Aihe

Mitä Yle on tehnyt Assagen hyväksi ja pelastamiseksi,Yhdysvaltain todellisuuden paljastajalle !?

Anonyymi

Ei mitään,vaan roikkuu huhaaukon Natalnyin joukkohysteriassa !?

Assagen on ollut tappouhkaustenkin vaarassa montakertaa, eikä mediat älähdä kusipäinä !?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Assange on luovutettava heti Yhdysvaltoihin vastaamaan teoistaan.

• Anonyymi

Sanoiko Valehtelia Sauli Niinistö, vai hänen Natsiedustaja Ylestä !?

• Anonyymi

Yhdysvallat itse mainostaa iteään vapaanamaana, mutta sen tekemisiä salaa ei Assagelle suotu, kuin huuhaa hairattelia Navalnyille kaikki on auki !?

• Anonyymi

Kuka on Assage, mitä tarkoittaa valehtelia tai hairattelia? Onko jäänyt koulunkäynnit vähiin?

• Anonyymi

Ylekin auttanut meedioissaan Assagen eristysvankeuteen, jossa kärsinyt monta elinkautista !?
      Yle muutenkin kunnostautunut tappajana , kuin Nord 2 kaasuputken estäjänä, mutta ei ota vastuuta EU alueen hiilikuolemist v.1919 !?

• Anonyymi

Naurua vedet silmissä, hahaa!

• Anonyymi

Se oli kuin täällä Suomessa, kuusihekinen perheeltä varastettiin rakannusoikeus ja olivat paleltua kuoliaaksi ja ilman pesumahdollisuutta 4,5 vuotta ja kaikki tiesivät viranomaisetki, eikä syytteitä nostettu, mutta ruumiita olisi tullut pian !?

• Anonyymi

Sanna voisi antaa Assangelle turvapaikan Suomesta.
      Hän teki maailmalle palveluksen paljastamalla USAn rötöksiä ja salakuuntelua maailmalla.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      144
      7491
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      250
      4189
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      136
      2286