Kipu on synnyttäjällä

Anonyymi

Harhaoppiset ovat synnyttäneet itse itsensä kivuillaan, ja ovat lisäksi niin tymiä, että vielä keskuvatkin sillä.

Kaikki Jumalan lapset on synnytetty KRISTUKSEN KIVULLA. Ei ihmisten kivuilla.

Joh. 3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle:
- jos joku ei synny vedestä ja Hengestä,
- ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

Joh. 3:7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

Joka sen armon saa, että synti kirkastuu synniksi, ja saa Jumalalta lahjan USKOA syntinsä anteeksi, ei siinä ole kenelläkään mitään kerskumista.

1. Aik. 16:10 Hänen pyhä nimensä olkoon teidän kerskauksenne;
iloitkoon niiden sydän, jotka etsivät Herraa.

Ps. 105:3 Hänen pyhä nimensä olkoon teidän kerskauksenne;
iloitkoon niiden sydän, jotka etsivät Herraa.

6

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus ei voi synnyttää hölmö

      • Anonyymi

        Oliko tuo esikoilsestadiolaisen kommentti? Vaikutti siltä, kun siinä lähimäistä haukuttiin hölmöksi, eli syylllistyttiin murhaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo esikoilsestadiolaisen kommentti? Vaikutti siltä, kun siinä lähimäistä haukuttiin hölmöksi, eli syylllistyttiin murhaan?

        Toistan: Tyhmä sellainen ihminen on, joka itseään kristityksi sanoo, mutta ei tiedä KENESTÄ on syntynyt. Sana tuli lihaksi asui meidän keskellämme. Jeesus Kristus on Jumalan Sana.

        1. Piet. 1:22 Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
        1. Piet. 1:23 te, jotka olette uudestisyntyneet,
        - ette katoavasta,
        - vaan katoamattomasta siemenestä,
        ***) - Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan: Tyhmä sellainen ihminen on, joka itseään kristityksi sanoo, mutta ei tiedä KENESTÄ on syntynyt. Sana tuli lihaksi asui meidän keskellämme. Jeesus Kristus on Jumalan Sana.

        1. Piet. 1:22 Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
        1. Piet. 1:23 te, jotka olette uudestisyntyneet,
        - ette katoavasta,
        - vaan katoamattomasta siemenestä,
        ***) - Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.

        Kerrotko vaito millainen hetki se oli kun uudestisynnyit!

        lihallist asyntymääsi et muista, onneksi, mutta Hengellinen syntymä edellyttää jo omakohtaisuutta, sellainen on pakko muistaa, eli siis?


    • Minua kohtasi suuri armo vuosia sitten. Sain uudesti syntymisen armon eli sain uskoa, että Herramme Jeesus Kristus on minun syntini maksanut. Se tuntui hyvältä ja kuljin pumpulien päällä muutaman kuukauden.
      Huomasin pian, että pumpulit kantavat huonosti vaeltajaa, kun tuntemiset loppuivat - huomasin, että synnit eivät loppuneet. Aikanaan ymmärsin, että synnit ja syntisyys ovat aina läsnä, mutta ne ovat anteeksiannetut ja ne anteeksiannetaan kokoajan - jatkuvana anteeksiantamuksen virtana, niin kuin Raamattu opettaa. Ne ovat anteeksiannetut vaikka tuntisimme mitä.
      Syntien anteeksiantamus ei riipu millään tavalla meidän tuntemisistamme vaan Kristuksen armosta ja anteeksiantamuksesta. Välillä onneksi saamme jotakin tunteakin matkan varrella, mutta niihin tuntemuksiin ei uskomme perustu.

      Pyydän, älä sano meitä muita tyhmiksi. Rukoile meidän puolestamme - Jumala kuulee sellaiset rukoukset ja saa aikaan Jumala mielen mukaiset muutokset sinussa ja kaikissa meissä läheisissäsi.

    • Anonyymi

      Kunpa sinä saarnamies synnyttäisit itsekin edes kerran, niin tulisit järkiisi ainakin siinä, mitä ovat synnytyskivut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe