Kepulaiset ottivat maalittamisen työvälineekseen

Anonyymi

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yrittihän tämä Kurvinen jo oman puolueen Hoskosta ojentaa, mutta Hannu näytti Antille närhenmunat kokeneempana ja viisaampana politiikan konkarina, saattaa siitä tulla lopullinen höyhennys jos lähtee perussuomalaisia maalittamaan vaaleja kohti mennessä.

      • Anonyymi

        Kurvisen kurvailuilla kepu ajaa metsään. Punakepun loppulaskenta on alkanut. Kepu varmaan yhdistyy vasemmistoliiton kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurvisen kurvailuilla kepu ajaa metsään. Punakepun loppulaskenta on alkanut. Kepu varmaan yhdistyy vasemmistoliiton kanssa.

        Olen keskustan kannattajaksi hiljattain siirtynyt ja syy on se että, keskusta on vasemmistopuolueeksi siirtynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskustan kannattajaksi hiljattain siirtynyt ja syy on se että, keskusta on vasemmistopuolueeksi siirtynyt.

        Poliittisen keskustan täyttää nykyään perussuomalaiset ja keskusta onkin vasemmistolainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurvisen kurvailuilla kepu ajaa metsään. Punakepun loppulaskenta on alkanut. Kepu varmaan yhdistyy vasemmistoliiton kanssa.

        Kurvinenhan itse tukee voimallisesti misogynistejä vaikuttaakseen poliittisesti voimallisemmalta.
        Näin on näreet Kepulandian lestavyöhykkeellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurvinenhan itse tukee voimallisesti misogynistejä vaikuttaakseen poliittisesti voimallisemmalta.
        Näin on näreet Kepulandian lestavyöhykkeellä..

        Onkos maamme ja maailman 'edistyksellisimmän' hallituksen avainministeri-leideillä tuki tälle Kurvisen 'sooloilulle'? Vaiko vain kaksilla rattailla menoa kuten vappusatasen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos maamme ja maailman 'edistyksellisimmän' hallituksen avainministeri-leideillä tuki tälle Kurvisen 'sooloilulle'? Vaiko vain kaksilla rattailla menoa kuten vappusatasen kanssa?

        Kurvinen on salannut Saarikolata sen että tässä tapauksessa keskuslaista kaupunginvaltuustosta eronnutta naien lasta koulukiusaa Persuope..
        Puolue on täysin kädetön puuttumaan tähän tilanteeseen kun Persuope siis ex-persu on liitoutunut misogynistinä tunnetun persuvaltuutetun kanssa kiusaamiskimppaan..

        Opettajan julkisesta käyttäytymisestä yhteisten asioiden hoitajana ja kaksikon siis kepuja ex-kepu = nykypersu löytyy useita julkisia videotallenteita minkälaisella raivoräyhäämisella asioita hoidetaan tuolla lestakepulandiassa.

        Mikli Antti Rantakangas eläisi asia olis jo pantu kunnolla päiväjärjestykseen,mutta Antin kuolema aloitti tämän ajojahdin..
        Kurvisen kyvykkyys riittää ainoastaan tämänkin asian maton alle lakaisemiseen,koska kyseessähän on Antti Rantakankaan kotokaupunki..
        R.I.P.
        Suomen Keskusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurvinen on salannut Saarikolata sen että tässä tapauksessa keskuslaista kaupunginvaltuustosta eronnutta naien lasta koulukiusaa Persuope..
        Puolue on täysin kädetön puuttumaan tähän tilanteeseen kun Persuope siis ex-persu on liitoutunut misogynistinä tunnetun persuvaltuutetun kanssa kiusaamiskimppaan..

        Opettajan julkisesta käyttäytymisestä yhteisten asioiden hoitajana ja kaksikon siis kepuja ex-kepu = nykypersu löytyy useita julkisia videotallenteita minkälaisella raivoräyhäämisella asioita hoidetaan tuolla lestakepulandiassa.

        Mikli Antti Rantakangas eläisi asia olis jo pantu kunnolla päiväjärjestykseen,mutta Antin kuolema aloitti tämän ajojahdin..
        Kurvisen kyvykkyys riittää ainoastaan tämänkin asian maton alle lakaisemiseen,koska kyseessähän on Antti Rantakankaan kotokaupunki..
        R.I.P.
        Suomen Keskusta

        kiusaajakaksikolla on siis yhteistä loputon naisviha ja Kepulainen tausta paikkakunnan politiikanteossa..kepulaisvaltuutettu vuotaa tietoja persuille ja kampittaa omaa puoluettaan kaikissa käänteissä..
        Haapavesihän on akuutissa kassakriisissä ja kärsii rajusta muuttotappiosta,lapsiperheet lähtevät kun opetuksen taso ala asteellakin on vain persuoppia..


      • Anonyymi

        Sotasika Kurvinen menee niin alas kun täytyy voittaakseen vastustajansa


    • Anonyymi

      Persut jättäkää maaseudun ihmiset rauhaan!
      Halla-aho on äärioikeistolainen maaseuturiistäjä, maaseutu ja aluetukien poistaja.

      Potkikaa tuo Helsingin pormestarin virkaan hurahtanut kaupunkilasjulli pois puolueesta kun se ei mitään maaseudun asioista ymmärrä.

      • Anonyymi

        Maaseudun? Eikös kepun ydinkannattajat ole muuttaneet Helsinkiin ja muihin kaupunkeihin, näitä siti-kepulaisia kuin 'ääniharava' Laura Kolbe.


      • Anonyymi

        Keskusta ei salli edes pluralismia maaseudulla vaan hallitsee fasistisesti. Vain Keskustan puolueen jäsenet pääsevät nauttimaan rahoituksesta. Tämä on korruptiota


    • Anonyymi

      Meitä perussuomalaisia on jo paljon maakunnissa, myös minun lisäksi ja se jos mikä on hieno asia.

      • Anonyymi

        MITÄ PERSUT MAAKUNNISSA ?
        Ei ole tehtäviä kaupunkijulleille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ PERSUT MAAKUNNISSA ?
        Ei ole tehtäviä kaupunkijulleille.

        Pitää kitkeä Keskustan korruptio maakunnista


    • Anonyymi

      Persujen jumalan Halla-Ahon nimeä ei siis tule turhaan lausua??

      Ja nämäsaatanat hokee täällä päivästä toiseen läskisaarikkoa ja lestasipilää.

      • Anonyymi

        Persut eivät ole harhaoppisia Kekkosen palvojia kuten Keskustalaiset


    • Anonyymi

      Törkeää pantettelua!

      Ai niin mutta Koska KEPU.

      Muita voi syyttää vaikka mistä!

      koska KEPU.

      KEPU = JUHANTALO

    • Anonyymi

      Törkeetä kaksnaamaista sikailua. Itse puhutaan sovittelevasta politiikasta ja sitten maalitetaan vastustajia ja yritetään mustamaalata heitä

    • Anonyymi

      Keskusta voi menettää 1000 valtuustopaikkaa huhtikuussa ja siksi sen hysteerisen johdon taivastelun takana on pelko. Taivaanrannassa häämöttävä, ja visseillä puheilla luvattu jättikokoinen maakuntauudistus lukemattomine suojatyöpaikkoineen on häipymässä horisontin taa

      Kes kustan suojatyöpaikat ovat katoamassa
      Puolueen paikallistyömyyriä ei enää ole

      Keskusta saa mitä pilaa. Tyytyköön siis siihen ja valmitautukoon uuteen laskuun, taas kerran uusilla eväillä 2021 jälkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe