http://www.ironmaidentribute.com/custom3.html
kattokaapa flight of icarus
olisiko ollut parempi vaihtoehto blazen tilalle tuo laulaja!!!
uskomaton IRON MAIDEN tribute video!!!
7
637
Vastaukset 7
- COB 90
Ei pahemmin kuule kiinost mikään iron maidenin musa video!!! esim:children of bodom levytti Trooperin niin ku iron maidenki.. mut vertaas niit biisei toisiis ni kyl huamaatte millast paskaa se IRON MAIDEN on!! sillot ku vertaatte Trooperia noitten BÄNDIEN keken ni huomaatte hevimettalin ja WANNA BE METALLIN ERON!!!! mut en vois kuvitel kuuntelevani tollast paskaa mitä tää IRON MAIDEN on elisiis te kutsutte jotain olematont paskaa bändiks!!! kyllä CHILDREN OF BODOM JYRÄÄ!!!!!!!!!!
- troopper
VOI VITUN APINA!!! BODOM EI OO EDELLEENKÄÄ TEHNY COVERIII TROOPERISTA!! VITTU AIKA PELLE OOT JOS LUULET SEN OLEVAN BODOMIN! JA IRON MAIDEN EI O MIKÄÄ WANNABE! VITUN APINA
- Sabbathisti/Motörheadisti
Siis jossain on kerrottukin että se on Sentencedin tekemä Trooper jota levitellään netissä muka Bodomin tekemänä! Siis Sentenced! Ei Bodom!
- Tomi
Sabbathisti/Motörheadisti kirjoitti:
Siis jossain on kerrottukin että se on Sentencedin tekemä Trooper jota levitellään netissä muka Bodomin tekemänä! Siis Sentenced! Ei Bodom!
noin se menee ei Bodom oo tehny Trooper coverii
- Maiden fan
Tomi kirjoitti:
noin se menee ei Bodom oo tehny Trooper coverii
Kyllä COB on tehnyt trooper coverin...turha väittää vastaan sillä minulla on se...turha vertailla COB ja maidenia sillä musiikki on täysin eri tyyliä...ja trooper on maidenin tekemä biisi ja bodom ei kyllä milloinkaan yllä vastaavanlaisen kappaleen tekoon...mutta se olisi ihan tervetullut yllätys jos tekisi jonkun klassikon...eihän se pahitteeksi olisi suomalaiselle musiikille...
- Tomi
Maiden fan kirjoitti:
Kyllä COB on tehnyt trooper coverin...turha väittää vastaan sillä minulla on se...turha vertailla COB ja maidenia sillä musiikki on täysin eri tyyliä...ja trooper on maidenin tekemä biisi ja bodom ei kyllä milloinkaan yllä vastaavanlaisen kappaleen tekoon...mutta se olisi ihan tervetullut yllätys jos tekisi jonkun klassikon...eihän se pahitteeksi olisi suomalaiselle musiikille...
Rautaneito.com kattomassa niin huomaat että ei oo tehny! Se on vaan sillä nimellä netissä jaossa, oikeasti sen on tehny Sentenced. Sä et taas tiiä mistään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398