Lainaisitko itsellesi rahaa?

Anonyymi

Minä en myöntäisi minulle lainaa, vanhatkin maksamatta eikä työntekokaan huvita...

11

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En itselleni viitsisi mitään myöntää, mutta Nordealle kyllä, jos se maksaisi kunnon korkoa!

• Anonyymi

Ei taida kannattaa, kun Nordea ilmoitti jo monta vuotta sitten seuraavaa:
        Säästötilinne korko on tästä lähtien 0,0 %:a.

• Anonyymi

En myöntäisi. Ulosotossa yli 30t€ ja osa-aikatöissä. En yritäkään päästä veloista eroon, koska ne alkuperäiset pääomat on kasvaneet satoja prosentteja korkoa. Tulot on pienet ja aion aloittaa opiskelun, ei ole millä maksaa mitään uutta lainaa.

• Anonyymi

Lainaan itselleni ehkä 1-2 kertaa vuodessa. Se käy kätevästi, kun on käyttötili sekä talletustili, mihin on talletettu pieni summa kuukaudessa jo muutaman vuoden ajan.
      Jos joulu- tai kesälomamenoihin lainaan sieltä talletustililtä rahaa, niin voin sen pikku hiljaa maksella sitten takaisin sinne tilille. Parasta näissä omissa käsissä olevissa lainoissa on se, että korko on 0 %:a ja kuluja ei ole lainkaan.
      Vain pientä näppäilyä tietsikalla, niin raha-asiat ovat taas järjestyksessä ja voi vaikka viettää haluamansa laista "kulutusjuhlaa" vailla huolia. Suosittelen lämpimästi.

• Anonyymi

En tiedä. Niin paljon massia kokoajan, ettei ole tarvinnut lainoja miettiä

• Anonyymi

Paljonko on "paljon massia".

• Anonyymi

Kyllä, aina maksettu kaikki vaikka osinakin.

• Anonyymi

Juuri sinunlaisia ihmisiä varten on suomi24 palstan kasvottomien lukioiden lainapalvelu jossa muut lukijat uskovat että pankkisi ei ole tiennyt sinun vilpittömyyttä maksuhaluttomuudessasi. Me annamme sinulle tarvitsemasi summan ja miljardi euroa päälle. Uskomme tahtoisi maksaa velkasi jatkossa moiteitta.

• Anonyymi

Mutta pidä mielessä, että lainalla on myös ehtonsa. Koska kyseessä on miljardiluokan laina, niin myöntämisen edellytyksenä on että asut Italiassa tai Espanjassa saadaksesi lainan.
        Lainan takaajaksi on ilmottautunut vapaaehtoisesti itse Sanna Marin runsaasta aamupalapöydästään saamin valtuuksin.

• Anonyymi

Kyllä. Jos tietäisit osakemarkkinoista sen, minkä minä tiedän, lainaisit minulle viivyttelemättä 2000€.

• Anonyymi

Kyllä minulle voi huoleti lainata, sillä olen huippuluotettava takaisinmaksaja.
      Olen hoitanut raha-asiani jo 40 vuotta ilman mitään huomautuksia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4205
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      115
      2536
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1068
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      198
      984
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      942
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      901
    7. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      884
    8. 36
      846
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      825
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      802
    Aihe