Kuinka usein piiskaa?

Anonyymi

Minä saan joka päivä; aamutoimien jälkeen, ennen pukeutumista. Vaimo antaa pihapuusta haetulla piiskalla paljaalle pepulle niin, että tuntuu.

30

1816

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos saisin edes joka vuosi mutta ei!

    • Anonyymi

      Eipä ole piiska meillä päin enää entiseen tapaan heilunut. Aina on kiire ja melkein aina sillä mennään että emäntä nuolettaa itsensä minulla, kääntää kylkeä ja nukahtaa. Se on tätä nykyaikaa. Ennen sai sentään kunnolla piiskaa ja kunnon facesittingiä päälle. Joskus jopa hurjan ratsastuksen.

    • Anonyymi

      Vaimo piiskaa minut joka päivä. Piiskaamiseni ajankohta vaihtelee, joten en tarkalleen tiedä, milloin Rouva piiskaa minut. Lisäksi on kaksi piiska-päivää, perjantaina saunan jälkeen ja lauantai-ilta.
      Rouva piiskaa minua nahkavyöllä ja ratsupiiskalla.
      Tehtäväni on nuolla Rouvan persereikä aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi.
      Rouva pitää kovaa kuria, niin tottelen käskyjä paremmin.

      • Tuo kuullostaa ihanalta mutta tuo että pitä nuolla ei minä voin,rupesin oksentaa!


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Tuo kuullostaa ihanalta mutta tuo että pitä nuolla ei minä voin,rupesin oksentaa!

        Oikeastaan hassua miten moni suutelemistakin harrastava kavahtaa perseen nuolemista. Suussa kuitenkin aikasen paljon tuota bakteerikantaa. Itse kyllä nuolen vaimon peräreiän aina kun se nuolemista kaipaa. Se on normaalisti vielä helppo nakki. Inhottavaa se on ainoastaan silloin kun vaimo käskee nuolemaan pöntöllä käynnin jälkeen paikat puhtaaksi. Onneksi sitä ei tarvitse enää tehdä yhtä usein kuin avioliiton alkuaikoina.


    • Anonyymi

      Meillä on nuorukaisen kanssa hyvin ihana suhde, vaikka onkin ikäeroa. Emme ole pari eikä edes seurustella. Mutta ihanan läheinen suhde ja ehdoton luottamus toisiimme. Itse olen 72 vuotias sporttinen nainen, hyvä kroppainen ja tykkään leikkiä seksissä. Nuorukainen on vasta 23 vuotias, myös liikunnallinen hiukan ujo, mutta tosi ihana ja söpö "poika." Tuo vitsan antaminen menee siten, että nuorukainen itse sitä haluaa ja nauttii siitä. Poika tuo monesti vitsan mukanaan ja saanoo, että on ollut tuhma, tarvii vitsaa pyllyyn. Olemme molemmat alasti, istun sänkyllä ja nuorukainen tulee polvelleni siten, että ylävartalon paino on patjalla. Vai olet sinä ollut tuhma, nyt tulee piiskaa pyllyyn. Tästä saat, lisää tulee, pylly alkaa punoittaa ja poika vähän ääntelee. Toki en lujaa piiskaa nuorukaisen pyllyä, joka on kivan pieni ja hiukan pysty, johtuen urheilusta.
      Tunnen kuinka nuorukaisen kalu jäykistyy reittäni vasten, samalla myös minulla pimppa kiihottuu ja tuntuu kivalta antaa vitsaa. Tämän jälkeen myös rakastelemme kiihkolla, sillä olen opettanut pojan myös naisen saloihin. Sehän se vasta hauskaa on ollutkin.
      Poika ei ole moksiskaan ikäerosta ja minähän itse ihan jumaloin nuorukaisen kaunista alastontavartaloa. Kalu on kaunis, ihana sileä pitkä aisa. Kelpaa sillä hurmata ikäneito.

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin tuollaisen "pojan" ottaisin oppiin. Ikää on itsellänikin, mutta se ei näytä haittaavan, kunhan huumoria ja leikkimieltä on mukana sopivasti. Miestäni aikoinaan ennen eroa piiskasin, kun tuli ryyppyreissuilta kotiin. Sitä se haluskin seuraavana päivänä. Joskus annoin remmistä oikein reippaasti, ettei lähtenyt mihinkä, vähään aikaan humputteleen. Mutta tuollaisen nuoren miehen kanssa se olisikin lähinnä leikki. Siinä sitten antaisi vaikka pimpan nuoltavaksi ja kunnon rakastelu nuorelta kalulta. Kyllä kelpaisi. Oikeastaan tälläiset vanhemmat naiset ovat hyviä "tuutoreita".


      • Jos poika ei tule soittaa minulle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin tuollaisen "pojan" ottaisin oppiin. Ikää on itsellänikin, mutta se ei näytä haittaavan, kunhan huumoria ja leikkimieltä on mukana sopivasti. Miestäni aikoinaan ennen eroa piiskasin, kun tuli ryyppyreissuilta kotiin. Sitä se haluskin seuraavana päivänä. Joskus annoin remmistä oikein reippaasti, ettei lähtenyt mihinkä, vähään aikaan humputteleen. Mutta tuollaisen nuoren miehen kanssa se olisikin lähinnä leikki. Siinä sitten antaisi vaikka pimpan nuoltavaksi ja kunnon rakastelu nuorelta kalulta. Kyllä kelpaisi. Oikeastaan tälläiset vanhemmat naiset ovat hyviä "tuutoreita".

        Sinä nainen joka kirjoitti ennen eroa?Täällä olis mies joka sinä saisit piiskata reippaasti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin tuollaisen "pojan" ottaisin oppiin. Ikää on itsellänikin, mutta se ei näytä haittaavan, kunhan huumoria ja leikkimieltä on mukana sopivasti. Miestäni aikoinaan ennen eroa piiskasin, kun tuli ryyppyreissuilta kotiin. Sitä se haluskin seuraavana päivänä. Joskus annoin remmistä oikein reippaasti, ettei lähtenyt mihinkä, vähään aikaan humputteleen. Mutta tuollaisen nuoren miehen kanssa se olisikin lähinnä leikki. Siinä sitten antaisi vaikka pimpan nuoltavaksi ja kunnon rakastelu nuorelta kalulta. Kyllä kelpaisi. Oikeastaan tälläiset vanhemmat naiset ovat hyviä "tuutoreita".

        Täällä olisi tuollainen poika, jos kiinnostaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin tuollaisen "pojan" ottaisin oppiin. Ikää on itsellänikin, mutta se ei näytä haittaavan, kunhan huumoria ja leikkimieltä on mukana sopivasti. Miestäni aikoinaan ennen eroa piiskasin, kun tuli ryyppyreissuilta kotiin. Sitä se haluskin seuraavana päivänä. Joskus annoin remmistä oikein reippaasti, ettei lähtenyt mihinkä, vähään aikaan humputteleen. Mutta tuollaisen nuoren miehen kanssa se olisikin lähinnä leikki. Siinä sitten antaisi vaikka pimpan nuoltavaksi ja kunnon rakastelu nuorelta kalulta. Kyllä kelpaisi. Oikeastaan tälläiset vanhemmat naiset ovat hyviä "tuutoreita".

        Missä asuu se nainen joka ottaisi tuollaisen pojan oppiin?


    • Anonyymi

      En useinkaan anna lainkaan vitsaa vaimolle vaikka otankin polvelleni. Vaimolla on tiukka paita ja pikkarit, kun pylly pystyssä sylissäni. Kuljetan vitsaa pakaroilla ja kiusottelen, että oletko ollut tuhma. Olen, anna vitsaa pyllylle. Oletko niin tuhma, että otan pikkarit pois. Kyllä, anna paljaalle pyllylle. Riisun pikkarit ja sivellen kevyesti vitsalla, ihan pientä naputtelua pakaroille, tosi hellästi. Anna kulta kunnolla vitsaa, vaimo pyytää. Jatkan kuitenkin kiusottelua ja kysyn haluatko sovittaa muuten tuhmuudet. Vai toisella tapaa ja samalla vaimo kierähtää sänkylle, levittäen jalkansa. Vaimo on erityisen kiihkeä ja samalla täynnä hellyyttä, kun kohottaa pimppaansa rakasteluun.

    • Anonyymi

      Tässä "aloittajan" kommentti: Kyllä oli kiva taas aloittaa päivä, vaikka vähän pakaroita polttelee.

    • Anonyymi

      Kerronpa hiukan erikoisen tapauksen ystävyydestä ja pariskunnasta. Vaimolla on hyvin läheinen suhde sydänystävän kanssa, kuten varmaan monella muullakin. Vietimme jälleen lauantailtaa kolmistaan, kun vaimon ystävätär tullut luoksemme. Naiset käyneet jo saunomassa ja minäkin tulin puhtaana pois, heidän seurakseen sohville. Jotenkin vaikuttaa, että naiset eivät ole niin nauravaisia ja iloisen rentoja, mitä yleensä ovat. Nautimme pari lasillista ja keskustelemme niitä näitä. Sitten vaimoni nousee ylös ja riisu kylpytakin pois, ollen alasti. Mennään tuonne makuuhuoneeseen kahdestaan sanoo ystävälleen. Samoin nainen riisuu takkinsa ollen myös alasti.
      Sinä tulet hetken kuluttua, sanoo vaimoni minulle. Kovin pitkään ei tarvi odottaa kun myös minut kutsutaan mukaan.

      Yllätys on melkoinen, vaimo istuu sänkyllä ja ystävätär on sylissä niin, että vartalo patjalla. Pylly on pystyssä ja vaimon kädessä pajuvitsa. Antaa napakoita vitsan viuhahduksia paljaalle pyllylle. Mitäs tämä on ja miksi? Siksi kun ystävätär petti minun luottamusta ja halusi itse, että paras rangaistus on piiskan saaminen pyllyyn.
      Tahtoi myös, että sinä olet todistamassa vitsan antamisen. Mutta eikös tuo jo riitä, kun pakarat jo punoittaa, saan sanotuksi.
      Ei, anna vielä hetki lisää ystävä toteaa. No, nyt naiset istuvat jo sylikkäin ja halaavat sekä pusuttelevat toisiaan hellästi. Onpa helpottunut olo kun sain sovittaa asian, ystävätär toteaa. Ilta on vierähtänyt pitkälle ja lähdemme nukkuun.
      Ystävätär nukkuu yleensä vierashuoneessa, mutta nyt vaimoni haluaa hänet meidän väliin sänkyyn. Nukumme kaikki alasti, eikä tämä tilanne aiheuta poikkeusta.
      Naiset ovat molemmat kyljellään ja katsovat toisiaan hellästi. Minä siis kiinni ystävättäressä ja kalu kiinni pyllyssä.
      Älä kulta sitten ala jäykisteleen vaimo kiusottelee minulle. Koitan olla vaikka vaikeeta se on. Naisia tilanne lähinnä naurattaa ja antavat toisilleen vielä hellät hyvänyönsuukottelut. Saankohan nukuttua yhtään, pitää varmaan jossain vaiheessa kierähtää kauemmaksi, ystävättären paljaasta pyllystä.

    • Anonyymi

      Vaimo sanoi eilen illalla, että oli ostanut sellaista, mistä sovittiin, että ei osteta. Minä siihen että tuopas piiska! Olisi ollut vaimon piiskavuoro muutenkin, mutta nyt meni "rankaisu" siinä samalla.
      (kirj. ketjun aloittaja, jolla on ketkenneen risun pätkiä ihon alla)

    • Anonyymi

      Kerran Kuukautessa Piiskaa,Remmiä Kultani Reisien Päällä.

    • Olen kateellinen sinua!Ei kukaan anna minulle piiskaa!Jos haluan saada minä annan minua itse mutta se alistaminen ja nöyrä tunne on poissa kun piiskaan minua itse!

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­­tsum­me sinu­t kä­ymään u­­udess­­­a cha­­tis­­sa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/R8v2P6

    • Anonyymi

      Pakarani kaipaavat usen Vitsaa jopa viikon välein haluaisin saan noin parinviikon välein Remmiä saan 3-4kertaa vuotessa Ohuttarottinkia kerran pari vuotessa

      • Minäkin kaipaan piiskaa niin paljo että joudun anna minulle itse piiskaa kun en löytä joku joka halua anna minulle!


    • Anonyymi

      Kuinka usein... se vaihtelee, mutta on kyllä kaiken aikaa päivittäisessä ohjelmistossa. Ei kaikkia asioita tehdä silti joka päivä, mutta säännöllisesti kuitenkin

    • Anonyymi

      Tarvittaissa.

    • Minä haluan saada piiskaa joka päivä mutta en saa koskaan piiskaa vaikka olen masokistimies!

      • Anonyymi

        Missä päin pojke on? voisin käydä opettamassa remmillä nöyryyttä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin pojke on? voisin käydä opettamassa remmillä nöyryyttä..

        Minä asun Pohjanmaalla Kokkolan ja Vaasan välillä!60 km Vaasasta!70 km Kokkolasta!Olet terveettullut tänne,minä asun yksin maalla,sinä saat jäädä tänne asumaan!


      • Anonyymi

        Hiukan liian kaukana...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiukan liian kaukana...

        Mutta jos haluat tarvitset vaan osta lippu tänne!Sinä saat asua minun kansani niin kauan kun haluat myös kun minä olen kuollut!Mutta kuinka vanha sinä olet?Minä olen melkein 70 v!


    • Missä asut nyt?Minä olen ruotsinkielinen sen takia näkyy jos olisin vajamielinen mutta olen viisas varakas mies!

    • Anonyymi

      Muutaman Kerran Vuotessa jos töpegsin töissä Pomo Antaa Vitsaa Joutun Jäämään Ylitöihin Piiskattavaksi Aluksi oli Outoa olen tottunut saamaan olen persepaljaana pomon reisillä vitsottaissa.

    • Anonyymi

      U­­u­­si s­­ek­­­si­­tea­tteri ava­­utuu Su­ome­­­en! Ku­tsu­­­mme kai­kki­­­. Ilmo­­­ittau­­­tum­­ine­n ry­­­hmä­ämm­­­e tä­­­äl­­­l­­­ä 👉 http://armtown.com/H/P5u3F4

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe