Psykiatrian tarkoitus on tuhota ihminen

Anonyymi

19

2576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan samaa mieltä, nykyisin pääsee aivan liian helposti eläkkeelle, riittää kun valittaa jotain traumaa, ja kas yhteiskunta elättää.

• Anonyymi

Eläkeprosessi vie usein 10 - 20 vuotta. Fyysisillä sairauksillahan ei eläkkeelle pääse, joten pään on pimahdettava, jotta pääsisi.

Täytyy olla täysin seinähullu päästäkseen kertalaakista eläkkeelle. Eli oltava jotain psykoosin tapaista. Raskailla psykiatrisilla diagnooseilla on sellainen taipumus, että niiden jälkeen ei ole enää juurikaan mahdollisuutta saada tutkimuksia ja hoitoja mihinkään ruumiillisiin sairauksiin, eli elinikäennuste lyhenee kymmenillä vuosilla. Tämän näkee esim. skitrsofreniaa sairastavien ihmisten kohdalla.

Menehän testaamaan traumateoriasi lääkärille. Jos oikeasti eläkkeelle pääsee niin helposti kuin väität, niin sitten pääset eläkkeelle. Odotan innolla testin tulosta.

Ps. eläkkeet ovat useimmilla nuorehkoina eläkkeelle päätyneillä sen verran pieniä, että mitään kulutusjuhlia ei enää vietetä. Sekin lyhentää elinikää. Ei enää koskaan monipuolista ja terveellistä ruokaa jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeprosessi vie usein 10 - 20 vuotta. Fyysisillä sairauksillahan ei eläkkeelle pääse, joten pään on pimahdettava, jotta pääsisi.

Täytyy olla täysin seinähullu päästäkseen kertalaakista eläkkeelle. Eli oltava jotain psykoosin tapaista. Raskailla psykiatrisilla diagnooseilla on sellainen taipumus, että niiden jälkeen ei ole enää juurikaan mahdollisuutta saada tutkimuksia ja hoitoja mihinkään ruumiillisiin sairauksiin, eli elinikäennuste lyhenee kymmenillä vuosilla. Tämän näkee esim. skitrsofreniaa sairastavien ihmisten kohdalla.

Menehän testaamaan traumateoriasi lääkärille. Jos oikeasti eläkkeelle pääsee niin helposti kuin väität, niin sitten pääset eläkkeelle. Odotan innolla testin tulosta.

Ps. eläkkeet ovat useimmilla nuorehkoina eläkkeelle päätyneillä sen verran pieniä, että mitään kulutusjuhlia ei enää vietetä. Sekin lyhentää elinikää. Ei enää koskaan monipuolista ja terveellistä ruokaa jne.

V. 2001 reuman takia reumatologian erikois lääkäri kirjoitti 100% työkyvyttömyys eläkkeen, johon tuli kieltävät vastaukset. Vasta 5 vuoden kuluttua autoritaari neukku tyypin julkishallinto salli suoran puhelun vakuutus lääkärille.
        Minä:" mistä eläke kiikastaa, eikö reumatologian lappu A 4 ole selvä, siinä lukee työkyvytön?,"

Vakuutus lääkäri: " kuulkaa Suomessa pääset eläkkeelle heti kun haet psykiatrin B (umpihullu) lausunnon, kehon vaivoista ei nyky Suomessa anneta eläkettä".

Minä:" mihin lakiin tuo perustuu. "

Vakuutus lääkäri:" ei se mihinkään lakiin perustu, se on meidän lääkäreiden yhteinen (lainvastainen) päätös. "
        Sinä et tule saamaan eläkettä lainkaan ennen kuin haet psykiatrin B lausunnon.
        Minä:" sitä saatte odottaa pitkään, minä en ole helposti kiristettävissä".
        Luuri lyötiin korvaani.

Kela, odotti vielä 6 vuotta lisää eli 11 vuotta että psykiatrin B lausunnon toimittaisin, ja koska minä en ole kauppatavara ja suomalainen ei kauppaa minua itse maksamani työeläkkeen takaisin saamiseksi kauppatavarana hermomyrkky tehtaalle orjaksi, jota koko Suomen sisässä oleva neukkula osa eli julkishallinto yritti kiristämällä (verrattavissa venäjän mafian kiristyksiin) minua tuottamaan rahaa apteekkareille ja tohtoreille, he olisivat saaneet minusta noin 240 000 00 Psyykke pilleri rahaa kiristämällä reuma paperilla, jonka he yritti kiristää minua muuttamaan Psyykke taudiksi, että sanon suoraan venäläis tyyppinen kiristäjä suomalaiset olisi saaneet minusta hermomyrkky rahaa apteekkareille ja big faramlle jonka omistaa suoraan sanottuna kiristäjä koululääketieteen tohtorit.

Elimistöni olisi tuhottu hermomyrkyin jos olisin julkishallinto neukkulan kiristykseen suostunut.

Söin sukan vartta sairaana saamatta pennin lattia mistään tasan 20 vuotta.
        Onneksi minulla oli pitkähkö sukka, mutta jos olisi ollut lyhyempi suomalas sadistit olisi kiristäneet niin pahasti, että olisin mieluummin tappanut itseni (kuinka moni tappaa?)
        Kun neukkulan kopio julkishallinto ja sen alainen julma julkisterveys kiristää työtä tekevää kansaa, ja ei maksa itse maksettuja rahoja takaisin eläkkeenä, ellet tuota eliitti säädylle apteekkareille ja huijari kiristäjä koululääketieteelle rahaa tuhoamalla kehoasi hermomyrkyin, koska sosialisti neukkula julkishallinto maksaa kansan tuhoamisen myrkyin, on kansa vain kauppatavara valtiomme virkamiehille jotka toimii kuin sutenööri kiristäjänä edellä mainitulla tavalla.

Älä siis luota työeläke järjestelmään, se kiristää sinua tuottamaan rahaa hermomyrkky tehtaalle ja tuhoamaan myrkyllä itsesi jos niitä haet.

Kaikki mitä julkishallinto lupaa on valhetta.

Söin 20 vuotta työkyvyttömänä sukan vartta, joka aamu herätessä kipu muistutti työkyvyttömyydestä, sosialisti valtiomme lähetti Ainostaan valheita
        Aloin inhota valehtelevaa suomea, jossa joka ikinen yksilö on
        Julkishallinnolle ja julkisterveydelle kuin prostituutti arvoton kauppatavara
        Ja valtio sutenoorinä big faramlle ja valtio kiristää, ellet syö tuota tai tuota itseäsi tuhoavaa pilleriä et saa itse maksamaasi työeläke kertymää takaisin.

Älä koskaan luota yhteenkään suomi valtion lupauksiin.
        Älä koskaan taistele talalisen ihmiskauppias maan rajoilla.

Jossa laitos lapset 99 % valtio on kaupannut hermomyrkky tehtaille kuin karjan kauppatavarana orjaksi, samoin vangit ja vanhukset.

Ja minuakin suoraan sanottuna sovietia autoritaarosempi isänmaa kirsiti kauppatavaraksi, mutta epäonnistui.

Eli kaikki tämä kiristys on siksi että me olemme sosialisti maa joka maksamme yhteiskassaan eläkkeet juuri siksi että virkamiehet pääsee kiristämään rahaa meistä. Itse maksamiemme rahojen takaisin saamiseksi.
        Psykiatria on kiristystä ja se pitää kieltää kuin moottori pyörä jengi rikollis järjestönä.

Ja eläkkeet tulee maksaa kunkin työntekijän omalle pankkisulkutilille, josta saa työkyvyttömyys todistusta vastaan nostaa määrä summan kk.
        Sosialistinen yhteiskassa valtio on rikollisena kiristäjänä kiellettävä kuten venäjän mafia.
        Kaikki inhoaa virkamiehistöämme kuin USA poliiseja mielivallan takia.

Voi kuinka itsenäinen suomi tuottaa kärsimystä neukkula kopio julkishallinnolla
        Ja sen natsi terveydellä joka on kuin SS solvaa kansaa jo eteisessä mielisairaaksi jos sosialismin rikoksista on tehty kantelu, Suomi on kuin Stalin, se kostaa sen verisesti ja seuraavalla päänsäryn valitus kierroksella potilas kuskataan kuin KGB n rauta hanskalla pahaan paikkaan, olen tämän itse kokenut ja nähnyt kuinka neukkula julma kärsimystä tuottava kopio julkishallinto ja sen terveys on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta fyysisistä syistä ei Suomessa lasketa eläkkeelle, heitä kiristetään ja vaaditaan hankkimaan psyykke siaknoosi, että korruptoituneet koululääketieteen tohtorit saa kuin ruski mafia rahaa yhteiseen kassaan.
        Kela maksaa jokaisesta psyykkepillereitä syöjästä pilleri määrästä riippuen 300- 2200 € kk eli 3600-22 000 € vuosi ja kymmenessä vuodessa 36 000- 220 000.
        Myös. Kela kiristää ihmisiä tuhoamaan itsensä psyykkepillerein, eli lopettaa sairas päivärahat heti jos yksilö lopettaa psyykkepillerien syönnin.

Kyse on täysin mafiamaisesta organisaatiosta ja äärimmäisen prutallista ihmiskauppamaaisesesta kiristyksestä, jossa valtio ja sen instituutiot ovat kuin mafia ihmiskauppiaina.

Valtio maksaa psyykkepillereistä (kela) sisältäen psykiatrien palkan yhteensa 11 biljoonaa vuosi eli 5,3 % BKT,
        eli jokaisesta € tosta jonka tienaat menee 5,3 € tähän mafiamiseen ihmiskauppamaiseen ihmisten tuhoamiseen psyykke myrkyin.

Hyödyn saajat on apteekkarin ja jokainen tohtori joka pilleri teollisuutta omiataa, myös sanomalehdet omistaa osakkeita ja näin ollen he ei julkaise psykiatrian eli omia tulojaan pienentäviä psykiatrian vastaisia kirjoituksia.

Olen miettinyt, jos tulee sota, kuka pystyy kantamaan sota reppua tai Lotta varusteita kun puolet kansasta on myrkytetty toiminta kyvyttömäksi?

Pienin haitta psyykkelääkkeistä on se että ne on värjätty valkoisen seinämaalin väriaineella titaanioksidilla, joka on vaarallisempi kuin aspesti.
        Eli todella valvomaton tuo Fimea kun sallii moisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta fyysisistä syistä ei Suomessa lasketa eläkkeelle, heitä kiristetään ja vaaditaan hankkimaan psyykke siaknoosi, että korruptoituneet koululääketieteen tohtorit saa kuin ruski mafia rahaa yhteiseen kassaan.
        Kela maksaa jokaisesta psyykkepillereitä syöjästä pilleri määrästä riippuen 300- 2200 € kk eli 3600-22 000 € vuosi ja kymmenessä vuodessa 36 000- 220 000.
        Myös. Kela kiristää ihmisiä tuhoamaan itsensä psyykkepillerein, eli lopettaa sairas päivärahat heti jos yksilö lopettaa psyykkepillerien syönnin.

Kyse on täysin mafiamaisesta organisaatiosta ja äärimmäisen prutallista ihmiskauppamaaisesesta kiristyksestä, jossa valtio ja sen instituutiot ovat kuin mafia ihmiskauppiaina.

Valtio maksaa psyykkepillereistä (kela) sisältäen psykiatrien palkan yhteensa 11 biljoonaa vuosi eli 5,3 % BKT,
        eli jokaisesta € tosta jonka tienaat menee 5,3 € tähän mafiamiseen ihmiskauppamaiseen ihmisten tuhoamiseen psyykke myrkyin.

Hyödyn saajat on apteekkarin ja jokainen tohtori joka pilleri teollisuutta omiataa, myös sanomalehdet omistaa osakkeita ja näin ollen he ei julkaise psykiatrian eli omia tulojaan pienentäviä psykiatrian vastaisia kirjoituksia.

Olen miettinyt, jos tulee sota, kuka pystyy kantamaan sota reppua tai Lotta varusteita kun puolet kansasta on myrkytetty toiminta kyvyttömäksi?

Pienin haitta psyykkelääkkeistä on se että ne on värjätty valkoisen seinämaalin väriaineella titaanioksidilla, joka on vaarallisempi kuin aspesti.
        Eli todella valvomaton tuo Fimea kun sallii moisen.

"Olen miettinyt, jos tulee sota, kuka pystyy kantamaan sota reppua tai Lotta varusteita kun puolet kansasta on myrkytetty toiminta kyvyttömäksi?"

Itse en ainakaan pysty. Muistini ja kognitioni ovat psyykenlääkitysten takia liian heikot. Kerrotut ohjeet eivät jää päähän. Silmän ja käden koordinaatiossakin on ongelmia. Kömpelyyttäkin on. Sotilaspassi kyllä löytyy, mutta se ei poista pitkäaikaisen psyykenlääkityksen aiheuttamia vaikeuksia.

• Anonyymi

En avaa youtubelinkkejä. Voisitko omin sanoin selventää, miksi psykiatrian tarkoitus on tuhota ihminen? Jokuhan komppasi olevansa samaa mieltä, mutta haluan oman perustelusi ja/tai tiivistelmän.

• Anonyymi

Lähteet väitteelle haluat varmaan myös?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähteet väitteelle haluat varmaan myös?

Psykiatria tulee kieltää kuten prostituutio ihmiskauppana, jossa kansa myydään huijaamalla ja velehtelemalla big farman valheilla joita psykiatrit toistaa kuin robotti tai posetiivin soittaja samaa valhe sanoilla pyöritettyä laulua vuosikymmeniä.
        Täysin mafiamaista rikollista hommaa koko psykiatria ja on meidän kaikkien velvollisuus vastustaa sitä kuin navalny Vladimir poisonia.

Meidän maamme on kansaansa myrkyttävät tuhoava valtio josta on valtiona tehtävä loppu, ellemme siirry sivistyneempään vakuutus terveyteen, koska

1.meillå ei ole vakuutus terveyttä joka tutkisi meitä. Meillä on valtion terveys joka ei ole mikään muu kuin ihmiskauppias joka kauppaa kaikki liikkuvan hermomyskky tehtaalle, ainakin yrittää, menit minkä vaivan kanssa tahansa julkiselle, pian sulla on keino hullun paprut sifattu kehon vaivoistasi.

Ja ellet tuota rahaa sut vangitaan kuin kulakki ja barbaarit rikolliset psykiatrit väkivalloin iskee hermomyrkkyjään, voi pyhä Jumala, millainen barbaari ihmiskauopias suomen valtiosta on tullut. Brutaali, pelättävä ja paha ihmiskauopias joka yrittää siftata kehon kivutkin euroja tuovaan mielisairauteen.

Vakuutus terveys ei toimi näin. Koska siltä katoaisi kaikki asiakkaat ja viimeistään nyt jokaisen on tajuttava että julkinen terveys on avoin hauta, eli tuhannet syöpä potilaat olisi saanut tutkimukset ja hoidon ajoissa jos olisi se paha Amerikan tai Sveitsin vakuutus.

Nyt suomalaiset kuolee koska vakuutusta ei ole. (tilastot valehtelee neukkulassamme)
        Julkinen hoitaa vain ja ainoastaan sosialistit ja virkamiehet, muiden on turha sinne mennä, heille tehdään poliittiset hullun paprut kehon kivuista,
        Pidätetään poliittisista syistä kuin kulakki ja pakko kaupataan hermomyrkky tehtaalle kauppatavarana,

Koska kansa on Suomen virkamiehelle yhtä arvoton vain kauppatavaraksi kelpaava kuin Stalin koneistossa.

Suomen sisällä oleva julkishallinto ja sen alainen ihmiskauopias julkisterveys on neukkulan kaltainenen paheneva ihmisoikeus rikos Stalin koneisto, koska kilpailu ei pakota sita sivistynään eikä kilpailu pakota tekemään oikeutta eikä kilpailu pakota lopettamaan ihmisten kauppaamista psykiatrian hermomyrkky tehtaalle kauppatavarana.

Eikä kilpailu pakota julkista lopettamaan tekemästä poliittisia valhe hullun papruja joita jokainen valituksen tehnyt saa seuraavalla terkkari kerralla ja stalinsitisen rautakoura kuljetuksen pahaan paikkaan kostoksi valituksesta.
        Ei suomen julkishallinto ole tippaakaan inhimillisempi kuin stalinin koneisto,
        Kilapiluttomuus teki stalinsita ja Suomen julkisesta pahan. Ja sitä ei korjata kuin purkamalla koko neukkula pois suomen sisältä
        Ja siirtymällä kansan äänestys yhteiskuntaan joka purkaa neukkulan Suomen sisältä,
        Koko kansa on saanut julkishallinnosta tarpeekseen kuin soviet kansa neukkulasta
        Vaikka koulut ja Yle ja valta media antaa musta valko uutisia, että tää on paratiisi ja kaikki muut on pahoja, Suomi markkinoi sosialismiaan kuin Stalin neukkulaansa paratiisina kaikkialla, ja kansa on nähnyt totuuden sanoi se sen julki tai ei ja on saanut julkishallinnosta ja sen valheista, sorrosta, syrjinnästä ja hyvin sadistisesta ihmiskaupasta tarpeekseen jossa jokaista joka julkishallinnon palveluja kayttää kiristetään kauppatavaraksi hermomyrkky tehtaalle tekemällä valhe hullun papruja kuin stalinin neukkulassa antisosialisteille. Tarpeeksi on tarpeeksi, kansa on saanut tarpeeksi julkishallinnosta sanoi se sitä julki tai ei. piste.

• Anonyymi

siellä on antti heikkilä, ja ihmisoikeuskomissio joka taistelee psykiatrian rikoksia vastaan ja joku räppäri laulaa psykiatrian rikollisuudesta:

Big Pharma - "Define Better" by Chill E.B. - YouTube-video

• Anonyymi

Sje vjoi pitjää paikjansa.

Nyt kun Tarja Halosen presidenttiyshuveista on aikaa - voin huolella väittää - tyypit, joita psykiatria jemmaa, tarttis ehkä miinauhan takaisin.

Miinat, jotka oli aiemmin, oli vaan paskanmerkkisiä. Sitä ei saa ääneen sanoa, mutta sinne pitäis vaan viedä kivimöykkyjä, ja sanoa, että "odimme miind dksin kyttön", silla taalla olla meita mamuja jota e saa koska soat me lennettä takasi afrikka ku alkaa suomipoika koskelas saada turpaan suomalaisilta -

joita joku paikallis-putinkoomikko vähän pusuttelee nyrkillä

Kyllä te nyt uutisia. Tiiätte mistä on jyse.

Gildin dydön maine on haakala. Siina saa durpa elei ole jälliä jäässä.

--

Psykiatria vois kehittää kaasumiinoja. Tiiän et ne osais homman. Ne näes on mästareita av spela badminton eller futbollen också ishockey. Jävla, dra åt helvete, sanoi joku psykiatriagubbe justiinsa mun luuriin, joka on kuvitteellinen! ELä uskO! Ne sanoo! Se on skitsofren joka jauhaa pullsittiä. "Minusta ei lähe mitää ilma valtioavustusta" sanoo Rätti Tohjola

• Anonyymi

Sellanen nimimerkki ku cgi_buff sanoi kerran "Nesserin havaintokehä" ei ime lekaa. Tietääkös ne myös ps-ki-tri:assa jotaaaaaaan. Käy kurkkaa. Ovi on auki. MM-ainakin andi heigilällä on asiaan mielipiteitä, tai jotain?

• Anonyymi

Psykoosipotilas osastolta AB-OY-LOLOL-TM-Hoitola sai idean salmiakkikosanderia imppaillessaan (joi joi joi, oi-joi) hmm
      Miehillä ei ole suomessa ylpeyden/arvostuksenkohteita
      Paitsi tyyliin kauniit naiset p-lehdissä
      Kiina/India duunaa halvalla
      Kulut nousee
      Merkki-indeksit paukuttaa hintoja yleensä vaan ylös
      Velkaa lissää, sanoo pol...
      Täsä on sule uus sydemi.
      Osta. Lisää. Rautaa. Nosta. Lisää. Metallia.
      No joo. Ei väkisin. :(

• Anonyymi

Psykiatria tuhoaa kemiallisesti tyypit, joita psykologian keinoin ei ole onnistuttu ujuttamaan ihanneihmisen muottiin.

• Anonyymi

"Psykiatria tuhoaa kemiallisesti tyypit, joita psykologian keinoin ei ole onnistuttu ujuttamaan ihanneihmisen muottiin."

Kyl se vähän niin on... :)

• Anonyymi

Onko sitten se kemiallisesti tuhottu ihminen (kuten minä) se ihanneihminen? On varmaan, sillä kemiallisen tuhon "hoitamiseksi" tyrkytetään vain lisää kemiallista tuhoa. Systeemi ruokkii siis itse itseään. Ainoa joka tässä kärsii on potilas. Varmaa on se, että potilaan parhaaksi tällaista systeemiä ei ole rakennettu. Se palvelee aivan muita tarkoitusperiä ja enemmistö kansasta sen hyväksyy. Ainakin niin kauan, kunnes sattuu omalle kohdalle ja osuu omaan nilkkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sitten se kemiallisesti tuhottu ihminen (kuten minä) se ihanneihminen? On varmaan, sillä kemiallisen tuhon "hoitamiseksi" tyrkytetään vain lisää kemiallista tuhoa. Systeemi ruokkii siis itse itseään. Ainoa joka tässä kärsii on potilas. Varmaa on se, että potilaan parhaaksi tällaista systeemiä ei ole rakennettu. Se palvelee aivan muita tarkoitusperiä ja enemmistö kansasta sen hyväksyy. Ainakin niin kauan, kunnes sattuu omalle kohdalle ja osuu omaan nilkkaan.

Ihanne ihminen hymyilee kaiken aikaa ja on aina positiivinen. Hän ei valita koskaan, puhuu runsaasti smooltookkia, tekee paljon töitä, kuluttaa ja opiskelee läpi elämänsä.

Tällaisia ihmisiä ei oikeasti ole, vaan he ovat kaikki feikkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhotaan, eli poistetaan kirjoista.
        Onko tämä vaikea ymmärtää?
        Se tulee halvemmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanne ihminen hymyilee kaiken aikaa ja on aina positiivinen. Hän ei valita koskaan, puhuu runsaasti smooltookkia, tekee paljon töitä, kuluttaa ja opiskelee läpi elämänsä.

Tällaisia ihmisiä ei oikeasti ole, vaan he ovat kaikki feikkejä.

Kyllä tällaisia ihmisiä on, sitä kutsutaan normaali olotilaksi.
        Kuka jaksaa valittavaa naama norsunvitulla väkisin draamaa vääntäjiä feikkejä sitten?

• Anonyymi

Vemäläis ja Neuvostopsykiatria onkin tuollaista. Tänäkin päivänä löytyy Helsingistä jopa julkiselta psykiatrian puolelta Tappajapsykiatreja.

Ihmiset jotka tietävät Venäläismyyristä jotka valmistelevat maatamme miehityskuntoon päätyvät näiden tappajapsykiatrien käsiin. Heidät pakotetaan syömään lääkkeitä jotka turruttavat heidän ajattelunsa ja tappavat heidät muutamassa vuodessa. Luuletteko olevan sattumaa sen, että monet skitsofreenikon diagnoosin saaneet puhuvat Venäjän uhasta.

Mehiläisen Helsingin ympyrätalon psykiatrin Taneli Haaviston tausta on Taistolainen. Hän on ollut Kommunistisessa liikkeessä sen ollessa kiivaimmillaan ja häneen on syytä suhtautua varauksella. Kommunistiset psykiatrit voivat nykypäivänäkin kirjoitella pakkohoitolähetteitä liikkeen vastustajille tai henkilöille jotka eivät suhtaudu suopeasti ajatukseen Venäjämielisestä yhteistoiminnasta, Nistä lienee peräisin hänen tietämyksensä sotilaslääketieteestä. Puna-armeijastako?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe