Shein kokemuksia

Anonyymi

Moi! Oon pitkään halunnu tilata pari juttua sheiniltä. Mietin vaan että onko teille paketit tulleet perille ja onko tullut tullej? Kiitos jos vastaat<33

456

207871

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietin sanaa

    • Anonyymi

      Tuli

      • Anonyymi

        ai tullit🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai tullit🤨

        itselläni ei ole koskaan jäänyt tulliin olen tilannut 4 kertaa tämän vuoden puolella jo!! (2021)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai tullit🤨

        Sheinin varasto on Saksassa joten tulleista ei onneksi tartte huolehtia yhtään kun tulee EU:n sisälstä👍🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itselläni ei ole koskaan jäänyt tulliin olen tilannut 4 kertaa tämän vuoden puolella jo!! (2021)

        Joillain on tullut jotain ötököitä mutta itse en ole tilannut mutta haluaisin mutta mietin pitäisikö ostaa sittenkin H&M lahjakorttiʕ•ᴥ•ʔฅ^•ﻌ•^ฅ🧸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillain on tullut jotain ötököitä mutta itse en ole tilannut mutta haluaisin mutta mietin pitäisikö ostaa sittenkin H&M lahjakorttiʕ•ᴥ•ʔฅ^•ﻌ•^ฅ🧸

        Ei tule mitään ötököitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule mitään ötököitä!

        On ihmisillä tullut ötököitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule mitään ötököitä!

        Minulla on sheinin vaatteissa kauheasti jotain ötököitä/hämähäkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillain on tullut jotain ötököitä mutta itse en ole tilannut mutta haluaisin mutta mietin pitäisikö ostaa sittenkin H&M lahjakorttiʕ•ᴥ•ʔฅ^•ﻌ•^ฅ🧸

        Laittaa pakkaseen pariks tunniks kaike varalta👌🏼👌🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sheinin vaatteissa kauheasti jotain ötököitä/hämähäkkejä

        Ai mitä ötököitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sheinin vaatteissa kauheasti jotain ötököitä/hämähäkkejä

        Pese itsesi niin kyllä siinä ötökät häipyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule mitään ötököitä!

        on ihmisillä tullut ötököitä.. pistää vaan pakkaseen ennen kun testaa miltä vaatteet näyttää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule mitään ötököitä!

        Voi tulla. Itse tilasin joskus 2020 sheinistä paketin ja sen mukana tuli 2 isoa hämähäkkiä. Olin niin peloissani, koska VIHAAN hämähäkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule mitään ötököitä!

        Voi hyvinkin tulla shein käyttää lapsityövoimaa ja joku lapsi oli kirjoittanut apupyynnön sheinin vaatteen lappuun joten en itse ainakaan suosittele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sheinin varasto on Saksassa joten tulleista ei onneksi tartte huolehtia yhtään kun tulee EU:n sisälstä👍🏼

        Juuri näin, nykyään melkein kaikki vaatteeni tilaan Sheiniltä, nyt kun on oppinut kootkin hoksaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sheinin vaatteissa kauheasti jotain ötököitä/hämähäkkejä

        Ei varmaa oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mitä ötököitä

        Shein käyttää paljon lapsityövoimaa ja vaatteet ei oo kestävii ja niiden seassa on ötököitä! ÄLÄ OSTA SHEINILTÄ!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvinkin tulla shein käyttää lapsityövoimaa ja joku lapsi oli kirjoittanut apupyynnön sheinin vaatteen lappuun joten en itse ainakaan suosittele

        Milloin olet oppinut lukemaan kiinaa ja luuletko että rättitehtaassa nääntyvä lapsiorja olisi edes ehtinyt oppimaan kirjoitusta? Haiskahtaa europropagandalta. Samoista tehtaista ne addut tulee eikä orja saa sen enempää hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tulla. Itse tilasin joskus 2020 sheinistä paketin ja sen mukana tuli 2 isoa hämähäkkiä. Olin niin peloissani, koska VIHAAN hämähäkkejä.

        otitko kuvaa hämähäkeistä, en vois kuvitella et mun jossai paketis ois hämähäkkei HYYYYYYYIIIIII! täs samal nyt voisin sanoo et oon aijemmin 2 kertaa tilannu ja on ollu ihan hyviä tuotteita eikä oo mitää ongelmia ollu ja nyt tilasin tossa viikko sitte ja näyttää et ois jo alankomaissa tällä hetkellä


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sheinin vaatteissa kauheasti jotain ötököitä/hämähäkkejä

        Ötökät voivat tulla myös postituksen mukana. Itse olen tilannut n. 3-5krt ihan okei housuja ja T-paitoja mutta hupparit naakkaantuu helposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itselläni ei ole koskaan jäänyt tulliin olen tilannut 4 kertaa tämän vuoden puolella jo!! (2021)

        Puhelu numero tarvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itselläni ei ole koskaan jäänyt tulliin olen tilannut 4 kertaa tämän vuoden puolella jo!! (2021)

        Sama homma ei oo koskaa jääny tullii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ötökät voivat tulla myös postituksen mukana. Itse olen tilannut n. 3-5krt ihan okei housuja ja T-paitoja mutta hupparit naakkaantuu helposti

        Miten tiedän että tilaan juuri hyvön kokoset housut kun ne heittelee välillä mitä sattuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule mitään ötököitä!

        JOLLAIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ihmisillä tullut ötököitä.. pistää vaan pakkaseen ennen kun testaa miltä vaatteet näyttää :)

        Nii jos edes tilaa vaatteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvinkin tulla shein käyttää lapsityövoimaa ja joku lapsi oli kirjoittanut apupyynnön sheinin vaatteen lappuun joten en itse ainakaan suosittele

        Jep just nii mun kaverille kävi et paketis luki help me


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olet oppinut lukemaan kiinaa ja luuletko että rättitehtaassa nääntyvä lapsiorja olisi edes ehtinyt oppimaan kirjoitusta? Haiskahtaa europropagandalta. Samoista tehtaista ne addut tulee eikä orja saa sen enempää hyvää.

        No kyllä on olemassa google kääntäjä ett


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shein käyttää paljon lapsityövoimaa ja vaatteet ei oo kestävii ja niiden seassa on ötököitä! ÄLÄ OSTA SHEINILTÄ!!

        En kyllä osta sheinin vaatteita kun aloin lukemaan näitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shein käyttää paljon lapsityövoimaa ja vaatteet ei oo kestävii ja niiden seassa on ötököitä! ÄLÄ OSTA SHEINILTÄ!!

        Itke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shein käyttää paljon lapsityövoimaa ja vaatteet ei oo kestävii ja niiden seassa on ötököitä! ÄLÄ OSTA SHEINILTÄ!!

        Kiitos olet oikeassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvinkin tulla shein käyttää lapsityövoimaa ja joku lapsi oli kirjoittanut apupyynnön sheinin vaatteen lappuun joten en itse ainakaan suosittele

        Ei varmasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shein käyttää paljon lapsityövoimaa ja vaatteet ei oo kestävii ja niiden seassa on ötököitä! ÄLÄ OSTA SHEINILTÄ!!

        Saa tilata eiköhän jokasrn oma päätös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olet oppinut lukemaan kiinaa ja luuletko että rättitehtaassa nääntyvä lapsiorja olisi edes ehtinyt oppimaan kirjoitusta? Haiskahtaa europropagandalta. Samoista tehtaista ne addut tulee eikä orja saa sen enempää hyvää.

        idiootti , johan ne on sen jo dokumentoinut. Et vain perseaukisena pysty laatumerkkejä itse ostamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule mitään ötököitä!

        Ei nii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa tilata eiköhän jokasrn oma päätös

        jep mutta mulla ei toimi tilata:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tulla. Itse tilasin joskus 2020 sheinistä paketin ja sen mukana tuli 2 isoa hämähäkkiä. Olin niin peloissani, koska VIHAAN hämähäkkejä.

        Hyi hämähäkit on hirveitäääää!! Enkä kyllä muutenkaan kannata Sheiniltä tilaamista koska siellä käytetään lapsityövoimaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tiedän että tilaan juuri hyvön kokoset housut kun ne heittelee välillä mitä sattuu

        Siellä lukee yhdessä kohtaa jotain size guiz tai jotain tollasta ninku siitä painaa niin saa koko taulukon ja voi mitata sen avulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itke

        Entä jos en


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillain on tullut jotain ötököitä mutta itse en ole tilannut mutta haluaisin mutta mietin pitäisikö ostaa sittenkin H&M lahjakorttiʕ•ᴥ•ʔฅ^•ﻌ•^ฅ🧸

        Ei ole tullut mitään ötököitä. HM on samaa riistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisillä tullut ötököitä

        Ei ole. mustamaalausta se vaan on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sheinin vaatteissa kauheasti jotain ötököitä/hämähäkkejä

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvinkin tulla shein käyttää lapsityövoimaa ja joku lapsi oli kirjoittanut apupyynnön sheinin vaatteen lappuun joten en itse ainakaan suosittele

        Hm käyttää yhtälailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, nykyään melkein kaikki vaatteeni tilaan Sheiniltä, nyt kun on oppinut kootkin hoksaamaan.

        Sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suosittele, lähetettiin jonkinlaista roska!☹️

        Hyviä vaatteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep just nii mun kaverille kävi et paketis luki help me

        Hm ja muut käyttää myös . Minä tilaan sheiniltä ja temulta ja siihen ei vaikuta muiden mielipiteet🤠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä osta sheinin vaatteita kun aloin lukemaan näitä

        Minäpä ostan ja eilen tuli temulta hupparit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shein käyttää paljon lapsityövoimaa ja vaatteet ei oo kestävii ja niiden seassa on ötököitä! ÄLÄ OSTA SHEINILTÄ!!

        Älä valita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillain on tullut jotain ötököitä mutta itse en ole tilannut mutta haluaisin mutta mietin pitäisikö ostaa sittenkin H&M lahjakorttiʕ•ᴥ•ʔฅ^•ﻌ•^ฅ🧸

        Ei oo koskaan itellä tullut ötököitå tai muita semmosia ja oon tilannu varmaan 20 kertaa elämäni aikana


    • Anonyymi

      Netistä luin, että vaatteiden materiaali on vaihtelevaa: joissakin hyvää, joissakin huonoa. Ja että tuotteet ovat hintansa tasoisia, ja ovat siis aika halpoja.

      Olen itse jonkun verran selaillut Sheiniä ja mielenkiintoisia vaatteita löytyy. Ehkä uskallan joskus tilata. Haluaisin ainakin.

      • Anonyymi

        Lisään tähän et jos jotain arveluttaa, että onko ne vaatteet oikeesti samallaisia livenä kuin kuvissa niin kannattaa kattoo tuotteen arvostelut! Lähes kaikissa mitä ite oon kattonu on ollu arvosteluissa asiakkaitten laittamia kuvia mistä näkee paremmin onko vaate esim tosi ohkanen. Kyllä oon ite löytäny ainaki tosi hyvä laatusia vaatteita sieltä. Tottakai jos maksaa 5€ paidasta niin ei se oo yhtä hyvin tehty kun 20€ paita, mutta ei se silti huono oo.


      • Anonyymi

        siellähä myyään vähä kalliimpiiki vaatteita yms nii onks ne sit parempi laatusii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tähän et jos jotain arveluttaa, että onko ne vaatteet oikeesti samallaisia livenä kuin kuvissa niin kannattaa kattoo tuotteen arvostelut! Lähes kaikissa mitä ite oon kattonu on ollu arvosteluissa asiakkaitten laittamia kuvia mistä näkee paremmin onko vaate esim tosi ohkanen. Kyllä oon ite löytäny ainaki tosi hyvä laatusia vaatteita sieltä. Tottakai jos maksaa 5€ paidasta niin ei se oo yhtä hyvin tehty kun 20€ paita, mutta ei se silti huono oo.

        Ite oon tilannut sheiniltä muutaman kerran vaatteita ja on ihan niinkuin kuvassa välillä väri voi olla vähän eri kun siellä ollaan isojen kuvaus valojen edessä ja omassa huoneessa ei välttämättä oo niin hyvää valaistusta.
        Omia vaatteita kun kattoo hyvässä valaistuksessa niin on kyl ihan saman laisia tai sillee


    • Anonyymi

      Haluisin kans tilata sieltä, mutta kuulin et ne pankki tiedot menis jonnekki hong kongiin ja et joku vois sit käyttää niitä sieltä.Onko tämä totta?

      • Anonyymi

        Kannattaa maksaa Klarnan kautta siellä. Simppelein tapa ja Klarna on turvallinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa maksaa Klarnan kautta siellä. Simppelein tapa ja Klarna on turvallinen

        Ei Shein euroopalla ole klarnaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Shein euroopalla ole klarnaa

        Kyllä shein euroopalla on klarna ja paypal löytyy myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä shein euroopalla on klarna ja paypal löytyy myös

        ite en oo ainakaan tätä huomannut ja ei oo voinut esim tilata laskulle


      • Anonyymi

        mä kuulin et vaan jos tallennat sun korttitiedot nii ne tallentuu sinne niitte järjestelmää nii sieltä se jotenki saatetaan mut mä tilasin ja en tallentanu korttii ja tähän mennes iha hyvin kaikki


      • Anonyymi

        Joku oli silloin (kun tuo tapahtui) häkännyt tai jotain sellaisen tapaista shein verkkokaupan eli sulta ei lähde mitään pankki tietoja


      • Anonyymi

        ei kannata tilata aivan jäätäviä roskalauttija tullu jossain päin sheinin takia ilmasto mennyt ihan huonoksi ja muutenki shein on maailmanrääkkäystä


      • Anonyymi

        Kaverini on tilannut mutta mitään ei ole käynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite en oo ainakaan tätä huomannut ja ei oo voinut esim tilata laskulle

        Onko millaset postikulut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kannata tilata aivan jäätäviä roskalauttija tullu jossain päin sheinin takia ilmasto mennyt ihan huonoksi ja muutenki shein on maailmanrääkkäystä

        Opetelkaa kirjottamaa,ihan kamalaa luettavaa nää kommentit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Shein euroopalla ole klarnaa

        onha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite en oo ainakaan tätä huomannut ja ei oo voinut esim tilata laskulle

        Klarna on kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa kirjottamaa,ihan kamalaa luettavaa nää kommentit

        Eihän tuossa ole mitään kirjoitus virheitä muita kun tuo "roskalauttija" eikä sekään paha joten voisit tarkistaa asian ennen kuin alat kommentoimaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kannata tilata aivan jäätäviä roskalauttija tullu jossain päin sheinin takia ilmasto mennyt ihan huonoksi ja muutenki shein on maailmanrääkkäystä

        Mitä vittua sä mäkätät ihan sama ostatko sheiniltä tai jostaa lähi hm kaupast ihan samal taval sitä paskaa tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa kirjottamaa,ihan kamalaa luettavaa nää kommentit

        Et vittu sinäkää osaa laittaa pilkun jälkeen väliä ja pistettä lauseeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vittu sinäkää osaa laittaa pilkun jälkeen väliä ja pistettä lauseeseen.

        piste puuttuu myös :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kannata tilata aivan jäätäviä roskalauttija tullu jossain päin sheinin takia ilmasto mennyt ihan huonoksi ja muutenki shein on maailmanrääkkäystä

        Samanlaista paskaa on h&m, new yorker etc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kannata tilata aivan jäätäviä roskalauttija tullu jossain päin sheinin takia ilmasto mennyt ihan huonoksi ja muutenki shein on maailmanrääkkäystä

        Aloittaja ei tainnu kysyä sun mielipidettä sheinin ympäristövaikutuksiin vaan onko sieltä turvallista tilata 😒😑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko millaset postikulut?

        Ei pitäsi olla mitään postikuluja.itse tilasin 50€ edestä vaatteita eikä tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä kuulin et vaan jos tallennat sun korttitiedot nii ne tallentuu sinne niitte järjestelmää nii sieltä se jotenki saatetaan mut mä tilasin ja en tallentanu korttii ja tähän mennes iha hyvin kaikki

        sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko millaset postikulut?

        7,90 normaali toimitus. Jos haluat ilmaisen toimituksen pitää ostaa vähintään 59 eurolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa maksaa Klarnan kautta siellä. Simppelein tapa ja Klarna on turvallinen

        siinä ei tyylii pysty maksaa klarnal tai mul ainaki oli joku ongelma ku se ei näkyny vaihtoehdoissa


      • Anonyymi

        on tämä totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäsi olla mitään postikuluja.itse tilasin 50€ edestä vaatteita eikä tullut.

        Kannattaa käydä kysymässä vaa postista et oisko se paketti tullu itse kun tilasin nii ei tullut ilmoitusta käytiin vaan kysymässä postista ja siellä paketti oli


      • Anonyymi

        Se riippuu eniten et miten/millä tilaat jos laitat vaikka luottokortin tiedot sinne nii riski on aina mutta klarnalla on luotettavin sillä kannattaa ei oo vaaraa et lähtis rahat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite en oo ainakaan tätä huomannut ja ei oo voinut esim tilata laskulle

        Voi olla jokin uusi ominaisuus, itselläkin Klarna löytyy nykyään vaihtoehdoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko millaset postikulut?

        4,90 taisi olla postitus, yleensä saa ilmaiseksi kun tilas enemmän tai käyttää alekuponkeja mitä ne siellä sivustolla tarjoaa


      • Anonyymi

        Maksa paypalilla ni eimee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä shein euroopalla on klarna ja paypal löytyy myös

        Itse tilasin ja oli klarna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa ole mitään kirjoitus virheitä muita kun tuo "roskalauttija" eikä sekään paha joten voisit tarkistaa asian ennen kuin alat kommentoimaan..

        tossa ei ollut yhtään pilkkua tai pistettä ym..
        ei saa selvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa kirjottamaa,ihan kamalaa luettavaa nää kommentit

        Kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä kuulin et vaan jos tallennat sun korttitiedot nii ne tallentuu sinne niitte järjestelmää nii sieltä se jotenki saatetaan mut mä tilasin ja en tallentanu korttii ja tähän mennes iha hyvin kaikki

        itse olen tilannut sheiniltä ja tuotteet eivät ikinä saapuneet ja rahoja ei näkynyt


      • Anonyymi

        Ei ne mihinkää hong kongii mee älä huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Shein euroopalla ole klarnaa

        Kyl siel on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa käydä kysymässä vaa postista et oisko se paketti tullu itse kun tilasin nii ei tullut ilmoitusta käytiin vaan kysymässä postista ja siellä paketti oli

        minkä laitoit tilausosoitteksi? Mulla ei huoli kotiosoitetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäsi olla mitään postikuluja.itse tilasin 50€ edestä vaatteita eikä tullut.

        Postikulut yleensö 9€ mut jos tilaa 120€ euron eestä nii ei pitäs tulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko millaset postikulut?

        Kyselen sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa ole mitään kirjoitus virheitä muita kun tuo "roskalauttija" eikä sekään paha joten voisit tarkistaa asian ennen kuin alat kommentoimaan..

        Tällee vuos myöhäs, mut umm, first of all. Siin on kirjotusvirheitä, pilkut ja pisteet puuttuu. Ei vissii oo kouluu käyny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkä laitoit tilausosoitteksi? Mulla ei huoli kotiosoitetta

        Itse laitoin kotiosoitteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällee vuos myöhäs, mut umm, first of all. Siin on kirjotusvirheitä, pilkut ja pisteet puuttuu. Ei vissii oo kouluu käyny.

        Aijaa ite tilasin 50e eestä ja ilmanen postitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tilasin ja oli klarna

        Hei, jos tilaa laskulla sheiniltä niin tuleekö klarnalta lasku kotiin vai mihin se kasku tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa kirjottamaa,ihan kamalaa luettavaa nää kommentit

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse olen tilannut sheiniltä ja tuotteet eivät ikinä saapuneet ja rahoja ei näkynyt

        Et oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7,90 normaali toimitus. Jos haluat ilmaisen toimituksen pitää ostaa vähintään 59 eurolla!

        Nykyään on kyllä 29e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kannata tilata aivan jäätäviä roskalauttija tullu jossain päin sheinin takia ilmasto mennyt ihan huonoksi ja muutenki shein on maailmanrääkkäystä

        Mietin tässä vaan että monessa muussakin kaihapssa KÄYTETÄÄN NYKUPÄIVÄNÄKIN LAPSITYÖVOIMAA eli shein EI ole ainoa esim: new yorker h&m ja monissa muissa vaate kaupoissa ja on esim whish mistä tilata jase vasta SCÄMMI ONKI!!! (Kokemusta on!!!!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kannata tilata aivan jäätäviä roskalauttija tullu jossain päin sheinin takia ilmasto mennyt ihan huonoksi ja muutenki shein on maailmanrääkkäystä

        Oot sekasin :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kannata tilata aivan jäätäviä roskalauttija tullu jossain päin sheinin takia ilmasto mennyt ihan huonoksi ja muutenki shein on maailmanrääkkäystä

        Kerroppa iso vaatejätti, jolla ei näin oo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa kirjottamaa,ihan kamalaa luettavaa nää kommentit

        Kirjoitusvirheitä tulee, kun nämä on niin pieniä. Sinun ei tarvitse lukea näitä, kun olet noin hermostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa maksaa Klarnan kautta siellä. Simppelein tapa ja Klarna on turvallinen

        Selvä ja kiitos vinkistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa kirjottamaa,ihan kamalaa luettavaa nää kommentit

        Ei varmaan muita kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite en oo ainakaan tätä huomannut ja ei oo voinut esim tilata laskulle

        Voi tilata laskullekkin. Olen itse tilannut n.6-9 kertaa ja ei oo tullut mitään ötököitä ja tälläkin hetkellä on paketti tulossa ja mitä halvempi sen paskempi mitä kalliimpi sen parempi mut on ollu kaikki hyviä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Shein euroopalla ole klarnaa

        Onha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko millaset postikulut?

        Yli 9€ kun tilaa nii on ilmaiset toimitus kulut ja jos ei 9€ löydy kamaa (ohan varmasti löytyy)niin luulisin että tuli on noin 4-7€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua sä mäkätät ihan sama ostatko sheiniltä tai jostaa lähi hm kaupast ihan samal taval sitä paskaa tulee

        Just näinhän se menee
        Äiti ei suostu tilaamaan ku sen työ kaveri meni sanomaan että paita tuli väärässä koossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7,90 normaali toimitus. Jos haluat ilmaisen toimituksen pitää ostaa vähintään 59 eurolla!

        Kyl se on vähintään 10eurol
        En tiiä et mist oot kuullut tollasta paskaa.
        Joskus voi vaihdella , et joskus on 20€ niin saa ilmaisen tilauksen joskus 10e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään on kyllä 29e

        Se on kyl 9€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tässä vaan että monessa muussakin kaihapssa KÄYTETÄÄN NYKUPÄIVÄNÄKIN LAPSITYÖVOIMAA eli shein EI ole ainoa esim: new yorker h&m ja monissa muissa vaate kaupoissa ja on esim whish mistä tilata jase vasta SCÄMMI ONKI!!! (Kokemusta on!!!!)

        Itselläkin on kokemusta wishistä
        Shein on siihen verrattuna parempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko millaset postikulut?

        Riippuu kuinka paljon tilaat ,jos tilaat paljon nii ilmaset


    • Anonyymi

      Itse haluisin kans tilata mutta monet sanoo että ei kannata. En tiedä onko totta kun joillekkin on tullut ihan hyviäkin vaatteita. Tulli kans ärsyttää kun ei tiedä tuleeko sekin sitten. Voisi joskus kokeilla jollakin halvalla ja kattoo tuleeko perille asti.

      • Anonyymi

        ei mul ainakaan mitään tulleja tullut viimeks kun tilasin. ja oon ollu tosi tyytyväinen, arvostelut kannattaa kattoo tarkkaan!! ite pistin viimeks kaikki vaatteet suoraa pesuun ku törmäsin tiktokis sellasee et joillai tullu jotai puremia sen jälkee ku ostanu sheinilt vaatteit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mul ainakaan mitään tulleja tullut viimeks kun tilasin. ja oon ollu tosi tyytyväinen, arvostelut kannattaa kattoo tarkkaan!! ite pistin viimeks kaikki vaatteet suoraa pesuun ku törmäsin tiktokis sellasee et joillai tullu jotai puremia sen jälkee ku ostanu sheinilt vaatteit.

        vaikuttaaks se miten paljon tilaa siihe? ja miten paljon tavaraa tilasit


      • Anonyymi

        ei tuu tulleja jos tilaa shein euroopasta ja jos sovelluksella on nii ku näkyy euron merkit niin on shein euroopassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mul ainakaan mitään tulleja tullut viimeks kun tilasin. ja oon ollu tosi tyytyväinen, arvostelut kannattaa kattoo tarkkaan!! ite pistin viimeks kaikki vaatteet suoraa pesuun ku törmäsin tiktokis sellasee et joillai tullu jotai puremia sen jälkee ku ostanu sheinilt vaatteit.

        joo, ite kans laitoin suoraan pariks päiväks pakastimeen siltä varalta jos siellä ois jotain. Laatu oli mun mielestä hintaan nähden kaikissa hyvä, kunhan lukee tarkkaan just ne kaikki arvostelut. Niitten avulla pääsee jo aika pitkälle. Tulleja ei myöskään tullut. Shein mainostaa aika paljon niitä niitten omia ale-kuponkeja, niitä kannattaa hyödyntää ! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mul ainakaan mitään tulleja tullut viimeks kun tilasin. ja oon ollu tosi tyytyväinen, arvostelut kannattaa kattoo tarkkaan!! ite pistin viimeks kaikki vaatteet suoraa pesuun ku törmäsin tiktokis sellasee et joillai tullu jotai puremia sen jälkee ku ostanu sheinilt vaatteit.

        tuliko sulle ilmotus vaikka sähköpostissa että tilaus on lähetetty tai koska ne tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikuttaaks se miten paljon tilaa siihe? ja miten paljon tavaraa tilasit

        Ainaki jos tilaa paljon nii tulee varmsti perille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuliko sulle ilmotus vaikka sähköpostissa että tilaus on lähetetty tai koska ne tulee?

        Tilasin kaks ja puol viikkoo sit tytölle vaatteita ja koruja,makso postikuluineen jotain 64e,maksoin klarnan kautta,eikä oo kuulunu mitään,ei mitään,varmaan veivät rahat. Tililtä ainakin summa lähti. Tietääkö kukaan sähköposti osoitetta sinne. Tai jos soittaa,niin onko suomalaista asiakaspalvelijaa. Tietääks kukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kaks ja puol viikkoo sit tytölle vaatteita ja koruja,makso postikuluineen jotain 64e,maksoin klarnan kautta,eikä oo kuulunu mitään,ei mitään,varmaan veivät rahat. Tililtä ainakin summa lähti. Tietääkö kukaan sähköposti osoitetta sinne. Tai jos soittaa,niin onko suomalaista asiakaspalvelijaa. Tietääks kukaan?

        Kannattaa ladata shein sovellus kun sieltä näkee paketin kulun. Postitus vie yleensä useamman viikon kuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kaks ja puol viikkoo sit tytölle vaatteita ja koruja,makso postikuluineen jotain 64e,maksoin klarnan kautta,eikä oo kuulunu mitään,ei mitään,varmaan veivät rahat. Tililtä ainakin summa lähti. Tietääkö kukaan sähköposti osoitetta sinne. Tai jos soittaa,niin onko suomalaista asiakaspalvelijaa. Tietääks kukaan?

        Mikset ottanut laskulle? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ladata shein sovellus kun sieltä näkee paketin kulun. Postitus vie yleensä useamman viikon kuitenkin

        Jos netistä tilaa näkee myös missä paketti on ja milloin tulee.


      • Anonyymi

        Itse tilasin ja oli ihan laadukkaita vaatteita. Yksi koru ei kyllä saapunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kaks ja puol viikkoo sit tytölle vaatteita ja koruja,makso postikuluineen jotain 64e,maksoin klarnan kautta,eikä oo kuulunu mitään,ei mitään,varmaan veivät rahat. Tililtä ainakin summa lähti. Tietääkö kukaan sähköposti osoitetta sinne. Tai jos soittaa,niin onko suomalaista asiakaspalvelijaa. Tietääks kukaan?

        postituksessa menee n. 1-2vk vklp ja pyhät


      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä, että näillä ketjulla on varastot Euroopassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kaks ja puol viikkoo sit tytölle vaatteita ja koruja,makso postikuluineen jotain 64e,maksoin klarnan kautta,eikä oo kuulunu mitään,ei mitään,varmaan veivät rahat. Tililtä ainakin summa lähti. Tietääkö kukaan sähköposti osoitetta sinne. Tai jos soittaa,niin onko suomalaista asiakaspalvelijaa. Tietääks kukaan?

        Yleensä menee noin 10-12 päivää et ne tulee.


    • Anonyymi

      Onko kukaan palauttanut sheinille? Käsittääkseni palautuskulut pitää maksaa itse, mutta missään ei lue paljon palauttaminen maksaa...

      • Anonyymi

        Mä palautin ohjeiden mukaan ja sain asianmukaisesti palautusrahan tilille. Toki Suomesta paketin lähettäminen minnekään maksaa aika paljon ja sen joutuu itse kustantaa. Mulla makso noin 20€ ja palautin 150€ edestä eli kannatti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä palautin ohjeiden mukaan ja sain asianmukaisesti palautusrahan tilille. Toki Suomesta paketin lähettäminen minnekään maksaa aika paljon ja sen joutuu itse kustantaa. Mulla makso noin 20€ ja palautin 150€ edestä eli kannatti!

        Jep kun saksaan lähettää niin minimi on 20€ oli kyseessä postin tai matkahuollon paketti. Itsellä olisi maksanut lähelle 30 palautus joten päätin pitää ei niin huvät tuotteet. Kannattaa siis pelata varman päälle kolojen kanssa ellei halua maksaa isoja postimaksuja


      • Anonyymi

        Kannattaa ennemmin kysyä kavereilta haluuko ne niitä vaatteita jotain parineuron maksua vastaan nii ei tarvi palauttaa!


    • Anonyymi

      Vaatteet vaihtelee, jotkut on ihan outoa materiaalia mut jotkut taas hyviä. Tulleja ei pitäs tulla jos tilaa Shein Euroopasta! :) Itekki ajattelin tilata, jos tuotteet oiski hyviä. Mun kaveri on saanut paketin perille, kesti ehkä noin 2 viikkoo ja tykkäs kaikista.
      Sori jos vastaan myöhässä tähän.. mut ihan vaan yleisesti sanon :D

      • Anonyymi

        mietin tässä vain, että kun tänään tilasin sheiniltä vaatteita, mihinkään ei tullut mitään kohtaa johon voisi laittaa mihin paketti saapuisi? pistin vain oman osoitteeni.. mitå pitäs tehä nyt sitte ootellakko vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mietin tässä vain, että kun tänään tilasin sheiniltä vaatteita, mihinkään ei tullut mitään kohtaa johon voisi laittaa mihin paketti saapuisi? pistin vain oman osoitteeni.. mitå pitäs tehä nyt sitte ootellakko vaan

        sama juttu mulla, onko kellään tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama juttu mulla, onko kellään tietoa?

        Se tulee lähimpään postitoimi paikkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama juttu mulla, onko kellään tietoa?

        Meille tuli postilaatikkoon kirje, jossa oli tieto mihin paketti on saapunut silloin kun saapui!


      • Anonyymi

        Entä jos tilaa aika paljon vaatteita niin mites ne pääsee perille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos tilaa aika paljon vaatteita niin mites ne pääsee perille?

        Kontilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mietin tässä vain, että kun tänään tilasin sheiniltä vaatteita, mihinkään ei tullut mitään kohtaa johon voisi laittaa mihin paketti saapuisi? pistin vain oman osoitteeni.. mitå pitäs tehä nyt sitte ootellakko vaan

        Sit ku se tulee ni sulle ilmoitetaan lähin paikka mistä voit hakee sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos tilaa aika paljon vaatteita niin mites ne pääsee perille?

        Itse tilasin ja kaikki tuli perille, riippuu varmasti tuurista.


    • Anonyymi

      Oon tilannu tosi monesti ja tykkäsin kaikista vaatteista mitä tuli, yleensä menee noin 3-4 viikkoa ennenku tulee perille. Materiaali myös hyvä.

      • Anonyymi

        Miten täytit osoitekohdat, tai puhelinnumeron? 358: han meinaa yhtä nollaa numerossa, mutta kun kirjoitan lopun numeron näyttää seuraava vaihe sitä, että numeroni olisi vain tyyliä 40 123 4567, eli ensimmäinen nolla puuttuu??


      • Anonyymi

        Mihin nää shein tuotteet saapuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin nää shein tuotteet saapuu?

        itekki mietin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin nää shein tuotteet saapuu?

        yleensä lähimpään postin noutopaikkaan esim k-kaupat, r-kioskit, posti ym jos se ei sellasii oo lähettyvillä niin toimittaa kotiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten täytit osoitekohdat, tai puhelinnumeron? 358: han meinaa yhtä nollaa numerossa, mutta kun kirjoitan lopun numeron näyttää seuraava vaihe sitä, että numeroni olisi vain tyyliä 40 123 4567, eli ensimmäinen nolla puuttuu??

        Siis toi 358 korvaa aina ekan nollan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis toi 358 korvaa aina ekan nollan...

        todellako?? koska tilasin ja juuri ajattelin että se korvaa sen, nyt kuitenkin mun tilauksessa lukee vain 441234455 jne. joten nyt vähän stressaa että mahtaako tulla perille??? onko jollain kokemusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        todellako?? koska tilasin ja juuri ajattelin että se korvaa sen, nyt kuitenkin mun tilauksessa lukee vain 441234455 jne. joten nyt vähän stressaa että mahtaako tulla perille??? onko jollain kokemusta

        Se on normaalia et se eka nolla lähtee älä huoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten täytit osoitekohdat, tai puhelinnumeron? 358: han meinaa yhtä nollaa numerossa, mutta kun kirjoitan lopun numeron näyttää seuraava vaihe sitä, että numeroni olisi vain tyyliä 40 123 4567, eli ensimmäinen nolla puuttuu??

        Mä mietin sama toi numerosta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten täytit osoitekohdat, tai puhelinnumeron? 358: han meinaa yhtä nollaa numerossa, mutta kun kirjoitan lopun numeron näyttää seuraava vaihe sitä, että numeroni olisi vain tyyliä 40 123 4567, eli ensimmäinen nolla puuttuu??

        Ota välit pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten täytit osoitekohdat, tai puhelinnumeron? 358: han meinaa yhtä nollaa numerossa, mutta kun kirjoitan lopun numeron näyttää seuraava vaihe sitä, että numeroni olisi vain tyyliä 40 123 4567, eli ensimmäinen nolla puuttuu??

        Joo sen kuuluu näkyä niin ettei näy ekaa nollaa, itsekin kuumottelin sitä, mutta aina tullut viestinä saapumisilmoitus:)


    • Anonyymi

      Voiko sheiniltä tilata ja maksaa jotenkin laskulla vai onko pakko maksaa visalla🤔

      • Anonyymi

        Itse oon maksanut suoraan kortilta. Palautus on ollut hirveen monimutkaista niin siksi en oo paljoa kerralla tilannut. Vaihtelevaa laatua just, jotkut ollut tosi kivoja ja osa ihan H&M-laatua tai jopa huonompaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse oon maksanut suoraan kortilta. Palautus on ollut hirveen monimutkaista niin siksi en oo paljoa kerralla tilannut. Vaihtelevaa laatua just, jotkut ollut tosi kivoja ja osa ihan H&M-laatua tai jopa huonompaa

        Kauanko sun tilauksissa kesti tulla? Tuliks ne sillon millon niiden oli arvioitu tulevan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse oon maksanut suoraan kortilta. Palautus on ollut hirveen monimutkaista niin siksi en oo paljoa kerralla tilannut. Vaihtelevaa laatua just, jotkut ollut tosi kivoja ja osa ihan H&M-laatua tai jopa huonompaa

        Hei miten oot onnistunut palatuksissa? Koitan atm palauttaa mut en oo saanu sitä return labelii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse oon maksanut suoraan kortilta. Palautus on ollut hirveen monimutkaista niin siksi en oo paljoa kerralla tilannut. Vaihtelevaa laatua just, jotkut ollut tosi kivoja ja osa ihan H&M-laatua tai jopa huonompaa

        Pakko kyllä sanoa että h&m vaatteethan on todella laadukkaita, kestää vuosia.. En nyt ihan tajuu tätä kommenttia.. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko sun tilauksissa kesti tulla? Tuliks ne sillon millon niiden oli arvioitu tulevan?

        Mulla näky tilauksessa, että tulee 9-14 päivä mutta tuli nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kyllä sanoa että h&m vaatteethan on todella laadukkaita, kestää vuosia.. En nyt ihan tajuu tätä kommenttia.. 🤔

        H&M ei oo juurikaan laadukasta edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H&M ei oo juurikaan laadukasta edes.

        Mulla on muutama takki ja neule, jotka on tilattu jo vuosien 2003-2005 aikana. Ja hyvältä näyttää edelleen. Kyllä se on sama kaikissa vaatejäteissä. On hyvä ja huonolaatuista vaatetta, mutta ajan saatossa oppii tuntemaan mitä materiaaleja kannattaa ostaa mitä ei. Silloin ei ole ongelmaa myöskään kokojen kanssa. Ja jos osaa ommella ja tuunailla, niin huti ostoksia ei tule.


    • Anonyymi

      Itte tilasin sheiniltä ja tuotteiden pitäisi tulla huomenna tai 4pv päästä, mietin vain että tuleeko ilmoitusta kun paketit ovat saapuneet?🤔

      • Anonyymi

        mulla ainaki tuli normi postin tekstiviesti ku mulla paketti tuli postin noutopisteeseen!


    • Anonyymi

      Käyttääks Shein lapsityövoimaa ja missä ne vaatteet valmistetaan?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Todennäköisesti käyttää. Tosi epäekologinen ja epäeettinen kauppa, että jos sellaisista on tapana välittää, ei kannata tilata. Mutta tuotteet on siis tosi hienoja.


    • Anonyymi

      Mua harmittaa tosi paljon koska tilasin sheinltä tuotteita ja oon kuullut et siellä ois sellasii kirppujen tyylisiä juttuja niissä vatteissa et kantti pestä eka ja jos mun rahat vittu alkaa hiljattain katoamaan niin voi jumalauta koska täällä sanottiin että menee johonkin Hongkongiin niiku vittu just sain oman pankkikortin en siis tilannu millään paypallilla kun ihan omalla uudella kortilla mitä teen?

      • Anonyymi

        En sanois et niis tulis aika harvois on jos on ne on ihan turvallisia ja tuskin pankkitiedot menee jonnekin Hong Kongiin tietääkseni ne ottaa Uk tietoja


    • Anonyymi

      Hei onko joku OIKEASTI pystynyt tilaamaan sheiniltä laskulle (klarnalle)? Nettisivujen mukaan olisi mahdollinen, mutta itselleni ei tilausvaiheessa edes ehdoteta laskuvaihtoehtoa.

      • Anonyymi

        Itseasiassa tuolla Sheinin sivuilla sanotaankin että "Note: The paylater payment method is only for orders within Austria." eli ei siis päde Suomessa laskutus.


      • Anonyymi

        Mä tilasin just pari päivää sitten ja klarnalla laskulle.


      • Anonyymi

        Apua siis ite just tilasin klarnan kautta (ihan suomeen siis) tuli tilaus komfirmaatio sähköpostiin muttei pankilta, nii vähä


    • Anonyymi

      Onko jollain tietoa, miksi eivät kuljeta kaikille alueille Suomessa?

    • Anonyymi

      Vähän tälläin myöhässä kirjoittelen ,mutta ainakin kaverille tuli vaatteet perille eikä mennyt kun noin 2vk! Heillä myös oltiin tyytyväisiä vaatteiden laatuun! Itse olen tilaamassa ihan lähipäivinä itsekkin. Olen kuullut paljon positiivista mutta jos nyt haluaa kuitenkin vetää turvallisuuden viimeisen päälle niin suosittelen kåyttämään paypalia tai klarnaa!😌

    • Anonyymi

      Joo mulla tuli ihan perille 2viikossa mutta vaatteet olivat likaisia ja huono laatuisia koot olivat myös liian isoja ja mulle tuli vaatteista finnejä mullahan ei niitä ole tullut mutta nyt on alkanut tulemaan ja käytän joka päivä naamarasvaa niin se ei ole normaalia

      • Anonyymi

        ai siis mitä helvettiä


      • Anonyymi

        siis jos naamaan on alkanu tulee finnei en kyl usko että se on vaateista kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis jos naamaan on alkanu tulee finnei en kyl usko että se on vaateista kiinni

        No niimpä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis jos naamaan on alkanu tulee finnei en kyl usko että se on vaateista kiinni

        jep. ihottumaa voi tulla mistä vaan vaatteista jos materiaali ei sovi ihollesi mutta naamaa ei vaatteista. rasvoista ja meikeistä ehkä


    • Anonyymi

      Mä tilasin just viimeviikon alussa Sheiniltä vaatteita ja tuli just ilmotus, että paketti on jo Suomen puolella! Voiskohan olla niin nopeeta toimintaa et saisin vaatteet jo tän viikon puolella?

    • Anonyymi

      Olisin tässä itekki tilailemass sheiniltä äitini kanssa vaatteita ja mietittiin miten niihin kokoihin kannattaa luottaa? äitini on m-l kokoinen ja minä xs-s niin mietiittiin kun monet sanoneet että on peruskiina kokoa eli isompi koko täytyy ottaa ja muut taas sanoneet että on koko S:kin ollut liian iso. 😬😬

      • Anonyymi

        kannattaa kattoo niitä arvosteluja! sieltä saa hyvin selville et mikä koko kannattaa ottaa ☺️ ite ainakin suosittelen ostaa tuotteita joissa on paljon arvosteluja ja kuvat niissä arvosteluissa


      • Anonyymi

        Itselläni ainakin ihan omat koot on aina ollut sopivat


      • Anonyymi

        Itse olen xl-kokoinen ja tilaamani vaatteet olivat minulle sopivia. Eli koko piti paikkansa.


    • Anonyymi

      ite oon tilannut sheiniltä eikä tullut tulleja. kannattaa maksaa paypalin kautta niin ei tarvii pelätä et korttitiedot menis minnekkää. kannattaa kattoo tuotteiden arvosteluja ja niiden mukaa tilailla. mulle tuli paketti perille ja oon ollu tyytyväinen :) suosittelen

    • Anonyymi

      mul on shein sovelluksena, kannattaaks sieltä tilata suoraan vai netistä verkkosivuilta ja miten tietää et tilaaks euroopan sheinistä vai amerikan ??

      • Anonyymi

        Jos tilaat netistä, niin siinä pitäis lukea shein eu.


    • Anonyymi

      Tilasin ja kyllä paketti tuli 2 viikon aikana perille. Tullit ei tarvinnu maksaa, kun ostosten hinta oli alle 22 euroa.

      • Anonyymi

        Itel ois 60 euroo luulekko et tulis tullit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itel ois 60 euroo luulekko et tulis tullit?

        Sheinistä ei tule tulleja vaikka olisikin kalliimpi paketti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sheinistä ei tule tulleja vaikka olisikin kalliimpi paketti

        Miksi ei tule tulleja? Eikö nää kiinasta tuu? Onko ne jotenkin maksanut tullit jo asiakkaiden puolesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei tule tulleja? Eikö nää kiinasta tuu? Onko ne jotenkin maksanut tullit jo asiakkaiden puolesta?

        Siis sheinillähän on vissiin semmosii ns pisteitä euroopassa että kai ne tulee ihan euroopan sisältä. Ei kelläkään mun kaverilla oo tullu ainakaan mitään tulleja mutta kantsii varmaa laittaa vaatteet pesuun hetiku saat ne ettei oo mitää ötököitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itel ois 60 euroo luulekko et tulis tullit?

        Tilasin ja maksoin paypalin kautta, paketti tuli n. 2 viikon päästä ja sain puhelimeen ilmoituksen että saa hakea postin automaatista (: Laatu oli hintaan nähden hyvä, tosin kannattaa pestä ne vaatteet! Itse pidin pesemättä eikä tullu mitää mut tästä lähtien menee kyl koneen kautta vasta päälle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin ja maksoin paypalin kautta, paketti tuli n. 2 viikon päästä ja sain puhelimeen ilmoituksen että saa hakea postin automaatista (: Laatu oli hintaan nähden hyvä, tosin kannattaa pestä ne vaatteet! Itse pidin pesemättä eikä tullu mitää mut tästä lähtien menee kyl koneen kautta vasta päälle :D

        Ite oon tilannut sieltä paidan yli 2 viikkoa sitten. Onko kellään kestänyt paketin tulo yli 2 viikkoa? Kysyn vain kun pelkään jos paketti ei tulekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon tilannut sieltä paidan yli 2 viikkoa sitten. Onko kellään kestänyt paketin tulo yli 2 viikkoa? Kysyn vain kun pelkään jos paketti ei tulekaan.

        Voi kestää jopa 2kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin ja maksoin paypalin kautta, paketti tuli n. 2 viikon päästä ja sain puhelimeen ilmoituksen että saa hakea postin automaatista (: Laatu oli hintaan nähden hyvä, tosin kannattaa pestä ne vaatteet! Itse pidin pesemättä eikä tullu mitää mut tästä lähtien menee kyl koneen kautta vasta päälle :D

        mitä tarkoitat noin 2vk päästä että oliko monta päivää yli sen vai alle? koska tarvitsisin sillee tosi nopsasti yhen vaatteen sieltä


    • Anonyymi

      Neljä kertaa tilannut sieltä ja kaikki tullut perille. Ei tullimaksuja ei tule sheinistä

      • Anonyymi

        Tilasitko iha sovelluksen kautta ja oliks missää vaihtoehtoo tilata sieltä euroopan shienistä vai ihan va sheinistä ja ne tulee sitte euroopan sisältä vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasitko iha sovelluksen kautta ja oliks missää vaihtoehtoo tilata sieltä euroopan shienistä vai ihan va sheinistä ja ne tulee sitte euroopan sisältä vai

        Siellä on jossai asetuksis tai siel pystyy valita asuks euroopas, amerikas jne ja sitte että missä maassa. Mun mielestä iha aluks ku rekistöröidyt sheiniin se kysyy sitä et missä maanosassa asut ja silleen mut niitä voi vielä vaihtaa sieltä jostain sun profiilista ja asetuksista. Sen jälkee kaikki tuotteet mitä katot nii siinä alla aina näkyy et niit saa suomeen ja et kauan suunnilleen kestäis. Ja mun mielestä ne sit tulee ihan euroopan sisältä.


    • Anonyymi

      Miten palautus toimii? Pitäis palauttaa, mut tuleeko postimaksu itel maksettavaks? Katoin et ois joku 20e palautus..

      • Anonyymi

        Mietin samaa


    • Anonyymi

      Ite oon maksanut aina paypalilla. Turvallinen näin

    • Anonyymi

      haluaisin tilata sheiniltä mutta onko siellä siis oikeasti jotain kirppuja yms?

      • Anonyymi

        Peset vaan ne vatteet sen jälkeen kun oot tilannu niin ei tuu mitään


      • Anonyymi

        Mulla ei kyllä ollut.


    • Anonyymi

      ja meneekö ne jotku pankki tiedot jonnekki hong konggii

    • Anonyymi

      mä oon tosi tyytyväinen ollu ja tehny jo monta yli 100euron tilausta... :D kaikki vaatteet ollu hyviä (pari ehk ollu ei niin istuvia, mut ei montaa) arvosteluja kun kattoo niitä kuvia niin näkee hyvin millanen vaate on. ei mtn huonoo sanottavaa. vaatteet ollu hyvälaatusia mulla ainakin. nettisivut tosi hyvät esim jos vertaa prettylittlethingiin. koot mulla ollu kaikki samat mitä normaalistikin. kengistä tosin 1-2 kokoo isommat kantsii ottaa. ei tulleja.

    • Anonyymi

      me tilataan just ite tänään sieltä, ja kaveri sai vaatteet mitä tilas ja oli kyllä hyviä

    • Anonyymi

      Pystyyköhän sheinistä tilaamaan jollakin r-kioskilta ostetulta paypal tai visa lahjakortilla? Aateltiin kaverin kanssa tilata mutta ei ole omia nettipankki tunnuksia ja ei haluta vaivata huoltajia.

      • Anonyymi

        Kaksi vuotta vanha kommentti mutta kyllä pystyy. Tyttäreni osti (salaa) Sheinistä jotain vaatteita yms. Hänellä ei ole vielä pankkitunnuksia kun on vasta 13 mutta jonkun Paygoon kanssa pystyy


    • Anonyymi

      tilasin 10pv sitten sheiniltä tavaraa milloinkohan tulee perille?

      • Anonyymi

        Ei koskaan


      • Anonyymi

        Veikkaisin että ensviikon aikana tulee. Suomeen kestää yleensä noin 2vk


    • Anonyymi

      Moi,

      osaako kukaan sanoa, miten sheiniltä tilattuja tuotteita voi palauttaa?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuilta löytyy ohjeet palautukseen https://eur.shein.com/Return-Policy-a-281.html . HUOM palautuksen postikulut pitää maksaa itset!

        Eli pakettiin pitää itse tehdä lappu, johon kirjoitetaan saatu palautusosoite sekä palautuskoodi tms. jonka sai kun teki palautuksen netissä? Ja sitten paketti postiin ja siellä palautushinta muodostuu ilmeisesti paketin koon ja painon mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuilta löytyy ohjeet palautukseen https://eur.shein.com/Return-Policy-a-281.html . HUOM palautuksen postikulut pitää maksaa itset!

        Eli pakettiin pitää itse tehdä lappu, johon kirjoitetaan saatu palautusosoite sekä palautuskoodi tms. jonka sai kun teki palautuksen netissä? Ja sitten paketti postiin ja siellä palautushinta muodostuu ilmeisesti paketin koon ja painon mukaan?
        Taitaa tulla itselle kallis palautus :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuilta löytyy ohjeet palautukseen https://eur.shein.com/Return-Policy-a-281.html . HUOM palautuksen postikulut pitää maksaa itset!

        Eli pakettiin pitää itse tehdä lappu, johon kirjoitetaan saatu palautusosoite sekä palautuskoodi tms. jonka sai kun teki palautuksen netissä? Ja sitten paketti postiin ja siellä palautushinta muodostuu ilmeisesti paketin koon ja painon mukaan?
        Taitaa tulla itselle kallis palautus😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pakettiin pitää itse tehdä lappu, johon kirjoitetaan saatu palautusosoite sekä palautuskoodi tms. jonka sai kun teki palautuksen netissä? Ja sitten paketti postiin ja siellä palautushinta muodostuu ilmeisesti paketin koon ja painon mukaan?
        Taitaa tulla itselle kallis palautus😀

        Miten sait palautettua, kun postiin tarvitsisi vastaanottajan puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen, mutta ei Shein anna sellaisia tiedoksi, pitikö sun valita joku ”kotiinkuljetusvaihtoehto” tms. että meni perille sinne logistiikkakeskukseen. Normaalistihan paketit pitää itse hakea postista.

        Tässä just yritän miettiä, että miten saan palautettuu osan ostoksista..🙈


    • Anonyymi

      Tuleeko shiniltä tulli maksua?

    • Anonyymi

      Ajattelin itsekkin tilata, mutta mutsi ei usko että EU sheinin vaatteet ei tuu Kiinasta. Rasittavaa! Juttuja oon kuullu paljon hyvää mutta myös huonoa, että enää en tiiä mitä uskoa. Monien positiivisten kommenttejen johdosta oon kuitenki sitä mieltä et kuulosta aika luotettavalta.. Sitä vaan että jos postipaketti tulee lähinpään pisteeseen niin laittaako ne silti viestiä ennen sitä?? Kiitos jos vastaa<33

      • Anonyymi

        Tuleehan ne kuitenkin alunperin EU-alueelle Kiinasta. Valmistetaan siellä. Euroopassa ei taatusti tehdä tuohon hintaan mitään muuta kuin ylläpidetään välivarastoa ja sillä tavalla ei tule asiakkaille eli sulle tullimaksuja maksettavaksi


      • Anonyymi

        Eli fiksu mutsi sulla kyllä on ;-)


    • Anonyymi

      Ite tilasin sheiniltä ja tuli perille n 10päivän päästä, laatu oli ihan hyvää kun tilasin toppeja, huppareista en tosin tiedä. Otin maksu tavaks sen et maksettiin ku se tuli niin ei shein ainakaan mitään pankki tietoja saanu. Jotkut on puhunu jostain et sheinin vaatteist tulis ihottumaa jos niit ei HETI pese mut mä ainaki nopeesti sovitin et kaikki oli sopivia ja sit pesin. Vaatteet oli tosi kivoja, sopivia ja ihan hyvä laatusia. Ja mulla ei tullu tulleja ku tilasin eu

      • Anonyymi

        Miten pystyit valitsemaan maksutavaksi jotain muuta kuin korttimaksun tai paypal??


    • Anonyymi

      Jos ootte palauttanu sheinille vaatteitta ni ootteeko saanu rahat aina takas? Tein meinaa palautuksen ja tuli ilmotus et pitäis tulla rahat 2-6pv sisällä mut yhtäkkii mun pankkitililt lähtiki se sama summa minkä olin maksanu jo ni nyt vähä pelottaa saanko rahojani takas....

    • Anonyymi

      Mulla sama tilanne, just ajattelin että oisin tilannu sieltä pari juttua mutta en tiiä uskallanko. Se vaa jännittää jos ne on vaikka jotain outoa materiaalia tai ne lähettää kortin numeron johonki...

    • Anonyymi

      Oon kuullut ,että Sheinin vaatteissa on ötököitä jotka syö ihoa olen itse tilannut 1kk Dheiniltä ja ei ole mitään!☺️

      • Anonyymi

        Minun shein paketista tuli kaksi isoa hämähäkkiä. Outoa..


    • Anonyymi

      Itellä meni vain 6 arkipäivää ja vaatteet on ollu hyvä laatuisia.

    • Anonyymi

      Oon kaks kertaa tilannu ja kummastakaa ei tullu tulleja! Vaatteet pääosin ollut ihan ok laatua (mitä ny tolta hintaluokalta odottaa) jotain ysittäisii huonoi on ollu. Ite oon ollu super tyytyväine laukkuihin ja koruihin ja kesti n 2vko tulla

    • Anonyymi

      Kannattaa luteiden varalta laittaa pakkaseen tai pesuun (ohjeet löytyy googlettamalla) ja just se et jokasest tuotteest kattoo arvostelut ja kuvat sillä pääsee jo pitkälle

    • Anonyymi

      Kauan niil on kerrnny tulla?

    • Anonyymi

      Oon lukenu et klarnalla voisi maksaa shein tilauksen onko tämä totta? Koska ite en oo löytäny mistään että miten sen voisi maksaa

    • Anonyymi

      Hei, oon pitkään halunnut tilata sheiniltä muutaman vaatekappaleen, mutta en tiiä miten... mun kaverit ostaa aina niitten vaatteet sheiniltä ja mäkin haluaisin. Osaako kukaan kokenut tilaaja avustaa mua siinä jutussa? 😍

      • Anonyymi

        kysy siltä kaveriltas ketä sielt tilaa vaatteet


    • Anonyymi

      Kolmesti olen tilannut ja hyvin on kaikki sujunut.

      • Anonyymi

        Paljonko postimaksut on ollu vai oletko tilannut yli 59€ että on tullut ilmainen toimitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko postimaksut on ollu vai oletko tilannut yli 59€ että on tullut ilmainen toimitus

        jos alle 59€ nii se on yleensä noin 7€


    • Anonyymi

      Hei! Tietäiskö joku paljon postimaksut on noin?

      • Anonyymi

        Jos tilaat yli 59€, saat ilmaiset, jos alle, noin 7€.


    • Anonyymi

      Onko siis näin, että ne voi olla isoja, pieniä, likaisia ja huonolaatuisia? Haluaisin kovasti tilata Sheiniltä, mutta vähän pelottaa että sieltä tulee jotain ötököitä😬

      • Anonyymi

        Moi!
        Pari kertaa olen nyt tilannut Sheinilta. Kokojen osalta kannattaa aina tarkistaa senttikoot tuotteen tiedoista, koska koot vaihtelevat erittäin paljon. Eli vaikka tilaisit samaa kokoa, voit saada hyvinkin eri kokoisia tuotteita. Omilla mitoilla teet parhaat valinnat. Itse en ole joutunut palauttamaan mitään, senttien tarkistaminen siis kannattaa. Joidenkin vaatteiden materiaali on ollut yllätys, kannattaa lukea myös arvosteluja. Suodata vähän arvostelujakin, koska arvosteluista kerätään alennuspisteitä ja jengi kirjoittaa sinne välillä mitä sattuu saadakseen pisteitä. Shein myöskin moderoi arvosteluja tarkasti.
        Likaisia tuotteita en ole saanut, kaikki ovat olleet siististi yksittäispakattuja. Ötököihin en ole törmännyt, muovin määrä on kyllä järkyttävä. Pikapesun kautta kannattaa aina laittaa kaikki vaatteet mitkä ostaa, niin verkkokaupoista , kuin normaalikaupasta ostetut. Laatu on vaihtelevaa. Tuotteet ovat erittäin halpoja, joten halvalla ne tehdäänkin. Kaikki tilaamani vaatteet ovat olleet kuitenkin käyttökelpoisia perusvaatteita, lyhennyksiä ja kavennuksia olen itse ompelemalla hieman tehnyt, mittani kun eivät ole tavanomaiset. Tarkasta siis tuotteen kuvat, mitat ja arvostelut tarkkaan ennen kuin tilaat mitään. Ekologisia tuotteet eivät ole, myös työolot ja työntekijät voivat olla arveluttavia. 1.7.2021 alkaen joutuu tuotteista maksaman myös tullauksen. Esimerkiksi Tullin sivuilta löytyy kattava selvitys asiasta. Tuotteiden tuloaika tilauksesta on minulla vaihdellut kahdesta kolmeen viikkoon. Ensimmäisellä kerralla tuotteet olivat viikon arvioidusta myöhässä, toisen kerran tulivat ajallaan.


    • Anonyymi

      Olin ostanut lähes 177€ vaateita Sheinistä jotka ei ikinä saapuneet. Lähetin heille monta sähköposti viestiä mutta ei tullut vastausta. Näköjään en tuu saaman rahat takaisin😞

      • Anonyymi

        Jos teit ostoksen korttimaksuna, niin kannattaa reklamoida omalle pankille, koska heillä on mahdollisuus hakea rahoja takaisin asiakkaan puolesta, jos ei myyjäliike hoida asiaa asianmukaisesti.


    • Anonyymi

      Mä tilasin kans just Sheiniltä mut mietin että kauan teillä on kestäny pakettejen saapuminen lähettämisen jälkeen? Mun paketti on siis jo lähetetty nii mietin vaan että kuinka pian saapuu :D

    • Anonyymi

      itse tilasin about viikko sitten sheiniltä ja niiden pakkettejen pitäisi tulla ens viikon aikana. ne teki yhteensä 115e

    • Anonyymi

      Eli syötetäänkö se kortin pinkoodi sinne vai miten turvallisinta

    • Anonyymi

      Pitääkö sheiniin kirjautua jos menee googlen kautta

    • Anonyymi

      Mietin tässä, et mistä tietää et on euroopan sheinissä?😅 kirjtoin safariin: SHEIN europe, ja oli hinnoissa ainaki euron merkit nii mahdanko nyt sitte olla euroopan sheinissä?

      • Anonyymi

        Jos sielä sivun yläkulmassa ei lue US ONLY niin todennäköisesti olet euroopan sheinissä:)


    • Anonyymi

      Sori, oon ehkä vähän myöhässä mutta ajattelimpa kommentoida asiaa kumminkin. Oon siis tilannut sheiniltä monesti vaatteita ja on tullut n. 2viikossa. Jos se tilaus on iso niin yleensä se paketti jakautuu kahtia niin, että ne jotka voidaan lähettää aikaisemmin niin tulee myös ensin, mutta aina on kyllä ainakin itselle tullut kaikki mitä olen tilannutkin. Ja siis kannattaa tilata EU sheinistä, niin ei tule kummempia tullimaksuja.

      Itse olen pääosin ollut kaikkeen tyytyväinen mitä olen tilannutkin. Ainoastaan yhdet shortsit olivat aivan jäätävän kokoiset vaikka otinkin oman kokoni, eli kannattaa aina vähän vilkaista tuotteiden arvosteluja. Eli jos on jotain tilattavaa niin kyllä suosittelen tilaamaan:) Jossain liikkuu niitäkin huhuja, että shein vie sun pankkitiedot, mutta ei niin kyllä ole käynyt kenellekkään ketä tunnen. Eli luotettava kauppa on!:)

    • Anonyymi

      on tullut perille ja kaikki ollut hyviä!

    • Anonyymi

      Heips! Aattelin tilaa sheiniltä, mutta mietin niitä tulleja? Mahtaakohan tullit tulla sitte,kun tilaan siis 59€

    • Anonyymi

      Kyllä on tullut. Jopa aiemmin kuin ilmoitettu. Parempi laatu kuin Wishistä

    • Anonyymi

      En suosittele. Kankaat todella heikkolaatuisia. Ei merkintöjä mitä on ja kuinka pestä. Koot heittelivät myös. Edullisia olivat.

    • Anonyymi

      Kannattaa laittaa pakkaseen ettei tule yllätyksiä!

    • Anonyymi

      Ei ole tullut

    • Anonyymi

      Ei ole tullut

    • Anonyymi

      Moi! Haluisin tilata sheiniltä, mutta en tiiä onko se luotettava paikka tilata?

    • Anonyymi

      siiiiiiiis mun äitillä ei oo paypalia jolla nyt kaikkien mielestä ois turvallisinta maksaa, mut en haluis riskeerata mitenkää suuresti sen korttitietoja että onks niin riski maksaa lyottokortilla jfkdkfkfnd

      • Anonyymi

        Ite tilasin alkuvuodesta mun äidin luottokortilla hänen kanssaan :D tulleja ei tullu eikä mitään lähteny kortilta. Just nyt oon kans taas tilaamassa mut mietityttää nyt ne tullit taas.. :/ siihenhän tuli nyt joku uus täs kuus, onks tietoo asiasta sen tarkemmin? :)


    • Anonyymi

      Olen tilannut monta kertaa ja kaikki on tullu perille käytän tälläkin hetkellä vähän niinku h&m

    • Anonyymi

      Minä tilasin viikko ja kaksi päivää sitten ja saapui jo nyt vaikka olikin paljon tuotteita. Sain vielö kaupanpäälle kulmaharjankin. Tuotteet olivat hyviä.

      Kannattaa laittaa pesuun!

      Ja ei tullut tulleja!

    • Anonyymi

      Olen itse nähnyt paljon videoita, jossa ihmisillä on tullut pakettien mukana kirppuja tai ihottumaa.

      • Anonyymi

        Itellä tullut vain ihottumaa PAHAAKIN shein mekosta. Muusta ei mut jatkossa ehkä pesen ennenku edes kokeilen niitä vaatteita:)


    • Anonyymi

      Samaa mietin että onko sheinistä turvallista ostaa ja mitä sieltä sitten lopusta tulee

    • Anonyymi

      Ihan huono

    • Anonyymi

      Netissä oon nähny että sivun kautta tietosi siirrettäisiin darkwebiin

    • Anonyymi

      Paketit tuli perile, mutta kaikki kolme tuotetta, mitä tyttö tilasi, olivat vääriä tuotteita tai erilaisia mitä luvattiin. Palautus tehty mahdollisimman hankalaksi, sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa ei löydy ja joudut itse maksamaan palautuksen. noin 30e

    • Anonyymi

      Joltain ihmisiltä olen kuullut että shein ryöstää sun salasanan ja sähköpostin ja myy vissiin jonnekkin nii onko kellää tietoo onko tämä totta?

    • Anonyymi

      Hei jotkut on sanonut,että kun ne on tilannut niin vaatteiden mukana on tullut ötököitä.Olen itekkin miettinyt SHEINiltä tilaamista,mutta en ole aivan varma jos vaatteiden mukana tulee ötököitä 😨😕

    • Anonyymi

      Kaikille tiedoksi ei tuu mitään hyönteisiä mukana eikä ne varasta mitään korttitietoja. Maksutiedot on suojattu ja maksaminen tehdään turvallisten firmojen kautta esim Klarnan. Mulle paketti tulee yleensä 8 arkipäivässä ja tulleja ei tule koska Sheinillä on varastoja Amerikassa, Kiinassa ja Euroopassa. Jos asut Euroopassa, niin tulee silloin luonnollisesti Euroopan sisältä.

      • Anonyymi

        Ja siis mun tuotteet ollu aina hyvän laatusia ja vastaa kokoa. Yhessä korussa tuli väärä teksti mut maksoi 75 snt niin ihan sama. Jos kuitenkin käy näin voit pitää yleensä tuotteen ja saada rahat takaisin SHEIN Wallettiin. Ainakin monelle tehty näin, mut eipä tässä mitään voi luvata.


    • Anonyymi

      Tilasin just ekaa kertaa Sheiniltä vaatteita. Tullit kuumottaa, sillä vaikka varasto on Euroopassa niin tuotteet tehdään Kiinassa- tullit on maksettava?

      Voinko vaan tehdä niin että odotan että tulli on minuun yhteydessä, vai täytyykö olla oma-aloitteinen :D en halua rikostakaan tehdä

      • Anonyymi

        ei siinä mitää rikosta tee XD


    • Anonyymi

      Tilasin sheiniltä paketin mutta tuli väärä,enkä tiedä miten palauttaa ja saada rahat takaisin.tietääkö kukaan??

    • Anonyymi

      Olen tilannut sheiniltä ja oli tullut perille

    • Anonyymi

      onks shein suomessa ja jos on niin missä tääl??

      • Anonyymi

        Et voi olla noin tyhmä XDD EI OLE


      • Anonyymi

        se on verkkokauppa netissä :))


    • Anonyymi

      Moi. Oon miettiny et onko Sheiniltä turvallinen tilata,kun oon kuullu et se vie tilitietoja,paketeissa tulee mukana ötököitä YMS. Ja,jos tilaan ni pesenkö ne vai laitanko suoraan pakastimeen? Onko melkein kaikki vaatteet puuvillaa? Ja onko puhelimenkuoret Sheinillä hyviä,kun on niin halpoja? Eli tiivistettynä,jos tilaan Sheiniltä onko se turvallinen ja mitä teen kun saan ne paketit?

      • Anonyymi

        Itelle vaattet tullu täysin hyvinä. Ei ötököitä. Puhelimen kuoret ovat myös tosi hyviä!


    • Anonyymi

      tulee viikossa kai

    • Anonyymi

      Tuleeko sheiniltä postitus kuluja??

      • Anonyymi

        tulee jos ei tilaa yli 60€. postitus maksu 7€


    • Anonyymi

      Olin tilaamassa muutaman jutun sheiniltä ja ku pääsin siihe maksu kohtaa ja missä valitaan että mihin paketti tulee niin ilmoittaa, että paikka ei ole saatavilla tai jtn sellaista. Olin ihan shein euroopan puolella.

    • Anonyymi

      Olen tuota samaa miettinyt nuo vaatteet mitä kommenttisi alla on löytyy myös minun ostoskorista

    • Anonyymi

      Tilasin sheiniltä kolmisen kuukautta sitten läjän vaatteita eikä vieläkään tullut siellä sheinin omassa paketin jäljitys jutussa lukee että olisi tullut mutta ei ole

    • Anonyymi

      Onko mitään mahdollisuutta, että Shein-tilaus tulee jostain muusta varastosta kuin Euroopan? Nythän tulee tullit kaikista tilauksista Euroopan ulkopuolelta. Sheinin sivulta sain käsityksen, että näin voi käydä.

      • Anonyymi

        Tilasin ite joku 5päivää sitten, alunperin lähtenyt kyllä ihan kiinasta tavarat. Sitte oli kohta "Custom clearance completed", ja nyt se on kuljetuksessa jossain Alankomaissa? Aloin kans miettiin tuleeko niitä tulleja (en muistanut että 1.7 on muuttunut ne tullattavat jutut) ja mitä nyt selvittelin sheinin sivuilta niin eivät itsekään osaa sanoa joudunko maksamaan tulleja. Ainakin yli 150e paketeista käsittääkseni joutuu, mutta niistä sen alle jäävistä ei tiedä. Ja postista tai jostain tulee kyllä sitte ilmotusta jos tarvii jotain tulleja maksaa. Siellä myös luki jotain, että ne voi hyvittää niistä tulleista (ainakin osan), jos heille lähettää vaan kuitin siitä maksetusta tullimaksusta jälkikäteen. Mutta tuun päivittämään tänne kun käy ilmi että tuliko niitä tulleja vai ei (kyseessä alle 150e vaatepaketti)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin ite joku 5päivää sitten, alunperin lähtenyt kyllä ihan kiinasta tavarat. Sitte oli kohta "Custom clearance completed", ja nyt se on kuljetuksessa jossain Alankomaissa? Aloin kans miettiin tuleeko niitä tulleja (en muistanut että 1.7 on muuttunut ne tullattavat jutut) ja mitä nyt selvittelin sheinin sivuilta niin eivät itsekään osaa sanoa joudunko maksamaan tulleja. Ainakin yli 150e paketeista käsittääkseni joutuu, mutta niistä sen alle jäävistä ei tiedä. Ja postista tai jostain tulee kyllä sitte ilmotusta jos tarvii jotain tulleja maksaa. Siellä myös luki jotain, että ne voi hyvittää niistä tulleista (ainakin osan), jos heille lähettää vaan kuitin siitä maksetusta tullimaksusta jälkikäteen. Mutta tuun päivittämään tänne kun käy ilmi että tuliko niitä tulleja vai ei (kyseessä alle 150e vaatepaketti)

        Nyt olis eka paketti matkalla noutopisteeseen, loppuviikosta pitäis olla perillä ja odotan innoissani kyllä. Katoin tarkasti "most popular" (pelkällä top rated saattaa löytyä täydet pisteet saaneita tuotteita, mutta voi olla että arvosteluja on vaan 4kpl ja ovat antaneet täydet pisteet vaan sen takia että saavat niitä shein-pointseja) ja sieltä tuotekohtaset mitat, materiaalin venyvyyden, ihmisten arvostelut/kuvat jne niin uskon että aika hyviä tulee :)


    • Anonyymi

      Kato aina ne ihmisen rewiewssit niistä tuotteista

    • Anonyymi

      mulla laatu on ollu tosi hyvää ja kesti 2 viikkoa tulla, suosittelen, muttei kuitenkaan kannata shoppailla siellä pääsääntöisesti, jos aiot vain käyttää pari kertaa

    • Anonyymi

      Kysymys:onko tullu kellekkää tullimaksuja yli 100€ tilauksista nyt lähiaikoina?

      • Anonyymi

        Eks päiväkohtasesti se raja oo 150e? Eli jos ei tuu yhdestä 60e paketista tulleja niin ei pitäis tulla myöskään siitä alle 150euron


    • Anonyymi

      Mä oon ollut tyytyväinen Sheiniin! Kaikki tilaukset on tullut aina perille eikä mulle oo kertaakaan tullut tullimaksuja. Paypalilla kannattaa maksaa :)

    • Anonyymi

      Ootteko saaneet Sheiniin yhteyttä mihinkään live chat-asiakaspalveluun tms? Heillä on infovideo asiakaspalvelu-kohdassa missä mainitaan, et ois tollanen palvelu, mut mulla ei ainakaan anna valita sellasta.. Mulla ei oo vielä ihan 30 päivää täynnä paketin vastaanotosta, mutta ei anna palauttaa enää osaa tuotteista..

      • Anonyymi

        Onko sulla ihan se app käytös? Ooks kattonu onko niiden tuotteiden kohdalla sitä merkintää englanniks ettei tuotetta voi palauttaa? Enkä oo kyl ihan varma onko se 30päivää ostohetkestä vai siitä, kun saat paketin itelles


    • Anonyymi

      Olen tilannut Sheiniltä, kaikki oli hyviä vaatteita! hyvää laatua. Ei todellakaan tule mitään ötököitä. valoja päälle tyypit. Turvallista ostaa ihan kortilla. Toinen tilaus tulossa. Jos tilaa alle 150e ni ei tuu tulli maksuja :)

    • Anonyymi

      Minulla tuli mutta yhden mekon vetoketju oli hieman huono mutta muuten kaikki ok sairaan ihania

    • Anonyymi

      ei ole tullut vielä, nyt sitä selvitellään. Tilattu kuitenki jo kesäkuun lopussa.

    • Anonyymi

      Tuli yllättävän nopeasti paketti perille, meniköhän kaksi viikkoa. Vaatteet olivat samannäköisiä kuin kuvissa ja koot pitivät paikkansa. Tilaan toistekin!

    • Anonyymi

      🥶moi

    • Anonyymi

      Mietin korujen tilaamista sheiniltä, mutta epäilyttää noi tullit yms korttietietojen varastelu. Mietin siis onko oikeasti turvallista tilata sieltä?

    • Anonyymi

      Koska Sheinillä ei toimi Suomessa Klarna, en uskalla tilata sieltä. Näköjään Klarnan 14 päivän laskutus on Euroopassa toiminnassa vain Itävallassa:
      Sheinin sivuilla sanotaankin että "Note: The paylater payment method is only for orders within Austria." eli ei siis päde Suomessa laskutus.

      Esimerkiksi Vovalta ja aikoinaan Wishiltä halusin tilata nimenomaan Klarnan laskutuksen kautta, koska halusin olla varma että tilaamani tuote tulee perille ennen kuin maksan sen (muutaman kerran kävi, että ei tullut ja onneksi en ollut maksanut sitä etukäteen). Olen aina käyttänyt Klarnan 14 päivän maksua, eli lasku tulee sähköpostiin sekä omalle Klarna-sivulle. Siellä pystyy myös tekemään helposti reklamaation, jos tarvitsee.

    • Anonyymi

      Moi! Tilasin ite sheiniltä ja tuli perille hyvä laatusia vaatteita ja oikean kokoisia! Olen itse miettinyt että löytyykö euroopasta shein varastoa? Ajattelin vain että tuleeko tullia

    • Anonyymi

      Voisikohan tuollaisella Paygoo Mastercardilla maksaa tuolla? Olisi ehkä vähän turvallisempaa, jos en maksaisi normi Visa kortillani, ettei korttitiedot päädy vaikka minne.

      • Anonyymi

        Maksoin ekan noin 120€ tilaukseni Sheiniltä Paygoo Mastercardilla, kaikki tuli perille ja oli oikeat tuotteet. Olen Aliexpressistäkin tilannut kyseisellä kortilla, toimii :)


    • Shein käyttää lapsityövoimaa. Älkää ostako

    • Anonyymi

      Juu on luotettava ja tullu joka kerta

    • Anonyymi

      Moi! Oon ehkä vähän myöhässö kaikista, mutta päätin nyt kanssa kysyä, että onko turvallista tilata 60€? Kaveri tilas n. 30€ ja tuli kahessa viikossa.

    • Anonyymi

      Nii tuleeko niitä tulleja vai ei prkl?? :D

    • Anonyymi

      Ite oon täs ootellu jo sellaset 4-5viikkoo niit vaatteita jo niin kauvanko teillä on kestäny et ne on tullu??:)

      • Anonyymi

        2-3vk


    • Anonyymi

      Onko sheinillä tullimaksuja?

    • Anonyymi

      Kuinka pitkä toimitus aika yleensä on

    • Anonyymi

      Mene kirpputorille hyvä ihminen.
      A) Saatat tehdä löytöjä esim saada halvalla oikeasti hyvälaatuisen tuotteen
      B) Näet vaatteesi ennen ostopäätöstä
      C) Voit myös kokeilla vaatetta ennen ostopäätöstä
      D) Säästät rahaa
      E) Säästät hermojasi, kun et joudu miettimään jääkö vaate tulliin vai meneekö pankkitietosi Hong Kongin mafioiden käyttöön, jonka jälkeen kaikki rahasi käytetään, henkilötiedot varastetaan ja kiristys alkaa
      F) Säästät luontoa
      G) Et ole suoraan tukemassa lapsityövoiman käyttöä tai muuten eettisesti epäilyttävää toimintaa
      H) Rahat jäävät Suomeen

      • Anonyymi

        Kirpputoreilta löytyy harvemmin minulle mahtuvia, kivannäköisiä, hyvälaatuisia ja käyttökelpoisia arkivaatteita. Olen kokoa XXL/48-50.

        Hankin vaatteeni sieltä, missä on monipuolista ja hyvää tarjontaa (Sheinillä pitää katsoa oikeasti ne kokotaulukot sekä muiden ostajien arviot, mielellään kuvalliset). Sheinin lisäksi nykyään ainoastaan Ellos tarjoaa tarpeeksi vaihtoehtoja, ja ilman "läskilisämaksua".

        Kattellaan sitten uusiksi, kun Lindex, Zara, KappAhl, HenkkaMaukka, Mango ja muut tekevät vaatetarjonnastaan oikeasti inklusiivisia eli kaikkia vaatteita aletaan tehdä ja myydä vaikka kokoon 54 tai 56 asti. Nykyään saatavilla on lähinnä satunnaisia armopaloja (en tajua, miksi väen vängällä tehdään turhia XS-kokoja myyntiin, vaikka niitä ei kukaan ostakaan ja ne sitten täyttävät ensin alelaarit ja myöhemmin kaatopaikkojen kuormat).

        HenkkaMaukkakin poisti plussakoot kivijaloistaan kun ei halunnut meitä "läskejä" rumentamaan myymälöitään. Eli se siitä vaatteiden kokeilusta ennen ostopäätöstä.

        Ai niin, nuokin firmat teettävät vaatteensa Kiinassa ja Bangladeshissa lapsityövoimalla, luontoa tuhoten, rahat menevät monikansallisille yhtiöille... Mutta kai se on sitä parempaa epäeettisyyttä.


    • Anonyymi

      Kaverillani on tullut perille asti ihan luotettava on 👍🏻

    • Anonyymi

      Ihan hyvä paikka. Kannattaa pestä pois vaatteet kun tilaat , sillä itselläni tuli paketissa kaksi hyvin isoa hämähäkkiä.

    • Anonyymi

      Moi! Tilasin just äsken sieltä vaatteita aika paljon ja rupesin vain miettiin että tuoko ne sen niiku ihan koti ovelle asti vai johonkin lähimpään postiin? Ja joo tiedän että tää keskustelu on aika vanha sillee noin 9 kuukaudella mutta rupesin vain miettiin!

    • Anonyymi

      Tulee perille mutta siinä kestää
      aikansa :>
      <3

    • Anonyymi

      Moi taas. Mistä ihmeestä tiiän että pitää tullata kun kysäsin äidiltä ja sano että ei tartte kun se tulli maksu on otettu siitä shein tilaus maksusta (äitini on tyhmä tai sitten me molemmat olemme) NIIN nyt katoin sheinin sovellukseen ja siellä sanottiin että paketti on jossai kiinan lentokone asemalla!
      Nii meinaako se nyt sitä että pitäa maksaa jottai ihmee tulleja? Kun se vitun tulli on tällä hetkellä ainut asia mikä pyörii mulla mielessä, pitääkö mun maksaa tulleja, millo pitää, mistä, ja kuinka? Ja paljonko se ees on? Mun tilaukseen meni 130, 85€ olisin aika kiitollisen jos joku tähän nyt vain vastaisi!

    • Anonyymi

      tuleeko sheinistä tullimaksuja?

    • Anonyymi

      Mihin shein paletit tulee tukeeko ne ovelle tai postiin tai mihin?

    • Anonyymi

      Vastaus tulee aika myöhässä, mutta itse suosittelen kauppaa. Jotkut vaatteet on ns. halppis näköisiä ja laisia, mitkä olen jättänyt tilaamatta. Neuleet ja villapaidat/liivit ovat kuitenkin olleet erittäin hyviä verrattuna hintaan. Koossa kannattaa mennä yksi varmuuden vuoksi ylemmäs, toimii ainakin mulla niin. Oon tilannut myös puhelinkuptia jahattujs kaupasta ja kaikki on aina tullut perille.

    • Anonyymi

      Olen kuullut että lapset tekevät sheinillä vaatteita. He kuulemma tekevät siellä töitä päivässä 8h ja saavat palkkaa 0,80€. Joten en ole varma asiasta!

    • Anonyymi

      Kannattaa kattoo niit arvostelui ni tietää onko hyviä!!

    • Anonyymi

      Mulla ei tullu pari pipoo ja hanskat

    • Anonyymi

      Ääö vastaan nyt kyllä myöhässä mutta tilasin sheiniltä tosiaan nuo vaattet mitä silloin laittoin epävarmana että oliko tullu ja tuliko tulli maksuja! Eli siis kaikki vaatteet tuli suht hyvässä ajassa (meni viikko ja 4 päivää) eli ei kovin kauaa. Tilasin shein sovelluksesta ja sieltä välillä kattelin missä tilaus menee mutt nopeemmin näkee että missä tilaus on kun menee sellaselle netti sivustolle kuik https://packageradar.com/courier/yuntrack/status/export/33211 en tiedä tuliko tuo nyt oikein mutt kuiteski ja sinne laitat sen sun shein paketin posti oudo numero tai mikä ikinä onkaan! Sen lähetys numero vissii🤷🏼‍♀️

      Ja mulle ei tullu tulleja!! Tilasin 150€ vaatteita mutt siellä oli ennen joulukuuta jo sellanen joulu ale homma että jos osti 120€ vaatteita sai alea niin että otti siitä loppu summasta -20€ pois ja nii eli toisin sanoen maksoin vaan 130€ mut idk. Oon kuullu että jos ostaa yli 150€ vaatteita niin ei tulisi tulleja!

      Vaatteet oli kaikki ihan hyviä! Tilasin sellasen 78 sentin helmi kaulakorun ja se oli tosi nätti mutta meni rikki heti kun olin käyttänyt sitä yhdne päivän (otin korua pois ja se lanka homma meni rikki) toki hintaan nähden ei ollut mikään yllätys! Ja muut vaattet oli ihan okei! Jotkut kankaat esim college paidat niin ne oli NIIN ällöttävän tuntosia että huhhuh! Vaatteet oli new yourkerin ja h&m väliltä!

      Mutta loppujen lopuksi antaisin sheinille arvosanaksi 3/5 ihan hyviä tultteita jotkut (pitää vaan katsoa aina niitä arvosteluja ja yms)! Ehkä vielä joskus tilaisin sheiniltä mutta mielummin suosisin vaikka muita vaate kauppoja! :)

      • Anonyymi

        Hei,
        Onko kellään tapahtunut, se ettei hyväksytä osoitetta? Kokeilen oman osoitetta sekä postin, mutta ei onnistu.


    • Anonyymi

      Hei,
      Onko kellään tapahtunut, se ettei hyväksytä osoitetta? Kokeilen oman osoitetta sekä postin, mutta ei onnistu.

    • Anonyymi

      Olen 13-vuotias tyttö. Haluaisin tilata Sheiniltä, mutta en uskalla kysyä vanhemmiltani. He kuitenkin vastaavat vain ”miksi sun sieltä pitäää tilata”, ”ne tulee jostain japanista. Et saa” tai ”mietitään myöhemmin ” ja ei ikinä enää palaa asiaan. Miten voisin saada rohkeutta kysyä?

      • Anonyymi

        Moi, mun mielestä sä et häviä mitään vaikka kysyisit ja no itse tuossa tilanteessa vaan puhuisin niin kauan siitä että suostuisi!!! Ja ei ne mistää japanista tuu? Eihä!!


    • Anonyymi

      Oon tilannu kerran sieltä, huppari hiukan erinlaista kangasta mut tosi pehmeitä. Suosittelen tilata mut kannattaa mitat tarkasti ne koot koska siellä kiinassa ne vaihtelee. Siellä kans on tarjolla alennuskoodeja joten niitä kannatta hyödyntää. Monipuolinen maksutapakin. Halpoja ja hyviä tuotteija tullu. SUOSITTELEN

    • Anonyymi

      Oon tilannu kahesti siitä ekasta tilauksesta puuttu pari juttuu mut tuli ainakin perille ja siitä ei pitäis tulla tullia

    • Anonyymi

      Ite oon tilannu pari kertaa 100€ eestä paljon kaikkea, ite oon ainakin tykänny paljon! Ihan hyvä laatusia vaatteita, hyviä koruja jne.

    • Anonyymi

      Tuli

    • Anonyymi

      Ihmiset kyselly tuota että mihin se paketti sitten tulee niin voin nyt vastata siihen. Oon siis postilla ollut töissä aika kauan niin tiiän vähän miten noi isojen pakattien kanssa tehtävät jutut menee. Kun sä pistät tilauksee sun osottee nii se paketti menee lähimpään sun postien lajittelukeskuksee ja siellä ne merkkaa siihen ”saapumis ilmotuksen” ja saat sen joko paperisena tai sähkösenä omapostiin tai viestillä. Se paketti on sitten suunnattu sun lähimpään pisteeseen mistä sen paketin voi noutaa esimerkiks joku k kauppa tai ärrä sun muu asiamies😆Myös omapostissa voi valita mikä se oma lähin piste on mihin sen paketin ensisijaisesti haluaa, kannattaa se käydä laittamassa että tulee varmasti siihen itselleen lähimpään toimipisteeseen!!

    • Anonyymi

      Tosiaan oon tosi myöhässä, mut jos joku näit viel kattoo nii ehk täst on jotai hyötyy. Vaatteet mitä mä ja mun kaverit ollaan tilattu on ollu tosi hyvii eikä oo mitään tulleja tullut. Saapumisen jälkeen kannattaa käyttää pesukoneessa tai pitää pakkasessa päivän kaks. Muuten hyvä mutta en todellakaan suosittele ostamaan koruja sheiniltä, ostakaa ne ihan kunnon koruliikkeistä tai jostai mut älkäö sheinilt. Sheinin koruissa voi olla nikkeliä, joka ei siis oo ollenkaan hyväks iholle, kaikis ei välttämät oo mut osassa varmasti!

    • Anonyymi

      En tiedä katsooko enää kukaan näitä mutta sanonpahan kuitenkin. Luin tätä keskustelua aika pitkään ja tulin siihen tulokseen että ne jotka täällä ötököistä sun muista puhuu on saanut tietonsa tiktokista. Suurin osa näistä ihmisistä joilta mukamas tulee shein tilausten mukana ötököitä ovat yhdysvaltalaisia. Sheinillä on Eurooppaan eri kauppa kuin Yhdysvaltoihin. Fiksu olet jos osaat vetää johtopäätöksen siitä että Yhdysvaltoihin tulevat paketit sheiniltä ovat eri asia kuin me jotka tulevat Euroopasta ( vaikka Kiinasta kaikki lähtöisin). Euroopassa kaikki tehty mahdollisimman turvallisiksi verrattuna Yhdysvaltoihin :)

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti :)


    • Anonyymi

      Moi! Haluisin tilata sheiniltä mutta en vain yksinkertaisesti uskalla laittaa korttitietojani sinne niin olen miettinyt että saako sen kautta tilattua klarnalta jotta saisi laskulle ihan vaan senkin takia että jos paketit eivät joskus tulekkaan

    • Anonyymi

      Tilasin sheiniltä 3kk sitten klarnan laskulle, mutta kun paketti saapui laskua ei ole sen jälkeen näkynyt missään. Tilaus oli yli 100€ arvoinen ja nyt mietityttää minne lasku on jäänyt.

      • Anonyymi

        Hei mulle käynyt samoin! Tilaus saapui yli kuukausi sitten mut laskua ei ole tullut eikä näy edes Klarnan appissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mulle käynyt samoin! Tilaus saapui yli kuukausi sitten mut laskua ei ole tullut eikä näy edes Klarnan appissa.

        Mulle on käynyt nyt samoin.. tilasin klarnalle ja laskua ei näy eikä kuulu. Paketti kyllä tuli perille. Onko teillä selvinnyt asia? Mitä tässä kannattaa tehdä?


    • Anonyymi

      Mä tilasin pari vuotta sitten sieltä. Tuli iha hyvää kamaa tilasin puhelimen kuoria ne kaikki tuli eri kokosina ja ne kuoret saa vain iPhonelle itellä on ip 7. Pari toppia oli vähän pieniä tai jos tilaa vaikka topin joka on kokoa 150 niin se voi tulla vaikka pari cm pienempänä ainaki itellä tuli. Muuten iha hyvä! Ja ei käyny mitää:3

    • Anonyymi

      Ei oo tullu tullei ja kaikki tullut kunnossa perille!:)

    • Anonyymi

      Ollaan tilaamassa lapselleni vaatteita ja uikkareita yms.. ja hän on abt kokoa xs-s niin jos ottaa sen kokoisen tuotteen niin tuleeko sen kokoisena vai pitääkö ottaa isompi?

    • Anonyymi

      Onks kukaa tilannu esim ripsentaivuttimia sieltä? Tarviisin uudet ja aattelin kysäistä onko ne hyvii ja kestävii?

      • Anonyymi

        Ull


    • Anonyymi

      Ettehän ihmiset oikeasti tilaa Sheiniltä yhtään mitään. Esim. Zaraan tai Hennesiin verrattuna Shein tuottaa myyntiin moninkertaisen määrän vaatteita ja on vielä vähemmän kiinnostunut vaatteidensa tuotanto-olosuhteista.
      Jos ihmisoikeudet tai ympäristö kiinnostaa vähääkään, ei Sheiniltä kyllä kannata tilata mitään.

      • Anonyymi

        Samoja tuotteita/samoin valmistettuja ne Suomen markettienkin tuotteet ovat. Sillä erolla vaan, että niitä roudataan lasteittain Kiinasta eli vielä halvemmalla "tukkutavarana" kuin mitä yksittäinen henkilö maksaa sieltä itse tilatessaan. Ja myydään paljon kalliimmalla. Karua, mutta täysin totta.

        Mm. monet hyvät merkkituotteetkin valmistetaan samassa hikisessä työpajassa, jossa tehdään myös niitä halvempia versioita, logolla tai ilman.

        Eli jos haluat ajatella ympäristöä/ihmisoikeuksia niin ostat ainoastaan aitoa kotimaista. Se ei tosiaan yksinään riitä, että ostaa tuotteen Suomesta, koska alkuperämaa ratkaisee ja se on hyvinkin useasti Kiina tai joku muu yhtä "ympäristöystävällinen" maa.

        Se, että joku yksittäinen henkilö tilaa itsellensä pienen paketin Kiinasta ei ole mitään niihin lastimääriin verrattuna, joita roudataan kokoajan edes takaisin Suomesta ympäri maailman.

        Ja tämä kaikkihan on vain bisnestä. Maksatat Kiinassa tai muussa halpamaassa tuotteiden tuoton ja teet niillä voittoa. Näin se menee.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät tai mikä lähde tähän, että hm esim. vastuullisempi? Sanoisin, että tuulesta temmattua puhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja tuotteita/samoin valmistettuja ne Suomen markettienkin tuotteet ovat. Sillä erolla vaan, että niitä roudataan lasteittain Kiinasta eli vielä halvemmalla "tukkutavarana" kuin mitä yksittäinen henkilö maksaa sieltä itse tilatessaan. Ja myydään paljon kalliimmalla. Karua, mutta täysin totta.

        Mm. monet hyvät merkkituotteetkin valmistetaan samassa hikisessä työpajassa, jossa tehdään myös niitä halvempia versioita, logolla tai ilman.

        Eli jos haluat ajatella ympäristöä/ihmisoikeuksia niin ostat ainoastaan aitoa kotimaista. Se ei tosiaan yksinään riitä, että ostaa tuotteen Suomesta, koska alkuperämaa ratkaisee ja se on hyvinkin useasti Kiina tai joku muu yhtä "ympäristöystävällinen" maa.

        Se, että joku yksittäinen henkilö tilaa itsellensä pienen paketin Kiinasta ei ole mitään niihin lastimääriin verrattuna, joita roudataan kokoajan edes takaisin Suomesta ympäri maailman.

        Ja tämä kaikkihan on vain bisnestä. Maksatat Kiinassa tai muussa halpamaassa tuotteiden tuoton ja teet niillä voittoa. Näin se menee.

        Hyvä kommentti! Ihmiset ovat liian hyväuskoisia näiden kohdalla, joilla varaa rakentaa vahva brändi!!


    • Anonyymi

      Kauan teillä on kestänyt ett paketit on tullut?? Ehtisikö mekkoni tulla jos tilaisin ne parin päivän sisään niin 4.6

    • Anonyymi

      Olen tilannut Sheinilta reilun vuoden aikana 7-10 kertaa ja aina olen ollut tilaukseeni tyytyväinen. Tilaukset ovat olleet 80-200€ arvoisia ja kertaakaan ei ole tullimaksujen tullut. Tilaan Shein-sovelluksen kautta. En myöskään ole pessyt/pakastanut ostoksiani eikä ihottumaa tms. ole tullut puhumattakaan mistään ötököistä. Kyllä varmasti laatu vaihtelee sen mukaan mitä ostaa. Esim. nyt tilasin kesäksi mekkoja ja kaikki oli ihania ja laadultaan vastaa h&m / zara laatua. Mutta jos tilaisin perus t-paidan tai hupparin joka maksaa muutaman euron niin en kyllä minäkään ihmeitä laadun suhteen odottaisi. Samaten kokojen suhteen... paras tapa on minulla ainakin ollut toimia niin, että mittaan itseni ja sitten vertaan kokotaulukkoon niin huteja ei pitäisi kovin helposti tulla. Arvosteluja ja etenkin kuvallisia arvosteluja kannattaa katsoa tarkasti. Kuvasta esim. jo näkee näyttääkö kankaan laatu heikolta ja halvalta. Koruja olen tilannut ja päivittäisessä käytössä on. Paybalilla maksaessa ei tarvitse murehtia turhia.
      Eli jos haluat erikoisia, ihania vaatteita ja asusteita niin en kyllä näe syytä miksi ei voisi ainakin kokeilla ja katsoa onko Shein se omajuttu

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan kauanko toimitus kestää sheiniltä

      • Anonyymi

        Minulla on kestänyt 1.5-2.5 viikkoa, että tilaus on saapunut perille.


    • Anonyymi

      Tilasin sheiniltä tuli viikossa ja ihan ok laatua 3€printti t-paidan printti oli huono mutta muut oli tosi kivoja ainakin kesähatut

    • Anonyymi

      Tilasin ensimmäisen kerran Sheiniltä ja tuotteet tulivat viidessä päivässä. Kaikki olivat hyvälaatuisia sekä sopivia 😊

    • Anonyymi

      Mistä maasta ne tulee ?😂

    • Anonyymi

      Laatu 7/10
      palvelu 9/10
      hinta 10/10

    • Anonyymi

      On luotettava! Oon tilannut monta kertaa sellasia hiusklipsuja sekä lehtiköynnöstä. On hyvä! :D

    • Anonyymi

      Tilaus tuli muutamassa viikossa ja tuotteet oli ihan ok laatuisia. Tilasin ison satsin vaatteita jotka olin valmis pitämään, mutta sitten suurin osa ei näyttänytkään päällä hyvältä joten palautin. Palautus onkin sitten omakustanteista, ja maksoi tosi paljon. Palautin kaksi tilaustani ja kummatkin pussukat maksoi palauttaa yhteensä 48€!! Aivan jäätävän kallista ja nyt sitten täällä suurinpiirtein rukoilen ettei paketit häviä palautusmatkalla koska ilmeisesti asiakas maksaa senkin! Suosittelen siis tilaamaan vaan sen mistä olet valmis maksamaan vaikket pitäisi niitä vaatteita päivääkään, ellet ole valmis maksamaan reilustikin niiden palautuksesta. Vähän harmittaa että pidettävien vaatteiden arvo on noin 75€ ja palautuksen hinta sen 48€ eli aika paljon lisähintaa tulikin pidettäville vaatteille. Tuolla hinnalla olisi jo ostanut laadukkaampaakin muualta. :(

    • Anonyymi

      Tilasin kolme mekkoa itselle ja kaksi tytölle sekä polvisukkia 2 pkt. Kaikki oli ihan hyviä ja maksoi vain 71€. Klarnan laskulla tilasin ja tilaukseen kului ilmoitettu aika n. viikko.

    • Anonyymi

      Hei! Voi ottaa sheinin kanssa yhteyttä. Tai miten saadaan palautus tunnustaa

    • Anonyymi

      Onko teillä tullu kerralla kaikki tavarat?

    • Anonyymi

      oon nyt todella pitkään halunnu tilata sheinistä mutta nyt kun olin tilaamassa kortti ei mene läpi niin mietin pitääkö olla täysi-ikäinen jotta sieltä voi tilata

      • Anonyymi

        Siis itte oon alaikäinen ja oon maksanu pp kautta, sinne nopeest kirjautuu ja helppo käyttää ja itel kans se et mä en pysty tilata kerralla esim 100e enempää eli jos sul on 100 pistä tilaukset puokkii


    • Anonyymi

      paketti tuli perille, mutta tav aroiden palautus onkin hankalampi juttu.
      Netissä sai tehtyä palautuksen, mutta kun menin postiin, tarvitaan saksalaiseen osoitteeseen vastaanottajan puhelinnumero. Sitähän ei sitten löydy mistään. Postista tulin sitten takaisin paketin kanssa ja odottelen sähköpostilla 24h sisällä vastausta. Chat nro ei ole, jotta olisi saanut numeron nopeasti ja paketin postitus 24 euroa.

      • Anonyymi

        Moten tilanne ratkesi?


    • Anonyymi

      Tilasin juuri ison määrän. Nopeasti tuli, noin viikossa, ei tulleja. Ainoa vaan että materiaalit tuotteissa todella halvan oloisia. Ja siksi palauttaisin suurimman osan. Mutta se taitaa maksaa?

    • Anonyymi

      Joo on tullut

    • Anonyymi

      ite tässä just katoin shein vaatteita.

      en oo koskaan tilannu sieltä mut mietin et pitäiskö.
      oon kuullu et ihan hyvän laatusii, mut se voi kuulemma vaihdella. joskus voi olla ihan huonoo kamaa, joskus hyvää.
      ötököitä on jollekki tullu, mut pistää vaa pakkases pariks tunniks ennen käyttöö :)
      eli älkää 100% luottako mun tietoon, koska en oo ite tilannu. täs on omaa kuulemaani.
      mut mielestäni voit tilata sieltä!

    • Anonyymi

      Ei oo tullu tullimaksuja ainakaan mulle. Ite tilaan nyt toista kertaa ja viimekerralla sain kyllä rahalle vastinetta. Tilauksia tehdessä ilmoitetaan aika milloin tuotteet tulevat ja omani tulivat ainakin ihan ilmoitettuun aikaan 😚

    • Anonyymi

      Oon aikasemminki tilannu sheinist (2021) ja toimitus meni hyvin ja vaatteet oli niinkuin kuvissa.. mut tilasin nyt kuukausi sitten sit (2022) , syyskuu) vaatteita ja ei menny ku 1kuukaus nii äitin tililtä varastettiin 60€ ei voi olla todellista ☹️ olkaa varovaisii mistä ostatte 😒😩

    • Anonyymi

      Olen itse tilannut sheinistä 2 kertaa. Ekan kerran vuonna 2020 ja vaatteissa ja kahdessa laukussa oli HIRVEÄ laatu. Toisen kerran kun tilasin 2021 loppuvuodesta vaatteissa ja tavaroissa oli yllättävän hyvä laatu paitsi huppareissa. Sheinin hupparit menee TOSI nopeasti nukkaseks.
      Mielestäni kyllä sheinistä löytää hyviä vaatteita ja todella hyvän hintasia. Ja ei mene tulliin. Hämähäkkejä kyllä itselläni tuli ekalla tilauksella. Suosittelen silti!!

    • Anonyymi

      moi! olen tilannut sheiniltä ja ovat tulleet perille. Kuitenkin olen kuullut huhuja, että joku randomi kiinalainen yhtiö varastaisi tilinumerosi ja kaikkea, mutta on se kyllä vähän hullun kuuloista. Iteltäni ei kyllä lähtenyt rahaa, mutta lopetin silti tilaamisen varmuuden vuoksi.

    • Anonyymi

      Joo se on luotetava

    • Anonyymi

      Moi! Mun kaveri tilas sieltä ja ne vaatteet oli silleen ihan ok... En ite oo tilannu, enkä ehkä aiokkaa, koska sheinillä ei oo mikään paras maine. Sheinillä käytetään paljon lapsityövoimaa ja vaatteiden tekeminen saastuttaa luontoa oikeesti paljon... uutisissakin on ollu juttua sheinistä ja on shein saanut myös paljo kritiikkiä

    • Anonyymi

      tilannut kerran ja tuli viikossa ja arvioidussa tilauksessa olisi pitänyt kulua 3 viikkoa muutenkin ok laatusia ja kokosia

    • Anonyymi

      Tiiän et aika vanha viesti mut vastaan kumminki. Eli tulee perille ja ei tuu tulleja ja on samalaiset niinku kuvissa

    • Anonyymi

      kestää tovin ja tuli jotain pikkuötököitä mukana,enää ei sieltä tilata

    • Anonyymi

      Onko kellään tullu esim bikineiden mukana mitään ötököitä

    • Anonyymi

      Jos suomeen tilaa, tuleeko ötököitä

    • Anonyymi

      Itse ostin vähän reilu tonnilla vaatteita ja kaikki tuli perillä ja hyviä oli. (Oli aikamoinen paketti tullu oven eteen...)

    • Anonyymi

      Itse olen tilannu pari kertaa Sheiniltä irtoripsiä ja meikkisiveltimiä, mutta vaatteista ei ole kokemusta. Siveltimet olivat hyviä ja olen niitä nyt päivittäin käyttänyt, mutta ripset eivät näyttäneet yhtä siisteiltä mitä kuvissa, vaan repsottivat joka suuntaan. Kannattaa lukea arvosteluja ja miettiä niitä vähän kriittisesti, koska Shein antaa pisteitä arvosteluista, ja viiden tähden arvosteluista saa enemmän pisteitä. Ihmiset siis väittävät tuotteiden olevan parempia saadakseen enemmän pisteitä. Toimitus taisi olla silloin ilmainen, ja paketti tuli noutopisteeseen noin kahden viikon kuluttua tilauksesta. Netistä löytyy paljon erilaisia kuponkeja millä saa tietyn prosenttimäärän alennusta (yleensä 10-15%)/tai ilmaisen kuljetuksen jos jaksaa etsiä.


      Vaatteita en lähtisi tilailemaan, niistähän on löydetty liian korkeita lyijymääriä sun muita kemikaaleja mitä laki sallii. Shein väittää poistaneensa nämä tuotteet valikoimastaan mutta itselle jäi epäilyttävä olo, niin olen pysynyt vain noissa irtoripsissä ja sivelmitissä

      • Anonyymi

        Vielä tuohon edelliseen viestiin:
        Itse en enää sheinistä tilaa, mutta halusin vielä kertoa omista kokemuksista niille ketä tilaaminen mietityttää.
        Paketit tulivat itselle noutopisteeseen, eikä mukaan tarvinnut mitään henkilöllisyystodistusta. Sovelluksen kautta pystyy seuraamaan paketin liikkumista aika tarkasti. Itselle paketit tulivat n. 2~ viikossa, mutta aina ennen arvioitua toimitusaikaa. Kaikki tavarat olivat yhdessä isossa muovipussissa, mutta pakattu erikseen pienempiin minigrip pusseihin. Tuotteet olivat suurimmalta osin samanlaisia kuin kuvissa (puhun nyt lähinnä niistä siveltimistä ja ripsistä), mutta laatu on kyllä hinnan mukainen. Ostin joskus napakorun ja se rikkoutui parissa päivässä, mutta nettisivuilta ei löytynyt mitään asiakaspalvelua. Paketteja on sinällään aika turha palautella koska palautuksen joutuu maksamaan itse ja tuotteet harvoin on mitään erityisen hintavia.

        Suosittelisin paljon enemmän vaikka Zalandoa tai H&M, koska ne ovat luotettavampia ja asiakaspalveluun saa tarvittaessa yhteyttä.


    • Anonyymi

      Onko mitään hajua onko koot oikein, kun se olisi ainoa mitä mietin?

      • Anonyymi

        Kun nettikaupassa klikkaa vaatteen koon numeron kohdalta niin näkyy cm mitat vyötärö, lantio yms mitä kokotaulukoissa yleenäkin on. Sen mukaan olen itse arvioinut koot. Ihan sopivia on olleet.


    • Anonyymi

      Miten sheiniin voit palauttaa yhden hupparin? Ja paljonko se suurinpiirtein tulee maksamaan

    • Anonyymi

      Must tuntuu et Shein köyttää lapsityövoimaa

    • Anonyymi

      Shein on ultrapikamuotiketju, joka voi pitää tuotteiden hinnat alhaalla johtuen ihmisoikeusrikkomuksista, huonoista työoloista, huonosta laadusta ja toisten merkkien suunnittelemien vaatemallien varastamisesta. Matala hinta on merkki jostain! Puhumattakaan siitä määrästä roskaa, joka näistä vaatteista syntyy johtuen huonosta laadusta. Haloo, älä tilaa täältä mitää !

    • Anonyymi

      Älä tilaa. Tytär tilasi vaatteet pieniä. Palautus maksoi 57€....... Palautuksen käsittely maksu 37€ ja postitus itse maksaen 20€

    • Anonyymi

      Joo on tullut perille

    • Anonyymi

      Tilasin tavarat, ja minulle lähetettiin paketti, jossa oli muiden tavaroita, jonkinlaista roskaa! En suosittele tilaamista!

    • Anonyymi

      Minulle lähetettiin jonkinlaista roska!

    • Anonyymi

      Tilasin Sheiniltä hupparin ja tuli torakoita ja pelkään torakoita niin ei oo vörrti

    • Anonyymi

      Toimii hyvin. Ei tulleja.

    • Anonyymi

      Oon kenties vähän myöhässä! Mutta shein tilauksissa ei omalta osalta oo tullu tulleja eikä mitään ötököitä! Tilasin vaatteita jotka olivat hyvälaatuisia ja paketti tuli viikossa suurinpiirtein!

    • Anonyymi

      Oon miettiny, että kun tein tilausta niin se ei kysynyt paikkaa että mihin se tilaus tulee. Laitoin kyllä postinumeron mutta muuta se ei kysynytkää. Jos jollain on sama kokemus niin onko paketti tullut omalle paikkakunnalle?

    • Anonyymi

      En ole itse aivan vielä tilannut mutta ystäväni on ja paketit tulevat Matkahuollon kautta. Tulleja ei EU:n alueella ole.
      Siitä vaan tilaamaan🤗

    • Anonyymi

      shein on kiinasta! paketit tulee perille ja ilmaiseksi kotiovelle jos maksaa yli 17 tai 110 en muista kumpi se oli. olkaa silti varovaisia, katsokaa alle kirjoitetut arvostelut vaatteista jos harkitsette hankintaa. postittamisessa voi mennä kauan mutta ne tulee aina. muistakaa silti että sheiniltä tilaaminen tukee lapsityövoimaa, joten älkää säikähtikö jos vaatteissa lukee ”help me” tai jotain!

    • Anonyymi

      Shit company👎

      • Anonyymi

        Turpakiinni oon tilannu sheiniltä yli 12 kertaa ja aina on tullu hyviä tavaroita ei ötököitä ei mitään help me lappuja


    • Anonyymi

      Itse en tilaisi, mutta monella varmasti myös tullut ihan hyviä.🤷🏼‍♀️

    • Anonyymi

      Paljonko postikulut yleensä maksaa

    • Anonyymi

      Ainakin mun kaverit on tilannut ja niillä on ainakin tullut perille. Mä kyllä kuulin että yhen kaverin kuitissa ois lukenu jotain avunpyyntöjä sieltä tehtaalta mutta en oo varma

    • Anonyymi

      Mulla on tullu 2 kertaa perillä ja nyt tilaan 3 kertaa

    • Anonyymi

      On tullut aina paketit perille voi luottaa

    • Anonyymi

      Mä just pari päivää sitten tein tilauksen ja ei maksanu ees paljoo🙂oon ennenki tilannu sheiniltä tuotteita ja vaatteita ja sun muuta härpäkettä ja näyttää ihan samalle ku kuvissa, mutta oon kuullu tosi huonoa palautetta ja montakertaa mutta ite ainaki tilaan sheiniltä vielä koska mun mielestä se on ihan hyvä netti kauppa!🩷

    • Anonyymi

      En ole itse vielä tilannut

    • Anonyymi

      Sieltä tulevat vaatteet haisee ihan vitun paskalta ja haisee pyyhekumilta ja ydinjätteeltä

    • Anonyymi

      Orjat valmistavat nämä vaatteet. Tekevät 16 h töitä/vrk, yksi vapaapäivä kuukaudessa.

    • Anonyymi

      Mieti:
      Jos vaate maksaa 5€.
      Paljonkohan ompelija saa siitä itselleen?
      Huomio, materiaali, laitteisto, pakkaus, rahti, tullaus jne kulut.

      Kuulostaa aika orjaduunilta .

      Ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Miten tolla klarnalla voi maksaa sheinissä koska multa kysytään vaan national identification numberia ja katoin kaikki klarnan sivut enkä sellasta löytänyt

    • Anonyymi

      Miten tuo kenkien koko. Minulla 38. Voikohan siihen luottaa? Tietääkö kukaan?

    • Anonyymi

      Kannattaako mielummin tilata siitä shein sovelluksesta vai sitten Googlen kautta?🤔

    • Anonyymi

      Tilasin noin 16 päivää sitten sheiniltä 18 tuotetta.
      No ihmettelen miten paketti on tullut kyllä Suomeen mutta ei edelleenkään perillä vaikka näkynyt jo viikon olevan suomen puolella. Laitoin osoitteeksi kotiosoitteen eli onko paketti nyt mahdollisesti sit tulossa kotiovelle vai johonkin noutopisteeseen? Mulle ei oo mitään ilmoitusta tullu minnekkään et mihin se paketti tulee. Ja siinä lukee tällä hetkellä että paketti odottaa noutoa. Mutta mistä? Jos joku osais auttaa ni kiitos

    • Anonyymi

      Shein käyttää lapsityövoimas ja kun mun yks kaveri tilas sieltä paketin niin siinä pahvilaatikossa luki help me

    • Anonyymi

      Jos te tilaatte sieltä jotain niin te tuette lapsityövoimaa, muistakaa se!!

    • Anonyymi

      sain paketin neljässä arkipäivässä että kyllä tuli

    • Anonyymi

      olis tarkotus tilata sheiniltä, mutta miten varmistun asiasta että tilauksen tavarat tulis jostai Euroopan konttorilta, niin ettei tulisi mahdollisia tulli maksuja.

      • Anonyymi

        En tiedä pystyykö sitä tarkistaa mistään mutta itse tilaan aktiivisesti sheiniltä tavaraa ja tulee ihan hyvissä ajoin eikä ole tullut kertaakaan tullimaksuja. Luulen että kun on Suomeen tulossa paketti niin ne automaattisesti lähettää Saksasta tavarat kun se on EU maa.


    • Anonyymi

      Itse olen ihan aktiivinen SHEIN-tilaaja ja tilaan kaikenlaista sieltä niin vaatteita kuin tavaroitakin. En ole koskaan joutunut pettymään tilauksiini ja aina ovat tulleet hyvissä ajoin eikä mitään ylimääräisiä laskuja. Kyllä sieltä Sheiniltä joskus tulee niitä hyviä tilauksiakin eikä aina vain huonoja.

    • Anonyymi

      Kavereille on tullut mm torakoita, koru jossa lukee help ja muita epämäärisiä tuotteita eikä ole tulleet perille. Ei kannata tilata! Sheinillä käytetään lapsi työ voimaa ja lapset kirjoittelevat koruihin help koska ne pakotetaan tekemään asioita! Näin minulle on kerrottu mutta ei ole itsellä kokemusta

    • Anonyymi

      Shane

    • Anonyymi

      lopettakaa itkeminen shein on hyvä ainakin mulla ollu täs vuoden aikana

    • Anonyymi

      SHEIN on hyvä siinä menee vaa 6päivää tulla

    • Anonyymi

      Tilasin sheiniltä paketin.Kaikki tuli,ei ollut rikkinäisiä, ei ollut mitään ötököitä tai sellasia,jne.eikä paketissa ollut kai reikiä mutta ilmeiseti jos on niin sieltä tuskin tipuu tuotteita.sheinillä käytetään lapsityövoimaa mutta oli silti tosi hyviä tuotteita

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aivan sekunda kamaa tulee ainaki sukist. Tilasin ennen https://www.sukat.com verkkokaupasta ja tilaan jatkossakin. Niillä kerrotaan hyvi et mis niitte sukat valmistetaa

    • Anonyymi

      Ite meinasin just ostaa sheiniltä jotain mut en kyllä aio ostaa ku näiti tässä oon lukenu!! En olisi kylläkään ostanut vaatteita mutta kun luin että siellä käytetään jotain lapsityö voimaa nii EN KYLLÄ IKINÄ AIO OSTAA SIELTÄ MITÄÄN!!!

    • Anonyymi

      Olen tilannut sheiniltä monta kertaa tykkäsin mut kaikkien huppareiden materiaali on sama

    • Anonyymi

      Voiko sheiniltä tilata ilman shein sovellusta😊? Voisitko kertoo jos tiiät

    • Anonyymi

      Voiko sheiniltä tilata ilman shein sovellusta , koska muuten en voi tilata jos pitää olla se sovellus😊?

    • Anonyymi

      Tuleeko postit viikonloppusi yleens

    • Anonyymi

      Saapuko posti viikonloppuisi ooks kellää hajuu

    • Anonyymi

      on

    • Anonyymi

      Sheini onnkai ihan ok paikka mutta mun tilaus oli KUUKAUDEN myöhässä joka kyllä ärsyttää

    • Anonyymi

      Joo mulle on ainakin tullut perille ja kaikki oli hyvässä kunnossa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Shein käyttää lapsityö voimaa eli pakottaa lastentekemään töitä

    • Anonyymi

      Mulle ei oo ainakaan pitkään aikaan tullu tullia tai ei muistaakseni ikinä ja ne on hyväkuntoisia ja semi vahvoja että kannattaa tilata

    • Anonyymi

      Kannattaako ottaa vaatteista pienempi vai isompi koko

    • Anonyymi

      Ihan hyviä tuotteita sieltä tuli ,tosiaan siinä kesti TOSI kauaa joulun takia, hyvät vaatteet paitsi hupparit nukkaantuvat helposti

    • Anonyymi

      On. Yli kaksikymmentä tilausta. Vaatteet kengät kosmetiikka kaikki hyviä.

    • Anonyymi

      Alennuskuponkeja iso kasa ja kokemuksesta voin kertoa, että temu on luotettava, vaikka olin itsekin epäileväinen aluksi. Oon tilannu jo 14 pkt ja kaikki tullut perille n.1-2 viikossa.

      Alla olevalla latauskoodilla siis paljon etuja:

      https://temu.to/m/u9srnjkfsi1

      Lisäksi kun laittaa hakukenttään tän koodin, niin saa 30% alennusta ekasta tilauksesta:
      acj031894

      Tässä viimeisimmät ostokset:
      https://postimg.cc/yDhQMCLX
      https://postimg.cc/7f2QN27R

      Eli mä ainakin olen tilannut ihan tarpeeseen asioita, enkä mitään "kiinakrääsää".

      Ja moralisoinnin voi jättää pois suosiolla, koska jokainen meistä varmasti ostaa ihan samoja tuotteita muista kaupoista ja ne tuotteet on valmistettu myös Kiinassa, mutta hinta on vain kalliimpi. Jopa viimeisin (ihan liikkeestä) ostamani sähkökitara oli tehty kiinassa...

      Ja mitä tulee Temun tavaroiden laatuun, niin kyllä ne oikeasti on hyvälaatuista tavaraa, kunhan lukee todella huolella myynti-ilmoituksen, että oikeasti tietää mitä tilaa. Ja ihan maalaisjärjellä välttyy huijauksilta, kun noita tekstiviesti- ja mailihuijauksia on ollut jo todella pitkään liikkeellä. Itse hoidan kaikki Temun äpillä ja maksan Paypalilla, niin ei ole ollut mitään ongelmia.

    • Anonyymi

      Tosi nopeasti on tulleet aina. Ja samoin temu.

    • Anonyymi

      En ole tilannut ainakaan vielä. Onko siellä luettavissa suomenkielellä tuotteet.

    • Anonyymi

      Shein on hyvä ja kannattaa ostaa siellä on hienoja vaateita ja hyviä kenkiä! Kengät ovat hienoja niinku vaateet,kuoret,geelin käyttö juttui. Yms yms. Kannattaa ostaa niitä mutta laita pakkasen ja sitten pese hyvällä pesuaineella.! Varmista vain että tilaat oikeen koon. Shein on lapsi työvoima yhtiö MUTTA on temu ja kaikki muutkin yleensä.

    • Anonyymi

      Oon tilannu monesti eikä kertaakaan oo tullu tulleja.

    • Anonyymi

      Ihan perseestä! Älkää ostako. Romua tulee jos tulee, ja rahat menee! Ei palautuksia! Välttäkää!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2075
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      172
      1497
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1455
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1189
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1159
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      775
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      277
      734
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe