Hyvä autokorjaamo

Anonyymi

Mikä olisi hyvä ja edullinen autokorjaamo Savonlinnassa?

63

8387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Etelä-Savon auto👍

      • Anonyymi

        Joo, meijän korjaamo. Suahaan boonustakin.


    • Anonyymi

      Emännän uudehkossa Volkkarissa oli vuosihuolto ja merkkiliikkeessä hinta olisi ollut 420 euroa ja Motonet teki saman huollon 280 euroa. Heillä on pääsy myös sähköiseen huoltokirjaan, joten palvelu täysin sama kuin merkkiliikkeessä, ilman merkkilisää. Kyseessä oli vielä normaali vuosihuolto öljynvaihtoinen eli yhtäkään varaosaa ei uuteen autoon tarvinnut vaihtaa.

      Me siirryttiin Motonetin asiakkaiksi sillä kertaa molempien autojen osalta.

    • Anonyymi

      Korjaamo Pesoset

    • Anonyymi

      Melkoisen pieni kaapunki, ajahan isolle kirkolle niin laitetaan kuntoon!

    • Anonyymi

      Minusta paras on tuo Lindemanien korjaamo
      Kellarpelto

    • Anonyymi

      Jorman korjaamo on edullinen ja halapa!

      • Anonyymi

        millainen on nykyään neste hernemäki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millainen on nykyään neste hernemäki?

        Hernemäen nesteen korjaamo käynnit lopetin, kun takuu hommat ei toimineetkaan nii kuin ois pitänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millainen on nykyään neste hernemäki?

        Nopea.


    • Anonyymi

      Hyvä korjaamo löytyi. Hintakin oli 1/4 siitä mitä merkkikorjaamo olisi ottanut.
      Ei merkkiosaa vaan tarvikeosa. Osakin oli viisi kertaa halvempi kuin merkkiosa.
      Kiitos kaikille vastaajille (ap)

      • Anonyymi

        Mutta et kerro mikä se on.


    • Anonyymi

      Enonkoskella on pojat (RM & co) jotka osaa hommat ja hintakin alle ketjuliikkeiden.

      • Anonyymi

        Onko niillä testerit ja pelit nykyautoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niillä testerit ja pelit nykyautoihin?

        Kyllä löytyy.
        Jos nyt kellä sattus olemaan kovinkaan uutta autoa näillä kulmilla ja niillä kellä on,tuskin näiltä palstoita kyselee hintoja...
        Itellä kyllä uudehkossa autossani on huolto-sopimus,eli sinänsä helppoa,mutta ei kyllä ihan halpa.
        Kallista tuo autoilu joka tapauksessa on,teki miten teki.
        Mutta valitettavasti itselle pakollista työn ja myös mukavuudenhalun takia.
        Sijoituksena verrattivissa Nigerialais-kirjeisiin,kaikki mikä kuulostaa liian hyvältä,on aina paskaa...


    • Anonyymi

      AdHd Klein

    • Anonyymi

      Lindemanit korjaa

    • Anonyymi

      Kacev autokorjaamo Nojanmaassa. Ystävällinen palvelu ja hinta kohdallaan.

      • Anonyymi

        Kavecille 5/5 pistettä, hommat hoituu tiedolla, taidolla ja kokemuksella.


    • Anonyymi

      savonlinnassa ei ole hyvää autokorjaamoo.

      • Anonyymi

        etelä savon auto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etelä savon auto!

        Hellmannia kehhuuvat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellmannia kehhuuvat

        Siis ketä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellmannia kehhuuvat

        Mejsu-miesten luotto nyjkki-paja....heh heh....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellmannia kehhuuvat

        Vanhat ukot ja Mustalaiset,nehän niillä vanhoilla Meseillä ajavat,,,,


    • Anonyymi

      Kuulema joku romaani tekee edullisesti

    • Anonyymi

      Virittäjät

    • Anonyymi

      Makkonen Viuholla.
      Vanhan liiton mies, joka tekee minkä lupaa.

    • Anonyymi

      Kokemuksia Ainonkadun Automestareista kellään?

      • Anonyymi

        Huono ja hidas


      • Anonyymi

        Joo valohoitoa antavat ja rahastavat


      • Anonyymi

        En minäkään Automestareita suosittele, on muutama huono kokemus heidän toiminnasta.


      • Anonyymi

        Millaisia huonoja kokemuksia? Mietin juuri, minne veisin auton määräikaishuoltoon ja ajattelin Automestareita. Isompi määräaikaishuolto jakoremmin vaihtoineen.


    • Anonyymi

      Eipä ole matukassa ( 8v) vikkoo ollu joten korjaamoista en ossoo sannoo. Renkaat olen hakenu Hesasta ja samalla sukuloinu siellä.

    • Anonyymi

      RM-korjaamo Enonkoskella ,paras näillä kulmilla.
      Edullinen ja hyvä palvelu.
      Kaupungissa ehkä merkki-korjaamot,mutta muut nyrkkipajat kannattaa unohtaa.

    • Anonyymi

      RM-korjaamo Enonkoskella paras.
      Hinta -laatu suhde kohillaan,tosin hiukka matkaa Savonlinnasta.
      Muualle en veisi äkkiseltään autoani veisi,ainut huono puoli on monesti täyteen buukattu ajanvaraus-lista,jos on kiire saada huolto/korjaus-aika.
      Mutta kertonee suosiosta.
      Tyytyväinen oon ollut aina palveluun ja neuvoihin.

    • Anonyymi

      Eipä löydy kuin kalliita nyrkkipajoja...

    • Anonyymi

      Essolla hitsoovat Volvoja jos on mennynnä poixxi

      • Anonyymi

        Apina


    • Anonyymi

      Jos hyvää ja halpaa huoltoa haluaa, on parasta tehdä itse. Ainakin tietää mitä on tehty ja millä tavalla. Olen nähnyt merkkihuolloissa sellaisia tumpeloita joille en ikimaailmassa autoani anna huollettavaksi.

    • Anonyymi

      Rekolle Enonkoskelle vaan huoltoon.
      Ammattitaitoinen korjaamo ja omasta mielestäni hinta/laatusuhde paras.
      Unohda halvat kopiot ja nyrkki-pajat,mersumiehet pysyköön kuitenkin hjelmarissa...

      • Anonyymi

        Huhu kertoo, että paja lopettaa.


    • Anonyymi

      Miksi? Liian kallis vuokra?
      Toivottavasti ei lopeta ja saa oman rakennuksen jos vuokrat ovat syy.

    • Anonyymi

      Sitten vaan Hjelmannin Mannen mersu-pajalle,kyllä maksaa,mutta kuntoon ei tuu...

      • Anonyymi

        Se onkin kyllä tampioiden kerho,siellä molahellaan porukalla että mejsu,mejsu,mejsu.
        Kukkaan normaalilla itsetunnolla varustettu immeinen ei nolaisi itseäänsä ajamalla mersulla,
        auto voi olla ihan kelpo,mutta antaa omistajastaan kuvan kylän suurimpana tampiona.
        Mutta kun on rokotettu kusta päähän,niin ihminen luule olevansa oman elämänsä herra.
        Tosin kyllähän mersu sopii hyvin eläkeläisille ja romaani-sarjalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin kyllä tampioiden kerho,siellä molahellaan porukalla että mejsu,mejsu,mejsu.
        Kukkaan normaalilla itsetunnolla varustettu immeinen ei nolaisi itseäänsä ajamalla mersulla,
        auto voi olla ihan kelpo,mutta antaa omistajastaan kuvan kylän suurimpana tampiona.
        Mutta kun on rokotettu kusta päähän,niin ihminen luule olevansa oman elämänsä herra.
        Tosin kyllähän mersu sopii hyvin eläkeläisille ja romaani-sarjalle.

        RASISTI sossuneläjä täällä kateellisena huutelee, kun toisilla riittää asiakkaita


    • Anonyymi

      Keljumanni huonoin,
      Veloittaa osaa,ei tehdä,tampiot käyttää siellä innoissaan.

      • Anonyymi

        Nyt hoksasin mikä tää keljumanni on ja sanan täydessä merkitykssä juurikin koko perhe sitä.


    • Anonyymi

      Savonlinnan piripaja myllymäenkadulla ainakin tekee nopeeta. 5/8

      • Anonyymi

        Eli sinne siis! Pirikin voisi kiinnostaa jos möisivät vaikka tiskin alta,tiedä sit


    • Anonyymi

      Konela-auto Nojanmassa on hyvä,-75 ostin sieltä Mossen,vielä ei oo huoltoa tarvinnu ihmeemmin.
      Meinasin kyllä jarru-valon polttimon käyvä siellä vaihattamassa,mutta Prisma onkin näköjään siinä paikalla jo ollu 25 vuotta....
      Ei oo huoltoa tahi liikettä enää.
      Tilalle oli tullu superhyper-kusetus-marketti,jossa kaikkea on,paitsi laatua ja edullista hintaa....

    • Anonyymi

      MC mikki hiiret nätkillä. Ja saa pihalle myös.

    • Anonyymi

      Onko tullut uusia?

    • Anonyymi

      ei ole tässä kylässä yhtään asiansa osaavaa . kaikki samaa kuraa.

    • Anonyymi

      Riku MC salmi

    • Anonyymi

      Kaidon paja Ahertajantiellä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Omat kokemukset Automestareista ei ole kaksisia. Asentajastahan kaikki on kiinni, mutta....


    • Anonyymi

      Procar, siellä itse käyttänyt. Hyvä ja halpa.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Parikkalan AD-autosähkö.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt nyt 3 kertaa Garageratto nimisessä paikassa, mikä on noin 27km Savonlinnasta. Ollut mielestäni hyvää palvelua sopivaan hintaan www.garageratto.fi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe