Syksyllä ostamani kuntopyörä on nyt huollossa. Sain viikko sitten tekstarin "hyvä asiakkaamme, vahvistamme, että tuote on saapunut Hobby Hall Suomi Oy:n huoltoon. Pyydämme huomioimaan, että huolto/korjausaika kestänee n. 2-4 viikkoa. Otamme itse yhteyttä kun saamme uutta tietoa tuotteen kunnosta. Ystävällisn terveisin asiakaspalvelu Hobby Hall Suomi Oy"
Onko mitään lakia jossa sanotaan kuinka nopeaa tuote on korjattava tai lähetettävä uusi tuote tilalle. Minusta tuollaisen kuntopyörän korjaus ei voi kestää nuin kauan. Eihän siinä ole mitään sähkö yms osia. Jokin laakeri, tai ratas tai hihna oli varmaan kulunut tai rikki koska pyörä piti rutisevaa ääntä. Muuten kyllä toimi oikein, mutta tuo ääni oli häiriitsevä. Entä jos kyseessä olisi vaikka jääkaappi jonka olisin tilannut kyseisestä liikkeestä. ??
Takuu ja hidas korjaus!!!!!
3
390
Vastaukset
- Anonyymi
Ensi kerralla kannattaa ehkä miettiä mistä tilaa?
- Anonyymi
Niin teen. Mietin kaks kertaa
- Anonyymi
Jeee. Olinpa innoissani eilen kun sain n. 3 viikkoa huollossa olleen kuntopyöräni takaisin. mutta, kun revin muovit ja hyppäsin polkemaan, niin sama rutina ja naksutus kuului. No yhteyttä hobbyhalliin. Sieltä vastattiin, että pyörään on vaihdettu keskiö. Jos on vaihdettu, niin resu keskiö laitettu tilalle. Tarra siihen oli minun mielestä vain liimattu. Uutena pyörä piti pientä äänta, mutta nyt naksuu ja rutisee... huoh. No hermot meni. Tänään pyörä haetaan taas "huoltoon" Sanoin hobbyhallin asikaspalveijalle suorat sanat. En siis huoli pyörää takaisin, en korjattuna enkä uutta tilalle. Pitäkööt romu pyöränsä. Rahaa en tiedä saanko takasin, Mutta ikinä evöööö, en osta sieltä mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769