Kuka olisi tulossa? Itse haluaisin mennä, mutta kaverini ei päässytkään ja yksin en pääse... :/ Nyt todella rukoilen, että joku olisi menossa ja suostuisi mua sielä kestämään. ;)
Roskilde Festival!
8
888
Vastaukset
- Laydee-J
Mie pääsen vissiinki isukin kans :> tai ainakin mä yritän sitä pehmittää 24/7 jotta se suostuis :DD
- Niitti1
mä haluisin mennä sinne, mut en usko että pääsen ja yksin joutuisin meneen eikä se ihan onnistu...
- -89
No sitähän varten mäkin täältä "seuraa etin". :) Et sä haluis tulla mun kaa? ;) *heh*
- Niitti1
-89 kirjoitti:
No sitähän varten mäkin täältä "seuraa etin". :) Et sä haluis tulla mun kaa? ;) *heh*
Nii olis se kiva... koska se muuten on, teidätkö tarkkaa päivää?
- -89
Niitti1 kirjoitti:
Nii olis se kiva... koska se muuten on, teidätkö tarkkaa päivää?
Ne festivaalit on To 30.06.2005 - Su 03.07.2005. Jos mä menisin, nii haluisin mennä varmaanki vaan sinäpäivänä, ku GD esiintyy. Ajattelin soittaa Lippupalveluun, jos ne tietäis sen päivän ku GD esiintyy. Jos tää juttu tästä vielä etenis. :)
P.s. Lippupalvelun sivuilla luki että sinne on vielä 10% lipuista myymättä. - Niitti1
-89 kirjoitti:
Ne festivaalit on To 30.06.2005 - Su 03.07.2005. Jos mä menisin, nii haluisin mennä varmaanki vaan sinäpäivänä, ku GD esiintyy. Ajattelin soittaa Lippupalveluun, jos ne tietäis sen päivän ku GD esiintyy. Jos tää juttu tästä vielä etenis. :)
P.s. Lippupalvelun sivuilla luki että sinne on vielä 10% lipuista myymättä.mäkin haluisin sillon kun GD esiintyy... voi tulla kiire lippujen kanssa ne voi mennä pian. ois tosi hienoo päästä sinne :) mutten tiedä ees saanko lupaa ja miten sinne sit mentäs. ilmoittele jos saat tietoo koska GD esiintyy
- green day roks!
se sellanen on? millon se on,mis ja ketä esiintyy?
- Conaani
Roskilde Festivaali on Tanskassa kesä-heinäkuun taitteessa järjestetävä rocktapahtuma, jossa esiintyi toistasataa eri bändiä ympäri maailmaa. Tänä vuonna siellä esiintyvät mm. juuri Green Day, Black Sabbath (jos täällä olevat sinne pääsevät niin suosittelen että vilkaisette myös Sabbathin keikan), Snoop Dogg ja muita. Roskildessä on vuosien varrella esintyneet mm. Metallica ja Pearl Jam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733