Elikkäs, ostaisin terraarion. Haku mahdollisuus on mutta en hae Keski-Suomea kauempaa! Tarvitsisin terran AIKA äkkiä!! Vastaa jos sulla on terra!! Jooko??
OSTAN TERRAARION!!
4
350
Vastaukset
- Tiiu
Moi! Oletko löytänyt jo terraarion? Mulla nimittäin ois lasinen terraario, aiemmin ollut gerbiiline käytössä. Pituus on noin. 73 cm ja leveys taisi olla noin 32 cm, en ole kylläkään aivan varma. Korkeus on kai 32 cm. Terraario olisi itä-suomessa, Varkaudessa.. Hinta pyyntö olisi 20-30 euroa. mutta hinnasta voin neuvotella. Terraario on yleisesti hyvä kuntoinen ja minun lemmikkini siinä ainakin viihtyivät todella hyvin. :) Mailaile jos kiinnostaa.
- minä vaan
Tuo terraario kuullostaa toooodella hyvältä ja hintakin olisi hyvä, mutta paikka on kyllä vähän kaukana.. vanhempani eivät suostu lähtemään hakemaan niin kaukaa... :( ikävä kyllä, olisi ollut mukava saaha se terra!!
- mä kait sitten...
minä vaan kirjoitti:
Tuo terraario kuullostaa toooodella hyvältä ja hintakin olisi hyvä, mutta paikka on kyllä vähän kaukana.. vanhempani eivät suostu lähtemään hakemaan niin kaukaa... :( ikävä kyllä, olisi ollut mukava saaha se terra!!
Niin mulla ois terraario vantaalla, noin. tuon edellisen kokoinen, jos tämä olisi lähempänä.
- Nimetön
75x40x40, hinta 25 e, vantaalla. Siisti kullanvärisin kehyksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576364
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381474- 491071
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875