Takuu ja hidas korjaus!!!!!

Anonyymi

Syksyllä ostamani kuntopyörä on nyt huollossa. Sain viikko sitten tekstarin "hyvä asiakkaamme, vahvistamme, että tuote on saapunut Hobby Hall Suomi Oy:n huoltoon. Pyydämme huomioimaan, että huolto/korjausaika kestänee n. 2-4 viikkoa. Otamme itse yhteyttä kun saamme uutta tietoa tuotteen kunnosta. Ystävällisn terveisin asiakaspalvelu Hobby Hall Suomi Oy"
Onko mitään lakia jossa sanotaan kuinka nopeaa tuote on korjattava tai lähetettävä uusi tuote tilalle. Minusta tuollaisen kuntopyörän korjaus ei voi kestää nuin kauan. Eihän siinä ole mitään sähkö yms osia. Jokin laakeri, tai ratas tai hihna oli varmaan kulunut tai rikki koska pyörä piti rutisevaa ääntä. Muuten kyllä toimi oikein, mutta tuo ääni oli häiriitsevä. Entä jos kyseessä olisi vaikka jääkaappi jonka olisin tilannut kyseisestä liikkeestä. ??

3

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensi kerralla kannattaa ehkä miettiä mistä tilaa?

• Anonyymi

Niin teen. Mietin kaks kertaa

• Anonyymi

Jeee. Olinpa innoissani eilen kun sain n. 3 viikkoa huollossa olleen kuntopyöräni takaisin. mutta, kun revin muovit ja hyppäsin polkemaan, niin sama rutina ja naksutus kuului. No yhteyttä hobbyhalliin. Sieltä vastattiin, että pyörään on vaihdettu keskiö. Jos on vaihdettu, niin resu keskiö laitettu tilalle. Tarra siihen oli minun mielestä vain liimattu. Uutena pyörä piti pientä äänta, mutta nyt naksuu ja rutisee... huoh. No hermot meni. Tänään pyörä haetaan taas "huoltoon" Sanoin hobbyhallin asikaspalveijalle suorat sanat. En siis huoli pyörää takaisin, en korjattuna enkä uutta tilalle. Pitäkööt romu pyöränsä. Rahaa en tiedä saanko takasin, Mutta ikinä evöööö, en osta sieltä mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      81
      1426
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1345
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1130
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      1026
    5. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      13
      929
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      888
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      878
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      816
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      677
    Aihe