Harhaoppiset ovat synnyttäneet itse itsensä kivuillaan, ja ovat lisäksi niin tymiä, että vielä keskuvatkin sillä.
Kaikki Jumalan lapset on synnytetty KRISTUKSEN KIVULLA. Ei ihmisten kivuilla.
Joh. 3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle:
- jos joku ei synny vedestä ja Hengestä,
- ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
Joh. 3:7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
Joka sen armon saa, että synti kirkastuu synniksi, ja saa Jumalalta lahjan USKOA syntinsä anteeksi, ei siinä ole kenelläkään mitään kerskumista.
1. Aik. 16:10 Hänen pyhä nimensä olkoon teidän kerskauksenne;
iloitkoon niiden sydän, jotka etsivät Herraa.
Ps. 105:3 Hänen pyhä nimensä olkoon teidän kerskauksenne;
iloitkoon niiden sydän, jotka etsivät Herraa.
Kipu on synnyttäjällä
6
161
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus ei voi synnyttää hölmö
- Anonyymi
Oliko tuo esikoilsestadiolaisen kommentti? Vaikutti siltä, kun siinä lähimäistä haukuttiin hölmöksi, eli syylllistyttiin murhaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo esikoilsestadiolaisen kommentti? Vaikutti siltä, kun siinä lähimäistä haukuttiin hölmöksi, eli syylllistyttiin murhaan?
Toistan: Tyhmä sellainen ihminen on, joka itseään kristityksi sanoo, mutta ei tiedä KENESTÄ on syntynyt. Sana tuli lihaksi asui meidän keskellämme. Jeesus Kristus on Jumalan Sana.
1. Piet. 1:22 Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
1. Piet. 1:23 te, jotka olette uudestisyntyneet,
- ette katoavasta,
- vaan katoamattomasta siemenestä,
***) - Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistan: Tyhmä sellainen ihminen on, joka itseään kristityksi sanoo, mutta ei tiedä KENESTÄ on syntynyt. Sana tuli lihaksi asui meidän keskellämme. Jeesus Kristus on Jumalan Sana.
1. Piet. 1:22 Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
1. Piet. 1:23 te, jotka olette uudestisyntyneet,
- ette katoavasta,
- vaan katoamattomasta siemenestä,
***) - Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.Kerrotko vaito millainen hetki se oli kun uudestisynnyit!
lihallist asyntymääsi et muista, onneksi, mutta Hengellinen syntymä edellyttää jo omakohtaisuutta, sellainen on pakko muistaa, eli siis?
Minua kohtasi suuri armo vuosia sitten. Sain uudesti syntymisen armon eli sain uskoa, että Herramme Jeesus Kristus on minun syntini maksanut. Se tuntui hyvältä ja kuljin pumpulien päällä muutaman kuukauden.
Huomasin pian, että pumpulit kantavat huonosti vaeltajaa, kun tuntemiset loppuivat - huomasin, että synnit eivät loppuneet. Aikanaan ymmärsin, että synnit ja syntisyys ovat aina läsnä, mutta ne ovat anteeksiannetut ja ne anteeksiannetaan kokoajan - jatkuvana anteeksiantamuksen virtana, niin kuin Raamattu opettaa. Ne ovat anteeksiannetut vaikka tuntisimme mitä.
Syntien anteeksiantamus ei riipu millään tavalla meidän tuntemisistamme vaan Kristuksen armosta ja anteeksiantamuksesta. Välillä onneksi saamme jotakin tunteakin matkan varrella, mutta niihin tuntemuksiin ei uskomme perustu.
Pyydän, älä sano meitä muita tyhmiksi. Rukoile meidän puolestamme - Jumala kuulee sellaiset rukoukset ja saa aikaan Jumala mielen mukaiset muutokset sinussa ja kaikissa meissä läheisissäsi.- Anonyymi
Kunpa sinä saarnamies synnyttäisit itsekin edes kerran, niin tulisit järkiisi ainakin siinä, mitä ovat synnytyskivut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532366
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11835- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 65522