Anteeksi toissapäiväistä mitä teit.
Tuskin annan
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tapahtui toissapäivänä?
- Anonyymi
Siinähän sen tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän sen tiedät.
No en minä sivullinen henkilö voi sinun ihmissuhteitasi tietää. Kyselin vaan
- Anonyymi
Tein sen tarkoituksella, koska haluan sinusta eroon. En edes pyytäisi anteeksi. En halua sinusta mitään.
- Anonyymi
Kerro miksi?
- Anonyymi
Kerro mitä teit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mitä teit?
En mitään. TroIIasin. Mulla ei ole mitään käsitystä mistä aloittaja puhuu ja kuka se on.
- Anonyymi
Ei tuskin vaan en varmasti anna.
- Anonyymi
Valaisisitkos hieman, jos toinen ei edes ymmärrä loukanneensa..
- Anonyymi
Mielestäni en tehnyt mitään muuta erikoista kuin jäin ihmettelemään että oletko se todella sinä??
- Anonyymi
Et voi toista syyttää jos itsekin piileskelet vain auton sisäpuolella???
- Anonyymi
Nämä ovat ilkeitä avauksia. Aiheuttavat pahaa mieltä puolelle palstaa.
Kirjoittakaa jotain kaunista ja piristävää pliis. Maailma on niin ankea paikka kokonaisuudessaan, että tämmöisiä turhia, harhakuvitelmia aiheuttavia kirjoituksia ei tarvitsisi yhtään lisää - Anonyymi
Jumala armahtaa, sinä et?
- Anonyymi
En tosiaan anna anteeksi jos olet pettänyt tai valehdellut nii kerro vaan suoraan mitä haluat että teen kun tämä palsta vaan ärsyttää minua ja todellakin loukkaa sen takia en halua aamuisin edes avata palstaa kun koko päivä on pilattu kun luen sun kirjoitukset joissa ihan selvästi haluat antaa ymmärtää että mieluummin kirjoitat puuta heinää tuntemattomien kanssa kuin vastaisit minun yhteenkään kysymyksiin no mitä helvettiä mä olen palstalla kun mikää viesti ei ole mulle ja sä oot vuoden luvannut että jutellaan ja sitten kun kysyn milloin nii ei tuu mitään vastausta nii jos se on niin vaikea mulle kirjoittaa irl nii ei meidän suhde voi toimia kun en todellakaan hyväksy keneltäkään tätä kun sä olet tehny mutta jos et edes osaa arvostaa sitä että oikeasti en ikinä olis kenenkään muun kanssa alentunut kirjoittaa netissä mitään muuta kuin oman numeron nii sun kanssa olen ollut jo vuoden täällä sun kavereiden kiusattavana ja todellakin kaukana mun arvo maailmasta on tämä palsta joten jos et siitä osaa ymmärtää että vain rakkauden takia tein näin ja vielä kehtaat kyseenalaistaa että onko mun rakkaus aitoa ja mitä se on jos ei aito rakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834433Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243098Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392864Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162635Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172509Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka422279Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132255- 132194
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142015Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717