Kansanedustaja, ex-pääministeri Juha Sipilällä (kesk) oli paneelissa kovat piipussa.
– Minun ei onneksi enää tarvitse miettiä liian tarkkaan sanomisiani. Susille nappi otsaan vaan, Sipilä sanoi Suomenmaan mukaan.
Suomenmaa kertoo, että paikalla kävi myös puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko. Lehden mukaan Saarikko toivoi keskustan ehdokkaiden keskittyvän asiakysymyksiin, vaikka provosointia on luvassa erityisesti perussuomalaisten taholta.
ote iltalehti
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f7d7df50-1837-4b06-b2c6-e707aafe4843
Ei tarvi miettiä sanomisia? susi raukat
29
145
Vastaukset
- Anonyymi
PS pitää aina mainita vaikka isse provosoi asioita?
kepustoliitto - Anonyymi
Yllyttäjä on tuomittava kuin tekijä.
Ympäristörikolliset ovat alinta pohjasakkaa.- Anonyymi
Aina kannattaa irroittaa toisen lause asiayhteydestä. Niin toimivat kunnon persut ja ekoterroristit.
Häirikkösusille nappi otsaan - vielä on onneksemme lausumisen vapaus maassamme.. Todennäköisesti ei kovin kauan tällä menolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kannattaa irroittaa toisen lause asiayhteydestä. Niin toimivat kunnon persut ja ekoterroristit.
Häirikkösusille nappi otsaan - vielä on onneksemme lausumisen vapaus maassamme.. Todennäköisesti ei kovin kauan tällä menolla.Mikä ihme on häirikkösusi? Nykyisen Utsjoen alueella asui 120 vuotta sitten noin 488 ihmistä. Kepuli on pikemminkin häirikkö lisääntyessään geneettisessäpullonkaulassa.
- Anonyymi
vasemmisto hyökkää nyt
- Anonyymi
Kepu yrittää paniikissaan vältellä poliittista kuolemaansa luontovihalla ja luonnonvaraisten eläinten lahtauksella, jopa yllytyksellä.
- Anonyymi
Keppanoiden suosikkupuuhaa jahdata elukoita veronmaksajien ostamalla moottorikelkalla monta tuntia ennen 'armoniskua'.
- Anonyymi
Tämä onkin siis persuhullujen areena??
- Anonyymi
Ei suinkaan, nyt olet pahasti erhetynyt. Kyllä tämä on ehta kepuääliöiden kokoontumispalsta.
Kempeleen Kääkkä
- Anonyymi
Tukiaispelleporukan ainoa työ on luonnon tuhoaminen ja eläinten tappaminen.
Tällaista örvellystä Helsingin oikeaa työtä tekevät veronmaksajat on pakotettu kustantamaan. Mitä nopeammin kääkistynyt kepulandia kuolee, sitä parempi kaikille.- Anonyymi
Koska olit viimeksi töissä?
Et taida juuri ehtiä saittiräkimisen sijaan muihin töihin.
- Anonyymi
200 Sutta, 5 500 000 ihmistä. Kysykääpä keput Suden mielipidettä Siplästä.
- Anonyymi
Susi ei pidä Sipilästä. Sanoisi Sipilästä samalla tavalla kuin Sipilä sanoi Sudesta.
- Anonyymi
Puolet susista voisi siirtää Nuuksion kansallispuistoon. Sillä suunnallahan eniten suojelijoita
- Anonyymi
mitä sipilä tuumaa 2015 maahanmuutosta ja seurauksista?
kerro kansalle - Anonyymi
Saarikko toivoi keskustan ehdokkaiden keskittyvän asiakysymyksiin, vaikka provosointia on luvassa erityisesti perussuomalaisten taholta.
eli PS syytä susiasia? - Anonyymi
sisius sus satana
- Anonyymi
Ei vai
- Anonyymi
KEPUN ROSATOM-FENNOVOIMA VARKAISSA UKRAINASSA
Torstaina on Nordean (eirysäntaloutta) ja Tiedon (2000 ohjelmoijaa Ukrainassa toivottavasti saavat ne Puolaan ja Suomeen) yhtiökokoukset nämä ovat kansanosakkeita
Nokian renkaat on venäläisvaarassa tulla varastetuksi ja puolustautuu menetelmillä jolla sitä voidaan pitää putinistien nuolijana ja hylkiöfirmana eli se taistelee veitsenterällä kumpikin vaihtoehto on paha
Rosatom (eli Fennovoima) on mafiosotoimisto joka on varastanut ydinvoimloita ja muuta Ukrainasta ja toimii Suomessa kepun tuella - Anonyymi
keskustan oma Munamies
- Anonyymi
Miettiikö tekoja ikinä
Maahanmuutto - Anonyymi
sipilän kannatus hiipuu 20 sudentappajaan
- Anonyymi
Ruput jaksavat rakuttaa....
- Anonyymi
oikeuteen?
villitsi salametsästykseen virassa ollessaan? - Anonyymi
pahamaa
- Anonyymi
Minun ei onneksi enää tarvitse miettiä liian tarkkaan sanomisiani. Susille nappi otsaan vaan, Sipilä sanoi Suomenmaan mukaan.
moni haluaa napin lentävän jonnekkin muualle? - Anonyymi
Tollon ei kannata ylipäätään puhua mitään
- Anonyymi
Miksi helvatassa sitten kirjoitat, kun tiedät itsekin olevasi tollo?
- Anonyymi
moni toivoo ihan muuta...
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782