Ei puhettakaan yhteen muuttamisesta, lapsen teosta tai naimisiin menosta. Riittää kun saa elättää ja astua silloin tällöin.
Miksi Stefan ei halua sitoutua Sofian kanssa?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole helppo sitoutua pitkän suhteen jälkeen. Ero on käymättä läpi ja yleensä heijastuu seuraavaan parisuhteeseen . Suoraan suhteesta toisern hyppääminen ei onnistu ikinä.
- Anonyymi
Toiseen
- Anonyymi
Oliko edellinen suhde niin järkyttävä kokemus, ettei halua vähään aikaan kokea vastaavaa kidutusta ????
- Anonyymi
Tottakai muuttavat yhteen.Menevät ystävänpäivänä kihloihin.Ja kun koronapandemia ohi,on mahtihäiden aika!
Mua hämmästyttää eniten se, että Stefanillahan on niitä miljoonakämppiä siellä ja täällä, mutta edes jotain pientäkään kopperoa Stefan ei voi vuokrata rakastamalleen Sofialle. Miksi? Syyksi ei käy se, että ne kämpät ovat myynnissä, joten siksi niitä ei voi vuokrata.
- Anonyymi
Kovat paineet pitää morsian tyytyväisenä. Puitteet ei nyt ihan ole kohdillaan, höh😕
- Anonyymi
Ei kai kukaan mies puolisokseen noin avutonta ota kunhan vaan hengaavat yhdessä, kyllähän Stefu exäänsä kehui kuinka aikaansaava oli ja piti kodin kunnossa.
- Anonyymi
Sofia voi majoittua ilmaiseksi Helsingin Vokissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797