Miten kauan sitä jaksaa kun ei pääse baariin sekoileen...pettään...tappelee...örveltään. Misä ihmiset tällä hetkellä tekee haurautensa, sinne minäki tulisin.
Kun ei pääse baariin
8
579
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisia ihmisiä ei haluta mihinkään
- Anonyymi
Kuka sitä örvellystä oikein edes kaipaa?
- Anonyymi
Kyllä on muuten on totta että sitä baaris käymistä kaipaaki, vähä näkis muistaki naamoja kun työkaveria ja puolisoo. Ja olis jotaki puhuttavaaki kun viikonloppusi tää on tavannu edes jotain tapahtunu.
- Anonyymi
no joo, toi oman ämmän naama alkaa kyllä kypsyttämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no joo, toi oman ämmän naama alkaa kyllä kypsyttämään
Minä en ainakaa kauaa jaksa enää tuota ukkoo kattella. Kotona vain kieppuu ja kaverit poikkeilee pihas toimittamas omiansa. Paikat ny vain äkkiä auki kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaa kauaa jaksa enää tuota ukkoo kattella. Kotona vain kieppuu ja kaverit poikkeilee pihas toimittamas omiansa. Paikat ny vain äkkiä auki kiitos.
Karvian baarit, no en kaipaa
- Anonyymi
Miksei baariin pääse. Auki ne on
- Anonyymi
Jos ei ukon tai akan naama ei miellytä, niin oletan, että ne naamat siä kapakaskaan oo yhtään sen kummempia.
Yhtä hyvä kun haet kaupasta pari 5,5 ja meet nukkuun ja kun heräät niin huomaat et se toinen osapouli onkin ihan ok, siihen ei kapakkaa tarvita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 95924
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691