Moniko nainen on saanut luvallisesti kahta miestä?

Anonyymi

Moniko nainen (avo/aviovaimo) on saanut kahta tai useampaa miestä yhtäaikaa luvallisesti liittonsa aikana?
Itse olen mieheni toiveesta ollut mukana ja 4-6 yötä kuukaudessa olen vieraan miehen ja mieheni kanssa seksisuhteessa joskus useamminkin jo usean vuoden ajan.
Miten muiden naisten tilanne on ja haluaisitteko kimppaseksiä?

95

15274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monen haave. Teillä hyvä, kun kaikki sovittu😉

      • Anonyymi

        Kuluuko pesä käytössä?
        Miten se tekee ihmisestä idiootin?


      • Anonyymi

        Olen ollut yli 1000 yötä ķolmen kimppaa 18-vuotisen avioliittoni aikana ja mieheni on ollut joka yö toisena.


      • Anonyymi

        Palsta kyyläri iski jälleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut yli 1000 yötä ķolmen kimppaa 18-vuotisen avioliittoni aikana ja mieheni on ollut joka yö toisena.

        Vaimo oli yöllä villinä kun kahden kaverin kanssa huudatettiin vaimoa koko yön panemalla vuorotellen häntä.
        Vaimo on saanut vierasta miestä tuplana ja itse olen pannut vieraiden jälkeen kunnolla tyydytettyä naistani.
        Miten muut naiset tykkäisi jos miehenne pyytäisi teitä alkamaan kimppaseksiin kahden vieraan ja oman miehen kanssa?
        Vaimo ainakin nautti selvästi kun oli kolme kiimaista miestä panemassa ja rouvvan pillua kärttämässä.
        Jokainen miehistä nùoli ensin vaimon pillun ja vaimo antoi meillekin suuhoitoa ensin.
        Vaimolla tuli myös ensin esileikissä kiima ja halusi jonkun alkaa panemaan häntä. Tykkäsi myös kun sai kaksi kullia pilluun ja yhden suuhun (ei tykkää perseeseen panemisesta mutta kaksi pillussa oli kuulemma hienoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluuko pesä käytössä?
        Miten se tekee ihmisestä idiootin?

        Ei järvi soutamisesta kulu!
        Ei muuta kuin soutajaa menemään vaan.
        Oma mies tuo miehiä suutelemaan ja nautin täysin tilanteesta.
        Tänään tulee vakimies joka tykkää soutaa ja huopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo oli yöllä villinä kun kahden kaverin kanssa huudatettiin vaimoa koko yön panemalla vuorotellen häntä.
        Vaimo on saanut vierasta miestä tuplana ja itse olen pannut vieraiden jälkeen kunnolla tyydytettyä naistani.
        Miten muut naiset tykkäisi jos miehenne pyytäisi teitä alkamaan kimppaseksiin kahden vieraan ja oman miehen kanssa?
        Vaimo ainakin nautti selvästi kun oli kolme kiimaista miestä panemassa ja rouvvan pillua kärttämässä.
        Jokainen miehistä nùoli ensin vaimon pillun ja vaimo antoi meillekin suuhoitoa ensin.
        Vaimolla tuli myös ensin esileikissä kiima ja halusi jonkun alkaa panemaan häntä. Tykkäsi myös kun sai kaksi kullia pilluun ja yhden suuhun (ei tykkää perseeseen panemisesta mutta kaksi pillussa oli kuulemma hienoa.

        Kaksi kullia pillussa tekee naiselle rajut orkut. Ja sitten 2 kullista spermat sisään, eikä vaimolla ehkäisyä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut yli 1000 yötä ķolmen kimppaa 18-vuotisen avioliittoni aikana ja mieheni on ollut joka yö toisena.

        Mieheni työnantaja vuokraa meiltä kahta huonetta arkipäivisin pitkän matkalaisille.
        Meillä on ollut samat miehet vuokralla jo yli 4 vuotta.
        Sopimuksessa on ruoka illalla aamiainen.
        Miehet ovat viihtyneet hyvin toinen on Jyväskylästä ja toinen Oulusta ja miehet saa bonuksena seksiä kimpassa ja erikseen.


    • Anonyymi

      Minä olen saanut. Minulla ja miehelläni tuli hieman yli kolmekymppisinä vaihe, että seksielämä urautui ja jäi vähän laimeaksi ja siitä yhden tuttavaparin kanssa yhteissaunomisesta mökillä tuli eka, extempore kokeilu, olla vieraissa ihan luvan kanssa.
      Niin kävi, että toinen mies myöhemmin heittäytyi mustasukkaiseksi ja se suhde jäi tuohon kokeiluun.

      Kipinä syttyi, mutta pääasiassa on epäonnistuneita kokeiluja kotimaassa. Syynä on usein liika viina ja tai tuo mainitsemani mustasukkaisuus. Sitten kerran lomamatkalla toinen, hieman vanhempi pariskunta, sattumatuttavuus, innosti kaupunkikierrokselle ja kiertämään erilaisia strippipaikkoja ja klubeja. Lopulta eksyimme swingerspaikkaan ja se kolahti.

      Olen sen matkan jälkeen mieheni kanssa käynyt useammalla lomamatkalla erilaisilla parinvaihtoklubilla ja voin sanoa, että nämä sopivat meille. Ei ole jälkeenpäin mouruavia, huonosti käyttäytyviä miehiä, tai naisia, eikä käymissämme paikoissa alkoholi ole ongelmana. Kaikki tietävät mistä on kyse ja omia nautintojaan ja fantasioitaan saa toteuttaa.
      Kuitenkin oikeastaan valmistautuminen, pukeutuminen ja seksikkäiden asusteiden hankkiminen ja etukäteissuunnittelu mihin mennään on jo huomattava osa nautintoa.

      On jotenkin hurjan kihottavaa valmistautua, meikata ja pukeutua seksikkäisiin asuihin, kun voi vain aavistella mitä myöhemmin tulee tapahtumaan. Tottakai tuohon nautinnonhakuun vieraiden kanssa liittyy jotenkin myös nolostelu ja häpeän tunne. Nuo tunteet kiihottuneisuuden kanssa ovat osa tuota nautintoa, aivan kuin sekin, kun huomaa vieraiden miesten osoittavan kiinnostusta, ihailua ja himoa minua ja vartaloani kohtaan.

      • Anonyymi

        Nyt tuli naiselta hyvä kirjoitus. Voin vain kuvitella miten jo valmistautuminen pantavaksi menoon aiheuttaa kutkutusta ja kiihotusta. Myös pieni häpeän tunne on varmasti ihan normaalia, varsinkin jos on antanut useammalle kunnolla samalla kerralla. Aika montaa naista tuntuu kiihottavan se alistamiseksi tuleminen ja miesten tahto käytellä naista porukalla miten tykkäävät. Tietysti kohtuuden rajoissa. Ainaskin meillä vaimo tuntuu syttyvän, jos sen mielipiteitä ei paljon kysellä vaan saa antaa miten käsketään ja vwrsinkin, jos joku näkee panemisen ja imutukset.


      • Anonyymi

        Vähän samoja kokemuksia kotimaisista kumppaneista. Yleensä huono itsetunto ja sitten läträtään liikaa viinaa, eikä tuu mitään. Sitten se käytös muuttuukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli naiselta hyvä kirjoitus. Voin vain kuvitella miten jo valmistautuminen pantavaksi menoon aiheuttaa kutkutusta ja kiihotusta. Myös pieni häpeän tunne on varmasti ihan normaalia, varsinkin jos on antanut useammalle kunnolla samalla kerralla. Aika montaa naista tuntuu kiihottavan se alistamiseksi tuleminen ja miesten tahto käytellä naista porukalla miten tykkäävät. Tietysti kohtuuden rajoissa. Ainaskin meillä vaimo tuntuu syttyvän, jos sen mielipiteitä ei paljon kysellä vaan saa antaa miten käsketään ja vwrsinkin, jos joku näkee panemisen ja imutukset.

        Just tuon takia minusta on kiihottavinta kun vieras panee vaimoa takaapäin. Vaimo on panopuuna, johon vieraat saa purkaa paineensa.


      • Anonyymi

        Viina on huono kimpassa ainakin liika viina.
        Meillä on tutut ja turvalliset miehet ja vietämme paljon aikaa muutenkin keskenämme.
        Emme käytä paljon alkoholia yleensä joskus sauna oluet ja meistä on vain ihan luontevaa myös mennä kimpassa sänkyyn ja panna vuorotellen vaimoani ei siihen kuulu alkoholituotteet.
        Nyt korona aikaan kimppaseksi on melkein ainoa harrastus.
        Ainakin viikonloppuisin vaimo on ainakin ilman pikkuhousuja ja paljon myös alasti tai erittäin niukoissa seksi asuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli naiselta hyvä kirjoitus. Voin vain kuvitella miten jo valmistautuminen pantavaksi menoon aiheuttaa kutkutusta ja kiihotusta. Myös pieni häpeän tunne on varmasti ihan normaalia, varsinkin jos on antanut useammalle kunnolla samalla kerralla. Aika montaa naista tuntuu kiihottavan se alistamiseksi tuleminen ja miesten tahto käytellä naista porukalla miten tykkäävät. Tietysti kohtuuden rajoissa. Ainaskin meillä vaimo tuntuu syttyvän, jos sen mielipiteitä ei paljon kysellä vaan saa antaa miten käsketään ja vwrsinkin, jos joku näkee panemisen ja imutukset.

        Me pyritään keskustelemaan mitä kukakin haluaisi kokeilla jokainen sanoo toiveensa ja toteutetaan jos mahdollista.
        Kumpikin kulli pilluun yhtäaikaa on uusiutuva toive vaimo tykkää ja miehet tätä ei aidolla voi parisuhteessa kokeilla eikä dildo toisena ole sama asia.
        Me ollaan perhe tuttuja touhutaan muutakin keskenään ja ollaan melkein tai kokonaan selvinpäin pannaan kun tuntuu siltä.
        Selvinpäin on hienointa nauttii pafhaiten.


      • Anonyymi

        Swingerclubit ulkomailla ovat meidänkin juttumme. Muutama kerta vuodessa käytiin ennen koronaa matkoilla. Mies aina seuloi sellaisen matkakohteen, jossa oli hyvä klubi.
        Useimmiten olemme vaihtaneet paria toisen parin kanssa ja sekstailtu koko ilta heidän kanssa.
        Yhdellä matkalla päätimme irrotella, kun klubilla oli useampia yksinäisiä miehiäkin. Pääsin kokeilemaan viittä eri vierasta miestä plus omaa tietenkin. Oli se huikeaa ja tyydyttävää. Mieheni ei saanut panna sinä iltana minun lisäkseni kuin yhden pariskunnan naista, jonka mies oli yksi minun viidestä. Mieheni ei ollut yhtään kateellinen, vaan sanoi nauttineensa katsoa jokaista panoani ja orgasmiani. Vieläkin kostun, kun muistelen...Pääsispä pian taas...


      • Anonyymi

        Tuttava parin ja parin aviossa olevan kaverin kanssa ollaan vaimoa pantu.
        Eli parin vaihtoa yhden tutun parin kanssa.
        Kolmen kimppaa kahden aviossa olevan kaverin kanssa yksi kaveri kerrallaan minun kanssa vaimoani tyydyttämässä.


    • Anonyymi

      Eikös asian voisi hoitaa kotona kahdestaan roolileikkiä? Hiukan vaivannäköä ja leikkimieltä rakasteluun. Ei tarvita ulkopuolisia ja on turvallista, mutta kuitenkin sopivan kiihottavaa. Jos vaikka naisen fantasia, että antaisi jollekkin vieraalle, niin mies voi siten esittää sitä vierasta.

      • Anonyymi

        No eihän se ole sama tietenkään.


    • Anonyymi

      Mun vaimo saa mun halustani kahta mustaa isokullista kundia. Aina samat kundit. Ollut rajua nussimista ja kundit on yhtä aikaa pillussa ja perseessä ja vaihtavat keskenään.Kovaa kyytiä tulee ja vaimo alistuu kun oli alunperin mun idea. Mä katsojana aina ja otettu videokuvaa. Kaunista kun pillureikä ammollaan, kaikki näkyy ja sit tulee iso mela sisään. Pistetään kunnolla liukkaria ja pillu lotisee nussinnan tahdissa. Mua kiihottaa kun vaimon paikat venyy ja kokee mitä on kun joutuu antamaan. Ennen oli pihtari, alistaminen auttoi ja nyt antautuu. Kaikki hoidetaan hienosti ettei lapset kärsi, lapset hoidossa aina kun nämä sessiot tapahtuu omassa kotona. Vaimoa nussittu eri paikoissa ja huoneissa jopa saunan lauteilla. Asennot olleet kutkuttavan irstaita jotta kaikki näkyy ja oppii antamaan siten kun kundit haluaa. Vaimo inhoaa niitä videoita kun ei haluis todisteita. Mut näin hän on mun hallussa ja mun tahdon alaisena. Entinen pihtari on alkanut antaa päivittäin seksiä ja persettä harrastetaan viikonloppuisin. Lelutkin jo käytössä. Oon tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Mun vaimo saa mua ja mun kaveria samaan aikaan pylly ja pilde käsitellään siis samanaikaisesti. Siitä on about vuosi kun otettiin kaveri mukaan vaimo kieltäytyi ekaksi mut 1,5 vuoden ruinaamisen jälkeen suostui kun kaveri oli valmiiksi meillä ja vaimo hyvin päissään. Otettiin se kunnolla moneen kertaan. Vaimo häpeilee vieläkin kun tykätään nussia sitä valot päällä eri asennoissa. Ennen ei antanut pyllyä ja kaveri sai ensipyllyt vaimolta. Haluttais koittaa vielä 2 mukaan pildeen samaan aikaan mutta vaimo ei haluu. Joku kerta kyllä otetaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimo saa mua ja mun kaveria samaan aikaan pylly ja pilde käsitellään siis samanaikaisesti. Siitä on about vuosi kun otettiin kaveri mukaan vaimo kieltäytyi ekaksi mut 1,5 vuoden ruinaamisen jälkeen suostui kun kaveri oli valmiiksi meillä ja vaimo hyvin päissään. Otettiin se kunnolla moneen kertaan. Vaimo häpeilee vieläkin kun tykätään nussia sitä valot päällä eri asennoissa. Ennen ei antanut pyllyä ja kaveri sai ensipyllyt vaimolta. Haluttais koittaa vielä 2 mukaan pildeen samaan aikaan mutta vaimo ei haluu. Joku kerta kyllä otetaan

        Kaksi kalua pillussa on upeaa. Aika usein menee siihen. Upea tunne kun molemmat kalut purkautuu samaan aikaan.


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        Kaksi kalua pillussa on upeaa. Aika usein menee siihen. Upea tunne kun molemmat kalut purkautuu samaan aikaan.

        Uskon että on upeaa. Tämä me vielä otetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että on upeaa. Tämä me vielä otetaan.

        Olisin mielelläni mukana😉


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        Kaksi kalua pillussa on upeaa. Aika usein menee siihen. Upea tunne kun molemmat kalut purkautuu samaan aikaan.

        Ei olla saatu siemensyöksyä yhtäaikaa mutta hyvältä tuntuu panna vaimoa yhtäaikaa pilluun ja vaimo nauttii kun saa kahta yhtä aikaa.
        Meillä kiihoittaa ainakin niin kun on toinenkin niin vaimoa pannaan 8-16 keetaa jo illalla ja yöllä aina kun kulli nousee niin saadaan panna.
        Illalla vaimo antaa suuhoitoa molemmille että saadaan erektio ja päästään nussimaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla saatu siemensyöksyä yhtäaikaa mutta hyvältä tuntuu panna vaimoa yhtäaikaa pilluun ja vaimo nauttii kun saa kahta yhtä aikaa.
        Meillä kiihoittaa ainakin niin kun on toinenkin niin vaimoa pannaan 8-16 keetaa jo illalla ja yöllä aina kun kulli nousee niin saadaan panna.
        Illalla vaimo antaa suuhoitoa molemmille että saadaan erektio ja päästään nussimaan.

        Wau. Upea vaimo sinulla👍


      • Anonyymi

        Oisinpa mä sun vaimo... Tarvisin just jotain tollasta pihtaamisen lopettamiseksi.


    • Voimollani lupa. Muutamia kertoja hän ollut kahden muehen kanssa.

      • Anonyymi

        Ihanaa kuulla.. kerro lisää ;) Pääseekö mukaan?


    • Anonyymi

      Käymme kaverin kanssa panemassa halukkaita naisia pks. Seudulla. Ollaan tyylikkäitä herrasmiehiä. Luottamuksella.

      • Anonyymi

        Kertokaa itsestänne ja miten teihin saa yhteyden?
        Olen alta 30-vuotias nainen aviossa olen ja halukas kimppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa itsestänne ja miten teihin saa yhteyden?
        Olen alta 30-vuotias nainen aviossa olen ja halukas kimppaan.

        Moi, täällä vähän vaikee keskustella, kun
        Monenlaista vastaajaa. Teemme tätä vain halusta. Olemme 50-pisiä hyvässä kunnossa olevie herroja. Meillä ei ole kiire. Naisen tyydyttäminen on ehdoton tavoite. Luottamuksella kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa itsestänne ja miten teihin saa yhteyden?
        Olen alta 30-vuotias nainen aviossa olen ja halukas kimppaan.

        Ja meidät saa kiinni gmailista.
        pennanen.jaakko63


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa itsestänne ja miten teihin saa yhteyden?
        Olen alta 30-vuotias nainen aviossa olen ja halukas kimppaan.

        Terve 37 ikä sinkku mies mieli kiinosta ryhmä sexsi jos halusin yhteyttä minusta puh .0407578477


    • Anonyymi

      Ehkä 20% naisista on saanut luvallisesti harrastaa seksiä muiden miesten kanssa eli puolisojen kanssa tai yksin.
      Itse kuulun tuohon 20% joukkoon ja minulla on 2 rakastajaa sekä aviomies.
      Rakastellaan erikseen ja kimpassa kaikki neljä.

      • Anonyymi

        Mun vaimo saa vierasta, on saanut viittä eriä miestä koska mä olen hänet siihen vaatinut ja opettanut. Kiihottaa kunnolla kun vaimoa nussii joku muukin. Olen aina itse toisena ja se toinen mies on aina ollut vieras joka löytynyt haun kautta. Vaimo alistuu tähän vaatimusten edessä kun sanoin että tätä kautta pystyy osoittaa rakastavansa ja olevansa kokonaan mun. Vaimon pillu on saanut kunnon seksiä, patukkaa molempiin reikiin, kahta patukkaa pilluunsa ja imenyt suullaan kahta patukkaa samaan aikaan. Vaimo oppinut olemaan jo jokseenkin nolostelematta vaikka aluksi kaikki oli kovin vaikeaa hänelle, ei osannut antautua. Orgasmin saamisen jälkeen, joita saa suhteellisen harvoin yhden miehen nussiessa, on alkanut rentoutumaan ja olemaan otettavana ja alistettavana. Sitä vaimo piti pahimpana nöyryytyksenä, kun ekan kerran lykättiin kaksi munaa pilluun. Tunnusti myöhemmin mulle tivatessani asiaa pelkäävänsä pillun löytymistä ja kerroin ettei niin helposti käy ja jos kävisi ei haittaisi kun tätä haluan. Nyt laitetaan joka sessiossa kahta patukkaa pilluun ja levitellään kunnolla. Kahden patukan spermat valuu kivasti pillusta näyttää upealta. Perseeseen on vielä laittamatta kahta patukkaa samaan aikaan se on vielä edessä. Kiihottavaa oli myös se kun kerran laitettiin kahden patukan lisäksi pilluun molempien miesten etusormet ja sanoin ääneen vaimolle pillussa olevan nyt paljon tavaraa. Kyllähän se pillu jousto senkin. Ollaan myös laitettu kaksi dildoa pilluun ja veivattu pillua niillä kun näkymät on ihanat meidän tuijotellessa pillua lähietäisyydeltä. Vaimo vieläkin häpeilee mutta saa orgasmin. Sen jälkeen pilluun taas pilluun kaksi patukkaa ja nautitaan täysillä. On se komiaa päästä nussimaan kunnolla ja nähdä vaimon antautuva masterinsa armoille. Meillä päätän minä mutta tarjoan myös vaimolle nautinnon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimo saa vierasta, on saanut viittä eriä miestä koska mä olen hänet siihen vaatinut ja opettanut. Kiihottaa kunnolla kun vaimoa nussii joku muukin. Olen aina itse toisena ja se toinen mies on aina ollut vieras joka löytynyt haun kautta. Vaimo alistuu tähän vaatimusten edessä kun sanoin että tätä kautta pystyy osoittaa rakastavansa ja olevansa kokonaan mun. Vaimon pillu on saanut kunnon seksiä, patukkaa molempiin reikiin, kahta patukkaa pilluunsa ja imenyt suullaan kahta patukkaa samaan aikaan. Vaimo oppinut olemaan jo jokseenkin nolostelematta vaikka aluksi kaikki oli kovin vaikeaa hänelle, ei osannut antautua. Orgasmin saamisen jälkeen, joita saa suhteellisen harvoin yhden miehen nussiessa, on alkanut rentoutumaan ja olemaan otettavana ja alistettavana. Sitä vaimo piti pahimpana nöyryytyksenä, kun ekan kerran lykättiin kaksi munaa pilluun. Tunnusti myöhemmin mulle tivatessani asiaa pelkäävänsä pillun löytymistä ja kerroin ettei niin helposti käy ja jos kävisi ei haittaisi kun tätä haluan. Nyt laitetaan joka sessiossa kahta patukkaa pilluun ja levitellään kunnolla. Kahden patukan spermat valuu kivasti pillusta näyttää upealta. Perseeseen on vielä laittamatta kahta patukkaa samaan aikaan se on vielä edessä. Kiihottavaa oli myös se kun kerran laitettiin kahden patukan lisäksi pilluun molempien miesten etusormet ja sanoin ääneen vaimolle pillussa olevan nyt paljon tavaraa. Kyllähän se pillu jousto senkin. Ollaan myös laitettu kaksi dildoa pilluun ja veivattu pillua niillä kun näkymät on ihanat meidän tuijotellessa pillua lähietäisyydeltä. Vaimo vieläkin häpeilee mutta saa orgasmin. Sen jälkeen pilluun taas pilluun kaksi patukkaa ja nautitaan täysillä. On se komiaa päästä nussimaan kunnolla ja nähdä vaimon antautuva masterinsa armoille. Meillä päätän minä mutta tarjoan myös vaimolle nautinnon.

        Höpöhöpö. Vain unelmissasi.


      • Anonyymi

        Poikaaset taas kommentoi viisaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Vain unelmissasi.

        Tapahtuuhan tuota. Omaa muijaa nussitaan 5 äijän kimpassa upeasti ja kunnolla


    • Anonyymi

      Kyllä olen saanut ihan luvalla. Olin usein mieheni mukana hänen työmatkoillaan ja homma alkoi Etelä-ruotsissa, missä olimme majassa Helsingborgissa eräässä hotellissa, missä oli myös tanssiravintola. Mieheni ja hänen työkaverinsa painoivat muutamankymmen kilometrin päässä olevalla pienellä paperitehtaalla vuorotyössä. Mielelleni lankesi sille viikolle yövuoro. Itse tälläydyin parhaisiini ja voi sanoa, että oli kyllä vientiä. Ehdin joka ammu juuri ja juuri omaan vuoteeseen ennenkuin ukkoseni saapui vuorostaan. Halusi usein liukkaille ennenkuin nukahdimme toistemme syliin. Tätä on jatkonut useita vuosia..

    • Anonyymi

      Hei olen RVA 47v M.46v. Olemme olleet Avioliitossa 24v. Mieheni työt on vaatinut 19v jatkuvaa matkustamista, ja Kota pois oloo, sillä tavoin että on joka 1kk Matkoilla reilun 2vk.
      Me jouduimme Keskustelemaa silloin 19v sitten
      Tämänkin SEXI asian, voiko Mieheni olla ilman
      Naista Näillä 2vk työmatkoilla, ja olenko minä
      Naisena Velvollinen Elämää NUNNAN elämä.
      Mieheni oli heti sitä mieltä, että meillä varmasti
      Rakkautta riittää, ja me sen vannoimme. Että
      Minä saan olla VIERAITTE MIESTEN KANSSA sillä aikaa kun Mieheni on työmatkoilla. Minä
      Tunsin silloin että tämä on uuden elämän alku,
      Mitä Olin Salaa aina Ajatellutkin Että vieraat Miehet ottaa minua. Me sovimme että hoidamme
      Kotiasiat Omakotitalon Lainat. Ja sovimme että
      Yritämme olla sillä tavoin SIVELLISEN ELÄMÄN TAPAA ETTEI NAAPURIT RUPEE HUOLTA PITÄMÄÄ. Me täysin sovitti, ja Mieheni oli täysin sitä mieltä että saan maata vieratte Miesten kanssa NUSSIA ja PANNA ANTAA PILLUA, TÄÄLLÄ KOTONA. Minä olen Tarjoilijana täällä
      Kotipitäjä Ravintolassa, Täällä on tosi paljon mies
      asiakkaita, paljon myyntiedustaja Miehiä, Kauppa Ratsuja. Tämä Oli todella elämäni Uusi alku, Minä toin Miehiä kotiin 4/5 iltana yöksi kotiin NAIMAA NUSSIMAA HALUSIN KYRPÄÄ.
      Oli lähes joka kerta että Luokseni lähti 2/3 Myynti Edustaja Miestä. Ja Vkl loppuna oli 3/4
      Miestä Tosi Ryhmä Sexiä Orgioita Kuinka Testattii Pillun kestävyyttä, ja PILLU kestää. Nyt
      Sitten Mieheni Matka työt vähentyneet, Mutta meille tämä järjestys on käynyt hyvin, vkl arki yönä käy Miehiä NAIMASSA minua. Sitten Vkl
      Järjestämme että meillä on ollut 5/6 Miestäkin
      Ryhmä Sexiä Nussimis Orgiota, Tehdää ja Varmasti Nautimme tästä Voin Vilpittömästi todeta minä en enää pärjää ilman Vieraita Miehiä
      Tarviin Kyrpää Vierailta Miehiltä, ja sitä Että Miehet ottaa minulta Vittua SYNTISE IRSTASTI
      TAKOVAT HAKKAAVAT MINUA ETTÄ SILMISSÄ SUMENEE, OLEN NYT ONNELLINE TYYTYVÄINE RVA NAINEN, JA MIEHENI VARMASTI RAKASTAA MINUA JA NUSSII MYÖS MINUA YHDESSÄ VIERAITTE MIESTE KANSSA, SUOSITTELEN TÄTÄ AVOLIITOSSA OLE VILLE RVA IHMISILLE, ❤️❤️

      • Anonyymi

        No nis tää nyt oli taas setämiehen onneton sepustus.


      • Anonyymi

        Moi 37 ikä mies mieli kinnosta saa yhteyttä minusta 0407578477 kiitos olen harrasta näinen


      • Anonyymi

        Voi helvetti et jo oli törkeä kirjoitus kirjoitusvirheineen😂😂😂😂 Ilmiselvästi miehen kirjoittama 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi helvetti et jo oli törkeä kirjoitus kirjoitusvirheineen😂😂😂😂 Ilmiselvästi miehen kirjoittama 🤣🤣🤣

        Täydellinen!


      • Anonyymi

        Olen Jussi 61 Hesasta mielelläni nauttisin Rva pillusta oma avopuoliso sairastelee


    • Anonyymi

      Meidän vaki kimppakaveri on 17-vuotta saanut panna vapaasti vaimoani.
      Jos satutaan olemaan makuulla vielä kun kaveri tulee käymään ja hän tietää vaimon nukkuvan aina alasti hän heittää vaatteet poìs ja vaimon taakse ja muna pilluun.

      • Anonyymi

        Samoin meillä yksi vakkari ollut 6 vuotta käy naimassa vaimoa kotona. Pitävät yhteyttä päivittäin, kaveri ajaa autolla pihaan itselle vaimo enää ei edes ilmoita tapaamisesta. Oikeesti ovat seurusteleva pari vaimo keittää kahvit ja vaihtavat kuulumiset jonka jälkeen menevät joko saunaan tai makkariin. Hetken päästä alkaa kuulua naurua joka muuttuu huohotukseksi sit vartalon läiskeeksi. Rakastan vaimoani juuri tästä syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin meillä yksi vakkari ollut 6 vuotta käy naimassa vaimoa kotona. Pitävät yhteyttä päivittäin, kaveri ajaa autolla pihaan itselle vaimo enää ei edes ilmoita tapaamisesta. Oikeesti ovat seurusteleva pari vaimo keittää kahvit ja vaihtavat kuulumiset jonka jälkeen menevät joko saunaan tai makkariin. Hetken päästä alkaa kuulua naurua joka muuttuu huohotukseksi sit vartalon läiskeeksi. Rakastan vaimoani juuri tästä syystä.

        Upee vaimo sulla..oispa itselläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upee vaimo sulla..oispa itselläkin.

        Kyllä on..upeeta myös nähdä miten kiimassa mies tulee tapaa vaimoani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on..upeeta myös nähdä miten kiimassa mies tulee tapaa vaimoani.

        Onko sun vaimo minkä näköinen? Varmaan on kyllä kiihotavaa katsella tai kuunnella vaimon nautintoo vieraan kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun vaimo minkä näköinen? Varmaan on kyllä kiihotavaa katsella tai kuunnella vaimon nautintoo vieraan kanssa?

        Paha kehua omaansa mut mustat pitkät hiukset, hoikka aika pieni peppuinen ilopilleri. Kiihottavinta kuulla miten vaimo nauttii..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha kehua omaansa mut mustat pitkät hiukset, hoikka aika pieni peppuinen ilopilleri. Kiihottavinta kuulla miten vaimo nauttii..

        Voi kun pääsis nussii sun vaimoa kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on..upeeta myös nähdä miten kiimassa mies tulee tapaa vaimoani.

        Moi 37 ikä sinkku mies mieli kinnostunut ryhmä sexsi jos halusin semmoinen yhteyttä minusta 0407578477


    • Anonyymi

      Oletettavasti 25-35% on saanut luvallisesti kahta miestä.
      Monelle naiselle on tarjottu ja noin 10% on kieltäytynyt kunniasta.

    • Anonyymi

      Vaimoani 37 v on nussittu kimpassa ja ryhmässä 5 vuotta, enimmillään 9 miestä. Pillu on pahasti väljentynyt mikä alkanut haittaamaan.

      • Anonyymi

        Vähän sama kokemus täällä. Kun menimme yhteen nyk. vaimo kertoi harrastaneensa kimppaa exänsä kanssa. Aina hän ainoa nainen ja 3-5 kundia. Halusin nähdä j a olla mukana ja niin ollaan 3 kk yhteenmenon jälkeen nyt harrastettu säännöllisesti kimppaa yli 6 vuoden ajan. Naimisiinkin mentiin. Vaimoa on nussittu myös kadella kyrvällä sekä pilluun että perseeseen. Nyt alkaa tuntua ettei normi seksi riitä, koska vaimon pillu tuntuu löysältä. Se omistaa geishakuulia ja jumppaa mutta sitä nussitaan liikaa ja pitkiä aikoja.Kerran lapinreissulla oli 9 kundia ja vaimo ja kunnon orgiat. Vaimo nussi nuo 9 miestä 10 tuntia putkeen kahta kyrpää tuli jatkuvasti pilluun. Pillun suu ammatti isona kun lopetettiin nussimisen. Vaimoa saa nussia lujaa ja tykkää kun nussitaan perseeseen. Löstytynyt pillu ei ole niin hyvä juttu ja oon vähän katunut että kaikki saa nussia vaimoa. Onko sillä enää aivoja lainkaan kun on aina mielellään haarat auki kaikille? Tuntuu että kuka van kelpaa ryhmään. On vaan sanonut että haluaa olla alistettavana. Kuinka paljon pillu voi vielä löystyä tuosta? Vaimoa on täytynyt nussia vähintään 100 eri kundia kun yhteisen aikamme aikana on about 50 miestä ollut.


    • Anonyymi

      Kaverin ottaminen kolmanneksi oli ainakin meille todella paras vaihtoehto.
      Olemme kulkeneet elokuvissa tansseissa matkoilla lenkkeillään yhdessä ja jos tekee mieli seksiä niin mennään sänkyyn kuten useìn käy, eikä me tarvita alkoholia keskenämme.
      Olen kavereillemme tänä korona aikana ainoa seksi kumppani myös kun mieheni ei ole paikalla. Mieheni löytää meidät usein sängystä tullessaan kotiin töistä.
      Minulla on kaksi huomaavaista miestä toinen tykkää rakastella ja toinen nussia kiimaisesti minua ja ottaa minut spontaanisesti jopa yleisillä paikoilla.

    • Anonyymi

      Meillä aviomiehensä kanssa on kokemusta kimpassa muutama vuosi . On ollu kolme vierestä miestä oman mukaan, täytyy sanoa että tuntuu ihanalta ...... Ainut miinus että hankalaa löytää rento ja luotettava vakio porukka.

      • Anonyymi

        Olen miettinyt 37 ikä mieli kinnosta kamppä jos sä halusin saa yhteyttä minusta puh 0407578477


    • Anonyymi

      Vaimoa on pantu kimpassa muutaman kerran. Aina hänen omasta tahdosta. Kumppani ollut aina sama ja luotettava mies. Kerran vaimo laittoi lyhyen mekon päälle kylään mentäessä,ja jätti alushousut kotiin. Sillä kertaa sessio kesti melkein 6 tuntia, ja seuraavana aamuna vaimo sanoi ettå on aika pantu olo. Minä ihmettelen ihmisiä jotka ovat rajoittuneita näiden asioiden kanssa, eikö tää elämä oo kuitenkin aika lyhyt, ja siitä pitäisi ottaa kaikki irti minkä haluaa. En tiiä.

      • Anonyymi

        Minun hyvä kaveri otettiin kolmanneksi muutama vuosi sitten ja nyt korona aikana kaveri on pannut vaimoa melkein yhtä paljon kuin minäkin. Usein kaveri tulee yö vuorosta meille suoraan. Juomme aamukahvit ja minä lähden töihin ja kaveri menee vaimoni viereen "nukkumaan",vaimo nukkuu aina alasti ja oletan kaverin panevan vaimoani heti kun lähden. Aamuvuorossa päästyään tulee meille töistä pari tuntia ennen kuin pääsen itse ja ovat joko panemassa tai kahvilla tullessani töistä, vaimon ilmeestä näkee milloin on tullut pannuksi juuri ennen tuloani.
        Illalla viimeistään yöllä pannaan kimpassa vaimoani.


    • Anonyymi

      me otettiin netistä mies mukaan ja ollu jo 2v kimppakaverina ja hyvin on menny

    • Anonyymi

      Löysimme vaimolle kimppaa ravintolan tansseista. Lähdimme toki kapakkaa sillä mielellä että vieras nai seuraavaksi.
      Vaimo oli ihan hermona, ja kun varmistui että jatkoille oli lähtemässä kolme nuorta miestä, vaimo tärisi ja taisi saada jonkinlaisen orkun.
      Pussaaminen nyt meni jotenkin mutta kun pikku housuista piti luopua niin tuli toppi.
      Mutta enpä sen kiimaisempaa naista ole nähnyt ku vaimo, pakolla otettujen housujen jälkeen. Osaa ujokin nainen olla äänekäs saatuaan vieraan siittimen sisää pilluun.

    • Anonyymi

      Minua on ensimmäisen kerran vieras pannut noin 10 vuotta sitten, eräiden iltapukujuhlien jatkoilla. Tavallaan homma vähän lipsahti siihen koska mieheni melkeinpä luovutti minut tälle miehelle. Tunteet olivat aluksi sekavat mutta koska mies oli huomaavainen ja ihana niin siinä sitä sitten mentiin.

      Ensimmäinen kokemus oli todella tyydyttävä, vietin miehen kanssa koko yön hotellihuoneessa paneskellen kuin mikäkin teini !

      Mitään morkkistakaan ei ollut koska oma kulta suhtautui tosi hyvin, hän kertoi odotelleensa kalu kovana koko yön kotona saamatta nukuttua. Palkitsin häntä tietenkin...

      Sittemmin aina satunnaisesti ja eri paikoissa minua on noin 20 eri miestä pannut, muutaman kerran sitenkin että kaksi yhtäaikaa.

      Meillä mies siis onnellinen aisuri ja minä hänen vaimonaan seikkailen kun niin haluan. Tiedän, ettei tällainen kaikille sovi mutta meillä ainakin ollut seksielämälle ja varmaan avioliitollekin jos ei nyt pelastus niin ainakin melkoinen piristysruiske, ihan sananmukaisesti.

      Johanna 49v

      • Anonyymi

        Missä päin olet Johanna 49v haluaisin tulla panemaan sinua olen 60v mies jolla halut olisi korkealla kirjoita miten saa yhteyttä sinun niin voidaan sopia seksistä.


    • Anonyymi

      Melkein voisin sanoa ettei se ainakaan harvinaista herkkua ole.
      Kaikkea ei edes tunnusteta ja useat ovat luvalla.
      Meillä se tapahtui ihan sattumalta.
      Olin pikkuisen sievissä ja otettu olin kun nuori kaveri kehui.
      Pudisteli ja puhui puoli tuhmia ja hinkkas puolikovaa kulliaan reitäni vasten.
      Hyväähän se teki ,pakko sanoa.
      Kerroin miehelleni ja olihan yllätys hänen vastaus.
      Olihan siitä keskusteltu useastikkin ,mutta kun kuulin mieheni vastauksen ,anna sille pillua haluut kuitenkin.
      Jatkoille lähdettiin ja mukaan änkes myös hänen kaveri.
      Mietin että eiköhän jotenkin järjesty,että saan naida sen mua tanssittaneen kans.
      Mutta niin kun täälläkin monesti kerrottuna ,niin minullekkin kävi.
      Sain vierasta ja tuntui hyvältä.
      Piti olla kumilla mutta loppuun asti sai paljaalla ja koko yön.

    • Anonyymi

      Ravintolasta minunkin ekat vieraat löytyi.
      Ei edes silleen haettu mutta niin kuitenkin kävi että jatkoille lähdettiin.
      Kukaan siitä ei puhunut mutta kaikki tiesi että minut naidaan.
      Luoja sitä olotilaa kun oli tiedossa mitä oli tiedossa. Taisin saada eka orkun kun nuoret miehet väkisin ottivat pikkuhousut pois. Repesivät niin että roskiin menivät.
      Ja se kun jouduin näyttämään pilluni ja mua nuoltiin. Vieläkin muistan mille pesemäthän kulli maistui, tykkäsin mutta kiltisti nuolin killit puhtaaksi.

    • Anonyymi

      Kerran pienessä humalassa mieheni kanssa juteltiin seksistä ja mieheni kysyi, olenko koskaan haaveillut vieraasta miehestä, kimppa seksistä ja useimmista miehistä. En varsinaisesti sanonut haluavani sellaista mutta haaveillut kyllä.
      Ei mennyt kauaa kun mieheni järjesti lähellä asuvan kielellisesti ja käytökseltään ronskemman vanhemman miehen meille saunomaan ja lopulta rakastelemaan hänen nähtensä.
      Pian tämä mies olikin se hallitsevin ja mieheni ilmeisestikin tykkäsi olla sivuroolissa kun tuo mies otti minua ja järjesti kimppa sessioita joissa olin useamman miehen käytössä.
      Jälkikäteen olen miettinyt, kuinka asiat eteni itsekseen kuin varkain tähän pisteeseen, että minusta on tullut ikään kuin jonkinlainen kiertopalkinto lähiseudun miehille ja pojille ja minusta on tullut seksiriippuvainen ujohkokon ja estoisen kotiäidin sijaan.
      N.49

    • Anonyymi

      Tsoukista se lähti ja vähän lapasestakin.
      Ja olihan se järkyttävän kiihoittavaa.
      Nuoria miehiä kaksin kappalein.
      Siinä jutellessa tuli ilmi ettei kummallakaan ollut kokemusta naisista.
      En tiedä kuka oli meistä hermostunen,minä pojat vai mieheni.
      Minä ainakin olin niin hermostunut että vapisin.
      Ja olihan siinä pikkuisen jänniä hetkiä ennen kun saatiin vaatteet pois.
      Ei siinä ehditty käymään suihkussa ,mua nuoltiin ja pakko sanoa että valuin. Olin kiimassa ja munan kipeä.
      Pikkaisen oli makua kulkemissa kun hetken imin,pelko oli että saa lastit suuhun.
      En ole koskaan ollut niin äänekäs ,sen verran johdin tapahtumia että hetken vaihdettiin aina kullia pillussa että ei tullut ihan heti lastit liikkeelle.
      Ja täytyy sanoa että hienosti kaverit naivat,sain ihania hetkiä ,vaikka sain poikuuden kavereilta.
      Ja koin muuten eka tuplan,oli huikeaa olla vartaassa kahden miehen välissä.
      Ja vielä sekin että mieheni osasi käyttäytyä ,vaikka pelkäsin aluksi että kaikki kaatuu mustasukkaisuuteen.
      Eikä jäänyt tuohon yhteen kertaan, vieläkin silloin tällöin mua käydään tyydyttämässä noiden kahden herran toimesta.
      Ei niin usein enää,pari kertaa vuodessa.

    • Anonyymi

      Junalla olimme menossa Hesaan.
      Ei vielä ollut unet mielessä,ja vaimo sanoi että mennään käymään yhdet siiderit.
      Oulusta nousi aika paljon porukkaa junaan.
      Ainakin hilpeitä pitkiä nuoria miehiä.
      Aika täynnä olevat pöydät ohjasivat pöytäämme
      Äänekkään nuorten miesten joukon.
      Yksi oli musta nuori mies,ja enhän minä malttanut olla kysymästä onko mustalla iso se.
      Sori vain naisille,oli vastaus .
      No jos vaimo on katsoja niin näytätkö?
      Hymyillen nuorimies sanoi että jos kaljat tarjoan
      Niin voi harkita.
      Kyselin ikää ,pari oli kahdeksantoista.
      Sanoin että en uskalla ,hakevat pois jos haen tänne pöytään teille kaljaa. Mutta jos pussi kaljaa
      makuuhytissä niin tehdään diilit.
      Vaimo oli jo kiusannut nuoria miehiä puheilla.
      Vieressäkin porukka näytti kiinnostuneen meidän jutuista.
      Vaimo kuiskas yhdelle niistä että lähdetään eri aikaan ,tulkaa hetken päästä perään niin odotetaan tuossa käytävällä niin mennään.
      Neljä niistä nuorista miehistä tuli peräämme ja pujahdimme meidän hyttiin pienen hirinän kera.
      Vilkaisin sitä tummaa poikaa lantion seudulle.
      Ei paljon verkkarit peittäneet seisokkia.
      Saanhan minä kokeilla vaimoni kuiskas mulle posket punaisena.
      Pillu tuoksui jo silloin.
      Kun kaivoin oluet pojille ,vaimo jo veti mustan verkkareita alas.
      Musta makas vuoteella kulli upeasti tanassa.
      Sanoin toisille että riisuvat vaimon että pääsee kokeilemaan mustaa.
      Eihän se noin vaan menny niin vain sisään.
      Siinä hetken huohotusta ja niin se vaan meni sisään pilluun.
      Hain vaimon laukusta liukkarin ja kuiskasin kolmelle kaverille että eiköhän laiteta rouva liha vartaaseen.
      Jonkun verran siinä opastin mutta vaimolla oli jo toinen ulottuvuus,ei tiennyt muutakun sen miten musta meni pilluun.
      Siinä vaiheessa kun laitoin liukkaria pyllynreikää meinas alkaa huuto.
      Ei sinne ei sinne.
      Sanoin vaimolle että nyt suu kiinni tai konnarikin tulee naimaan sinua.
      Pidin vaimoa paikallaan ja sanoin että joku vaimon päälle ,ohjaan kalun perseeseen.
      Eka kerran pidin kullia kädessä.
      Oli pojalla niin kovana että meni hyvin pyllyyn.
      Oli pakko tukkia pikkuhousut vaimon suuhun että edes pikkuisen hiljeni.
      Eka kerran vaimo sai kumpaankin reikään kullia ja kunnolla spermaa.
      Järkättiin vielä pari kertaa parempi paikka naimiseen.
      Pitkä viikonloppu kivaa kun pari kaveria sai ajokortin.

    • Anonyymi

      Kaikkein kiihottavin oli eka kerta.
      Ei lähdetty etsimään ja hakemaan mistään ,joskus kun chatit olivat vielä oikeita juttu paikkoja niin siellä joskus etsin.
      Pakko tunnustaa että esiinnyin naisena,silloin eka kerran näin jo etukäteen millainen miehellä oli.
      Sain kaverin esittelemään millaisesta on kysymys.
      Sain vakuutettua vaimon mukaan ,ja valmiiksi hankittu breabeid liittymä.
      Sähköpostissa oli muutamat kerrat vaihdettu ajatuksia ja lähetin kuvan vaimon pillusta.
      Kaveri oli nuori ,parikymppinen ja täynnä kiimaa.
      Se ensimmäinen video puhelulle, oli älytöntä katsoa vierestä kuinka vaimo runkkas dildolla pillua ja näytti nuorelle miehelle.
      Eka kerran näin livenä miten mies tekee sen.
      Kun vastapuolelle tuli selväksi että vastapuolella oli oikeasti nainen, se muuttui kiihkeäksi.
      Useasti kirjoitin hänelle kuinka sopivan tilaisuuden tullen tulisimme ja järjestäisimme että hän sais naida vaimoni.
      Vaimo halusi odottaa sen ajan että hänellä olis ovis ja ja halut . Hän pelkäsi että ei uskaltaisi muutoin.
      Se hetki sitten tuli ,vaimoni soitti viikko ennemmin että menkat oli alkaneet ja antoi runkkaus kiellon. Kun sitten menimme sitten Rovaniemelle ja odotimme napapiirillä jännässä uskaltaako kaveri tulla.
      Uskalsi.
      Menimme vähän syrjempään ja sisälläni alkoi kiehumaan kun vaimo alkoi suutelemaan nuorta miestä ja aukaisi vyön ja otti kovana olevan kalun käteen.
      Sen verran keskeytin nuorta paria että käänsin farkkumme penkit ja laitoin peittoja että olin hyvä paikka.
      Näin kuinka nuori mies oli ihan hermona, katsoi vaimoa kun hän oli pikkuhoususillaan.
      Tais olla kaverin eka kokemus naisesta.
      Vaikka en ole miehistä kiinnostunut niin oli pakko tunnustaa että kiinnosti katsoa millaiset sukuelimet kaverilla oli.
      Pikkuisen kävi kade, oli älytöntä katsella kun vaimo otti suihin isoa kalua. Paljon isommat kulkuset roikkuivat .
      Ei vaimo saanut koko pituudelta siitintä suuhun.
      Siinä näin eka kerran minkä näköistä on kun kiimainen mies työntyy naiseen.
      Ja sen kun miehellä tulee yhdynnässä orkku.
      En ollut uskoa millaisessa kiimassa vaimo on kun se saa isoa vierasta.
      Ihailin kaverin kuntoa miten se jaksoi polkea vaimoa.
      Sovittiin että vuokrattais mökki ja kaveri sais tyydyttää vaimon hyvissä olosuhteissa.
      No sitä hetkeä ei tullut,vaimo olis halunnut oikeisiin olosuhteisiin,vuoteelle jossa olis voinut tehdä kaikki asennot.

    • Anonyymi

      Kyllähän mä sain oikei luvankin vieraista miehistä, omalta mieheltäni koska hän on jonkin verran keikka hommissa. Olen 43v rva tähän vetosin että en halua elämääni tuhlata tän ikäsenä Naisena että nunnana istuisin kotona. ( En kyllä ole nunnana kotona istunutkaa,olen taatusti hoitanut osaltani mieste tyydyttämistä monellakin eritavalla, eikä vähiten vittua antamalla miehille )
      Mutta halusin tämä mieheltäni saada selviöksi ,että saan tähänkin selvyyden ,ja pelastan nahkani näin että ei tarvii salaa nussia miesten kanssa.
      Olen tehnyt ja teen töitä miesten kanssa julkeasti kotona,oman mieheni nähden,minkä olen ilmaissut
      että laitetaan lusikat jakoon, ellei hyväksy tätä että haluan ryhmäsexiä useamman miehen kanssa.
      Nautin tästä että miehet ottaa mua ,ja saan mulkkua
      ja saan tästä ihan oikeesti eriitäi hyvin myös euroja,
      Kyllä miehet arvostaa mua,ja mun vittuani että tapaani tyyliäni olla miesten alla naitavana.
      Kesä odottaen terkkuja kaikille rouville jotka saa kunnolla munaa miehensä luvalla.

    • Anonyymi

      Oon tapaillut pitkän aikaa itseäni vanhempaa naista(65v).ollaan sovittu et muitakin saa tapailla ja naisella kyllä vientiä riittää. aika moni vanhempi mies on päässyt panemaan, moni ollut varattu. Oon ehdottanut et otettaisiin esim tansseista mies hotelli huoneeseen ja nautittaisiin kolmestaan. Naiselle sopii mut sopivaa miestä ei ole löytynyt joka olisi bi henkinen. Huomenna taas tansseihin ja miestä etsimään. M51

    • Anonyymi

      Minulla yksi kokemus kippaseksistä se tapahtui eräässä helsinkiläisessä pornokaupan alakerrassa.sielä oli pimeää ja ahdasta mutta kuului ääntä eräästä kopista missä oli semmoinen keinu missä makas vaalea naikkonen ja miehiä rivissä odottelemassa vuoroaan ainakin 10 heppua pani sinä aikana kun olin itse sielä paikalla

      • Anonyymi

        Tuttu paikka olen luultavasti ollut panemassa tuota samaa naista.siinä keinussa kun hän makasi nussittavana niin molemmilta puolilta kaverit työnti kullia hänen suuhun.


    • Anonyymi

      Ja välitätkö edes miehestäsi kun noin häntä kohtelet juu ja miehesi on varmaan sanonu ettei se häntä haittaa ja jos oikeasti muka nauttii tuosta on hänellä pään johdotuksessa jotain vikaa

    • Anonyymi

      Kuinka moni on saanut luvalla vierasta miestä liitonsa aikana ? Valistunut veikkaus on, että yksi kahdestakymmenestä. Kuinka moni on pettänyt miestään... yksi kymmenestä. Tunnen n. 50 pariskuntaa ( 35 - 50 v.) ja tiedän että kolmella on luvallista säpinää.

      • Anonyymi

        Meillä mies on halunnut vaimon olevan muiden miesten kanssa ja tuntuu että aina vain useammin.
        Meillä on usein viikonloppuisin yövieraita ja saa seksiä rouvalta.


    • Anonyymi

      Me oli ennestään kokemusta kolmenkimpasta ja parinvaihdosta mutta ei että vaimo saisi kahta vierasta. Kokemuksia kertyi ja vaimo oli myös kahdestaan kolmannen kanssa.
      Vaimo löysi itselleen rakastajan,vakkarin (ukm) jonka kanssa olivat aina kahdestaan, ilman minua. Vakkari sai kesällä firman mökin viikonlopuksi ja olivat siellä vaimoni kanssa vakkari oli pitkään pyytänyt että saisi ottaa hyvän kaverinsa kolmanneksi ja tuona viikonloppuna se tapahtui. Vaimoni sai ensimmäistä kertaa kahta vierasta ja ilman minua.

      • Anonyymi

        Miltä sinusta tuntuu kun on poissa vakkarinl luona?


    • Anonyymi

      Olen saanut luvalla,ja on hyvä että eka vieraat miehet naivat minut mieheni nähden.
      Epäilin että onnistuuko,onnistui ja oli mahtavaa kaikilla. Vakkarina ovat miehet saaneet olla.
      Sopivasti ovat kavereitaan tuoneet naimaan.
      Eihän se enään niin kiihkeää ole kun eka kerralla .
      Alkoa oli eka kerralla ehkä liikaa,mutta se ehkä vapautti nauttimaan. Nyt kun tunnemme toisemme on helpompaa.
      Eihän niitä tapaamisia niin monta ole enään,mutta sopivasti 3-4 kertaa vuodessa.

    • Anonyymi

      Mieheni oli Seinäjoella komennuksella työkeikalla.
      Olin lomautettuna ja mieheni ehdotti että tulisin tuntemattomana Seinäjoelle ja hän iskisi minut mukaan ja saisin maata kaikkien (4 miestä) kanssa.
      Olin sunnuntai illasta torstai iltaan 4:n vieraan ja oman mieheni yhteinen nainen.
      Olen jatkossa ollut kahden miehen kanssa ja harvoin jopa kolmen miehen kimppanainen.
      Olen nyt 27-vuotias ja Seinäjoella ollesa vasta olin 21-vuotias ja avioiduttiin 1,5 vuotta myöhemmin.

    • Anonyymi

      Olen mies ja olen naiseni kanssa puhunut, että olisi mukavaa nähdä hänen panevan toisen miehen kanssa minun ollessa mukana. Olen sanonut, että saa etsiä itselleen mieleisensä miehen ja ehdottaa hänelle sellaista kolmen kimpaa. Nyt mieleinen on löytynyt ja kaveriltakin jo kysytty, lupautui mukaan. Odotan todella innoissani, että saadaan aikataulut sopimaan ja naiseni pääsee nauttimaan kahdesta kalusta samaan aikaan.

    • Anonyymi

      Meillä om vakimies ollu jo 3 vuotta. Vähintään kerran kuussa saan kahta. riippuu työasioista. Toimii todella hyvin. Saan mahtavat orkut, kun kahta tulee yhtäaikaa. SUOSITTELEN!!!!

    • Anonyymi

      Kerran oman miesystävän ja hänen parhaan työkaverin kanssa. Oltiin kaikki kohtuullisen tillintallin.

      Omaa miestä jännitti, sekä se päihtymys. Ei muistettu, tai edes puhuttu ehkäisystä. Vieras tuli sisään ja siitä tuli omia juttuja myöhemmin. Silti oli sikakiihottavaa imeä toista samalla kun minua pantiin takaa.

      Myöhemmin vierailin tämän miehen työkaverin ja hänen vaimonsa sängyssä kolmisin. Vaimonsa taisi tykätä vielä enemmän. Sillä harvoin olen nähnyt niin kiimaista kanssasisarta.

    • Anonyymi

      On melko yleistä nykyään että oma mies haluaa vieraan miehen panemaan omaa vaimoa.
      Minun mieheni haluaisi minun antavan vieraille jatkuvasti.
      Ajattelin että miksi minun pitäisi kieltäytyä vieraista miehistä kun oma mies haluaa minun panevan muita niin nykyään minua on päässyt panemaan melko usein varsinkin meidän kaverit ja jopa tyttö kaverien miehet.

      • Anonyymi

        Meillä pikkuisen samanlaiseksi mennyt, oma mes todellakin tykkää jos sekstaan muiden(kin) kanssa jonka seurauksena on tullut käytyä läpi melkein kaikki tutut :).
        Tyttökavereiden miehiäkin joo mutta se ollut itselle vähän arka paikka - ei tee mieli ketään satuttaa.

        Moni mies on sanonut että on haaveillut mun kanssa seksistä jo pitkään, sillai kiva yllätys kyllä.
        Tällainen ei todellakaan kaikille sovi mutta moralisointi on mielestäni tuehaa, jokaisen täytyy itse tehdän omat päätöksensä.

        En minäkään kaikkien kanssa tietenkään halua mutta jos söpö ja kiva mies niin miksei

        - Johanna -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä pikkuisen samanlaiseksi mennyt, oma mes todellakin tykkää jos sekstaan muiden(kin) kanssa jonka seurauksena on tullut käytyä läpi melkein kaikki tutut :).
        Tyttökavereiden miehiäkin joo mutta se ollut itselle vähän arka paikka - ei tee mieli ketään satuttaa.

        Moni mies on sanonut että on haaveillut mun kanssa seksistä jo pitkään, sillai kiva yllätys kyllä.
        Tällainen ei todellakaan kaikille sovi mutta moralisointi on mielestäni tuehaa, jokaisen täytyy itse tehdän omat päätöksensä.

        En minäkään kaikkien kanssa tietenkään halua mutta jos söpö ja kiva mies niin miksei

        - Johanna -

        Vaimoni todistaa sananne oikeaksi. Kaikki ystävät ja tutut ovat aikoinaan saaneet vähintään mahdollisuuden, myös vaimoni puolelta tulleet vaimoni tutut ja ystävät (ja myös muutama entinen seurustelukumppani). Tietenkään kaikki eivät ole halunneet siihen tarttua omista syistään ja osa on jätetty pois kun heidän mielipiteensä on tullut selväksi jo aiemmin ja tietenkin vaimoni oma mielipide on vaikuttanut kaikkein tärkeimpänä.

        Mutta sitten ovat ne ystäväni ja hänen tuttunsa ja joista tietenkin on tullut myöhemmin myös yhteisiä ystäviä, jotka ovat vaimolleni sanoneet suoraan haaveilleensa hänestä. Ja seksi on silloin ollut selvästi parempaa, varsinkin jos vaimoni, tai siihen aikaan vielä tyttöystäväni, oli haaveillut myös heistä. Vakiorakastajat eivät lopeta haaveiluaan vaan kertovat vaimolleni avoimesti fantasioistaan, unistaan tai haaveiluistaan. Eikä vaimonikaan heille jätä kertomatta omia haaveitaan heistä.

        Tunteet tuovat oman mahtavan lisänsä seksiin ja haaveiluissa on kuitenkin oletuksena on että kumpikin haluaa sitä lisääkin, vaikka se ei olisi sellaista rakkautta mitä aviopuolisot tuntevat. Kuitenkin se välittämisen tunne on hyvää ja arvokasta. Ja mikäs sen parempaa kun jonkin täysin normaalin illanvieton jälkeen vaimoni pystyy pelkästään vinkkaamaan jollekin vakiorakastajalleen ettei vielä väsytä. Kun muut ovat poistuneet pihasta, vaimoni karkaa suutelemaan rakastajaansa ja minä alan valmistelemaan itselleni toista nukkumapaikkaa ja kuuntelen kiihottuneena kun vaimoni saa sitä mitä on pitkään kaivannut


    • Anonyymi

      Meillä ja tuttavapiirissä rouvat ei tavaraa pihtaa muilta miehiltä. Olemme huomanneet miesten kesken että rouvan tavara paranee kun sitä vieras pääsee panemaan. Kiihottaa panna pantua ja rouva on aivan kiimainen vieraan kyrvän jälkeen.

      • Anonyymi

        Ja kun ikää tulee niin rouvat vaan muuttuu estottomimmiksi. Meillä nuo vieraalle antamiset alkoivat jo vuosia sitten kun vaimo ja sen kaksi kaveria oli yhtä aikaa raskaana. Kaikki odottivat ensimmäistä lasta. Siitä se sitten lähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun ikää tulee niin rouvat vaan muuttuu estottomimmiksi. Meillä nuo vieraalle antamiset alkoivat jo vuosia sitten kun vaimo ja sen kaksi kaveria oli yhtä aikaa raskaana. Kaikki odottivat ensimmäistä lasta. Siitä se sitten lähti.

        Mitä tässä on tullut maailmaa ihmeteltyä vuosikymmenten mittaan niin voisi todeta kaksi selkeää ilmiötä.

        Jos nainen on nuorena iloinen, aloitteellinen ja antava, niin ikääntyessä hänestä tulee vain yhä antavampi ja avomielisempi ja kekseliäämpi.

        Jos taas nainen ei osoita kekseliäisyyttä nuorena, eikä ole aktiivinen ja aloitteellinen seksin suhteen, seksi tulee lopulta kuihtumaan.

        Nuoret miehet jotka etsitte parisuhdetta, antakaa kolme kuukautta aikaa. Jos uusi ehdokkaanne ei ole tehnyt teille aloitetta, tai esimerkiksi itse, pyytämättä hyökännyt kullinne kimppuun sitä imemään, silloin lopettakaa suhde siihen paikkaan. Vaikka seurustelukumppaninne olisi maailman mukavin ihminen, ei muuta kuin kengän kuva perseeseen sellaiselle.


    • Anonyymi

      Hei! Om­a str­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotka haluav­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://allyak.com/H/Z6i0Y0

    Ketjusta on poistettu 241 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe