Onko Juvan kahvikulmalla omistaja/työntekijä(t) vaihtuneet? Ihan mahtavaa palvelua oli vielä kesällä 2020 kahvikulmassa.Ruoka hyvää ja asiakaspalvelu mahtavaa! Nyt kävimme uudestaan syömässä niin työntekijä oli töykeä vanhalta viinalta haiseva asiakaspalvelija. Missä se iloisuus ja asianmukainen palvelu? muita ruokapaikkoja Juvan keskustassa?
Vastaukset 2
- Anonyymi
ABC:llä on ainakin paremmat eväkset ja hyvä palvelu.
- Anonyymi
Kuhiksessa oli hyvä lounaspöytä, ja Helmi vainaa emännöi keittiössä, kuten oli myös Tuulimyllyssä, jossa oli puolestaan Lempi keittiössä mestarina.
No, se oli silloin, kun presitentit olivat Kekkosia ja markka oli valuuttana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680