Tuskin annan

Anonyymi

Anteeksi toissapäiväistä mitä teit.

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tapahtui toissapäivänä?

• Anonyymi

Siinähän sen tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän sen tiedät.

No en minä sivullinen henkilö voi sinun ihmissuhteitasi tietää. Kyselin vaan

• Anonyymi

Tein sen tarkoituksella, koska haluan sinusta eroon. En edes pyytäisi anteeksi. En halua sinusta mitään.

• Anonyymi

Kerro miksi?

• Anonyymi

Kerro mitä teit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro mitä teit?

En mitään. TroIIasin. Mulla ei ole mitään käsitystä mistä aloittaja puhuu ja kuka se on.

• Anonyymi

Ei tuskin vaan en varmasti anna.

• Anonyymi

Valaisisitkos hieman, jos toinen ei edes ymmärrä loukanneensa..

• Anonyymi

Mielestäni en tehnyt mitään muuta erikoista kuin jäin ihmettelemään että oletko se todella sinä??

• Anonyymi

Et voi toista syyttää jos itsekin piileskelet vain auton sisäpuolella???

• Anonyymi

Nämä ovat ilkeitä avauksia. Aiheuttavat pahaa mieltä puolelle palstaa.

Kirjoittakaa jotain kaunista ja piristävää pliis. Maailma on niin ankea paikka kokonaisuudessaan, että tämmöisiä turhia, harhakuvitelmia aiheuttavia kirjoituksia ei tarvitsisi yhtään lisää

• Anonyymi

Jumala armahtaa, sinä et?

• Anonyymi

En tosiaan anna anteeksi jos olet pettänyt tai valehdellut nii kerro vaan suoraan mitä haluat että teen kun tämä palsta vaan ärsyttää minua ja todellakin loukkaa sen takia en halua aamuisin edes avata palstaa kun koko päivä on pilattu kun luen sun kirjoitukset joissa ihan selvästi haluat antaa ymmärtää että mieluummin kirjoitat puuta heinää tuntemattomien kanssa kuin vastaisit minun yhteenkään kysymyksiin no mitä helvettiä mä olen palstalla kun mikää viesti ei ole mulle ja sä oot vuoden luvannut että jutellaan ja sitten kun kysyn milloin nii ei tuu mitään vastausta nii jos se on niin vaikea mulle kirjoittaa irl nii ei meidän suhde voi toimia kun en todellakaan hyväksy keneltäkään tätä kun sä olet tehny mutta jos et edes osaa arvostaa sitä että oikeasti en ikinä olis kenenkään muun kanssa alentunut kirjoittaa netissä mitään muuta kuin oman numeron nii sun kanssa olen ollut jo vuoden täällä sun kavereiden kiusattavana ja todellakin kaukana mun arvo maailmasta on tämä palsta joten jos et siitä osaa ymmärtää että vain rakkauden takia tein näin ja vielä kehtaat kyseenalaistaa että onko mun rakkaus aitoa ja mitä se on jos ei aito rakkaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      89
      8283
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4728
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4381
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      45
      2595
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      98
      1468
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1296
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1246
    8. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1150
    9. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1142
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      167
      1090
    Aihe