Psykiatrian aiheuttamat traumat

Anonyymi

Mistä saisin apua epäonnistuneen masennuslääkevieroituksen ja psykiatrisen hoidon aiheuttamiin traumoihini? Tapahtumien seurauksena en kykene tuntemaan tunteita lainkaan. En iloa, surua enkä kiintymystä. Onko olemassa muita keinoja kuin itsehoito? En jotenkin kykene näkemään turvallisena vaihtoehtona kääntyä sen tahon puoleen, joka ongelmiani on ollut aiheuttamassa. Minua on kohdeltu tavallisena masennuspotilaana. Hoidoksi olen saanut tähän mennessä pelkkiä SSRI-lääkkeitä (latistavat tunteita lisää) ja kognitiivista terapiaa epäselvillä tavoitteilla.

62

1298

Vastaukset 62

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ainakaan heti keksi muita vaihtoehtoja kuin itsehoidon tai sitten sen, että menee johonkin hoitoon minkä saa Isolla Rahalla.

Kummastakaan ei ole takeita että onnistuu mutta itseään kun hoitaa niin on motivaatio usein kohdallaan.

• Anonyymi

1. Rukoilet että Jeesus poistaa traumat. Pääset ajoittain niistä eroon, traumoja lisää se että 2
        Suomessa et koskaan saa oikeutta jos vasta puoli on valtion palkkaa saava.
        Joten älä hae oikeutta, odota että Jumala antaa Suomelle rangaistuksen mikä sille kuuluu, älä itse kosta, ei kukaan muukaan ole saanut psykiatriaa vastaan oikeutta, etkä tule saamaan sinäkään. Tulet ainoastaan vihaiseksi ja avi syventää traumojasi vastaamalla, asiaasi ei käsitellä, joten älä syvennä traumojasi kertomalla sosialisti oikeus laitoksiin mitä sulle on tehty, jokainen sosialistinen oikeuslaitos oikeuden irvikuva.
        3.
        Et koskaan astu julkisterveyteen, se kohtelee itse leimaamaan ihmisiä kuin SS juutalaista jolle itse on pannut Daavidin tähden. Et tule koskaan saamaan verovaroin hoitoa leimojen takia, ja leimat ovat voimassa tuhat vuotta kuolemasi jälkeen, vaikka ne ovat valhetta sinusta ja julkinen tekee niitä kaikille kriitikoille valitettavasti.
        4.
        Eli käytä luonnon lääkkeitä, opiskele Aasian kasvis lääketiedettä ja hoida kuten minä rakkotulehduksesta alkaen kasvis lääkkein , mene leikkauksiin yksityiselle, jos tarvitset sellaista. Kaikki muu hoida luonnon lääkkein, näethän koululääketiede on kuin piru leimaaja kuin rodun jalostaja, kierrä ainakin julkinen niin et saa lisää traumoja.
        Yksityinen on kilpailullinen ja se on pakottanut sen sivistynemmäksi kuin julkinen ja se on kauan todettu totuus.

5.
        Kun traumat iskevät päälle kun kuulet radiossa psykiatri sanan, menet parvekkeelle tupakalle heti, vaikka et muulloin polta, koska inhoat psykiatrien menettelyä joka rujoudessaan ja raakuudessaan saa sinut itsemurhaiseksi myös post traumaattisen stressin aikana ja saa sinut ikään kuin taistelu asetelmaan, eli taistelu stressiin pahoja psykiatreja vastaan, joita vastaan et voi taistella koska valtio tukee heitä ja sortaa sinua oikeuksissa ja kaikissa koska elämme nyt eugenismi 2 kautta.
        Eugenismi 1 oli kaasu leirit, jonka lähi sukulainen nyky psykiatria on.

6. Älä koskaan antaudu keskusteluun psykiatria uskovan ihmisen kanssa, he pahentaa traumojasi, ollen kuin Euroopan omistaja suuri korvaamaton ihmistuntija ja auttaja eli kansan silmissä tyhmä itse kehuja , joka ei edes tajua olevansa vaarallinen Puoskari ja
        Äärimmäisen vaarallinen henkiselle hyvin voinnille, sillä auttaminen tehdään empatialla, ei koululääketieteen Puoskari opeilla.

7. Vaadi verorahan poistamista psykiatriasta, koska se on äärimmäisen vahingollista hirmuvaltaa kuin stalinismi ihmisille pelolla hallintaa joka tekee suomea rakastavasta ja Suomeen luottavasta yksilöstä suomea ja suomalaisuutta pelkäävia, vapiseva ihmiaraunion kuin stalinin vainot.
        Psykiatriaa siis tarvitaan vain ja ainoastaan suomi vihan ja inhon synnyttämiseen ja tästä suomen sosialisti valtio maksaa 11 biljoonaa vuodessa myrkkyinä ja murkyttäjien eli psykiatrien palkkioina eli 5,3% bruttokansan tuotteesta.

8. Älä koskaan usko psykiatrin teoriaa, se on suulla tehtyä big farman tekemää valhe tiedettä ihmisen näkymättömästä sisimmästä ja sillä väkivaltaista armotonta sielutonta puoskarointia ja vallan ja voiman näyttöä jota psykopaatti psykiatria tekee.

9.älå koskaan usko psykiatrien eli big farman psykiatrien suullaan tekemiä vääriä diaknooseja

10. Ymmärrä että elämme barbaari vallan ja voiman näyttö teorioiden aika kautta jotka ovat vain teorioita, ei tiedettä, mutta olemme ajallemme sokeita ja totalitaristeja psykiatrian teoriassa kuin kommunistit Marxin teoriassa ja jokainen teorian vastustaja vangitaan ja kidutetaan psykiatrien toimesta, eli huomaat että he ei, eikä meidän yhteiskuntamme poikkea stalinismista, ainoa ero on että heillä oli guruna Marx josta he totaliitarisoitui ja me Freudin teoriasta tulimme samaksi KGB rautakoura pidättäjäksi ja rotuhygieenikoksi,

11.ymmärrä erittäin tarkkaan kuinka pelättävää vaikeaa totalitaarista vaarallista aikaa elämme nyt laput silmillä sokeina kaahaten kuten edellinen sukupolvi eugenismi teoriassa 1940 rotujen tappamisessa.

12. Teorioita vastaan ei voi taistella, koska joka ikinen maailman teoria on hankkinut itselleen pidätys vallan eli poliisi valtion oikeudet pidättää kenet haluaa ja ensimmäisenä rautahäkisssä on teorian kriitikot ja juuri tästä syystä psykiatrit kuten kommunistit hankki itselleen poliisi oikeudet pidättää rauhassa eläviä syyttömiä yöllä ja päivällä.

13. Anonyymina voit valtiolle valaista että siitä on tullut sellainen pelättävä KGB pidättäjä kun se antaa pahalle psykiatrialle samat oikeudet kuin soviet KGB lle, että kenen valtio luulee suomen rajoja suojelevan, koska kansa on saanut tarpeekseen kuin saksan juutalaiset psykiatrian eugensiti opeista, sillä samaa rotuoppiahan psykiatria on käännettiin sitä miten päin tahansa, kaikki samat elementit on kuin 1940, vaikka koululääketieteen liikelaitos yrittää värjätä että kyse on uudesta teoriasta,
        Ei ole, eugensti eli rotuoppi psykiatrit oli professorina vielä 1990 luvulle asti ja he teki nyky psykiatrian, ja siinä on sama haju kuin saksan juutalais vaino

• Anonyymi

Oppisitko elämään "et mistään" vastauksen kanssa? Totuushan on, että terveydenhoidon keinot loppuvat joskus.

• Anonyymi

Pakko kai se on. Se on kyllä jo yleisesti tiedossa, että masennuslääkkeiden käytöstä ja vieroituksesta koituvat riskit kantaa vain ja ainoastaan potilas. Terveydenhoidolla ei näissä asioissa vastuuta ole. -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kai se on. Se on kyllä jo yleisesti tiedossa, että masennuslääkkeiden käytöstä ja vieroituksesta koituvat riskit kantaa vain ja ainoastaan potilas. Terveydenhoidolla ei näissä asioissa vastuuta ole. -AP

noin se menee

mitä nopeammin pääset yli siitä ajatuksesta että joku pitäisi saada vastuuseen, sitä nopeammin alat toimimaan itse, omasi parhaaksesi, itsekin pyörin jonkin aikaa siinä ajatuksessa että vääryyttä olen kokenut hoitojeni kohdalla, mutta ei se märehtiminen mitään auta

kannattaa myös miettiä, että onko masennus sairaus ja jos sen tulkitsee sairaudeksi niin voiko olla, että sen aiheuttaa jokin kehon huono toiminta, jolloin se olisikin vain seurausta siitä että jokin asia on vinksallaan

selväähän on se, että jos masennus olisi sairaus joka aiheutuu SSRI lääkkeen vähyydestä, sen syöminen korjaisi ongelman

mutta... parhaimmillaankin se SSRI yrittää vain vähentää sitä huonovointisuutta, eikä edes yritä ratkaista alkuperäistä ongelmaa

itse ratkaisin ongelman lopulta perinteisin tavoin, nukkuminen, ravinto, vitamiinit, hivenaineet, kivennäisaineet, liikunta, päihteet fiksauksilla

ja kyllä, olin pahimmillaan sellaisessa kunnossa että harkitsin junan alle hyppäämistä

tuon seurauksena olen tullut siihen tulokseen, että ainakin omalla kohdallani, masennus oli vain kehon huonovointisuutta

miten sitä voisi jollakin lääkkeellä fiksata

SSRI syöminen on vähän sama kuin koittaisi rakentaa kerrostaloa perustukselle joka on tehty savesta eli perusasiat kuntoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

noin se menee

mitä nopeammin pääset yli siitä ajatuksesta että joku pitäisi saada vastuuseen, sitä nopeammin alat toimimaan itse, omasi parhaaksesi, itsekin pyörin jonkin aikaa siinä ajatuksessa että vääryyttä olen kokenut hoitojeni kohdalla, mutta ei se märehtiminen mitään auta

kannattaa myös miettiä, että onko masennus sairaus ja jos sen tulkitsee sairaudeksi niin voiko olla, että sen aiheuttaa jokin kehon huono toiminta, jolloin se olisikin vain seurausta siitä että jokin asia on vinksallaan

selväähän on se, että jos masennus olisi sairaus joka aiheutuu SSRI lääkkeen vähyydestä, sen syöminen korjaisi ongelman

mutta... parhaimmillaankin se SSRI yrittää vain vähentää sitä huonovointisuutta, eikä edes yritä ratkaista alkuperäistä ongelmaa

itse ratkaisin ongelman lopulta perinteisin tavoin, nukkuminen, ravinto, vitamiinit, hivenaineet, kivennäisaineet, liikunta, päihteet fiksauksilla

ja kyllä, olin pahimmillaan sellaisessa kunnossa että harkitsin junan alle hyppäämistä

tuon seurauksena olen tullut siihen tulokseen, että ainakin omalla kohdallani, masennus oli vain kehon huonovointisuutta

SSRI syöminen on vähän sama kuin koittaisi rakentaa kerrostaloa perustukselle joka on tehty savesta eli perusasiat kuntoon

Ennenaikainen hauta on yksi ratkaisuvaihtoehto, tällä hetkellä jopa ensisijainen. Sen jälkeen psykiatria olisi päässyt tavoitteeseeni minun kohdallani. Kaikki olisivat silloin tyytyväisiä. -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennenaikainen hauta on yksi ratkaisuvaihtoehto, tällä hetkellä jopa ensisijainen. Sen jälkeen psykiatria olisi päässyt tavoitteeseeni minun kohdallani. Kaikki olisivat silloin tyytyväisiä. -AP

Omaisistani en ole huolissani, koska olen menettänyt kykyni myötätuntoon, empatiaan ja kiintymykseen. Joten ei todella voisi vähempää kiinnostaa, kuinka omaisteni käy. -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka luulet että kaikki olisi tyytyväisiä niin keskimäärin ketään ei kiinnosta toisten ihmisten asiat, vointi eikä tekemiset.

Olet yksin ongelmasi kanssa, marttyyriksi heittäytyminen ei auta, koska kukaan ei reagoi siihen mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka luulet että kaikki olisi tyytyväisiä niin keskimäärin ketään ei kiinnosta toisten ihmisten asiat, vointi eikä tekemiset.

Olet yksin ongelmasi kanssa, marttyyriksi heittäytyminen ei auta, koska kukaan ei reagoi siihen mitenkään.

Niinpä. Ehkä työnantaja jossain vaiheessa puuttuu asioihin työkykyselvitysten muodossa ja voisin ehkä päästä sairauseläkkeelle potemaan vammojani. -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole yksin. Universumin luoja kaikkivaltias on kanssani, kun kaikki muut ovat hylänneet. -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

noin se menee

Ongelmani oli 20 vuotta sitten pakko-oireinen häiriö. Siihen masennuslääke (Seroxat, myöhemmin Optipar) alunperin määrättiin. OCD:n syntyyn epäilen olleen ainakin osasyynä päähäni kohdistuneet iskut onnettomuuden ja koulukiusaamisen takia. Onnettomuudessa lensin leuka edellä asfalttiin fillarin ohjaustangon yli. OCD ei ole vaivannut enää yli 15 vuoteen, minkä takia yritin päästä lääkkeestä eroon. Vaan ei. -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amsennus lääkkeet tekee masennusta sulkemalla kehon oman serotoniini tuotannon. Eli sama refleksi kuin jos juot suun kautta 10 litraa vettä, niin 10 litraa tulee virtsana ulos.
        Jos syöt serotoniinia, sama määrä elimistön omaa hyvä laatuista serotoniinia tulee ulos ja synteettinen kemian tehtaan tuote jää sisääsi, josta tulee yli reaktioita, maniaa, itsemurhaisuutta, väkivaltaisuutta jne, varo kaikin keinoin koululääketieteen tekee mää kemiallista epätasapainoa. Jonka psykiatrit tekee pillereillä,
        He kyllä valehtelee illman labraa että sulla on kemiallinen epatasaoaino, jonka tajuat sekunnissa että psykiatrit valehtelee päin naamaa ilman labra mittauksia!!!!
        Ei sellaisia valejtelevia big farman kavereita yhdenkään ihmisen pidä uskoa.

Edes auto jopparit ei noin räikeitä ja vaarallisia huijari valheita ja kemikaali sotkuja tee edes autolle, mitä psykiatrit tekee ihmisille.
        Psykiatrian rahoitus valtion varoin on pysäytettävä. Piste.

Koska ei valtio muitakaan huijareita saa rahoittaa, miksi psykiatriaa?

Traumat jotka psykiatrien julmuudesta jää ovat ikuisia mutta meidän tulee kertoa niistä, vaikka kertominen syventää traumoja, koska aina joudut sanat kidutukset ja psykiatrien mitätöinnin, simputuksen, valehtelun. Kidutuksen käymään läpi uudestaan ja uudestaan kirjoittaessasi joka ei helpotu vaan pahenee kirjoittaessa kuten syvät traumat yleensä, vain hyvin lievät traumat paranee kirjoittamalla, mutta psykiatrien synnyttämät ovat niin syvät että kirjoittaminen pahentaa.

Kirjoita itsellesi tehdyt kauhu tapahtumat hän muodossa nettiin, ikään kuin ne olisi tehty jollekin muulle, se vähentää traumoista syntyviä kirjoitus virheitä, joita muita aiheita käsitellessä et tee mutta psykiatriaa käsitellessä teet koska traumat ovat valtavat, siksi pidä omaa blokia hän muodossa, älä paljasta identifikaatiotasi, koska psykiatrit sulkee kammioihinsa sinut lopuksi ikää, että heidän sielullinen pahuus ei tulisi julki, mutta he ovat yhtä tyhmiä kuin bolseviikit. Kun tappaa yhden totuuden puhujan tulee tuahat lisää ja mielisairaala on paras paikka kasvattaa psykiatrian vastustajia, koska parilla sanalla he hiffaa, kidutusta tää psykiatria on. ,
        Kun sellainen jolla ei ole moisesta barbaari Puoskari ammatista kokemusta kuvittelee että nämä jääkylmät hitlerimäiset kalikat on auttajia, hehän on tv, ssä kuin Stalin isä aurinkoinen ja kun kamera kääntyy täys psykopaattisia sadisteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

noin se menee

Ainakin krooninen väsymys oireyhtymä, johon kuuluu masennus siitä että ei pysty tekemään asioita joita haluaisi 40 vuotta kroonista väsymystä tutkineen virologin mukaan on influenssa rokotteista saatu, joissa käytetty eläin peräisiä viruksia ja valehdeltu että ne ei tartu ihmisiin, mutta kroonista västäymystä poteviin nää eläin virukset jotka ei tartu olivat tarttuneet ja eli hyvin kuin lepakosta saatu korona.
        Tuntuu siltä että koululääketiede valehtelee niin paljon että siihen ei ole mitään uskomista, ainakaan psykiatrian teoroita jotka on suulla tehtyä tiedettä
        -suulla tehtyjä diaknooseja
        -kansa on kuin karja tuotto eläimiä psykiatriassa, joka on oikein big farman valheiden kerho,
        Rahan takia psykiatrit pidättää ihmisiä ja kiristää vapaudella, vapauteen et heidän helvetillisestä kidutusta hoitona tarjoavista kauhu getoista ulos pääse kunnes tuotat rahaa syömällä tuota tai tuota pilleriä.
        Onko venäjän mafiakaan samanlainen syyttömien pidättäjä ja vapaudella kiristäjä kuin psykiatri.

Kummatkin on minun silmissä samanlaisia piruja niin mafia kuin psykiatria ainakin mafian kanssa samat otteet, samat kidutukset, ihmisten mitätöinti, vallan ja voiman ihailu ja sen käyttö näyttää vetävän ihmisiä niin psykiatriaan kuin mafiaan.

Ei ole epäilystäkään, psykiatralla ei ole pienintä hajua millainen ihmisen näkymätön sisin on, huijari koululääketiede vaan tekee teoroita näkynätyömästä sisimmästä ja käyttää väkivaltaa kaupatakseen ihmisiä hermomyrkky tehtailleen valheillaan.
        Eli psykiartria on 100 % huijausta ja äärimmäisen traumatisoivaa ikuisen suomi vihan jättävää väkivaltaa.

Maksaessaan psykiatrian valtio tekee itse itselleen vihamiehiä, ja näin psykiatrisella puoskarointi väkivallalla poistaa suomen rajalta puolustajat.
        Ja suomalaiset on niin myrkytettyjä, että he ei pysty edes nostamaan sota reppua saati kantamaan sitä, koska liki kaikkien lihas massa on kutistettu neurolepteillä, myös sydämen kliininen lihas massa on pienempi ja tilalle on tullut neurolepti rasvaa, jonka tekee Dobamiini sulkijat, estää somatomediini hormonien toiminnan joita tarvitaan lihas massan ylläpitoon, joten suomalaisten sydämen suoritus kyky on neurolepteillä tehty niin alhaiseksi, että Suomi joutuu antautumaan 2 tunnissa sodan tullen , koska koko kansan normaali kemia on sotkettu psykiatrian myrkyin..

Onko missään muualla näin ahnetta Kansaa, joka myy kehon kivuilla millä vaan ihmisiä hermomyrkky tehtaille orjaksi väittäen niitä mielisauraudeksi?

Benny hinn ja mad doggi muut ovat hyvin pikkuruisia huijareita psykiatreihin verrattuna ja he kerää vain kolehtia pitkillä puheilla, mutta eivät vangitse ja kiristä vapaudella kuten huijari psykiatrit jotka vanitsee käsittelläkseen pirullisesti kuin keskitysleirissä ihmistä ali ihmisenä ja sitten piru kiristää ulos et pääse kuunes totat rahaa syömällä tuota tai tuota pilleriä, onko todella missään muualla näin ahneita barbaari ihmisiä kuin Suomessa jotka vangitsee kiristääkseen big faramlle rahaa, onko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas AP minut psykiatria teki hyvin itsemurhaiseksi barbarismillaan, ja olin puoli vuotta varma että psykiatrian tekemistä traumoista yksilö ei koskaan pysty selviämään, varsinkin kun Valton avit ja muut tukee aina rikollisuutta. Ja sortaa kansaa, eikä tee oikeutta, se lisää taakkaaasi ja isemurha tuntuu ainoalta vaihtoedolta psykiatrian ja avin pahentaessa traumoja.

Tnnen kaiken sen tuskan kuin omassa nahassani.
        Minä parkkeerasin autoineni vapaa kirkon ohi menevälle jalka käytävälle ja rukoilin, Herra jos tuolla kokouksessa on yhtä ainutta pyhällä hengellä taytettyä tulkoon se minun autoni viereen juttelemaan, minä en liiku mihinkään autosta.
        Pian rollaattori tuli autoani kohden ja mummo esitteli olen martta.
        Pyysi kotiinsa ja menin ja sanoin että minulla on valtava ahdistus (en sanonut että se on Suomen pahan Valtion tekemä trauma, joka tehtiin tahallaan kostoksi aiheellisesta valituksesta ja silloin suomi aina pidättää kostoksi koska suomi ei koskaan korjaa, vaan kostaa totuuden puhujille, sitä en sanonut että psykiatrit traumatisoi että en näe muita vaihtoehtoja kuin itse murha, jolloin ainoa joka kärsisi olisi alaikäinen lapseni)

Seuraavana keskiviikkona tunsin yks kaks että pahojen psykiatri sadistien tahallaan tekemä levottomuus ja itsemurhaisuus katosi kuin salama.
        Seuraavan kerran tavatessa martta sanoi :rukoilinhan mie sitä siunii asioita tuonne ylöspäin... Vastasin, mie huomasin (tiesin kellon lyömän milloin hän rukoili)
        Itsemurhaisuus jonka psykiatrit yksinomaan teki (en koskaan sitä ennen ollut ollut ahdistunut enkä itsemurhainen) mutta itsemurhaisuus poistui mutta ikuiset traumat jäi ja vaadin kuolemaan asti psykiatrian kieltämistä natsi rotuhygienia lajittelu teoriana, jossa suomi onnistuu yhtä tehokkaasti kuin natsi saksa, eli viisaimmille tehdään erityisen tyhmien psykiatrien toimesta hullun papruja, ja post traumtic stress pamahtaa heti päälle kun kuulen radiossa, psykiatri sanan, minulle he oli pahempia kuin itse Stalin, meidän on elettävä. AP, että taistelemme maapallon sitkeimpiä demonisimpia ja vaikeimmin tuhottava henkivaltoja psykiatriaa vastaan joiden orjia Saatanan pahuuteensa sitomat psykiatrit ovat, ne ovat sitkeimmät pahuuden voimavalllat jotka psykiatriassa on piinaamassa ihmisiä kuin keskiaikainen kidutus gladiasttori tekeytyen valkeuden enkeliksi, oikein auttajaksi,
        meidän tehtävä on tuoda valoon, riittävän kaukana suomesta että he ovat pahimpia maapallon kiduttajia. Anonyyminä, koska psykiatrit on pahempia kuin Stalin, he pidättää jokaisen joka sanallakaan puhuu nekatiivi kokemuksista, heitä on pettävä kuin Hitleriä ja se on viisautta., että pidätyksen ja vangitsemisen pelossa puhuu vain anonyymina, on tyhmyyttä kritisoida nimellään KGB pidätys virkaa Suomessa hoitavia psykiatreja, joilla on poliisi valtuudet ja pidättävät jokaisen joka negatiivisita totuutta kertoo, varmasti pidättävät ja traumatisoivat pahemmin, pidä se mielessä, että nimesi ei edes silloin saa tulla julki, vaikka olisit Atlantin tuolla puolen he järjestää pidätyksen heti kun astut julkisterveyteen joka on psykiatrien KGB n pidätyskeskus.

Nyt alan rukoilla että Jumalan pyhä Henki poistaa Jeesuksen haavoitetun käden kautta sen itsemurhaisuuden jonka psykiatriassa oleva saatanallinen pimeys tekee.. Aamen, mutta muista kirjoituksin anonyymina taistella psykiatria a vastaan kuin navalny Putinin kauhuvaltaa vastaan ettei lapsen lapsemme joudu enää kärsimään keskiaikaisesta kidutuksessa, psykiatriasta, tai suomen itsenäisyys kylmästi pois jos sama syyttömän kansan jatkuva kidutus pienestä kritiikistä toistuu ja toistuu ja tilaus hullun paprut valtiolta.
        Meidän on jaksettava tämä ajallemme sokea barbarismia, psykiatria lastemme tähden ja taisteltava joko suomen itsenäisyys pois ellei se lopeta verorahoin psykiatrian eli kidutuksen rahoitusta, (jota julkisterveys yksin tekee, ei koskaan yksityinen) ettei lastemme lasten enää tarvitse kärsiä koululääketiteen barbaari teoroista, kuten me olemme joutuneet Suomessa kärsimään uskomattoman paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suomi ja sen julkishallinto täysin tunteeton täysin laista piittamamton ihmisoikeus rikollinen samoin oikeuslaitosket joilla on oikeuslaitos kyltti, muta kyltin takaa tippuu ihmisoikeus rikoksia solkenaan, joita valtio peittää kuin soviet kylteillään.

Pahin ihmisoikeus rikollinen on koko hallinto suomi.

Se tekee Supon, esikunnan, hallituksen, THL län käskystä hullun paprui kriitikoille ja pidättää, koska julkishallinto on suoraan sanottuna stqlinisrinen, sen sijaan että se eietåisi kriittikkiä se vangitsee ja pidättää ihmisiä kuin tä stalinin koneotos, niitä jotka ovat tehneet kanteluja virkamiesten ihmisoikeus rikoksista.

Koska suomi esittää sen sisässä olevaa sosialismiin pää perustuvaa vahvaa julkiskeskus hallintoa eli ihmisoikeus rikos neukkulaa paratiisi valtion mallimaana ja sen kritiikin siero kyky on nolla, sitä ei sanota suoraan, mutta sen kovuus näkyy seuraavalla päänsärky valitus kerralla, jo täeteisessä hän saa pilkkaa ivaa ja sadismia ausomen valtiota ainoana hoitona, ja ellei poistu jo eteisestä sivistyneemmälle yksityiselle, hänelle on umpihullu paperit ja keskitys leiriin kyyti jossa kriitikkojen kohtelu on yhtä kovaa kuin stqlinimissa ja ikuisen suomi pelon ja inhon saavat
        Ja koko suomalaisuus jota he ovat luullleet hyväksi muuttuu, he tajuaa että Suomi on yhtä paha kuin venäjä. Suomella on sama vahava julkiskeskus hallinto kuten Venäjällä, ja sama julkisterveys joten miten se voisikaan olla muuta kuin venäjä ja kriitikkojen pidättää, jollaisia kaikista kilpailuttomista valinnan vapaus esto valtioista tulee,

Länsimaissa valinnan vapaus on aina ollut itsestään selvyys josta koskaan ei ole tarvinnut edes neuvotella ja kaikki ovat tyytyväisiä,
        Suomi panee virkamiesten käskystä täysin sopimattomat ihmiset vastakkain joilta potilaat lähtee juoksten yksityiselle, etteivät traumatisoidu.

Tämä takaa maksimi tyytymättömyyden valtioon ja nimenomaan max tyytymättömyyden takaamiseksi demarit on aina venäläisinä leninisteinä estäneet kaikki valinnan vapauden, koska kuollut leinin on onnellinen kun demari toteuttaa sitä, mutta elävät suomalaiset pirun vihaisia kun demarien diktatorimin takia kaikki hoito on pakko maksaa yksityisellä, koska julkinen vangitsee kaikki kriitikot kuten bolswbismiin kuuluukin nangita, mutta heitä ei näy suomen rajaa puolustamassa, joten demarit saa yksin puolustaa In kun yksin diktatoivatkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka muu ne riskit ja seuraukset voisi kantaa kuin potilas ja miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule ei psykiatria sinun kuolemasta ole kiinnostunut kärpäsen p*skan vertaa. Kuka tai mikä sinä luulet psykiatrialle olevasi?
        Lääketehtaalle olet toivotumpi elävänä kuin kuolleena.

Välitä nyt ensin edes itse itsestäsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Ehkä työnantaja jossain vaiheessa puuttuu asioihin työkykyselvitysten muodossa ja voisin ehkä päästä sairauseläkkeelle potemaan vammojani. -AP

Lopeta vammojen poteminen ja ala elää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule ei psykiatria sinun kuolemasta ole kiinnostunut kärpäsen p*skan vertaa. Kuka tai mikä sinä luulet psykiatrialle olevasi?
        Lääketehtaalle olet toivotumpi elävänä kuin kuolleena.

Välitä nyt ensin edes itse itsestäsi!

Ei taatusti ole kiinnostunut. Tiedän olevani biologiselle psykiatrialle pelkkä tutkimusobjekti ja koe-eläin. Kuten muutkin kaltaiseni. Lääketehtaille olemme kuluttajia ja onkin väärin mennä kuolemaan. Pienistä puroista kasvaa nimittäin joki ja se pienikin, kärpäsenpaskan kokoinen osa, on big pharman kassavirrasta poissa. -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämiseen tarvitaan tunteet, joita minulla ei ole. Olemassa voin kyllä olla. -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota voit kysyä vaikka psykiatrikavereiltasi. -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aika helppo sanoa että lopeta vammojen poteminen etenkään jos itse ei ole kokenut psyykenlääkkeiden puhkaisemia vammoja.
        Itselläni lääkkeiden tekemien vammojen myötä tuli semmoinen olo kuin kuin kehoni kiduttaisi minua. Ahdistus ei ole oikea sana kuvaamaan sitä vaan enemmänkin joku neurologinen hermostollinen häiriötila. Kun välittäjäaineita ja hermostoa on sotkettu niin lopputulos on irvokas - se oävoi olla puhdasta kidutusta. Yksi ulottuvuus sitä oli pakkoliikkumisen tarve ja olin liikkumispakon takia tuskaisessa olossa. Kun psykiatria jatkoi lääkitsemistä vieroituksessa näkien ne ongelmat mt-ongelmana olo paheni potenssiin sata ja tuntui kuin bensaa olisi heitetty liekkeihin. Muistellessani fyysisiä oireita mitä koin tuolloin saan kauhunsekaisia triggereitä

Olo voi olla sen verran kidutettu kun haittoja lääkitään lisää, pakottaen ihmistä käyttämään lääkkeitä kun harmia lääkkeistä on jo entuudestaan, että näkisin tuon kuin ihmisoikeuksien rikkomisena. Sitä psykiatria tekee pahimmillaan, vielä nykypäivänäkin. Kaikki lääkkeistä seuranneet haitat ei todellakaan ole poistuneet lähellekään. Mutta suuri osa onneksi on. Jos ne haitat ei olisi poistuneet, en olisi täällä enää. Puhun näistä asioista koska pystyn vielä puhumaan niistä.

Toki horinaani voi pitää vaan mt ongelmaisen horinana mutta puhun todellisesta asiasta ja ilmiöstä. Lääkkeiden haittojen lääkitseminen. Mitä psykiatriassa tehdään. Myöskin itsemurhat lääkehaittojen takia ovat tabu.

Kirjoitan suoraan, kaunistelematta. Hoitovirheeksi en omaani kutsu vaan näen psyykenlääkkeet ja hermoston sotkemisen lääkkeillä jo lähtökohtaisesti vääränä. Siitä vaan seuraa joillekin vähän pahempaa vahinkoa kuin toisille koska kehoon ei ole tarkoitettu laitettavan tuommoisia aineita. Riskit tietäen en noihin olisi koskaan koskenut. Riskien päälle on vielä riski että joutuu käytännössä kidutetuksi jos psykiatria pitää haitoista kärsivää ja niihin reagoivaa ihmistä sairaana joka tarvii lisää lääkettä, jopa väkisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aika helppo sanoa että lopeta vammojen poteminen etenkään jos itse ei ole kokenut psyykenlääkkeiden puhkaisemia vammoja.
        Itselläni lääkkeiden tekemien vammojen myötä tuli semmoinen olo kuin kuin kehoni kiduttaisi minua. Ahdistus ei ole oikea sana kuvaamaan sitä vaan enemmänkin joku neurologinen hermostollinen häiriötila. Kun välittäjäaineita ja hermostoa on sotkettu niin lopputulos on irvokas - se oävoi olla puhdasta kidutusta. Yksi ulottuvuus sitä oli pakkoliikkumisen tarve ja olin liikkumispakon takia tuskaisessa olossa. Kun psykiatria jatkoi lääkitsemistä vieroituksessa näkien ne ongelmat mt-ongelmana olo paheni potenssiin sata ja tuntui kuin bensaa olisi heitetty liekkeihin. Muistellessani fyysisiä oireita mitä koin tuolloin saan kauhunsekaisia triggereitä

Olo voi olla sen verran kidutettu kun haittoja lääkitään lisää, pakottaen ihmistä käyttämään lääkkeitä kun harmia lääkkeistä on jo entuudestaan, että näkisin tuon kuin ihmisoikeuksien rikkomisena. Sitä psykiatria tekee pahimmillaan, vielä nykypäivänäkin. Kaikki lääkkeistä seuranneet haitat ei todellakaan ole poistuneet lähellekään. Mutta suuri osa onneksi on. Jos ne haitat ei olisi poistuneet, en olisi täällä enää. Puhun näistä asioista koska pystyn vielä puhumaan niistä.

Toki horinaani voi pitää vaan mt ongelmaisen horinana mutta puhun todellisesta asiasta ja ilmiöstä. Lääkkeiden haittojen lääkitseminen. Mitä psykiatriassa tehdään. Myöskin itsemurhat lääkehaittojen takia ovat tabu.

Kirjoitan suoraan, kaunistelematta. Hoitovirheeksi en omaani kutsu vaan näen psyykenlääkkeet ja hermoston sotkemisen lääkkeillä jo lähtökohtaisesti vääränä. Siitä vaan seuraa joillekin vähän pahempaa vahinkoa kuin toisille koska kehoon ei ole tarkoitettu laitettavan tuommoisia aineita. Riskit tietäen en noihin olisi koskaan koskenut. Riskien päälle on vielä riski että joutuu käytännössä kidutetuksi jos psykiatria pitää haitoista kärsivää ja niihin reagoivaa ihmistä sairaana joka tarvii lisää lääkettä, jopa väkisin.

"Riskien päälle on vielä riski että joutuu käytännössä kidutetuksi jos psykiatria pitää haitoista kärsivää ja niihin reagoivaa ihmistä sairaana joka tarvii lisää lääkettä, jopa väkisin."

Jos pitää, kyllä se taitaa valitettavasti olla ennemmin kun. -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillähän ei ole mitään väliä mistä joku vammautuminen on tullut, ennen kuin keksitään joku kaikkivoipa kitumis mittari, joka jollain desimaalin tarkkuudella mittaisi maailmankaikkeuden vääryyden. Vaan sillä että opitko elämään itsesi ja tilanteesi kanssa.

Se ei ole mikään lupa vääryydelle, tai että varsinaisesti unohtaisi asian, mutta se on sitä että siirtyy menneisyydestä tulevaisuuteen asioissa joissa ei itse tai ylipäätään kukaan muukaan pysty vaikuttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillähän ei ole mitään väliä mistä joku vammautuminen on tullut, ennen kuin keksitään joku kaikkivoipa kitumis mittari, joka jollain desimaalin tarkkuudella mittaisi maailmankaikkeuden vääryyden. Vaan sillä että opitko elämään itsesi ja tilanteesi kanssa.

Se ei ole mikään lupa vääryydelle, tai että varsinaisesti unohtaisi asian, mutta se on sitä että siirtyy menneisyydestä tulevaisuuteen asioissa joissa ei itse tai ylipäätään kukaan muukaan pysty vaikuttamaan.

Ihminen joka sanoo että siirry menneestä tulevaisuuteen tai ala elää ihmiselle ketjussa jossa puhutaan traumoista ei ymmärrä lähtökohtaisesti mistä traumoissa on kyse. En jaksa tällaisten ihmisten kanssa jankata.
        Minä en kirjoita siksi että velloisin näissä tunteissa tai nykytilassa vaan myös siksi, että tästä tabuaiheesta puhutaan: se että psykiatria lääkitsee lääkkeiden haittoja ja kieltää niitä ja pahimmillaan lääkitsee potilaan todella huonoon kuntoon. Potilas on todella huonossa asemassa haittojen tullessa, todennäköisesti vielä psykiatrian stigmat niskassa. Tämä on mielestäni epäkohta maailmassa. Silmät on kyllä avautuneet paljon siihen, mikä on potilaan rooli haittoja saaneena.
        Asiat ei tule koskaan muuttumaan, jos koskaan kukaan ei ikinä puhu niistä vaan todetaan että "ei niihin voi kuitenkaan vaikuttaa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun psykiatrit opetetaan yli-opistossa puoskaroimaan aovoklavon tulejduksita hullun papruja lausunnolla, potilaan oireisiin ei saa mannä mukaan, kehon kiviut mielisairautta,

eli psykiatri kieltää verovaroin tutkimikset yliviisaudella ja noita vaino tieteellisenä pohjana olevilla sairailla teorioillaan tutkimukset ennen eka berikoetta,
        on poltilaan pakko ryömiä lattioita pitkin yksituiselle teoria vapaalle tohtorille, joka aonakin minulta löysi aivokalvo tulehduksen oireiden syynä.

yli-opistojen tulee maksaa potilaalle korvaukset noita vaino valhe tieteiden opetuksesta jotka tuo henkiset kärsimykset ikuiset hullun paprut joista on lopun ikäinen kärsimys, et koskaam kelpaa julkiselle, ihan jättävät kiolemaan ja virumaan kun toljottavat leimaan, koska potilas on rikkonut psykiatrien standardia 1/ oire per tauti.
        ja kun sellaisia tauteja ei ole, vaan kaikissa tsudeissa on monta oiretta, yliopistot siis opettaa silkkaa valhetta ja eivät ole mistään vastuussa koska ovat osa valtiota, eli jos valtio on valehtelun ja noita vainon opettaja, valtiot vastaan et saa oikeutta, valtio on tunteeton, ei se mieti kuinka sairaita vaarallisia oppeja se opettaa.

jos yksityinen tuollaista sontaa opettaisi, se istusisi linnassa valhe tieteen opetukesesta ja suljettaisiin.

ainoa tapa saada oikeus yhteiskunta ja korvaukset on kiletää valtion tuottamat palvelut käyttökelvottomina ihmispikeuksia rikkovina palveluina ja siirtyä vakuutus terveyteen, jonka valtio saa meille veroja vastaan maksaa, vakuutus terveudessä burokraatti kierrokset on olemattomat, joten halvemmaksi se kokonaisuutena tulee kuin autoritarimiin pohjautuvat valtion palvelut, joista valtio maksaa 87%
        yksityseltä perii vero joka laskussa 20% eli hyötyy ihmisten sairaudesta, ja siksi potkii ihmisiä yksityiselle ja kun se ei ole laillista, he haukkuu nazi n tavoin potilasta kuin juutalaista mielisairaaksi heti että itkien lähtee sivisstyneelle yksityiselle,

valtio ei voi tuottaa palbeluja, koska sitä ei voi vetää oikeuteen siitä, että se veroja saadakseen lupaa kuuta ja tähtiä palbeluna, ja jos menet valtion palveluja kyseleen ajetaan luudan kanssa ulos kuin soviet kaupasta.

valtion palveluissa on aina soviet systeemi, saat teeveyden hoitoa jos olet AY jäsen tai virkamiesten suosiossa , suosio lakkaa kilpailuttomalla julkisella eka korjaus pyyntöön. ja sen jälkeen et saa julkis terveydeltä kuin pottuilua ja itkien poistut ja se on juökisen tarkoutuskin,
        ei valtio vastaa yhtään mistään,

kaiken nähtyäni ja 30 vuotta itse maksettuani aivikasvaimesta alkain kaikki tutkimikset ja hoidot virtsarakko tulehduksiin (julkinen kaataa virtsat lavuaariin tutkimatta) niin tajuan hyvin missä menmään.

valtio kuuluisi oikeuteen systemaattisesta syrjinästä, samoin valtion nukke oikeus laitokset, jotka on julkis terveyden alaisia käytännössä, eikä voi asettaa vastuuseen isäntäänsä julkisteeveyttä.

käräjä oikeus tuomarit pioltaa juökista, koska suomi on päättänyt kärsiköön ja kuolkoon vaikka koko kansa kpmmunismiin perustuvasta julkis terveydestä ei siirrytä toimivaan vakuutus terveyteen.

siitä ei ole koskaan objektiivista infoa yhdessäkään mediassa.

pahinta julkisella on kollektiivinen kosto, jokaista kohtaan joka ei usko hömpön pömppö suulla tehtyjä psyykke satuja, joiden tieteellinen pohja on vahva usko suulla tieteitä tekeviin guruihin.

ja meikä ei usko eikä suomen laki vaadi uskomaan freideja, marxeja, darvineita, jungeja,
        laittomasti julkinen vatii uskomaan sadistisia guruja, tai teeveyden hoito lakkaa, ellet tuota € psykiatrian myrkky tehtaille syöm
        llä elämääsi lyhentäviä 💊.
        minun saama kohtelu on suoraa saksalaista nazismia ollut julkisella, ja suomen arvo maana on 0 lla, eellei se siiry toimiviin länsimaisiin vakuutus terveyteen, jossa kilpailu estää sorron, syrjinnän ja nazimaisen kohtelun,

julkista on parannettu yli 100 vuotta ja aina sortavammaksi diktaattoriksi muuttuu kuin neukkula,
        konkurssia julkinen ei tee koska suomen yritykset lappaa sinne kauha kuormaajalla vero rahaa, mutta raha ei poista kilpailuttomuidesta tulevaa sortoa ja dictatorismia.
        väsyttävä kaikki voimat kuluttava systeemi se juökisterveys on ja
        halvempi olisi valtiolle maksaa vakuutus kaikille,
        suomen kansa on aivopesty ajattelemattomuuteen super SDP aikana, jolloin kukaan ei saanut ajatella, kaikki työbnettiin valmiina, jos et kelvannut heidän yksin suunnittelemiin järjestelmiin se on yksilön oma vika, ei SDP ole koskaan virheitä tehnyt, potilaan vika kaikki.

yksityiselle olen kelvannut ja sieltä on pakko ollut apu hakea, ja olisin jo kuollut jos sitä pahaa yksityistä ei olisi.

en syytä suome, ei ylen aivopesemä kansa osaa tehdä toimivia ratkaisuja.piste ja loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä se on niin että se vähentäminen on tehtävä hyvin pitkällä tähtäimellä joillakin kestää vähentäminen vuodenkin .
        Ja sittenhän on sairauskin sellainen että ehkä ei ole vielä aika lopettaa lääkkeitä jos kovasti tulee oireita
        Jokainen tapaus on yksilöllinen, ei niistä apua saa netti palstoilta Mene lääkäriin ja keskustele asiasta ilman että syyttelet hoitoa omasta mielentilasta, voimolla ettet ole vielä kypsä jättämään lääkkeitäsi pois.
        Mikään asia ei tule paremmaksi muita syyttelemällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä marttyyreitä ilmenee usein palstoilla syytellään omaa tilaansa aina jostain muusta , kun näkisivät että oma asenne asioihin on joskus pahasti vialla.
        Kun on nähnyt näitä potilaita elämänsä aikana niin on nähnyt niin monenlaisia ihmisiä, toiset laittavat heti hoidon alettu päämääräksi että tulevat terveeksi, toiset vaipuvat itsesääliin ja syyttelevät milloin ketäkin omasta voinnistaan, ymmärtämättä että sitä on itse tehtävä se kovin työ parantuakseen , ja se voi olla pitkäaikaista.
        Sitten tuo tyypillinen sanonta että pitää päättää päivänsä muka, kunhan tietäisivät miten selvästi sairaus näkyy rivien välistä.
        Joten tämäkin aloittaja ehkä tarvitsisi jatkaa vielä lääkitystä koska ei näytä siltä että olisi kypsä olemaan ilman niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taatusti ole kiinnostunut. Tiedän olevani biologiselle psykiatrialle pelkkä tutkimusobjekti ja koe-eläin. Kuten muutkin kaltaiseni. Lääketehtaille olemme kuluttajia ja onkin väärin mennä kuolemaan. Pienistä puroista kasvaa nimittäin joki ja se pienikin, kärpäsenpaskan kokoinen osa, on big pharman kassavirrasta poissa. -AP

Ei ihme että et tule terveeksi kun älttaat menneitä asioita Terveeksi tukeminen riippuu ihan omasta itsestä ja se on kovaa työtä
        Syyttelemällä lääkäreitä , lääkkeitä, yhteiskuntaa, ja kaukaisia tapahtumia on se joka pitää sinut sairaana.
        Sillä mitkään syytteleminen eivät edistä terveyteen ainoastaan aiheuttaa haittaa itsellesi. Et voi muuttaa maailmaa ainoastaan oman itsesi ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Riskien päälle on vielä riski että joutuu käytännössä kidutetuksi jos psykiatria pitää haitoista kärsivää ja niihin reagoivaa ihmistä sairaana joka tarvii lisää lääkettä, jopa väkisin."

Jos pitää, kyllä se taitaa valitettavasti olla ennemmin kun. -AP

Taas niin väärät perustelut kun vaan voi olla. Et näytä ymmärtävän syitä ja seurauksia asioista.
        Silloin olet aina toivoton potilaana , siis ei kukaan voi sinua terveeksi tehdä se on ihan vaan sinun asenteesi joka pitää sinut sairaana

• Anonyymi

Kaverille annettiin psyykelääkettä sanoi että otti ohjeiden mukaan sanoi vielä että kävi lähellä kuoleman rajaa. Noh lääkäri vaihtoi sitten toisiin. Olen huomannut että ihmisistä tulee tsombeja kun syövät niitä.

• Anonyymi

Niin minäkin olen huomannut en itse kokeneena, mutta läheltä seuranneena.

• Anonyymi

Mulla on ihan omaa kokemusta.
        Olin vuosikausia zombiemaisessa tilassa lääkkeiden takia.
        Kaikki muuttui, kun pääsin lääkkeistä eroon.
        Elämä on paljon parempaa kun aivot toimii ja ajatus kulkee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tuli lääkkeistä akatisia mikä melkein tappoi minut. Psykiatria jatkoi lääkintää ja pahensi tilannetta ja pitkitti parantumista siitä. Edelleen poden sitä lievempänä.

Näin siis nykyaikaisten turvallisten lääkkeiden kohdalla. Lääkäri piti luulojani lääkkeiden vaurioittavasta vaikutuksesta harhaluulona ja näki sillä syyksi pahentaa akatisiaa antipsykooteilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tuli lääkkeistä akatisia mikä melkein tappoi minut. Psykiatria jatkoi lääkintää ja pahensi tilannetta ja pitkitti parantumista siitä. Edelleen poden sitä lievempänä.

Näin siis nykyaikaisten turvallisten lääkkeiden kohdalla. Lääkäri piti luulojani lääkkeiden vaurioittavasta vaikutuksesta harhaluulona ja näki sillä syyksi pahentaa akatisiaa antipsykooteilla

Vieroitusoireetkin sivuutettiin olankohautuksella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo zombimoodi tuli koettua itselläkin. Kiitos psykiatrian joka määräsi neuroleptiä ja muita lääkkeitä masennuslääkevieroitusoireiden aikana. Oli muuten h#****n ahdistavaa potea vieroiruksen ja neuroleptien aikaansaamaa anhedoniaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo zombimoodi tuli koettua itselläkin. Kiitos psykiatrian joka määräsi neuroleptiä ja muita lääkkeitä masennuslääkevieroitusoireiden aikana. Oli muuten h#****n ahdistavaa potea vieroiruksen ja neuroleptien aikaansaamaa anhedoniaa.

Minulle määrättiin Optiparin vieroitusoireisiin lisää Optiparia sekä uutena lääkkeenä neuroleptiä (risperidoni , kun menin vieroituksen seurauksena sekaisin. Optiparin ajoin alas toistamiseen loka-marraskuussa ja risperidonia kerkesin käyttämään vain viikon.
        Nyt käytössäni on Brintellix (vortioksetiini) auttamassa Optiparin pahimpien vieroitusoireiden yli. Olo on silti kuin aivoista olisivat neurotransmitterit ja reseptorit kärähtäneet lopullisesti. Tunteiden puuttuminen on jotain sanoinkuvaamatonta. On myös alkanut olemaan paniikinsekaista heräilyä aamuöisin. Kauanko sinulla kesti kunnes anhedonia lievittyi? Itselläni se on nyt kestänyt yli puoli vuotta. -AP

• Anonyymi

Minä taas olen nähnyt se että aika pian lääkkeiden alkamisesta moni tulee pirteäksi ja vähitellen kokonaan pois masennuksesta.
        Sitten on erilaisia psyykkisiä tiloja joista ei oikein tavikse voi keskustella.
        Masennus ei ole sama kun skitsofrenia tai joku muu variantti.
        Joka kolmas hyinen tulee olemaan masentunut ainakin kerta elämänsä aikana joten se ei ole mitenkään ihmeellinen ilmiö, ihmiset vaan ajautuvat masennustiloihin jotKut syystä ja toiset eivät edes tiedä miksi. Silloin kyllä auttaa lääkkeet.
        Mutta täällä sekoitetaan mielen sairaudet ja annetaan kovasti neuvoja ilman mitään tietoa toisen sairaudesta. Joku vertailee omaa skitsofreniaansa keskivahvaan masennukseen ihan vaan omasta päästään.
        Lääkitys eri sairauden tiloihin on erilainen, siksi ei kukaan tuntematon voi verrata verrata omaa tilaansa kenenkään toisen sairauteen .
        Vertaistuki on jyvää netissäkin, mutta että esitellään kaiken maailman epätieteellisiä hoitomenetelmiä muka tehokkaana , ei ole oikein. , joku käskee muka rukoilla, toinen kehottaa luonnon lääkkeisiin, joten nämä asiat eivät paranna ketään.
        Ainut parannus on saada asiallista hoitoa ja olla itse vaikuttavana hoitoonsa nähden eikä luulotella että kun nytotan tabletin niin tulen terveeksi, ja jos en tule niin haukutaan lääkärit ja lääkkeet. .ääniin kauan kun omia vaivojaan sanotaan toisten aiheuttamiseksi on terveeksi tulo aika kaukana .
        Pitää muistaa että sinulla on sairaus, mutta et ole sairautesi. Tervehtyminen vaatii omaa panosta myös hoidossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle määrättiin Optiparin vieroitusoireisiin lisää Optiparia sekä uutena lääkkeenä neuroleptiä (risperidoni , kun menin vieroituksen seurauksena sekaisin. Optiparin ajoin alas toistamiseen loka-marraskuussa ja risperidonia kerkesin käyttämään vain viikon.
        Nyt käytössäni on Brintellix (vortioksetiini) auttamassa Optiparin pahimpien vieroitusoireiden yli. Olo on silti kuin aivoista olisivat neurotransmitterit ja reseptorit kärähtäneet lopullisesti. Tunteiden puuttuminen on jotain sanoinkuvaamatonta. On myös alkanut olemaan paniikinsekaista heräilyä aamuöisin. Kauanko sinulla kesti kunnes anhedonia lievittyi? Itselläni se on nyt kestänyt yli puoli vuotta. -AP

Siis sinun sairautesi ei ole tavallinen masennus . Siksi ei kukaan voi antaa sinulle mitään neuvoja omien kokemustensa johdosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas olen nähnyt se että aika pian lääkkeiden alkamisesta moni tulee pirteäksi ja vähitellen kokonaan pois masennuksesta.
        Sitten on erilaisia psyykkisiä tiloja joista ei oikein tavikse voi keskustella.
        Masennus ei ole sama kun skitsofrenia tai joku muu variantti.
        Joka kolmas hyinen tulee olemaan masentunut ainakin kerta elämänsä aikana joten se ei ole mitenkään ihmeellinen ilmiö, ihmiset vaan ajautuvat masennustiloihin jotKut syystä ja toiset eivät edes tiedä miksi. Silloin kyllä auttaa lääkkeet.
        Mutta täällä sekoitetaan mielen sairaudet ja annetaan kovasti neuvoja ilman mitään tietoa toisen sairaudesta. Joku vertailee omaa skitsofreniaansa keskivahvaan masennukseen ihan vaan omasta päästään.
        Lääkitys eri sairauden tiloihin on erilainen, siksi ei kukaan tuntematon voi verrata verrata omaa tilaansa kenenkään toisen sairauteen .
        Vertaistuki on jyvää netissäkin, mutta että esitellään kaiken maailman epätieteellisiä hoitomenetelmiä muka tehokkaana , ei ole oikein. , joku käskee muka rukoilla, toinen kehottaa luonnon lääkkeisiin, joten nämä asiat eivät paranna ketään.
        Ainut parannus on saada asiallista hoitoa ja olla itse vaikuttavana hoitoonsa nähden eikä luulotella että kun nytotan tabletin niin tulen terveeksi, ja jos en tule niin haukutaan lääkärit ja lääkkeet. .ääniin kauan kun omia vaivojaan sanotaan toisten aiheuttamiseksi on terveeksi tulo aika kaukana .
        Pitää muistaa että sinulla on sairaus, mutta et ole sairautesi. Tervehtyminen vaatii omaa panosta myös hoidossa.

Plaaplaaplaaplaa. Tule sitten lässyttämään kun saat haittaa lääkkeistä, oikeasti, ja tiedät miltä se tuntuu.

Sitten voidaan jatkaa keskustelua.

Ap.lle, tämä yt-kanava on mielenkiintoinen ja puhuu esim psykiatrisen hoidon aiheuttamasta traumasta:

https://youtube.com/shorts/e0KXT7TEmpk?feature=share3

(Eri lääke mutta kerrankin joku psykiatri tajuaa pointin).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Plaaplaaplaaplaa. Tule sitten lässyttämään kun saat haittaa lääkkeistä, oikeasti, ja tiedät miltä se tuntuu.

Sitten voidaan jatkaa keskustelua.

Ap.lle, tämä yt-kanava on mielenkiintoinen ja puhuu esim psykiatrisen hoidon aiheuttamasta traumasta:

https://youtube.com/shorts/e0KXT7TEmpk?feature=share3

(Eri lääke mutta kerrankin joku psykiatri tajuaa pointin).

Siihenkö asti täällä kirjotellaan vaan kansallissosialistisia monologeja?

Onko sinulla muuten mitään objektiivista mittaria, millä voit sanoa, että juuri sinun haitat lääkkeistä ovat olleet jotenkin oikeampia kuin minun saamat haitat? Vai onko tämä taas niitä asioita missä vain niihin hyötyihin tarvitaan se objektiivinen mittari, eikä niihin haittoihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sinun sairautesi ei ole tavallinen masennus . Siksi ei kukaan voi antaa sinulle mitään neuvoja omien kokemustensa johdosta

Se ei olekaan tavallinen masennus jos saa pillereistä harmia. Se on lääkehaitta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihenkö asti täällä kirjotellaan vaan kansallissosialistisia monologeja?

Onko sinulla muuten mitään objektiivista mittaria, millä voit sanoa, että juuri sinun haitat lääkkeistä ovat olleet jotenkin oikeampia kuin minun saamat haitat? Vai onko tämä taas niitä asioita missä vain niihin hyötyihin tarvitaan se objektiivinen mittari, eikä niihin haittoihin?

Et ole selvästi saanut lääkkeist haittaa jos lässytät pelkästään sairauksista. Nimittäin lääkehaitta on eri asia kuin sairaus.

• Anonyymi

Jos AP päätyisi lopulliseen ratkaisuun, psykiatria todennäköisesti toteaisi vain kylmästi, että potilas oli hoidon tarpeessa, eikä ehtinyt saada ajoissa hoitoa. Vaikka todellinen syy olisivat olleet psyykenlääkkeet.

• Anonyymi

Kuinkasmoni teistä olikaan tehnyt itsarin väärän hoidon takia?

Vaikka olenkin sillä saralla epäonnistuja, niin sen verran on kompetenssia sanoa, että itsari täytyy tehdä aina itse, vaikka kuinka syyt olisi muualla. Siitä siis nimikin.

• Anonyymi

No nämä uhkaukset ovat osa sairautta , joista pitäisi päästä irti jotenkin.
        Syyt niihin tiedetään, mutta ei ole oikea tie kenenkään rukoilla ketään jäämään elämään, se pahentaa vaan sairautta ja itsesääli isonee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nämä uhkaukset ovat osa sairautta , joista pitäisi päästä irti jotenkin.
        Syyt niihin tiedetään, mutta ei ole oikea tie kenenkään rukoilla ketään jäämään elämään, se pahentaa vaan sairautta ja itsesääli isonee.

Sairautta pystytään parantamaan, ainakin sen verran, että ihminen voi pärjätä.
        Kun sairaus helpottaa, itsesäälikin lievittyy, myös itsetunto alkaa kohentua.
        Sairaudesta pystyy siis palaamaan elämään, jos ei halua elää ja tekee itselleen jotain, sieltä ei ole enää paluuta.

• Anonyymi

Meditoi.

Harrasta joogaa niin että olet mahdollisimman pitkän ajan staattisessa "posessa"/asennossa.

Ei mitään sellaista liikehdintää mitä naistenlehdissä opetetaan , vaan yrität olla paikoillaan mahdollisimman pitkään. Tällä on tasapainottava vaikutus mieleen ja tunteisiin

Yritä tasapainoittaa kehosi energioita.

Kirjoita päiväkirjaa johon kirjaat tuntemuksiasi ja ajatuksiasi mahdollisimman rehellisesti ja tarkasti. Ajan mittaan alat päästä syvemmälle pääsi sisälle ja ymmärrät itseäsi paremmin.

• Anonyymi

Tunteet puuttuvat minulta kokonaan. Ne kun saisi ensin takaisin, niin niitä pääsisi käsittelemään. Pääni on tyhjä, mikään ei motivoi. Anhedonia on vaikea. -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteet puuttuvat minulta kokonaan. Ne kun saisi ensin takaisin, niin niitä pääsisi käsittelemään. Pääni on tyhjä, mikään ei motivoi. Anhedonia on vaikea. -AP

Kiitos kuitenkin vinkeistä. Meditaatio on vielä kokeilematta. Täytyypä testata. -AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä tekoja voi tehdä myös pelkällä järjellä, ilman tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä tekoja voi tehdä myös pelkällä järjellä, ilman tunteita.

Voi toki. Hyvänä puolena tilanteessa on toki se, että myös pahat teot onnistuvat tarvittaessa ilman mitään katumusta. Kun nyt tässä totean, että olet pelkkä saastainen apinan jätös, en tunne siitä katumusta. -AP

• Anonyymi

Juu. Masennuslääkkeet lisäävät kuolemanriskiä 33%. Sellainenkin meta-analyysi on. Jos USA:ssa tulee käyttöön hallusinogeeni-terapiahoitoyhdistelmä, sitä ehkä kannattaa kokeilla, jos pääsee. Ainoita järkevältä kuulostavia asoita psykiatrian puolella. Tai mutustele madonlakkia ja jutustele luotettavalla ystävällesi vaikeuden selätyksestäsi.

Nykypsykiatrian hoitoihin et halua mennä. Ne tappavat ja ovat mielivaltaisia.

• Anonyymi

psykiatris on eorioitaan ja käytänöiltään suoaa terroria, jossa jokainen herkkä truamtisoituu, ja inhoaa psykiatreja kuin haisevaa vaatetta, jonka läjeltä on pakko päästä raittiiseen ilmaan.

ylipäätään näemme että kaikki palveluut mitä virkamiehet ovat suunnitelleet meille ja kehuvat niitä kuten psykiatriaa tai julkisterveyttä on käyttökeövotonta roskaa.

tkrumoista mitä psykiatrian barbaari, raaka, brutaali, sivistymätön praktiikka tekee et koskaan pääse eroon.
      neniskevät kuin vanhan kuninkaan kirves haavoja nahkaasi.
      jumala piirtäå traumat miistä asioista mieleemme, joissa pahuus jinnjihtaja eli itse piru joka johtaa psykiatriaa, ja niin kauan kun psykiatria on pas×kaamassa ihmisten mainetta ja terroriiosimassa hyvin vointia on syytå kiertää kaikki valtion tuottsmat palvelut, et sinä tule koskaan saaamaan kuin lisä trsumoja niistä.

eristäydy valtiosta ja sen palbeluista, niin valtio ei voi lisää traumatiosida.

älä koskaan kuvittele ettå valtiots kiinnostaisi hoitaa sinun sappikiviäsi.
      erehdyt valtio hoitaa lähinnä virka eliitin.

valtio kerää veroja virka eliitin hoitamiseksi, ei sinun
      ei valtiota tippaakaan kiinnosta sinun ongemasi.

suhtudu valtioon että se on tullin keräys laitos elitille, jonka sinä joudut ylläpitåmään.

kilpailu terveydelt ä voit saada apuja, jos katsot ettå lääkäri jolle ajan tilaat ei toimi julkisella, eli ei näe valtion sinusta tekemiä balheeseen peeustuvia apina diaknooseja.

• Anonyymi

En mä koskaan häpeä sitä, että käyn joskus omilla rahoilla yksityisellä, en siis ymmärrä, että miksi sinä sitä häpeäisit?

• Anonyymi

Miten niin tavallisena masennuspotilaana ?
      Oireittesi mukaan olet saanut lääkityksen, ja masennuskin ilmenee niin monella eri tavalla jokaisessa yksilössä, joten kun aletaan vähentämään lääkkeitä ja se ei luista niinkuin on ajateltu, niin se todistaa ette ole vielä terve sairaudestasi ja ehkä tarvitset vielä lääkkeesi.
      Kukaan muu ei aiheuta sinun sairauttasi, ja mikään ei tule paremmaksi kohdallasi että syyttelet olotilaasi psykiatrian aiheuttamaksi.
      Joten mene lääkäriin ja kerto miten voit, ehkä löytyy joku toinen hoitomuoto vaivoihisi
      Netissä et vastausta saa koska sairautesi on ihan vaan yksilöllinen jota ei voi verrata kenenkään muiden kokemuksiin.
      Ja jokainen reagoi lääkkeisiin omalla tavallaan kuten vähentämiseenkiin .

• Anonyymi

Katso taivaan lintuja. Ne eivät hajota ja tuhoa.

• Anonyymi00058

●muuta pois suomesta, eapanjaan tai tornio joen ruotsin puolen kuntiin, joissa kikissa puhutaan suomea.
      ●älä koskaan mene julmalle kaiken psykiatrisoivaĺle julkiselle
      ●leimatut ei saa koskaan asiallista tasavartaista kohtelua, vaikka heidät on tappavan taudin oireista leimattu.
      ● Älä yritä sivistää suomea suomemn sisältä käsin, he tulee ja pidättää sinut pakkohootoon jos kritisoit "onnellista" valtiota, jonka pää tehtävä on ajaa pois potilaat odotus huoneesta psykiatrisoimalla.
      ●sen mitä olet kokenut joudut pitämään sisälläsi, älä kuvittele ettã valtion yksikään instituutti auttaisi itse tekemissään traumoissa, ei raiskari ole raiskaamansa uhrin auttaja.
      ● vältä julkis terveyttä, se on traumatisoja ja pyri jos mahdollista perustamaan elämäsi ulkomaille.
      ●suomi on hyvin ankara ja julma, tunteeton niitä kohtaam jotka se itse on psykiatrisoinut vaikka kehon kivuista,
      ●kierrä kaikki psykiatritm he on ankaria ja heidän ottet on stalinstisia.

• Anonyymi00060

Mitä se muuttaminen auttaisi ? Itseään ei pääse karkuun, asuu sitten missä tahansa, tai muuttaa minne tahansa.
        Ongelmat on itsellä, itsessä, ja ne kyllä seuraa mukana, eivät ne jää sinne, mistä lähtee pois, ne kulkee mukana, jos ei niitä pysty hoitamaan pois.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Mitä se muuttaminen auttaisi ? Itseään ei pääse karkuun, asuu sitten missä tahansa, tai muuttaa minne tahansa.
        Ongelmat on itsellä, itsessä, ja ne kyllä seuraa mukana, eivät ne jää sinne, mistä lähtee pois, ne kulkee mukana, jos ei niitä pysty hoitamaan pois.

Muuttaminen ei välttämättä ole niin huono vaihtoehto.

Anna kun selitän.
        Ihmiset arvottaa asioita yleensä rahan kautta. Tiedän ihmisiä jotka ovat maksaneet tonnin voimaannuttavan valokuvauksen ryhmästä ja he ovat kertoneet sen olleen parasta, mitä heille on ikinään elämässä tapahtunut.

Kun olet valmis maksamaan tonnin oli se sitten mikä tahansa ryhmä tai menetelmä, niin lähdet sinne tosissasi, etkä vain haukkumaan muita.

Muualla päin maailmaa terveydenhuolto maksaa enemmän kuin suomessa, siitä voi sitten ihan omata kukkarosta katsoa, että kuinka paljon haluaa parantua.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Muuttaminen ei välttämättä ole niin huono vaihtoehto.

Anna kun selitän.
        Ihmiset arvottaa asioita yleensä rahan kautta. Tiedän ihmisiä jotka ovat maksaneet tonnin voimaannuttavan valokuvauksen ryhmästä ja he ovat kertoneet sen olleen parasta, mitä heille on ikinään elämässä tapahtunut.

Kun olet valmis maksamaan tonnin oli se sitten mikä tahansa ryhmä tai menetelmä, niin lähdet sinne tosissasi, etkä vain haukkumaan muita.

Muualla päin maailmaa terveydenhuolto maksaa enemmän kuin suomessa, siitä voi sitten ihan omata kukkarosta katsoa, että kuinka paljon haluaa parantua.

Jos mielenterveydessä on häiriötä, sitä tuskin raha ja rikkaudet poistavat. Voivat ne toki helpottaa elämää, koska monet asiat mahdollistuvat, jos on enemmän rahaa kulutettavaksi.
        Muuttaminen uusiin maisemiin on hiukan eri asia, kuin esim. osallistuminen jollekin kalliille kurssille.
        Se kurssille osallistuminen on ihmiselle oma-/itsehoitoa, se saattaa auttaa voimaan paremmin, yleensä auttaakin.
        Erilaisia kursseja toki on olemassa edullisemminkin kuin tonnilla.
        Ihminen yleensä osallistuu johonkin toimintaan ajatellen omaa hyvinvointia, miksi jonnekin menisi ainoastaan haukkuakseen muita ? Eihän yhdessä tai ryhmässä toimimisen tarkoitus ole muiden haukkuminen. Ja jos tekeminen on kaikkien osallistujien mieleen, tuskin tulisi edes mieleen muita haukkua. Kiinnostuksen kohde olisi jokaisella osallistujalla sama.
        Toki se maisemanvaihdos voi joskus auttaakin, eipä sitäkään täysin kieltää voi, mutta siltikin muutoksen on tapahduttava myös itsessä.

• Anonyymi00059

Surullinen kohtalo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1240
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1168
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      133
      1122
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1000
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      100
      985
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      815
    7. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      47
      784
    8. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      761
    9. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      192
      696
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      669
    Aihe