Tuskin annan

Anonyymi

Anteeksi toissapäiväistä mitä teit.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tapahtui toissapäivänä?

      • Anonyymi

        Siinähän sen tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sen tiedät.

        No en minä sivullinen henkilö voi sinun ihmissuhteitasi tietää. Kyselin vaan


    • Anonyymi

      Tein sen tarkoituksella, koska haluan sinusta eroon. En edes pyytäisi anteeksi. En halua sinusta mitään.

      • Anonyymi

        Kerro miksi?


      • Anonyymi

        Kerro mitä teit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä teit?

        En mitään. TroIIasin. Mulla ei ole mitään käsitystä mistä aloittaja puhuu ja kuka se on.


      • Anonyymi

        Ei tuskin vaan en varmasti anna.


    • Anonyymi

      Valaisisitkos hieman, jos toinen ei edes ymmärrä loukanneensa..

    • Anonyymi

      Mielestäni en tehnyt mitään muuta erikoista kuin jäin ihmettelemään että oletko se todella sinä??

    • Anonyymi

      Et voi toista syyttää jos itsekin piileskelet vain auton sisäpuolella???

    • Anonyymi

      Nämä ovat ilkeitä avauksia. Aiheuttavat pahaa mieltä puolelle palstaa.

      Kirjoittakaa jotain kaunista ja piristävää pliis. Maailma on niin ankea paikka kokonaisuudessaan, että tämmöisiä turhia, harhakuvitelmia aiheuttavia kirjoituksia ei tarvitsisi yhtään lisää

    • Anonyymi

      Jumala armahtaa, sinä et?

      • Anonyymi

        En tosiaan anna anteeksi jos olet pettänyt tai valehdellut nii kerro vaan suoraan mitä haluat että teen kun tämä palsta vaan ärsyttää minua ja todellakin loukkaa sen takia en halua aamuisin edes avata palstaa kun koko päivä on pilattu kun luen sun kirjoitukset joissa ihan selvästi haluat antaa ymmärtää että mieluummin kirjoitat puuta heinää tuntemattomien kanssa kuin vastaisit minun yhteenkään kysymyksiin no mitä helvettiä mä olen palstalla kun mikää viesti ei ole mulle ja sä oot vuoden luvannut että jutellaan ja sitten kun kysyn milloin nii ei tuu mitään vastausta nii jos se on niin vaikea mulle kirjoittaa irl nii ei meidän suhde voi toimia kun en todellakaan hyväksy keneltäkään tätä kun sä olet tehny mutta jos et edes osaa arvostaa sitä että oikeasti en ikinä olis kenenkään muun kanssa alentunut kirjoittaa netissä mitään muuta kuin oman numeron nii sun kanssa olen ollut jo vuoden täällä sun kavereiden kiusattavana ja todellakin kaukana mun arvo maailmasta on tämä palsta joten jos et siitä osaa ymmärtää että vain rakkauden takia tein näin ja vielä kehtaat kyseenalaistaa että onko mun rakkaus aitoa ja mitä se on jos ei aito rakkaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe