Tietäiskö kukaan, että pystyykö edes yhtä olutta juomaan vatsakipuihin määrätyn Litalginin kanssa? Vai onko alkoholi kokonaan kielletty?
Litalgin+alkoholi
11
27335
Vastaukset
- mie
Itse olen käyttänyt alkoholia reippaastikin,vaikka olen syönyt litalginia samana päivänä.En tietty suosittele,onhan se kolmiolääke,mutta itselläni ei mitään ihme vaikutuksia tullut,syön myös toista kolmiolääkettä päivittäin.Eipä ole lääkärikään alkoholia kieltänyt.En kehota siis,kerroin vain omat kokemukseni.
- jepjep
Isäs on kolmiolääke. Mutta kolmiota Litalginissa ei ole.
- vale tohtori
Litalgin-valmisteissa oleva metamitsoli on kipulääke, ja pitofenonilla on lihaksia rentouttava vaikutus. Tällainen lääkeaineyhdistelmä soveltuu erityisesti ruoansulatuskanavan sekä sappi- ja virtsateiden tilapäisten kiputilojen hoitoon.
- kokeilija4
Kohtahan ton tietää, otin kaks litalginia ja juon kaljaa päälle, infoon sit
- rolle7
inhoo sit.
- Idi0r
Ei vaikuta viunan kanssa mitenkään.
Kokeiltu on, ei näillä nuppia sekaisin alkohoolin kanssa saa.
- benny5
Hengissä?
- :DDDDDD
hahahaha :D
- lol'd
Tais kuolla...
- SAUDI
Itsellänihän monien alkoholien juomien toimesta tulee mahakipua (johtuu hiilihapon joutumisesta ohutsuoleen) en oo viittiny litalgiinia siihen ottaa, sitten vitutaa.
- Koiruuspeto
Kysyin apteekista; Ei ole mitään varoituksia,ainakin yhden kolmosoluen voi juoda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437