Jos Perussuomalaiset ottaisivat...

Anonyymi

...ensin selvää asioista, ennenkuin lähtevät ketään mistään syyttelemään, niin Persut säästyisivät joutumasta naurunalaiseksi.
https://demokraatti.fi/erkki-tuomioja-arvosteli-eilen-perussuomalaisia-palaa-nyt-asiaan-annetaan-nyt-kunnon-naytto-siita-mita-tarkoitan-valheellisella-ja-ala-arvoisella-politikoinnilla/
Mutta eihän huuhaaPersut selvää mistään ota, kunhan vain levittelevät paskaansa ympäriinsä hooMoilasina, sillä niitähän Persut pelkästään ovat.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persu on sellainen, joka luulee mieluummin kuin tietää. Ja persu valehtelee mieluummin kuin puhuu totta. Ja persu vihaa mieluummin kuin rakastaa. Ja persu rikkoo mieluummin kuin rakentaa. Persu sotii mieluummin kuin rakentaa rauhaa.

      • Anonyymi

        Sdp tulee koko sivullinen, kuten terroristien kuljetus Suomeen, sdp hallituskumppanit ilman syytettä, oikeusvaltiota huutaa demut.


      • Anonyymi

        Olit mukana 1918 siirtämässä suomea venäjän vallan piiriin, nyt samat eu velkavankeuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit mukana 1918 siirtämässä suomea venäjän vallan piiriin, nyt samat eu velkavankeuteen.

        Hei, siitä on yli 100 vuotta, mä oon sitten varmaan 130 v. vanha.
        Palaa nyt jo vuoteen 2021.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sdp tulee koko sivullinen, kuten terroristien kuljetus Suomeen, sdp hallituskumppanit ilman syytettä, oikeusvaltiota huutaa demut.

        Tollo ajoi heti ensimmäisenä aloittajan asettamaan miinaan. Mistä olet löytänyt ylitsevuotavasti kumpuavan tyhmyytesi?


      • Anonyymi

        Kyllä me tiedetään että Tuomioja on kommunisti ja rikollinen luokkasyrjiä ja itse täysin naurunalainen muinaisjäänne


    • Anonyymi

      Siihen aikaan presidentillä ja Tarja Halosella oli enemmän valtaa kuin nykyisellä presidentillä ja tulevilla Suomen presidenteillä.

      • Anonyymi

        Talva oli demu ja paavo oli kiinan keisari, nyt venäjän palkoilinen.


    • Anonyymi

      Yrittäkääpäs nyt persut todistaa Tuomiojan puheet vääriksi. Omat valheenne ainakin pääsivät päivänvaloon.

    • Anonyymi

      mutta kun persut haluavat tulla naurunalaisiksi

    • Ei totuudella ole mitään tekemistä perussuomalaisten kanssa. Pääasia miltä näyttävät asiat jotta päästään öyhöttämään.

      Ihan hyvin voisi kysyä, miksi perussuomalaiset päästivät 35000 ihmistä maahan ilman kontrollia. Miksi he eivät tehneet mitään?

      Ei kovin uskottavaa toimintaa. Tarvittiin vihervasemmistohallitus joka laittoi rajat kiinni. Nehän olisivat auki tällä hetkellä, jos PS olisi hallituksessa.

      • Anonyymi

        Siitäöyhöttämisestä, ja tuosta hokemastasi 35000 "maahan päästetystä.

        Sinulla siis edelleenkin faktat tuosta asiasta hukassa, mutta rehvakkaasti asiasta öyhötät.


    • Anonyymi

      Kaikki muistavat Tuomiojan ulkoministeri kauden, saatiin olla jatkuvasti oikomassa suomen virallista linjaa, en pidä uskottavana hänen jorinoitaan .

      • Anonyymi

        Totta, veteli ihan hatusta ulkomaan matkoillaan, vaikka oli valtion edustaja.


    • Anonyymi

      Persut eivät koskaan välty nauruilta.

    • Anonyymi

      Halla-aho itse sanoi persuja pelleiksi. Siinä asiassa olen hänen kansaan samaa mieltä, missään muussa en.

    • Anonyymi

      Perussuomlaisetko ovat puolueena tuollaisia kirjoitelleet Tuomiojan sivuille, vai onko kyse henkilöstä, vai joistain joita Tuomioja omasta mielestään pitää perussuomalaisina ?

      • Anonyymi

        Persut yrittävät valkopestä itseään mutta heidän "valehtelun politiikkansa" on jo kaikkien tiedossa ja todisteita siitä tulee päivittäin.

        Miten sokea ja kuuro pitää olla, jotta voisi vielä äänestää persuja?


    • Anonyymi

      Aloittaja hei. Persut eniten ottavat asioista selvää.

      • Anonyymi

        He esimerkiksi ovat tutkineet kaikkiin tunnettuihin tilastoihin perustuen haittamaahanmuuton hinnan yhteiskunnalle. Sitä hintaa ei muut ole tutkineet kunnolla. Se hinta huitelee kolmen-neljän miljardin tienoilla vuodessa, ja hinta ainoastaan nousee. Mitään se ei tuota, menoja vaan aiheuttaa ja turvattomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He esimerkiksi ovat tutkineet kaikkiin tunnettuihin tilastoihin perustuen haittamaahanmuuton hinnan yhteiskunnalle. Sitä hintaa ei muut ole tutkineet kunnolla. Se hinta huitelee kolmen-neljän miljardin tienoilla vuodessa, ja hinta ainoastaan nousee. Mitään se ei tuota, menoja vaan aiheuttaa ja turvattomuutta.

        Wanhat puolueet kieltää matu-kustannuksien olemassaolon - RAHAA VAIN MENEE eikä kukaan tiedä mihin


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe