Aihe

Kiitos läsnäolostasi.

Anonyymi

Ystävälle jonka nimeä en mainitse.

JS

9

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Söin vatsan täyteen ja nyt käyn ruokalevolle.

• Anonyymi

Samoin!

• Anonyymi

Kerrohan JS tuosta ystävästäsi vähän.

• Anonyymi

Turhaan mustis oot , oon jo museokamaa ollut kauan , ding dong.

• Anonyymi

Pelasta ja nosta Virpi suosta. Hänkin osaa arvostaa rahanmahtia.

• Anonyymi

😘😘😘😘🤗🤣🤣🤣🤣Älä vaan vertaa meitä mihinkään vappuun ja Virpiin vaikka ei varmasti olis paljon eroa kun miettii sitä niiden yhteen kuuluvaisuutta ja rakas sä olet mun rakas nyt, aina ja iankaikkisesti. Aamen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘😘😘🤗🤣🤣🤣🤣Älä vaan vertaa meitä mihinkään vappuun ja Virpiin vaikka ei varmasti olis paljon eroa kun miettii sitä niiden yhteen kuuluvaisuutta ja rakas sä olet mun rakas nyt, aina ja iankaikkisesti. Aamen.

Sä et siis aio auttaa Virpiä.
        Ei mene sun kamelis neulansilmästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et siis aio auttaa Virpiä.
        Ei mene sun kamelis neulansilmästä.

En tunne ketään virpiä ja en auta kuin omaa vaimoa ja tietysti myös vaimon lapsia autan mutta en muita

• Anonyymi

Aina hyvä että on ystävä läsnä jollain tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      4507
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2820
    3. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      2662