Jos pahantahtoinen narsisti haluaa tehdä pahaa

Anonyymi

Pahantahtoisen narsistin tarvii vain löytää yksi ihminen joka antaa kaiken anteeksi. Älä ole se henkilö.

19

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      joo mä annoin anteeksi monta tuhatta kertaa anteeksi (tosin ei koskaan pyydetty) ja vielä auttava puhelin sen päälle opetti mua vuosia antamaan anteeksi, Se vain antaa mahdolisuuden joillein tehdä vääryyksiä-


      ppiuyyyhjh

      • Anonyymi

        Siis kaiki se mitä mulle neuvottiin kriisipuhelimesta teki vaan minusta yhä paremmen narsistin uhrin,
        Antaa koko ajan anteeksi, koikkua siinä ees taas narsistin mielialojen mukaan jne,..


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kaiki se mitä mulle neuvottiin kriisipuhelimesta teki vaan minusta yhä paremmen narsistin uhrin,
        Antaa koko ajan anteeksi, koikkua siinä ees taas narsistin mielialojen mukaan jne,..


        ppoiuyyy

        ei se nyt vaan onnistunut kun se meni lopulta tosi vaaralliseksi manipuloinniksi


        ppiuuyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se nyt vaan onnistunut kun se meni lopulta tosi vaaralliseksi manipuloinniksi


        ppiuuyytyt

        Ja ku mä en oo vihainen luonteeltani muutenkaan, nin tuo anteeksi antaminen on siinäkin vähän ylimääräistä...


        ppioiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ku mä en oo vihainen luonteeltani muutenkaan, nin tuo anteeksi antaminen on siinäkin vähän ylimääräistä...


        ppioiuuuyuy

        siis kun mä en ole vihainen muutenkaankaan, niin miks mun pitää antaa tuhansia kertoja anteeksi vaikei edes pyydetä anteeksi....
        Mihin tarkoitukseen ?


        ppiouyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis kun mä en ole vihainen muutenkaankaan, niin miks mun pitää antaa tuhansia kertoja anteeksi vaikei edes pyydetä anteeksi....
        Mihin tarkoitukseen ?


        ppiouyy

        Kyllä ihmisten kuuluu pelätä aiheuttaa mitään tahallista vahinkoa


        ppiuyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmisten kuuluu pelätä aiheuttaa mitään tahallista vahinkoa


        ppiuyttt

        Munkin mielestä edes jonkun tahon pelko olis hyväks narsisteille. Mutta ei, ovat laittaneet itsensä siihen asemaan jossa ei pelkoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkin mielestä edes jonkun tahon pelko olis hyväks narsisteille. Mutta ei, ovat laittaneet itsensä siihen asemaan jossa ei pelkoa...

        sehän on ihan välttämätöntä että ihmisten tarvii pelätä tahallista vahingontekoa, onhan viime kädessä esim. poliisi. ..asian julkisuus jne,.


        ppoiuuyytty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sehän on ihan välttämätöntä että ihmisten tarvii pelätä tahallista vahingontekoa, onhan viime kädessä esim. poliisi. ..asian julkisuus jne,.


        ppoiuuyytty

        Mä oon loppenlopuks aika hyvä viestijä...mutta tommonen tilanne on tosi vaarallinen jos ei aivot toimi kuten mulla oli tilanne,.,.,.


        ppiouyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon loppenlopuks aika hyvä viestijä...mutta tommonen tilanne on tosi vaarallinen jos ei aivot toimi kuten mulla oli tilanne,.,.,.


        ppiouyyyt

        Mä voin nyt paljastaa ku mä pärjään jo ilman sitä mutta mulla oli muutaman vuoden ajan torkkuhälytin kymmenen minuutin välein jotta mä pysyn tajuissani jotenkin...



        ppoiiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin nyt paljastaa ku mä pärjään jo ilman sitä mutta mulla oli muutaman vuoden ajan torkkuhälytin kymmenen minuutin välein jotta mä pysyn tajuissani jotenkin...



        ppoiiuyyyy

        mulla on noilta vuosilta myös pahvilaatikkokauopalla paperia joihin olen kirjoittanut kellonaikoja koska se aivovaurio vei pahiten ajan ja paikan tajua, niin mä treenasin kirjoittamalla kkoko aika paperille kellonaikoja. rankka homman tuhat sivua käsin kirjoitettuja kellonaikoja. tyksää oli.


        ppoiuyyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on noilta vuosilta myös pahvilaatikkokauopalla paperia joihin olen kirjoittanut kellonaikoja koska se aivovaurio vei pahiten ajan ja paikan tajua, niin mä treenasin kirjoittamalla kkoko aika paperille kellonaikoja. rankka homman tuhat sivua käsin kirjoitettuja kellonaikoja. tyksää oli.


        ppoiuyyttt

        siis tylsää oli kirkoittaa kaiket päivät kellonaikoja


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis tylsää oli kirkoittaa kaiket päivät kellonaikoja


        ppoiuyyy

        mut mä oon sinnikös noin tuhat sivua kirjoitin


        ppoiiuuu


    • Anonyymi

      Kyllä exällä oli monta naisystävää samaan aikaan.

      • Anonyymi

        Mun elämässä kohtaamat miehet on olleet suurin osa jonkinlaisia pelureita.
        Mua vähän turhauttaa kun ihmiset narsismiaiheen yhteydessä puhuu vain pelureista.
        Mä olen suojautunut pelureilta elämällä sinkkuna ja selibaatissa, Yksinkertaisin ratkaisu.
        Huomasin jo nuorena tyttönä, että monilla miehillä on monta naista, joten mä päätin olla miehille vain kaveri, kun mä en jaksa semmosta pelailua , on kiinnostavampaakin elämässä.


        ppoiiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun elämässä kohtaamat miehet on olleet suurin osa jonkinlaisia pelureita.
        Mua vähän turhauttaa kun ihmiset narsismiaiheen yhteydessä puhuu vain pelureista.
        Mä olen suojautunut pelureilta elämällä sinkkuna ja selibaatissa, Yksinkertaisin ratkaisu.
        Huomasin jo nuorena tyttönä, että monilla miehillä on monta naista, joten mä päätin olla miehille vain kaveri, kun mä en jaksa semmosta pelailua , on kiinnostavampaakin elämässä.


        ppoiiuuyyyy

        siis en haluu asettaa itseeni semmoseen asemaan jossa olisin monentena naisena, enkä suostu semmoseen.

        ppoioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis en haluu asettaa itseeni semmoseen asemaan jossa olisin monentena naisena, enkä suostu semmoseen.

        ppoioiuuuu

        ja varmiten se onniostuu pysyttelemällä suhteessa miehiin vain kaverina ja etätuttuna


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja varmiten se onniostuu pysyttelemällä suhteessa miehiin vain kaverina ja etätuttuna


        ppoiuuu

        Kun itse en ala mihinkään suhteeseen mun ei tarvi valittaa kuinka monta naista on , kätevää, tuohon on helppo ratkaisu


        popiuyytyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun itse en ala mihinkään suhteeseen mun ei tarvi valittaa kuinka monta naista on , kätevää, tuohon on helppo ratkaisu


        popiuyytyyy

        jos mä tykkäisin jostain miehestä , ni käytännössä mä vaan seuraillisin etäältä ja sivusta kuinka hänellä naiset vaihtuu...ja ajattelisin että onneks mun ei tarvii osallistua.


        ppioiuuyuy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe