Joskus mietin sinua

Anonyymi

Niitä hyviä hetkiä mitä sain viettää kanssasi. Ne suudelmat ja se kun sain pidellä sinua sylissäni. Kaikki hetket kului liian nopeasti. Se oli kuitenkin eläni parasta aikaa, siksi se ei unohdu. Olet ainoa joka on tuntunut siltä et kaikki on juuri niinkuin pitääkin olla. En oikein tiedä mitä tapahtui. En ehkä koskaan lakannut rakastamsta sinua. Enkä yhtään tiedä mitä näille tunteille pitäsi tehdä. Aina kun luulen päässeni yli jokin muistuttaa sinusta. Ihan kuin olisin pimeässä ja sinä olet ainoa valo minun elämässä. Eipä se mitä on minusta jäljellä ole tarpeeksi muille. En tarvitse muuta kuin sinut. Ei olisi kuin yksi tarkoitus elämässä minulla, se olis tehdä sinut onnelliseksi.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keneltä, kenelle? ja miksi et ole suoraan yhteydessä?

      • Anonyymi

        Koska voin purkaa tunteeni palstalle, silloin kun on tarve.
        Voin olla yhteydessä häneen, mutta ei se mitään muuta.
        Ei sillä ole väliä keneltä ja kenelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska voin purkaa tunteeni palstalle, silloin kun on tarve.
        Voin olla yhteydessä häneen, mutta ei se mitään muuta.
        Ei sillä ole väliä keneltä ja kenelle.

        Tottakai muuttaa! Taidat nyt itse pelätä? Niskasta itseäsi kiinni ja matka kohti häntä! Olen varma, että riität juuri sellaisena hänelle kuin olet. Mars matkaan, mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai muuttaa! Taidat nyt itse pelätä? Niskasta itseäsi kiinni ja matka kohti häntä! Olen varma, että riität juuri sellaisena hänelle kuin olet. Mars matkaan, mies!

        Ei muuta. En todellakaan pelkää. Asia on vain loppuunkäsitelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta. En todellakaan pelkää. Asia on vain loppuunkäsitelty.

        Miksi se on loppuunkäsitelty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se on loppuunkäsitelty?

        Koska olemme käsitelleet sen loppuun. Ei ole mitään sanottavaa tai koettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olemme käsitelleet sen loppuun. Ei ole mitään sanottavaa tai koettavaa.

        Mulla tuo sama tilanne. Joskus vaan se rakkaus ei riitä ja on vaan pakko jatkaa eteenpäin murhemielellä ja reikä sydämessä. Toivottavasti edessäpäin on valoa. Joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olemme käsitelleet sen loppuun. Ei ole mitään sanottavaa tai koettavaa.

        Aloituksen perusteella kaikkea muuta kuin loppuunkäsitelty..
        -sivusta


    • Anonyymi

      Mies 🥰

    • Anonyymi

      Hetkiä ei ollut monia mutta tunne jäi.. jotkut vaan tuntuu siltä että kaikki on juuri sillä hetkellä oikein.

    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitit joullekin,

      sivusta vain

    • Anonyymi

      Naulan kantaan. Tuolta tuntuu minustakin joskus. En tiedä mikä siinä oli, mikä teki niistä hetkistä niin erityisiä, ettei niitä pääse pakoon. Tulee valoista talvinen päivä tai lämmin kesäsade tai näen tietynlaisen polkupyörän ja siinä hän taas on. Välillä tekee ihan kipeää ajatella häntä ja niitä hetkiä kun sain olla hänen sylissään.
      Meilläkin on mahdollisuus olla yhteydessä toisiimme, mutta emme silti ole. Ja jos olisimme niin mitä sitten? Emme kuitenkaan olisi yhdessä. Molemmilla on elämät rakennettuina ympärille, rakkautta ja vakautta. Klassinen tilanne, jossa haluaisi sekä syödä että säästää kakun.

      • Anonyymi

        Turhaa sitä kakkua on säästää, aina se on parempi syödä.
        Eli nauti silloin kun se on mahdollista, niin ei tarvitse ainakaan miettiä mitä olis voinu olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa sitä kakkua on säästää, aina se on parempi syödä.
        Eli nauti silloin kun se on mahdollista, niin ei tarvitse ainakaan miettiä mitä olis voinu olla.

        Kyse ei ole siitä, ettenkö nauttisi elämästäni nytkin. Nykyisessä tilanteessa on rakkautta ja asiat todella hyvin. Toisaalla on sitten joku, jota kohtaan on luvattoman kauan ollut tunteita. Nyt tiedän, että jossain vaiheessa ne olivat molemminpuolisia mutta tuskin enää. Olen nykyiseen kumppanini sitoutunut, mutta haaveilen silti aina silloin tällöin. Jos tämä toinen kysyisi tunteistani, toki kertoisin, mutta kertoisin myös etten tässä tilanteessani voi tai halua tehdä mitään. Saa kai sitä haaveilla kakun syömisestä? ;)


    • Anonyymi

      Samat sanat

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe