Mitä Yle on tehnyt Assagen hyväksi ja pelastamiseksi,Yhdysvaltain todellisuuden paljastajalle !?
Ei mitään,vaan roikkuu huhaaukon Natalnyin joukkohysteriassa !?
Assagen on ollut tappouhkaustenkin vaarassa montakertaa, eikä mediat älähdä kusipäinä !?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Assange on luovutettava heti Yhdysvaltoihin vastaamaan teoistaan.
- Anonyymi
Sanoiko Valehtelia Sauli Niinistö, vai hänen Natsiedustaja Ylestä !?
- Anonyymi
Yhdysvallat itse mainostaa iteään vapaanamaana, mutta sen tekemisiä salaa ei Assagelle suotu, kuin huuhaa hairattelia Navalnyille kaikki on auki !?
- Anonyymi
Kuka on Assage, mitä tarkoittaa valehtelia tai hairattelia? Onko jäänyt koulunkäynnit vähiin?
- Anonyymi
Ylekin auttanut meedioissaan Assagen eristysvankeuteen, jossa kärsinyt monta elinkautista !?
Yle muutenkin kunnostautunut tappajana , kuin Nord 2 kaasuputken estäjänä, mutta ei ota vastuuta EU alueen hiilikuolemist v.1919 !?- Anonyymi
Naurua vedet silmissä, hahaa!
- Anonyymi
Se oli kuin täällä Suomessa, kuusihekinen perheeltä varastettiin rakannusoikeus ja olivat paleltua kuoliaaksi ja ilman pesumahdollisuutta 4,5 vuotta ja kaikki tiesivät viranomaisetki, eikä syytteitä nostettu, mutta ruumiita olisi tullut pian !?
- Anonyymi
Sanna voisi antaa Assangelle turvapaikan Suomesta.
Hän teki maailmalle palveluksen paljastamalla USAn rötöksiä ja salakuuntelua maailmalla.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stockmannista kirpputori
Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy1447491Mistä ihmeestä te saatte voimaa
En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on2504189Miksi koronan annetaan nyt levitä?
Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä1362286