Vapaa kuvaus

Ps.1:1-3 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei seiso syntisten tiellä eikä istu, missä pilkkaajat istuvat, vaan Herran sanan opetus on hänen ihastuksensa, ja hän tutkistelee sitä päivät ja yöt! Hän on kuin veden ääreen istutettu puu, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu.

Aloituksia

13

Kommenttia

76

  1. Kuka on kristitty? Nostin tämän eräästä toisesta ketjusta esiin.

    Juutalaiset, jotka syntyvät juutalaiseen perheeseen ovat juutalaisia - lihallisia juutalaisia, mutta eivät kristittyjä.
    Lestadiolaisuus
    44
    74
  2. Kristuksen mieli. Fil.2:1-11

    Jos kerran yhteys Kristukseen rohkaisee ja hänen rakkautensa suo lohdutusta, jos Henki meitä yhdistää ja jos tunnemme he
    Lestadiolaisuus
    9
    110
  3. Herra, minulla on ahdistus, puolusta minua. Jes.38:14.

    Näin puhuu kuningas Hiskia, kun Jumala sanoo hänelle, että hänen on kuoltava. Ja hänen jälkeensä ovat tuhannet tunteneet
    Lestadiolaisuus
    1
    106
  4. Herra, minulla on ahdistus, puolusta minua. Jes.38:14.

    Näin puhuu kuningas Hiskia, kun Jumala sanoo hänelle, että hänen on kuoltava. Ja hänen jälkeensä ovat tuhannet tunteneet
    Lestadiolaisuus
    0
    38
  5. Kristus on tullut meille Jumalalta pyhitykseksi ja lunastukseksi. 1.Kor.1:30.

    Perintönämme on myös, että Kristus on tullut meille pyhitykseksi. Hän pyhittää itsensä meidän edestämme ja antaa itsensä
    Lestadiolaisuus
    11
    66
  6. Onko mitään uutta auringon alla?

    Salomon saarnaaja sanoi lähes kolmetuhatta vuotta sitten "että ei mitään uutta auringon alla". Eikä olekaan. Ihmiset ova
    Luterilaisuus
    20
    158
  7. Digitaalisen ajan Kymmenen käskyä.

    Tämä on lainaus Sansan sivuilta; Saksan evankelinen kirkko (EKD) on julkaissut 22. huhtikuuta 2021 "digitaalisen ajan Ky
    Yhteiskunta
    2
    64
  8. Kymmenen käskyä digiaikana

    Tämä on lainaus Sansan sivuilta; Saksan evankelinen kirkko (EKD) on julkaissut 22. huhtikuuta 2021 "digitaalisen ajan Ky
    Kristinusko
    9
    72
  9. Siunattua Pääsiäistä

    Erään norjalaisen papin, Fredrik Wislöff´in tälle päivälle kohdistetuin sanoin haluan toivottaa siunattua pääsiästä ja p
    Luterilaisuus
    16
    73
  10. Siunattua Pääsiäistä

    Erään norjalaisen papin, Fredrik Wislöff´in tälle päivälle kohdistetuin sanoin haluan toivottaa siunattua pääsiästä ja p
    Lestadiolaisuus
    5
    133
  11. Mannaa Jumalan lapsille

    Tammikuun 23. päivä Ps. 130:5. Minä odotan Herraa, sieluni odottaa, ja minä panen toivoni hänen sanaansa. Psalminlaula
    Lestadiolaisuus
    10
    85
  12. Mannaa Jumalan lapsille. Lue erityisesti viimeinen lause - itsellesi.

    Joh. 10:3. Hän kutsuu omat lampaansa nimeltä. He kaikki kuulevat saman Kristuksen äänen eli evankeliumin saarnan samast
    Lestadiolaisuus
    2
    70
  13. Ihmiset palevat vaikka ilmasto lämpenee!

    Ihmiset värisevät vilusta ja pelosta - pelosta, että mikä ihmiskuntaa kohtaa. Mediahan näyttää tekevän kaikkensa, että i
    Lestadiolaisuus
    21
    45