ei se ollut multa, joku huijasi. En mee nukkumaan vaan tulen tänne myöhemmin sua rakastamaan :)
Kultamiehelle
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitatko jonkun fantasiasi minulle? Ihan unikaverin vastikkeeksi. :)
- Anonyymi
ehkä myöhemmin. Nyt mentävä pois hetkeksi.
- Anonyymi
Tänään on hyvä päivä
- Anonyymi
On mustakin.
- Anonyymi
Ei, ei ole. Hän voi kyllä aina nauttia kaikesta (juuri niin omahyväinen hän on), vaikka riistää toiselta hänen suurimmat unelmansa 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ei ole. Hän voi kyllä aina nauttia kaikesta (juuri niin omahyväinen hän on), vaikka riistää toiselta hänen suurimmat unelmansa 😥
Itse voi peiliin katsella tarkemmin.
- Anonyymi
Joo, en toki uskonutkaan, kaikenmaailman koijareita sitä maailmaan mahtuukin. Sinun ihanat viestisi ovat kuin sonnasta valoa kohti kurottavia ruusuja.
- Anonyymi
Ihanasti sanottu :) Kaunista.
- Anonyymi
Tänään iskenyt pahat harhat, oikeesti en tiedä kuka tuo yksi on@!
- Anonyymi
Mikä yksi? en tiedä mistä puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä yksi? en tiedä mistä puhut.
Tuosta mikä on ketjussa en tiedä mitä puhun minäkään:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta mikä on ketjussa en tiedä mitä puhun minäkään:(
En ole ehkä sellaista lukenut, onko tuo otsikko vai?
- Anonyymi
Mutta minäpä tiedän. Heh hee. Olet nainen pulassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minäpä tiedän. Heh hee. Olet nainen pulassa.
Ei tuo kommentti ainakaan aloittajalta ollut.
- Anonyymi
Älä anna harhoillesi valtaa. Kaikki kuulostaa samalta. Ja jos joku kuulostaa multa niin olen osittain siihen syyllinen. Olen kirjoittanut niin paljon sulle (hänelle), että sitähän jo alitajuisesti matkii vahingossa mua. Minä kaipaan vaan yhtä ja muut on muita.
- Anonyymi
Kuinka vain Viljo
- Anonyymi
Siis Viljoa
- Anonyymi
Viljoa ikävä
- Anonyymi
Todella outoa mitä viestejä täältä nyt poistetaan sääntöjen vastaisena. Ihmettelen suuresti. Tästäkin lähti ihan asiallinen kommentti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807