Minä uskon edelleen lapsenomaisesti hyvyyteen ja kauneuteen. Toivon mukaan sinäkin.
https://www.youtube.com/watch?v=T-h7TPwcsFg
Hyvää yötä!
43
1062
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä.
En siitä muutu. - Anonyymi
Uskot elämään. Niin minäkin. Kaikkea muuta vältän, koska se ei ole tutkimisen arvoista.
- Anonyymi
Jep, hyväntahtoinen lapsenmielisyys on ja pysyy, en luovu siitä koskaan. Kauniita unia sinulle, kuka lienetkään.
- Anonyymi
Ihanat naapurit, voiko muuta toivoakaan. Tietenkin on vastaus. Hyviä öitä tasapuolisesti.
https://www.youtube.com/watch?v=YwLXDv6jXr4 - Anonyymi
Niin minäkin. Viha, kauna ja katkeruus, ovat ne viimeiset asiat joita elämä kumppaneiksi huolisin. Uskotteko, että meille laitetaan tilanteita, jossa joutuu valitsemaan kumpaa tietä lähtee? Kova taistelu ollut siinä, että on saanut sen lapsenmielisyyden pidettyä. Kyllä sitä on yritetty riistää pois Turhaan 😜
- Anonyymi
Upeita ihmisiä. Tykkään teistä!
- Anonyymi
Se voi olla vähän piilossa, mutta kyllä se välillä aina pilkistää.
Talvessakin on taikaa. - Anonyymi
usko, toivo, rakkaus.
- Anonyymi
Uskon sinuun, sanoihisi
Uskotko sinä minuun ?...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon sinuun, sanoihisi
Uskotko sinä minuun ?...?Miksi en uskoisi ?
- Anonyymi
____ , toivo , ____ ( tästä lähdetään mitä jäi )
- Anonyymi
Rakkautta ei mun elämään sitten ikinä tullutkaan. Uskon jälleennäkemiseen rajan toisella puolella missä jo läheiseni odottavat. Taisin olla toivoton tapaus, ei toteutuneet pienimmätkään haaveet, ei elämä sujunut niinkuin olin toivonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en uskoisi ?
Jokainenhan tietty uskoo ja luottaa anonyymiin tuntemattomaan ihmiseen. Heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä joskus hetken miettii että onko nää tosissaan vai mitä mutta saahan sitä palstalla
leikkiä kaikki tuntevansa jos niin haluaa ja ellei tämän enempää ole kosketusta muihin ihmisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iloa ja rauhaa päivääsi <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä joskus hetken miettii että onko nää tosissaan vai mitä mutta saahan sitä palstalla
leikkiä kaikki tuntevansa jos niin haluaa ja ellei tämän enempää ole kosketusta muihin ihmisiin.tämä on pohjakosketus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä on pohjakosketus.
Ei, kyllä pohjakosketus on nämä ihmiset jotka toisilleen vakuuttavat ilmeisen tosissaan
uskovansa sinuun ja sinun sanoihisi, tietämättä yhtään kenen sanoihin siinä uskovat.
Se on pohjakosketus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä pohjakosketus on nämä ihmiset jotka toisilleen vakuuttavat ilmeisen tosissaan
uskovansa sinuun ja sinun sanoihisi, tietämättä yhtään kenen sanoihin siinä uskovat.
Se on pohjakosketus.En minä pidä hirmu älykkäänä sitäkään, että käydään soittamassa poskea ilmiselvissä provodialogeissa uskoen vakaasti niiden ns autenttisuuteen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä pidä hirmu älykkäänä sitäkään, että käydään soittamassa poskea ilmiselvissä provodialogeissa uskoen vakaasti niiden ns autenttisuuteen...
Sinun pitämisilläsi ja oman posken soittamisilla ei liene merkitystä muiden kommentoinnissa, täällä kommentoidaan pelkästään kirjoitettua tekstiä, ei kommentointiin
tarvita sinun mainostamiasi provojuttuja ja autenttisuuksia.
- Anonyymi
En usko. Ihmiset ovat pahimpia petoja mitä tämä pallo päällään kantaa. Eläimet ja Lapset ovat ainoita joiden maailmankuva kaunis ja puhdas. Mutta aikuiset pilaa senkin. Hyvyys jää aina jalkoihin pahuuden alla. Jotenkin helpompi kun hyväksyy että maailma on paha paikka ja vaikka kuinka yrittää olla hyvä murskataan joka kerta.
- Anonyymi
Murskaamisen jälkeenkin jaksettava nousta. Ja mehän noustaan kaiken pahan yläpuolelle uudelleen ja uudelleen.
Hyvyys vie aina voiton, koska sillä on suurempi mahti pahuutta.
- Anonyymi
Tottakai uskon ota ero
- Anonyymi
Ero mielessä heti ennen suhdetta säilyy koskemattomuus.
- Anonyymi
Mene lumihankeen tekemään lumienkeleitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene lumihankeen tekemään lumienkeleitä..
Pahan kahle murtuu katkee hyvyyden runsauden pakosta.
- Anonyymi
Kaunista alkavaa talviviikkoa sulle.
Myöskin sitä mainittua hyvää ja kaunista mieltä.
Täältä jostakin.
- Anonyymi
En epäile aloittajan uskoa hyvyyteen ja kauneuteen mutta valitettavasti joskus on joutunut pettymään näin sanovaan ihmiseen, usko hyvyyteen ja kauneuteen onkin ollut vain feikkiä. Mutta paljonhan sanotaan jotain mitä ei oikeasti tarkoiteta. Se on sääli.
- Anonyymi
Mä kanssas katson maailmaa ja samaa unta nään....
- Anonyymi
älä valehtele, ei tuntemattomat toisilleen nää samaa unta, mikä ihmeen harhaporukka tänään luulee tuntevansa kaikki täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä valehtele, ei tuntemattomat toisilleen nää samaa unta, mikä ihmeen harhaporukka tänään luulee tuntevansa kaikki täällä.
Aiheuttaako nämä trollaukset täällä sulle tosiasiallisia osattomuuden kokemuksia?
- Anonyymi
Onhan vielä olemassa kaunista ja hyvää
https://m.youtube.com/watch?v=I7A11CUbmCk - Anonyymi
Maailmassa on paljon hyvää ja kaunista, kun vain avaa silmät ja katselee ympärilleen.
Hyvää alkavaa viikkoa! - Anonyymi
Hyvyys on helpompi nähdä itsessään kuin muissa.
- Anonyymi
Suurella osasta ihmistä saattaa olla päinvastoin. Liian monet vähättelevät itseään, eivätkä koskaan toteuta lähellekään täyttä potentiaaliaan.
- Anonyymi
niin mäki uskon
- Anonyymi
Lapsenmielisyys on voimavara joka kantaa ja ohjaa ulapalle.
- Anonyymi
Ripaus lapsenmielisyyttä olisi jokaisella hyvä olla. Minulla sitä taitaa olla enemmmänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ripaus lapsenmielisyyttä olisi jokaisella hyvä olla. Minulla sitä taitaa olla enemmmänkin.
Oletko sinä sama, kuin aloituksen kirjoittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä sama, kuin aloituksen kirjoittaja?
En ole.
- Anonyymi
Ymmärrämme kansainvälisiä aakkosia.
- Anonyymi
Olen samanlainen ja ammennan hyvyyttä ympäriltäni jakaakseni ja saadakseni sitä kiertämään.
Kauniita unia kauniisti ajattelevalle! - Anonyymi
Aloittajana päivitystä tähän sen verran, että uskon hyvyyteen edelleenkin vähintään yhtä paljon, vaikka häneen en valitettavasti enää usko, enkä hänen rehellisyyteensä.
- Anonyymi
Uskon minäkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039