Naisten pikkuhousujen nuuhkiminen

Anonyymi

Mikä niissä kiihottaa kun nuuhkii?

32

979

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En nuuhkii mut kiihottava ottaa pikkarit pyykkikorista ja kietoa kalun ympärille. Samantien kovana. Muutama veto ja kalu sykkii spermat ulos. Sit vaan pikkarit koriin takaisin muiden pyykkien alle.

      • Anonyymi

        Itsekin tykkään hieroa naisten pikkarieita kalun ympärille.On mukava hieroa kalua niillä ja laskea mällit pikkareihin.


    • Anonyymi

      Ois kiva nuuhkia, naisen tuoksut saa pään ihan pyörälle. Parempi huuma kuin muista nautintoaineista, ja tossa samalla on kiihottavaa runkata.

      • Anonyymi

        Itsekin tykkään tykkään runkata naisten pikkareihin.


      • Anonyymi

        Näin on, tuoksu menee aivoihin asti,,,


    • Anonyymi

      Viimeks eilen nuuhkaisin tyttöystävän kaverin pöksyjä. Kiimaisempi tuoksu kun tyttöystävälläni.

    • Anonyymi

      Oisko ne feromonit... ihana kiiman tuoksu. Tuttu omista pikkareista kun ajatukset on harhailleet kiihottavien asioiden parissa pitkin päivää.

    • Anonyymi

      Mitäs mieltä ne naiset siitä et miehet käy heidän pikkareita nuuhkimassa salaa

      • Anonyymi

        Miten ne naiset voi mitään mieltä olla kun salaa käyt nuuhkimassa, jos taas kerrot niin ei oo enää salaa.


    • Anonyymi

      On ne vaan niin ihanan tuoksuisia... saa kullin kovenemaan... M49

      • Anonyymi

        Näin se juuti tekee.


      • Anonyymi

        Näin juuri tapahtuu


    • Kavereitten pöksyt kiihottaa.

    • Anonyymi

      Mulla kaverina vanhempi nainen jolla aina pyykkikorin päällä tai lattialla hyvin esillä pöksyt.

    • Anonyymi

      Nuorempana tuli nuuhkittua siskon pikkarit... tuoksui ihanalta...

    • Anonyymi

      Nyt olisi kalu kovana. Olisipa naisten pikkarit .niin voisI haistella tuoksua sekä hieroa kalua niihin ja lakea mällit

      • Anonyymi

        Itsekin hais⁰telen naisten pikkareita tilaisuuden tullen.Hieron niillä kalua ja lasken mallit.Tekee tosi mukavaa


    • Anonyymi

      No kai se on sen naisen pillun eritteiden tuoksu, kenen alushousuja nuuhkii. Itse nuuhkin ainoastaan anopin alushousuja eli siinä on myös kielletyn hedelmän vaikutus. Mutta suurin asia on se, että saa "hajua" miltä anopin pillu tuoksuu. On muuten hyvät ja vahvat aromit 56-vuotiaan anopin karvaisessa pillussa.

      • Anonyymi

        Oletko sotkenut anopin pöksyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sotkenut anopin pöksyjä

        Kaksi kertaa. Anoppi oli meillä silloin vähän pidemmän aikaa kylässä ja pesin pyykkejä päivällä, kun olin etätöissä. Tiesin, että pyykkikopassa oli anopin alushousut, olinhan niitä käynyt jo haistelemasssa. Silloin heitin lastit anopin alushousuille. Toisen kerran olin yksin anopilla katsomassa, että paikat ovat kunnossa hänen ollessa matkalla. Silloin ei ollut pyykkikorissa mitään, mutta puhtaita oli kaapissa tietty. Niitä katselin ja kuvailin. Lopulta heitin lastit vessanpönttöön ja pyyhkäisin pienet spermatahrat puhtainen alushousujen haaroihin sisäpuolelle. Kuivattelin niitä ja taittelin takaisin kaappiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi kertaa. Anoppi oli meillä silloin vähän pidemmän aikaa kylässä ja pesin pyykkejä päivällä, kun olin etätöissä. Tiesin, että pyykkikopassa oli anopin alushousut, olinhan niitä käynyt jo haistelemasssa. Silloin heitin lastit anopin alushousuille. Toisen kerran olin yksin anopilla katsomassa, että paikat ovat kunnossa hänen ollessa matkalla. Silloin ei ollut pyykkikorissa mitään, mutta puhtaita oli kaapissa tietty. Niitä katselin ja kuvailin. Lopulta heitin lastit vessanpönttöön ja pyyhkäisin pienet spermatahrat puhtainen alushousujen haaroihin sisäpuolelle. Kuivattelin niitä ja taittelin takaisin kaappiin.

        Tulee hierottua kalua anopin pöksyihin.taannoin satuin näkemään kun anoppi kontalla lattialla ja hänen miesystävä pani takaa. Siinä anoppi sai isoa kullia.


    • Anonyymi

      Kiihoittavaa jos pääsee vaimon siskon piksuja kylässä käydessä tuoksuttelemaan :)

    • Anonyymi

      On se jotenkin niin ihanan tuhmaa.
      Varsinkin jos saa rauhassa ilman kiirettä nautiskella. Painaa pikkarit kasvoja vasten ja nuuhkia pillun tuoksua pään täyteen. Hellästi hinkata juuri lauennutta kullia haaraosaan.
      Itse teen tuon aina kun mahdollista erään naisen pikkareille kun siellä käyn. Kerran kuvasin pienen videon kun masturboin pitäen hänen pikkareitaan kasvojani vasten.

      • Anonyymi

        Kyllä pikkareita on mukava haistella. Mukava hieroa kuĺlia ja laskea mäĺit pikkareihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pikkareita on mukava haistella. Mukava hieroa kuĺlia ja laskea mäĺit pikkareihin.

        Hyvä kun olet päässyt noinkin lähelle. Lähemmäs tuskin pääsetkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun olet päässyt noinkin lähelle. Lähemmäs tuskin pääsetkään.

        Aika lähelle pikkareita joo on pääsee kun haistelee ja runkkaa niihin. Mites lähelle itse pääset, nielet ne vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lähelle pikkareita joo on pääsee kun haistelee ja runkkaa niihin. Mites lähelle itse pääset, nielet ne vai?

        Kyllä ne pikkarit lähtee veks ja sitten naijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun olet päässyt noinkin lähelle. Lähemmäs tuskin pääsetkään.

        Ketjussa onkin kysymys juuri haistelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne pikkarit lähtee veks ja sitten naijaan.

        Ketjussa puhutaan haistelusta, ei naimisesta. Luulelen ettet oo paljoo naijju...


    • Anonyymi

      Aina nuuhkaisen, kun olen pesemässä pyykkiä ja vaimon pikkareita laitan pesukoneeseen. Se on vain yksi näistä elämän pienistä iloista, kun saa ihanan pillun tuoksun nenäänsä. En runkkaa niihin tms., kun pyytämällä saa sen tuoksun jättäneen pillun nuoltavaksi ja naitavaksikin.

    • Anonyymi

      Ihme kysymys... No tietysti haju!

      • Anonyymi

        Täsmällisemmin: kusen haju.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe