Keskusta 24,8%
SDP 19,6%
Kokoomus 18,1%
Persut 12,2%
Vihreet 9,5%
Vasemmistoliitto 7,4%
Rkp, krist, hjallis ja muut jää 8,4%
Vaaliennuste
10
55
Vastaukset
- Anonyymi
Persut jättäkää maaseudun ihmiset rauhaan!
Halla-aho on äärioikeistolainen maaseuturiistäjä, maaseutu ja aluetukien poistaja.
Potkikaa tuo Helsingin pormestarin virkaan hurahtanut kaupunkilasjulli pois puolueesta kun se ei mitään maaseudun asioista ymmärrä.
Jos kuntavaali edustajien mukaan laskettaisiin, keskusta nousisi tuosta vielä.- Anonyymi
Yksiylitse muiden valtuutettujen määrässä kunnallisvaalit 2017-
Suomen Keskusta 450 529- ääntä 17,5% 2 824- valtuutettua.
Suomen Sosiaalidemokraattinen Puolue 498 252- ääntä 19,4% 1 697- valtuutettua.
Kansallinen Kokoomus 531 599- ääntä 20,7% 1 490- valtuutettua.
Perussuomalaiset 227 297- ääntä 8,8% 770- valtuutettua. - Anonyymi
Kepulaisilla on Sontatalikon varsi katkennu ja uutta vartta ei enää löydy, kannattajatkin on siirtyneet PerusSuomalaisiin
- Anonyymi
Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulaisilla on Sontatalikon varsi katkennu ja uutta vartta ei enää löydy, kannattajatkin on siirtyneet PerusSuomalaisiin
Kyllä Perus On Paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksen
Kepun valtuutetut putoaa valtuustoista, Suurin Osa jo itkee putoamistaan, Eikä asetu ehdokkaaksi, Kepu Ei saa ehdokaslistojaan täyteen missään vaalipiirissä, se on tosi asia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksen
...ettei kuntavaaleissa ole kyse EU:sta tai hallituksen kaatamisesta, eli teemoista, joita etenkin perussuomalaiset ovat viime aikoina pitäneet esillä.
– Kuntavaaleissa annettu ääni ei ole koston tai kumouksen väline. Ääni vaikuttaa sen antajan omaan ja lähimpien ihmisten elämään. Ääni kannattaa antaa sellaiselle, jolle olisi valmis antamaan kotinsa avaimet.
Persut nyt 8,8 %, keksusta 17,5 % äänimääristä laskien. Paikoista laskien keskusta 32,4 % - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ettei kuntavaaleissa ole kyse EU:sta tai hallituksen kaatamisesta, eli teemoista, joita etenkin perussuomalaiset ovat viime aikoina pitäneet esillä.
– Kuntavaaleissa annettu ääni ei ole koston tai kumouksen väline. Ääni vaikuttaa sen antajan omaan ja lähimpien ihmisten elämään. Ääni kannattaa antaa sellaiselle, jolle olisi valmis antamaan kotinsa avaimet.
Persut nyt 8,8 %, keksusta 17,5 % äänimääristä laskien. Paikoista laskien keskusta 32,4 %Kepulla kolmasosa valtuutettuja, aika paljon.
- Anonyymi
Sipilä tuhosi valheellisuudellaan kepun.
Valhe on lestan merkki.
Kaikki mihin lestat kajoaa, se hajoaa. - Anonyymi
Nyt kannattaa olla valot päällä ja huomioida sellainen tosiasia että monet puolueet tekevät sellaista kuntavaalityötä jossa VAIN haukutaan muita puolueita eikä keskitytä ollenkaan omaan tekemiseen --> Tällaisen puolueen äänestäminen on täysin järjetöntä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693