Mitenkä naiset suhtautuvat pissaleikkeihin

Anonyymi

Kiihottaako naisia kyseinen leikki?

40

1256

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kyllä itse veikkaan että suurin osa ei kiihotu, mutta niinhän fetissit on syntyneet. Kun pidetään seksuaalisesti kiihottavana jotakin asiaa joka ei ole valtavirran seksuaaliseen mieleen :)

      Itse en syty ulosteleikeille, mutta eiköhän noistakin leikeistä syttyvistä löydy seuraa pienessäkin maassa kuten Suomi.

      Onnea etsintään :)

      • Anonyymi

        Haista paska ryhävalas!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haista paska ryhävalas!!!

        Enpä taida, kiitos kuitenkin :)


      • Anonyymi

        Miten sqruittaatkos koskaan kiihottais saada nesteet kasvoille😋😋sellainen pikku fetissi 53 vuotiaalla miehellä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sqruittaatkos koskaan kiihottais saada nesteet kasvoille😋😋sellainen pikku fetissi 53 vuotiaalla miehellä

        Aina joskus 😊. Nuorempana hävetti, mutta ei nykyään.


      • Anonyymi
        MissMiralie kirjoitti:

        Aina joskus 😊. Nuorempana hävetti, mutta ei nykyään.

        Sqruittaatkos kun masturboit yksin 😋katselen aiheen videoita ja kiimatippa valuu pitkin voitaispa katsella yhdessä ja runkkailla ja olla 69 asennossa😋kiihottais maistaa nesteitäsi😋53v mies


    • Anonyymi

      Yhden kanssa olen päässyt harrastamaan aikanaan, sitten onkin ollut neulan heinäsuovasta hakemista. Itse olin antavana osapuolena ja hän otti vastaan ja useampia kertoja, kun seurustelimme. Oli kiihottavaa kyllä. Hän joko istualtaan vessan pöntöllä tai kontallaan kylppärin lattialla suu auki ja imutteli lopuksi.

    • Olen antanut kultaisen suihkun naisen suuhun osana alistussessiota - jälkiruoaksi ;)

      • Anonyymi

        Kerro lisää itsestäsi!


    • Anonyymi

      Vuosia sitten panin hotelli huoneen vessassa vanhempaa humalaista rouvaa takaa. Rouva tuntui nauttivan kunnes äkkiä pyysi lopettamaan ja ottamaan munan ulos. Samassa naiselta pääsi poissa. Hommat tehtiin loppuun rakon tyhjennyttyä. Rouvaa kyllä nolotti mutta minua kiihotti

    • Anonyymi

      Kiihottava kyllä pissata miehen päälle kun näkee kuinka paljon mies kiihottuu siitä, pissaan kullille ja vatsalle, miehet yleensä runkkaa samalla. Aika moni mies yleensä on suostunut, kuuma suihku kuulemma kiihottaa. Kokeilkaa rohkeasti.
      Tyttö30

      • Anonyymi

        Ois ihanaa kokea, ottaa myös suuhun suoraan pimpistä ja nuolla puhtaaksi.


      • Anonyymi

        Mistä päin tyttö30 olisi? Suhun olisi kiva tutustua paremminkin.


      • Anonyymi

        Mä tykkään kanssa saada kultaiset suihkut suoraan lähteestä. Liian harva nainen tuohon kuitenkaan suostuu ja se on myös vähän hankala aihe ehdottaa. Nykyinen kumppanini on kyllä naamalleni kussut muttei tykkää hommasta niin paljon että tekisi sitä usein. Oikeastaan olen koko elämässäni saanut kuset suuhuni tai naamalleni vain viideltä naiselta.


      • Anonyymi

        Voisin suostuakin.. haluutko jutella lisää aiheesta?
        Poju35


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ainakin minun vaimo 43v.kiihottuu ihan täysillä. Jos minä saan pikkuisenkin pissaa tulemaan (mikä on hankalaa seisovasta kalusta) niin hän nuolee heti kullin ja joka tipan.. Ja kun minä nuolen hänen vittuaan niin melkein aina kusee samalla minun suuhun ja naamalle. Kun hän ratsastaa minun päälläni ja pissailee siinä samalla hän myös nuolee omat pissat minun vatsalta ym... Eli ainakin hän kiihottuu ja tykkää.

      • Anonyymi

        Oohhoh, mistä tollaisen vaimon löytäis....


    • Anonyymi

      Tottakai pissaan päällesi jos sitä toivot, haluatko naamalle vai vartalolle? Vai tykkäätkö että pissaan housuihini, tai haluatko vaan katsella kun pissaan pitkällä kaarella? Moni kundi tykkää lämpimän pissan virrasta.

      Maritta. Espoosta.

      • Anonyymi

        Naamalle ja suuhun kiitos, haluan juoda suoraan pillusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naamalle ja suuhun kiitos, haluan juoda suoraan pillusta.

        No, mars istumaan kylpyhuoneen lattialle niin tulen ja pissin oikein pitkän ja lämpimän suihkun suoraan naamallesi ja lopuksi hankalan pillun kuivaksi naamaasi. Joudut myös nuolemaan pilluni ja pyllyni kuivaksi pissiroiskeista. Ja sun on paras tykätä myös pervosta naisesta, koska pidän pervosta seksistä. 💦💦

        Maritta Espoosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mars istumaan kylpyhuoneen lattialle niin tulen ja pissin oikein pitkän ja lämpimän suihkun suoraan naamallesi ja lopuksi hankalan pillun kuivaksi naamaasi. Joudut myös nuolemaan pilluni ja pyllyni kuivaksi pissiroiskeista. Ja sun on paras tykätä myös pervosta naisesta, koska pidän pervosta seksistä. 💦💦

        Maritta Espoosta.

        Tykkään juuri noin ja nuolen kaiken pisun pois, pepusta ja pillusta. Miten Maritta suhun saa yhteyttä? Virtanen on sitten vakiotyrkky, joka kinuaa jokaisessa langassa viikosta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään juuri noin ja nuolen kaiken pisun pois, pepusta ja pillusta. Miten Maritta suhun saa yhteyttä? Virtanen on sitten vakiotyrkky, joka kinuaa jokaisessa langassa viikosta toiseen.

        Yritin soittaa sulle, mutta taisit olla runkulla? 💦💦

        Maritta Espoosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin soittaa sulle, mutta taisit olla runkulla? 💦💦

        Maritta Espoosta.

        Aivan, milläs soitit? Pillupuhelimella??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, milläs soitit? Pillupuhelimella??

        Banaanipuhelimella


      • Anonyymi

        Päälle vaan, suulle ja keholle kaikki käy minulle.

        Mutta sen jälkeen tulee sinun vuoro. Mener lattialle kontalleen, runkkaan munan kovaksi ja ruikkaan päällesi. Ensin rinnoille, ja vartalolle, ja avonaiseen suuhun, ruiskaus kerrallaan, työnnän sen lopuksi suuhusi kokonaan imet välillä ja otat vastaan mitä tulee, on sinun vuoro olla minun pisuaari. Kun saan itseni valmiiksi, en lopeta vaan jatkan. Imet ja runkkaat niin kauan, että tulen suuhusi. Sen jälkeen saat antaa minulle irstaan suudelman. Jatkan nuolemalla sinun pissaista pillua ja peppua, niin kauan että tulet.

        Riettaat naiset on ihania.


    • Anonyymi

      Pissaleikit on aivan ihania jos saan olla pissaa vana osapuolena, tai tiedän että minua katsoo miehet kun olen pissalla,

    • Anonyymi

      Kiiiihottaa tottakai. Hei mies, Haluatko sinä kuuman kiimaisen kusisuihkun päällesi, tule niin kyykistyn yllesi.

      • Anonyymi

        Hei, missäpäin suomea tämä onnistuisi? Olisin halukas tuntemaan suihkusi, naamalle ja suuhuni myös.
        T: 39v mies Espoo


      • Anonyymi

        Hei, missäpäin suomea tämä onnistuisi? Olisin halukas tuntemaan suihkusi, naamalle ja suuhuni myös.
        T: 39v mies Espoo


      • Anonyymi

        haluan kuuman kusisuihkun suoraan naamalle ja suuhun, milloin tulet mun naaman päälle hajareisin ja annat minulle ihanan suihkun, Olen 52v mies ja asun etelä-savossa


      • Anonyymi

        Oletko mistä päin suomea?olisi kiva saada sinusta pidempiaikainen tuttavuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistä päin suomea?olisi kiva saada sinusta pidempiaikainen tuttavuus.

        Kokkolasta minut löytää, jos on kanttia tulla mun käskyvallan alle, teet justihinsa niin kun minä sanon. Ja kuten tiedät niin mun kanssa joudut "kuseen". 😉😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokkolasta minut löytää, jos on kanttia tulla mun käskyvallan alle, teet justihinsa niin kun minä sanon. Ja kuten tiedät niin mun kanssa joudut "kuseen". 😉😋

        Piru kun asut kaukana itse itä-suomessa😉. Tuu käymään joku viikonloppu täällä😜


    • Anonyymi

      Exäni tykkäsi, kun pissin sen pimppiin saunassa takaapäin. Itse jopa ehdotti sitä, ja siitä tuli melkein jokakertainen tapa.

    • Anonyymi

      Antavana osapuolena kiihoittava. Suoraan lähteestä suuhun. 😛

      • Anonyymi

        Jos olet nainen, niin täällä on kiinnostunut mies! Juomaan suoraan lähteestä


    • Anonyymi

      Suhtautuvat järjellä.

      Infektiovaara on suuri.

      Suhtautuvat tunteella.

      Kusi on kehon jätettä ja pois heitettävää.

      • Anonyymi

        Pissa on steriiliä, olen intohimoinen pissa seksin harrastaja, mun päälle on kundit pissineet, suoraan pimppiin ja suuhun, mä olen kussut kundien päälle pitkin ja poikin, mitään ongelmia ei ole ollut, lämmin pissa suihku on kiihottavaa ja mukavan pervoa.

        Taina 26


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pissa on steriiliä, olen intohimoinen pissa seksin harrastaja, mun päälle on kundit pissineet, suoraan pimppiin ja suuhun, mä olen kussut kundien päälle pitkin ja poikin, mitään ongelmia ei ole ollut, lämmin pissa suihku on kiihottavaa ja mukavan pervoa.

        Taina 26

        Onkaulla Taina wickriä tai muuta keinoa miten suhun saisi yhteyttä olisi luultavasti hyvin antoisaa tutustua ja erittein mielenkiintoista päästä laajentamaan ja tutkimaan yhdessä tämän aihealueen mahdolliuuksia ja kokeilemaan kaikkia uusia erityisesti pervompia tapoja kiihottua siitä!

        M 35


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe