Jos Perussuomalaiset ottaisivat...

Anonyymi

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persu on sellainen, joka luulee mieluummin kuin tietää. Ja persu valehtelee mieluummin kuin puhuu totta. Ja persu vihaa mieluummin kuin rakastaa. Ja persu rikkoo mieluummin kuin rakentaa. Persu sotii mieluummin kuin rakentaa rauhaa.

• Anonyymi

Sdp tulee koko sivullinen, kuten terroristien kuljetus Suomeen, sdp hallituskumppanit ilman syytettä, oikeusvaltiota huutaa demut.

• Anonyymi

Olit mukana 1918 siirtämässä suomea venäjän vallan piiriin, nyt samat eu velkavankeuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit mukana 1918 siirtämässä suomea venäjän vallan piiriin, nyt samat eu velkavankeuteen.

Hei, siitä on yli 100 vuotta, mä oon sitten varmaan 130 v. vanha.
        Palaa nyt jo vuoteen 2021.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sdp tulee koko sivullinen, kuten terroristien kuljetus Suomeen, sdp hallituskumppanit ilman syytettä, oikeusvaltiota huutaa demut.

Tollo ajoi heti ensimmäisenä aloittajan asettamaan miinaan. Mistä olet löytänyt ylitsevuotavasti kumpuavan tyhmyytesi?

• Anonyymi

Kyllä me tiedetään että Tuomioja on kommunisti ja rikollinen luokkasyrjiä ja itse täysin naurunalainen muinaisjäänne

• Anonyymi

Siihen aikaan presidentillä ja Tarja Halosella oli enemmän valtaa kuin nykyisellä presidentillä ja tulevilla Suomen presidenteillä.

• Anonyymi

Talva oli demu ja paavo oli kiinan keisari, nyt venäjän palkoilinen.

• Anonyymi

Yrittäkääpäs nyt persut todistaa Tuomiojan puheet vääriksi. Omat valheenne ainakin pääsivät päivänvaloon.

• Anonyymi

mutta kun persut haluavat tulla naurunalaisiksi

• Ei totuudella ole mitään tekemistä perussuomalaisten kanssa. Pääasia miltä näyttävät asiat jotta päästään öyhöttämään.

Ihan hyvin voisi kysyä, miksi perussuomalaiset päästivät 35000 ihmistä maahan ilman kontrollia. Miksi he eivät tehneet mitään?

Ei kovin uskottavaa toimintaa. Tarvittiin vihervasemmistohallitus joka laittoi rajat kiinni. Nehän olisivat auki tällä hetkellä, jos PS olisi hallituksessa.

• Anonyymi

Siitäöyhöttämisestä, ja tuosta hokemastasi 35000 "maahan päästetystä.

Sinulla siis edelleenkin faktat tuosta asiasta hukassa, mutta rehvakkaasti asiasta öyhötät.

• Anonyymi

Kaikki muistavat Tuomiojan ulkoministeri kauden, saatiin olla jatkuvasti oikomassa suomen virallista linjaa, en pidä uskottavana hänen jorinoitaan .

• Anonyymi

Totta, veteli ihan hatusta ulkomaan matkoillaan, vaikka oli valtion edustaja.

• Anonyymi

Persut eivät koskaan välty nauruilta.

• Anonyymi

Halla-aho itse sanoi persuja pelleiksi. Siinä asiassa olen hänen kansaan samaa mieltä, missään muussa en.

• Anonyymi

Perussuomlaisetko ovat puolueena tuollaisia kirjoitelleet Tuomiojan sivuille, vai onko kyse henkilöstä, vai joistain joita Tuomioja omasta mielestään pitää perussuomalaisina ?

• Anonyymi

Persut yrittävät valkopestä itseään mutta heidän "valehtelun politiikkansa" on jo kaikkien tiedossa ja todisteita siitä tulee päivittäin.

Miten sokea ja kuuro pitää olla, jotta voisi vielä äänestää persuja?

• Anonyymi

Aloittaja hei. Persut eniten ottavat asioista selvää.

• Anonyymi

He esimerkiksi ovat tutkineet kaikkiin tunnettuihin tilastoihin perustuen haittamaahanmuuton hinnan yhteiskunnalle. Sitä hintaa ei muut ole tutkineet kunnolla. Se hinta huitelee kolmen-neljän miljardin tienoilla vuodessa, ja hinta ainoastaan nousee. Mitään se ei tuota, menoja vaan aiheuttaa ja turvattomuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He esimerkiksi ovat tutkineet kaikkiin tunnettuihin tilastoihin perustuen haittamaahanmuuton hinnan yhteiskunnalle. Sitä hintaa ei muut ole tutkineet kunnolla. Se hinta huitelee kolmen-neljän miljardin tienoilla vuodessa, ja hinta ainoastaan nousee. Mitään se ei tuota, menoja vaan aiheuttaa ja turvattomuutta.

Wanhat puolueet kieltää matu-kustannuksien olemassaolon - RAHAA VAIN MENEE eikä kukaan tiedä mihin

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2633
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1687
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1546
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe