Pahantahtoisen narsistin tarvii vain löytää yksi ihminen joka antaa kaiken anteeksi. Älä ole se henkilö.
Jos pahantahtoinen narsisti haluaa tehdä pahaa
19
133
Vastaukset
- Anonyymi
joo mä annoin anteeksi monta tuhatta kertaa anteeksi (tosin ei koskaan pyydetty) ja vielä auttava puhelin sen päälle opetti mua vuosia antamaan anteeksi, Se vain antaa mahdolisuuden joillein tehdä vääryyksiä-
ppiuyyyhjh- Anonyymi
Siis kaiki se mitä mulle neuvottiin kriisipuhelimesta teki vaan minusta yhä paremmen narsistin uhrin,
Antaa koko ajan anteeksi, koikkua siinä ees taas narsistin mielialojen mukaan jne,..
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kaiki se mitä mulle neuvottiin kriisipuhelimesta teki vaan minusta yhä paremmen narsistin uhrin,
Antaa koko ajan anteeksi, koikkua siinä ees taas narsistin mielialojen mukaan jne,..
ppoiuyyyei se nyt vaan onnistunut kun se meni lopulta tosi vaaralliseksi manipuloinniksi
ppiuuyytyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se nyt vaan onnistunut kun se meni lopulta tosi vaaralliseksi manipuloinniksi
ppiuuyytytJa ku mä en oo vihainen luonteeltani muutenkaan, nin tuo anteeksi antaminen on siinäkin vähän ylimääräistä...
ppioiuuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ku mä en oo vihainen luonteeltani muutenkaan, nin tuo anteeksi antaminen on siinäkin vähän ylimääräistä...
ppioiuuuyuysiis kun mä en ole vihainen muutenkaankaan, niin miks mun pitää antaa tuhansia kertoja anteeksi vaikei edes pyydetä anteeksi....
Mihin tarkoitukseen ?
ppiouyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis kun mä en ole vihainen muutenkaankaan, niin miks mun pitää antaa tuhansia kertoja anteeksi vaikei edes pyydetä anteeksi....
Mihin tarkoitukseen ?
ppiouyyKyllä ihmisten kuuluu pelätä aiheuttaa mitään tahallista vahinkoa
ppiuyttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihmisten kuuluu pelätä aiheuttaa mitään tahallista vahinkoa
ppiuytttMunkin mielestä edes jonkun tahon pelko olis hyväks narsisteille. Mutta ei, ovat laittaneet itsensä siihen asemaan jossa ei pelkoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munkin mielestä edes jonkun tahon pelko olis hyväks narsisteille. Mutta ei, ovat laittaneet itsensä siihen asemaan jossa ei pelkoa...
sehän on ihan välttämätöntä että ihmisten tarvii pelätä tahallista vahingontekoa, onhan viime kädessä esim. poliisi. ..asian julkisuus jne,.
ppoiuuyytty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sehän on ihan välttämätöntä että ihmisten tarvii pelätä tahallista vahingontekoa, onhan viime kädessä esim. poliisi. ..asian julkisuus jne,.
ppoiuuyyttyMä oon loppenlopuks aika hyvä viestijä...mutta tommonen tilanne on tosi vaarallinen jos ei aivot toimi kuten mulla oli tilanne,.,.,.
ppiouyyyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon loppenlopuks aika hyvä viestijä...mutta tommonen tilanne on tosi vaarallinen jos ei aivot toimi kuten mulla oli tilanne,.,.,.
ppiouyyytMä voin nyt paljastaa ku mä pärjään jo ilman sitä mutta mulla oli muutaman vuoden ajan torkkuhälytin kymmenen minuutin välein jotta mä pysyn tajuissani jotenkin...
ppoiiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin nyt paljastaa ku mä pärjään jo ilman sitä mutta mulla oli muutaman vuoden ajan torkkuhälytin kymmenen minuutin välein jotta mä pysyn tajuissani jotenkin...
ppoiiuyyyymulla on noilta vuosilta myös pahvilaatikkokauopalla paperia joihin olen kirjoittanut kellonaikoja koska se aivovaurio vei pahiten ajan ja paikan tajua, niin mä treenasin kirjoittamalla kkoko aika paperille kellonaikoja. rankka homman tuhat sivua käsin kirjoitettuja kellonaikoja. tyksää oli.
ppoiuyyttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla on noilta vuosilta myös pahvilaatikkokauopalla paperia joihin olen kirjoittanut kellonaikoja koska se aivovaurio vei pahiten ajan ja paikan tajua, niin mä treenasin kirjoittamalla kkoko aika paperille kellonaikoja. rankka homman tuhat sivua käsin kirjoitettuja kellonaikoja. tyksää oli.
ppoiuyytttsiis tylsää oli kirkoittaa kaiket päivät kellonaikoja
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis tylsää oli kirkoittaa kaiket päivät kellonaikoja
ppoiuyyymut mä oon sinnikös noin tuhat sivua kirjoitin
ppoiiuuu
- Anonyymi
Kyllä exällä oli monta naisystävää samaan aikaan.
- Anonyymi
Mun elämässä kohtaamat miehet on olleet suurin osa jonkinlaisia pelureita.
Mua vähän turhauttaa kun ihmiset narsismiaiheen yhteydessä puhuu vain pelureista.
Mä olen suojautunut pelureilta elämällä sinkkuna ja selibaatissa, Yksinkertaisin ratkaisu.
Huomasin jo nuorena tyttönä, että monilla miehillä on monta naista, joten mä päätin olla miehille vain kaveri, kun mä en jaksa semmosta pelailua , on kiinnostavampaakin elämässä.
ppoiiuuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun elämässä kohtaamat miehet on olleet suurin osa jonkinlaisia pelureita.
Mua vähän turhauttaa kun ihmiset narsismiaiheen yhteydessä puhuu vain pelureista.
Mä olen suojautunut pelureilta elämällä sinkkuna ja selibaatissa, Yksinkertaisin ratkaisu.
Huomasin jo nuorena tyttönä, että monilla miehillä on monta naista, joten mä päätin olla miehille vain kaveri, kun mä en jaksa semmosta pelailua , on kiinnostavampaakin elämässä.
ppoiiuuyyyysiis en haluu asettaa itseeni semmoseen asemaan jossa olisin monentena naisena, enkä suostu semmoseen.
ppoioiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis en haluu asettaa itseeni semmoseen asemaan jossa olisin monentena naisena, enkä suostu semmoseen.
ppoioiuuuuja varmiten se onniostuu pysyttelemällä suhteessa miehiin vain kaverina ja etätuttuna
ppoiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja varmiten se onniostuu pysyttelemällä suhteessa miehiin vain kaverina ja etätuttuna
ppoiuuuKun itse en ala mihinkään suhteeseen mun ei tarvi valittaa kuinka monta naista on , kätevää, tuohon on helppo ratkaisu
popiuyytyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun itse en ala mihinkään suhteeseen mun ei tarvi valittaa kuinka monta naista on , kätevää, tuohon on helppo ratkaisu
popiuyytyyyjos mä tykkäisin jostain miehestä , ni käytännössä mä vaan seuraillisin etäältä ja sivusta kuinka hänellä naiset vaihtuu...ja ajattelisin että onneks mun ei tarvii osallistua.
ppioiuuyuy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768