Nainen, en voi välttyä ajatukselta

Anonyymi

että en voi elää ilman sinua.

Naiselta naiselle

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän muitakin tietoja..

    • Anonyymi

      en minäkään voi..

    • Anonyymi

      Minä olen varma että en voi enkä halua elää ilman sinua, myös naiselta naiselle..

    • Anonyymi

      Kerro se sille jolle tuon tarkoitit, hukkuu tuo viestis täällä

    • Anonyymi

      Saattaahan se niin olla, että kuuluttais yhteen

    • Anonyymi

      Erossaolo repii sisintä ~~~~ vain seurassasi sielu lepää.
      Tunne on niin voimakas ettei sitä voi ohittaa.

    • Anonyymi

      Kuumaa ja kylmää. En jaksa tätä lämmönvaihtelua enää. Pääsit liian syvälle sydämeen. Nyt yritän kaivaa sinut pois sieltä, vaikka se ottaa tosi kipeää. Haluaisin oikeasti keveämpää elämää. Tämä on liian raskastaa, painat ajatuksissa liikaa ja en kohta jaksa muuta, kuin levähtää. Silti, ne hetket kun sinut nään tunnen keveyttä ja kotoisuutta. Silloin, kun kosken sinuun tuntuu, kuin olisin oikeassa paikassa. Tulet lähelle ja sitten taas katoat. En vain jaksa, vaikka haluaisin. Haluatko sinä? Oikeasti? Tuohon kysymykseen en ole saanut selkeää vastausta ja en varmaan koskaan tule saamaan. Siksi, joudun tekemään luonnottomalta tuntuvaa tunteiden ja järjen uudelleen asettelua. Voi, kun elämässä joskus rakkaustarinat menisi helpomman kautta. Minulle ne ovat yhtä rääkkiä. Ei enää, nyt loppuu.

      • Anonyymi

        Saisit minut kun vaan tulisit ja ottaisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisit minut kun vaan tulisit ja ottaisit.

        Olen mennyt jo liian monta kertaa. Hän taas ei ole paljon vaivaa nähnyt. Se kertoo jo tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisit minut kun vaan tulisit ja ottaisit.

        Niin mä otankin sut rakas ja haluan olla ikuisesti uskollisesti sulle ja rakas ei me erota ikinä missään tilanteessa kun me selvitään ihan kaikesta rakas ja anna mun näyttää että saan sut onnelliseksi ja että meillä on mahdollisuus hyvä suhde saada. Rakastan sinua ikuisesti enkä ikinä anna sulle mitään aihetta jättää minua rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä otankin sut rakas ja haluan olla ikuisesti uskollisesti sulle ja rakas ei me erota ikinä missään tilanteessa kun me selvitään ihan kaikesta rakas ja anna mun näyttää että saan sut onnelliseksi ja että meillä on mahdollisuus hyvä suhde saada. Rakastan sinua ikuisesti enkä ikinä anna sulle mitään aihetta jättää minua rakas.

        Olet varmaan henkisin ihminen , jonka olen tavannut.

        Ei sellaista halua päästä käsistään

        Henkisyys ja hengellisyys, se on tärkeintä

        Olet parantaja, olenkohan minäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mennyt jo liian monta kertaa. Hän taas ei ole paljon vaivaa nähnyt. Se kertoo jo tarpeeksi.

        En ole saanut vahvistusta, että silleen kiinnostan. Tee aloite niin saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä otankin sut rakas ja haluan olla ikuisesti uskollisesti sulle ja rakas ei me erota ikinä missään tilanteessa kun me selvitään ihan kaikesta rakas ja anna mun näyttää että saan sut onnelliseksi ja että meillä on mahdollisuus hyvä suhde saada. Rakastan sinua ikuisesti enkä ikinä anna sulle mitään aihetta jättää minua rakas.

        No mikä hidastaa. Sulle valmis oon vaikka heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä otankin sut rakas ja haluan olla ikuisesti uskollisesti sulle ja rakas ei me erota ikinä missään tilanteessa kun me selvitään ihan kaikesta rakas ja anna mun näyttää että saan sut onnelliseksi ja että meillä on mahdollisuus hyvä suhde saada. Rakastan sinua ikuisesti enkä ikinä anna sulle mitään aihetta jättää minua rakas.

        Sepä nähdään. Luovutan totaalisesti. Pallo on sinulla. Täysin. En todellakaan enää odota yhtään mitään ja jos joskus päädytään taas lähekkäin, niin vaihdan paikkaa. Jos todella minulta enää mitään haluat niin tuot sen ilmi ilman vihjailuja tai kryptisiä lauseita. Sanot suoraan ja teet selväksi. En jaksa tätä enää hetkeäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä nähdään. Luovutan totaalisesti. Pallo on sinulla. Täysin. En todellakaan enää odota yhtään mitään ja jos joskus päädytään taas lähekkäin, niin vaihdan paikkaa. Jos todella minulta enää mitään haluat niin tuot sen ilmi ilman vihjailuja tai kryptisiä lauseita. Sanot suoraan ja teet selväksi. En jaksa tätä enää hetkeäkään.

        No mitä olet tehnyt asioiden eteen itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä olet tehnyt asioiden eteen itse?

        Paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon

        Kerro jotain konkreettista mitä olet tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä nähdään. Luovutan totaalisesti. Pallo on sinulla. Täysin. En todellakaan enää odota yhtään mitään ja jos joskus päädytään taas lähekkäin, niin vaihdan paikkaa. Jos todella minulta enää mitään haluat niin tuot sen ilmi ilman vihjailuja tai kryptisiä lauseita. Sanot suoraan ja teet selväksi. En jaksa tätä enää hetkeäkään.

        Osoitat siis vaihtamalla paikkaa ettet ole kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoitat siis vaihtamalla paikkaa ettet ole kiinnostunut.

        Olen nähnyt, ehdottanut näkemistä, puhumista, kertonyt ja kysynyt suoraan. Hän ei puoliakaan noista, silti pitää minua jonain varakainalona, johon voi sitten kuitenkin mennä kun kahdestaan ollaan. Haluaa ja ei halua. Ei varmaan tiedä itsekään mitä haluaa. Minä en halua tätä jahkaamista. Haluaisin hänet. Se vain ei onnistu ilmeisesti. Olkoon kyse ylpeudestä, pelosta tai kylmyydestä.


    • Anonyymi

      Lotta love

    • Anonyymi

      Tästä me ollaan jopa keskusteltu.
      Sitten jätit minut, miksi?

      • Anonyymi

        Ei olla keskusteltu, enkä ole jättänyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe