Onko kukaan saanut asennettua, että toimii.
Pinnacle 16 Windows 10:neen
14
293
Vastaukset
- Anonyymi
Ei w10ssä mikään toimi!
- Anonyymi
Paitsi käytännössä kaikki, koska harva ohjelmistokehittäjä on niin typerä, että leikkaisi tahallaan tai laiskuuttaan suurimman osan potentiaalisista käyttäjistään pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi käytännössä kaikki, koska harva ohjelmistokehittäjä on niin typerä, että leikkaisi tahallaan tai laiskuuttaan suurimman osan potentiaalisista käyttäjistään pois.
Älä nyt paskaa puhu, "pontentiaalisia" Ei ole w10.
Mac tai Ubuntu on videoporukoilla.
W10 ei pysty renderoimaan kuin 24min leffaa.. ja sitten se kaatuu. on koettu.
Kolme kertaa ja aina kaatu.
Onneksi Ubuntu teki sen kokoleffalle ja vielä 4x nopeemmin kuin W10 yritti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt paskaa puhu, "pontentiaalisia" Ei ole w10.
Mac tai Ubuntu on videoporukoilla.
W10 ei pysty renderoimaan kuin 24min leffaa.. ja sitten se kaatuu. on koettu.
Kolme kertaa ja aina kaatu.
Onneksi Ubuntu teki sen kokoleffalle ja vielä 4x nopeemmin kuin W10 yritti.W10 ei toimi! siinä se!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi käytännössä kaikki, koska harva ohjelmistokehittäjä on niin typerä, että leikkaisi tahallaan tai laiskuuttaan suurimman osan potentiaalisista käyttäjistään pois.
w10 ei toimi,, Windows10 on täysi susi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
w10 ei toimi,, Windows10 on täysi susi.
Olet vain niin huono että et osaa käyttää sitä. Mutta ei hätää, Suomessa järjestetään monia kursseja juuri sinunlaisille amatööreille. Rohkeasti mukaan!
- Anonyymi
eihän siinä mikään toimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt paskaa puhu, "pontentiaalisia" Ei ole w10.
Mac tai Ubuntu on videoporukoilla.
W10 ei pysty renderoimaan kuin 24min leffaa.. ja sitten se kaatuu. on koettu.
Kolme kertaa ja aina kaatu.
Onneksi Ubuntu teki sen kokoleffalle ja vielä 4x nopeemmin kuin W10 yritti.Koska Siinä on paljon bugeja.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W10 ei toimi! siinä se!
Paha altistus!
Biosksia tuhoova haita on w10
Tietoturva varoitukset kuuroille korville!
Ihmiset suhtautuvat todella leväperäisesti tietoturvaansa. Ihan liian helposti he ovat hyväksymässä vakoiluat tietokoneissa ja puhelimissa sekä muissa moibile laitteissa.
W10 hän osoittautui haitakkeeksi joka kuuntelee ja katselee sekä vie kaiken koneestasi!
- Anonyymi
Googlaa ”Pinnacle 16, Windows 10”. Ensimmäisenä hakutuloksena on toimivat ohjeet, ja myös YouTubesta löytyy videoita aiheesta.
Yleensäkin kannattaa ensin kokeilla Googlea. - Anonyymi
Miksi L-porukan pitää jokaikinen W-aiheinen ketju sotkea tuolla samalla jargonilla. Katsokaa L-aiheista ketjua, vaikka tätä: https://keskustelu.suomi24.fi/t/16785798/saisiko-vinkkeja-mista-aloittaa-linuxin-kanssa
W-porukka ei ole sitä sotkenut.- Anonyymi
Eihän tätä soke kuin sinä. Muutenhan tää on täyttä asiaa!
Eka vastaus on tosi,, ei asennu...
Toka on sun häiriköintiä
kolmas taas tosi. Ei videoporukka käytä windowsia.
Neljäs taas yriittää neivoa Tubeohjeeseen..
Ja sitten tää sun likkisi.. ei mitenkään liity asiaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tätä soke kuin sinä. Muutenhan tää on täyttä asiaa!
Eka vastaus on tosi,, ei asennu...
Toka on sun häiriköintiä
kolmas taas tosi. Ei videoporukka käytä windowsia.
Neljäs taas yriittää neivoa Tubeohjeeseen..
Ja sitten tää sun likkisi.. ei mitenkään liity asiaan!Sori, multa meni ohi se maailman kaikkien videoeditoijien kokous, jossa päätettiin että kaikki käyttävät jatkossa Linuxia riippumatta siitä, mikä olisi kokonaisuutena kunkin yksilön kannalta paras vaihtoehto.
Viitsitkö laittaa mulle linkin siihen kokouksen pöytäkirjaan, niin voin katsoa onko siellä päätetty jotain muuta yhtä outoa?
- Anonyymi
W10ssä ei toimi mikään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517