Miten kauan sitä jaksaa kun ei pääse baariin sekoileen...pettään...tappelee...örveltään. Misä ihmiset tällä hetkellä tekee haurautensa, sinne minäki tulisin.
Kun ei pääse baariin
8
520
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisia ihmisiä ei haluta mihinkään
- Anonyymi
Kuka sitä örvellystä oikein edes kaipaa?
- Anonyymi
Kyllä on muuten on totta että sitä baaris käymistä kaipaaki, vähä näkis muistaki naamoja kun työkaveria ja puolisoo. Ja olis jotaki puhuttavaaki kun viikonloppusi tää on tavannu edes jotain tapahtunu.
- Anonyymi
no joo, toi oman ämmän naama alkaa kyllä kypsyttämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no joo, toi oman ämmän naama alkaa kyllä kypsyttämään
Minä en ainakaa kauaa jaksa enää tuota ukkoo kattella. Kotona vain kieppuu ja kaverit poikkeilee pihas toimittamas omiansa. Paikat ny vain äkkiä auki kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaa kauaa jaksa enää tuota ukkoo kattella. Kotona vain kieppuu ja kaverit poikkeilee pihas toimittamas omiansa. Paikat ny vain äkkiä auki kiitos.
Karvian baarit, no en kaipaa
- Anonyymi
Miksei baariin pääse. Auki ne on
- Anonyymi
Jos ei ukon tai akan naama ei miellytä, niin oletan, että ne naamat siä kapakaskaan oo yhtään sen kummempia.
Yhtä hyvä kun haet kaupasta pari 5,5 ja meet nukkuun ja kun heräät niin huomaat et se toinen osapouli onkin ihan ok, siihen ei kapakkaa tarvita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749