Aihe

Tomi, ikävä sua

Anonyymi

Pohdiskelen tässä, että kuvittelenko vaan? Puoli vuotta mennyt, kumpikin katseltu, vältelty, hymyilty, sanaa hyvin vähän vaihdettu. Helpompi on pakoilla, kummallakin omat syynsä siihen, ja paikka jossa näemme on haastava edetä edes keskustelun tasolla.
Mutta, mulla on sua ikävä koko ajan. Oot ensimmäinen ajatus aamulla, viimeisin illalla.

Mitä tässä voi tehdä? Perjantaina muutaman lauseen vaihdon aikana sain sulta sitä hymyä, se on parasta, vaikka et sitä yleensä tee.

Ymmärrän että molemmat pelkää eri syistä. Haluaisin vaan nähdä sun kans joskus, kun kummallekkin sopii. Käydä kahvilla tai kävelyllä. Olisin ikionnellinen jos mulla olisi työkalut avata tätä solmua, en keksi miten. Odotin, että ihastuminen menisi ohi, mutta ei se mene, kun loppukesästä jo alkoi siellä missä näemme joka viikko. Jos ympäristö olisi toisenlainen, voisin tämän ottaa puheeksi.
Puran tämän tänne ja jos, jos näkisit tämän, niin ehkä voidaan alkaa tätä yhdessä ratkomaan muualla kuin tuolla kyseisessä paikassa.

t. K

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos, pienikin sananvaihto kanssasi pelastaa päivän, ja loppupäivä onkin sitten yhtä hymyä. Olosuhteet eivät tosiaan ole oikein puolellamme, paikanvaihdos varmaan auttaisi eteenpäin. Luulen että montaa askelta emme kuitenkaan enää tarvitsisi, tietyllä tapaa olemme samalla kartalla olleet jo pidempään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      10966
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      4475