ei se ollut multa, joku huijasi. En mee nukkumaan vaan tulen tänne myöhemmin sua rakastamaan :)
Kultamiehelle
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitatko jonkun fantasiasi minulle? Ihan unikaverin vastikkeeksi. :)
- Anonyymi
ehkä myöhemmin. Nyt mentävä pois hetkeksi.
- Anonyymi
Tänään on hyvä päivä
- Anonyymi
On mustakin.
- Anonyymi
Ei, ei ole. Hän voi kyllä aina nauttia kaikesta (juuri niin omahyväinen hän on), vaikka riistää toiselta hänen suurimmat unelmansa 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ei ole. Hän voi kyllä aina nauttia kaikesta (juuri niin omahyväinen hän on), vaikka riistää toiselta hänen suurimmat unelmansa 😥
Itse voi peiliin katsella tarkemmin.
- Anonyymi
Joo, en toki uskonutkaan, kaikenmaailman koijareita sitä maailmaan mahtuukin. Sinun ihanat viestisi ovat kuin sonnasta valoa kohti kurottavia ruusuja.
- Anonyymi
Ihanasti sanottu :) Kaunista.
- Anonyymi
Tänään iskenyt pahat harhat, oikeesti en tiedä kuka tuo yksi on@!
- Anonyymi
Mikä yksi? en tiedä mistä puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä yksi? en tiedä mistä puhut.
Tuosta mikä on ketjussa en tiedä mitä puhun minäkään:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta mikä on ketjussa en tiedä mitä puhun minäkään:(
En ole ehkä sellaista lukenut, onko tuo otsikko vai?
- Anonyymi
Mutta minäpä tiedän. Heh hee. Olet nainen pulassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minäpä tiedän. Heh hee. Olet nainen pulassa.
Ei tuo kommentti ainakaan aloittajalta ollut.
- Anonyymi
Älä anna harhoillesi valtaa. Kaikki kuulostaa samalta. Ja jos joku kuulostaa multa niin olen osittain siihen syyllinen. Olen kirjoittanut niin paljon sulle (hänelle), että sitähän jo alitajuisesti matkii vahingossa mua. Minä kaipaan vaan yhtä ja muut on muita.
- Anonyymi
Kuinka vain Viljo
- Anonyymi
Siis Viljoa
- Anonyymi
Viljoa ikävä
- Anonyymi
Todella outoa mitä viestejä täältä nyt poistetaan sääntöjen vastaisena. Ihmettelen suuresti. Tästäkin lähti ihan asiallinen kommentti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524397S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114219Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434120Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693968- 853394
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673279IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523261Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291150