Pohdiskelen tässä, että kuvittelenko vaan? Puoli vuotta mennyt, kumpikin katseltu, vältelty, hymyilty, sanaa hyvin vähän vaihdettu. Helpompi on pakoilla, kummallakin omat syynsä siihen, ja paikka jossa näemme on haastava edetä edes keskustelun tasolla.
Mutta, mulla on sua ikävä koko ajan. Oot ensimmäinen ajatus aamulla, viimeisin illalla.
Mitä tässä voi tehdä? Perjantaina muutaman lauseen vaihdon aikana sain sulta sitä hymyä, se on parasta, vaikka et sitä yleensä tee.
Ymmärrän että molemmat pelkää eri syistä. Haluaisin vaan nähdä sun kans joskus, kun kummallekkin sopii. Käydä kahvilla tai kävelyllä. Olisin ikionnellinen jos mulla olisi työkalut avata tätä solmua, en keksi miten. Odotin, että ihastuminen menisi ohi, mutta ei se mene, kun loppukesästä jo alkoi siellä missä näemme joka viikko. Jos ympäristö olisi toisenlainen, voisin tämän ottaa puheeksi.
Puran tämän tänne ja jos, jos näkisit tämän, niin ehkä voidaan alkaa tätä yhdessä ratkomaan muualla kuin tuolla kyseisessä paikassa.
t. K
Tomi, ikävä sua
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos, pienikin sananvaihto kanssasi pelastaa päivän, ja loppupäivä onkin sitten yhtä hymyä. Olosuhteet eivät tosiaan ole oikein puolellamme, paikanvaihdos varmaan auttaisi eteenpäin. Luulen että montaa askelta emme kuitenkaan enää tarvitsisi, tietyllä tapaa olemme samalla kartalla olleet jo pidempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662