Ei tarvi miettiä sanomisia? susi raukat

Anonyymi

Kansanedustaja, ex-pääministeri Juha Sipilällä (kesk) oli paneelissa kovat piipussa.

– Minun ei onneksi enää tarvitse miettiä liian tarkkaan sanomisiani. Susille nappi otsaan vaan, Sipilä sanoi Suomenmaan mukaan.

Suomenmaa kertoo, että paikalla kävi myös puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko. Lehden mukaan Saarikko toivoi keskustan ehdokkaiden keskittyvän asiakysymyksiin, vaikka provosointia on luvassa erityisesti perussuomalaisten taholta.

ote iltalehti

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f7d7df50-1837-4b06-b2c6-e707aafe4843

29

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

PS pitää aina mainita vaikka isse provosoi asioita?

kepustoliitto

• Anonyymi

Yllyttäjä on tuomittava kuin tekijä.

Ympäristörikolliset ovat alinta pohjasakkaa.

• Anonyymi

Aina kannattaa irroittaa toisen lause asiayhteydestä. Niin toimivat kunnon persut ja ekoterroristit.

Häirikkösusille nappi otsaan - vielä on onneksemme lausumisen vapaus maassamme.. Todennäköisesti ei kovin kauan tällä menolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina kannattaa irroittaa toisen lause asiayhteydestä. Niin toimivat kunnon persut ja ekoterroristit.

Häirikkösusille nappi otsaan - vielä on onneksemme lausumisen vapaus maassamme.. Todennäköisesti ei kovin kauan tällä menolla.

Mikä ihme on häirikkösusi? Nykyisen Utsjoen alueella asui 120 vuotta sitten noin 488 ihmistä. Kepuli on pikemminkin häirikkö lisääntyessään geneettisessäpullonkaulassa.

• Anonyymi

vasemmisto hyökkää nyt

• Anonyymi

Kepu yrittää paniikissaan vältellä poliittista kuolemaansa luontovihalla ja luonnonvaraisten eläinten lahtauksella, jopa yllytyksellä.

• Anonyymi

Keppanoiden suosikkupuuhaa jahdata elukoita veronmaksajien ostamalla moottorikelkalla monta tuntia ennen 'armoniskua'.

• Anonyymi

Tämä onkin siis persuhullujen areena??

• Anonyymi

Ei suinkaan, nyt olet pahasti erhetynyt. Kyllä tämä on ehta kepuääliöiden kokoontumispalsta.

Kempeleen Kääkkä

• Anonyymi

Tukiaispelleporukan ainoa työ on luonnon tuhoaminen ja eläinten tappaminen.

Tällaista örvellystä Helsingin oikeaa työtä tekevät veronmaksajat on pakotettu kustantamaan. Mitä nopeammin kääkistynyt kepulandia kuolee, sitä parempi kaikille.

• Anonyymi

Koska olit viimeksi töissä?

Et taida juuri ehtiä saittiräkimisen sijaan muihin töihin.

• Anonyymi

200 Sutta, 5 500 000 ihmistä. Kysykääpä keput Suden mielipidettä Siplästä.

• Anonyymi

Susi ei pidä Sipilästä. Sanoisi Sipilästä samalla tavalla kuin Sipilä sanoi Sudesta.

• Anonyymi

Puolet susista voisi siirtää Nuuksion kansallispuistoon. Sillä suunnallahan eniten suojelijoita

• Anonyymi

mitä sipilä tuumaa 2015 maahanmuutosta ja seurauksista?

kerro kansalle

• Anonyymi

Saarikko toivoi keskustan ehdokkaiden keskittyvän asiakysymyksiin, vaikka provosointia on luvassa erityisesti perussuomalaisten taholta.

eli PS syytä susiasia?

• Anonyymi

sisius sus satana

• Anonyymi

Ei vai

• Anonyymi

KEPUN ROSATOM-FENNOVOIMA VARKAISSA UKRAINASSA
      Torstaina on Nordean (eirysäntaloutta) ja Tiedon (2000 ohjelmoijaa Ukrainassa toivottavasti saavat ne Puolaan ja Suomeen) yhtiökokoukset nämä ovat kansanosakkeita

Nokian renkaat on venäläisvaarassa tulla varastetuksi ja puolustautuu menetelmillä jolla sitä voidaan pitää putinistien nuolijana ja hylkiöfirmana eli se taistelee veitsenterällä kumpikin vaihtoehto on paha

Rosatom (eli Fennovoima) on mafiosotoimisto joka on varastanut ydinvoimloita ja muuta Ukrainasta ja toimii Suomessa kepun tuella

• Anonyymi

keskustan oma Munamies

• Anonyymi

Miettiikö tekoja ikinä
      Maahanmuutto

• Anonyymi

sipilän kannatus hiipuu 20 sudentappajaan

• Anonyymi

Ruput jaksavat rakuttaa....

• Anonyymi

oikeuteen?

villitsi salametsästykseen virassa ollessaan?

• Anonyymi

pahamaa

• Anonyymi

Minun ei onneksi enää tarvitse miettiä liian tarkkaan sanomisiani. Susille nappi otsaan vaan, Sipilä sanoi Suomenmaan mukaan.

moni haluaa napin lentävän jonnekkin muualle?

• Anonyymi

Tollon ei kannata ylipäätään puhua mitään

• Anonyymi

Miksi helvatassa sitten kirjoitat, kun tiedät itsekin olevasi tollo?

• Anonyymi

moni toivoo ihan muuta...

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe