa sen tuoksun jättäneen pillun nuoltavaksi ja naitavaksikin.

Äänestä

Ihme kysymys... No tietysti haju!

Äänestä
  • Täsmällisemmin: kusen haju.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Mikä niissä kiihottaa kun nuuhkii?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu