Kipu on synnyttäjällä

Anonyymi

Harhaoppiset ovat synnyttäneet itse itsensä kivuillaan, ja ovat lisäksi niin tymiä, että vielä keskuvatkin sillä.

Kaikki Jumalan lapset on synnytetty KRISTUKSEN KIVULLA. Ei ihmisten kivuilla.

Joh. 3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle:
- jos joku ei synny vedestä ja Hengestä,
- ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

Joh. 3:7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

Joka sen armon saa, että synti kirkastuu synniksi, ja saa Jumalalta lahjan USKOA syntinsä anteeksi, ei siinä ole kenelläkään mitään kerskumista.

1. Aik. 16:10 Hänen pyhä nimensä olkoon teidän kerskauksenne;
iloitkoon niiden sydän, jotka etsivät Herraa.

Ps. 105:3 Hänen pyhä nimensä olkoon teidän kerskauksenne;
iloitkoon niiden sydän, jotka etsivät Herraa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus ei voi synnyttää hölmö

      • Anonyymi

        Oliko tuo esikoilsestadiolaisen kommentti? Vaikutti siltä, kun siinä lähimäistä haukuttiin hölmöksi, eli syylllistyttiin murhaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo esikoilsestadiolaisen kommentti? Vaikutti siltä, kun siinä lähimäistä haukuttiin hölmöksi, eli syylllistyttiin murhaan?

        Toistan: Tyhmä sellainen ihminen on, joka itseään kristityksi sanoo, mutta ei tiedä KENESTÄ on syntynyt. Sana tuli lihaksi asui meidän keskellämme. Jeesus Kristus on Jumalan Sana.

        1. Piet. 1:22 Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
        1. Piet. 1:23 te, jotka olette uudestisyntyneet,
        - ette katoavasta,
        - vaan katoamattomasta siemenestä,
        ***) - Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan: Tyhmä sellainen ihminen on, joka itseään kristityksi sanoo, mutta ei tiedä KENESTÄ on syntynyt. Sana tuli lihaksi asui meidän keskellämme. Jeesus Kristus on Jumalan Sana.

        1. Piet. 1:22 Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
        1. Piet. 1:23 te, jotka olette uudestisyntyneet,
        - ette katoavasta,
        - vaan katoamattomasta siemenestä,
        ***) - Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.

        Kerrotko vaito millainen hetki se oli kun uudestisynnyit!

        lihallist asyntymääsi et muista, onneksi, mutta Hengellinen syntymä edellyttää jo omakohtaisuutta, sellainen on pakko muistaa, eli siis?


    • Minua kohtasi suuri armo vuosia sitten. Sain uudesti syntymisen armon eli sain uskoa, että Herramme Jeesus Kristus on minun syntini maksanut. Se tuntui hyvältä ja kuljin pumpulien päällä muutaman kuukauden.
      Huomasin pian, että pumpulit kantavat huonosti vaeltajaa, kun tuntemiset loppuivat - huomasin, että synnit eivät loppuneet. Aikanaan ymmärsin, että synnit ja syntisyys ovat aina läsnä, mutta ne ovat anteeksiannetut ja ne anteeksiannetaan kokoajan - jatkuvana anteeksiantamuksen virtana, niin kuin Raamattu opettaa. Ne ovat anteeksiannetut vaikka tuntisimme mitä.
      Syntien anteeksiantamus ei riipu millään tavalla meidän tuntemisistamme vaan Kristuksen armosta ja anteeksiantamuksesta. Välillä onneksi saamme jotakin tunteakin matkan varrella, mutta niihin tuntemuksiin ei uskomme perustu.

      Pyydän, älä sano meitä muita tyhmiksi. Rukoile meidän puolestamme - Jumala kuulee sellaiset rukoukset ja saa aikaan Jumala mielen mukaiset muutokset sinussa ja kaikissa meissä läheisissäsi.

    • Anonyymi

      Kunpa sinä saarnamies synnyttäisit itsekin edes kerran, niin tulisit järkiisi ainakin siinä, mitä ovat synnytyskivut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe