Ei orgasmia yhdynnässä

Anonyymi

Ois kiva saada asiallisia kommentteja..mieheni ei pysty antamaan mulle orgasmia normi yhdynnässä. Oon lukenut että tämä on aika yleistä naisilla..välillä käsin on mieheni pystynyt mut tyydyttää mutta yleensä siihen tarvitaan lelua. Ja eihän se kivalta oo tuntunut kun mies joskus sanonut alkuaikoina että "Ai, ei ole ennen ollut ongelmaa asian kanssa". Siis hänen edellisten kanssa..Että oonko nyt ihan outo tapaus kun sitä orgasmia ei tule tällä normi tavalla. Itsellä ei ole siis ollut paljoa suhteita ja koko seksitouhu vähän uutta..sinänsä ei yllätys että en saa niin herkästi..oon muutenkin välillä monimutkainen tapaus ja tykkään esim. vähän kovista otteista ja siitä että mies vaan ottais..sitä en ole oikeen omalta mieheltäni ainakaan vielä saanut.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko kokeillut hieroa klitorista samalla kun miehesi panee sinua? Oletko kokeillut vibraattorin käyttöä klitorikselle samalla kun mies panee sinua? Oletteko kokeilleet anaaliseksiä? Monet naiset saavat siitä voimakkaammat orgasmit kuin vaginaalisesta seksistä.

      Voit antaa tarkemmat ohjeet miehellesi miten haluat hänen panevan sinua. Jos tykkäät kovemmista otteista niin pyydä rohkeasti miestäsi nussimaan sinua kovempaa

    • Et ole outo. Tämä on mun yksi kokemus. Mun entinen poikaystävä sanoi mulle myös kun en saanut orgasmia hänen kanssaan että eipä ole ennen sattunut näin että onko sussa jotain vikaa? Sanoin että ei ole jos hoidan itse itseni ei kestä kauan hänellä oli se ongelmana että ei mitään esileikkejä suoraan vaan päälle ja pari työntöä ja se oli siinä ja sanoo saitko sä ai et sulla on joku vika. Ja sekin oli että oltiin nuoria huomasin kun sitten seurustelin itseäni vanhemman miehen kanssa niin ei mitään ongelmia.

      • Anonyymi

        Tämä on vaan ikävän yleistä harva mies tietää etteivät pystykään tuottamaan naiselle taarpeeksi tyydyttävää nautintoa ja iso syy siihen on ensinnäkin keskustelemattomuus ja myös varsinkin se tosiasia että liian moni nainen haluaa miellyttää miestä jopa niinkin suuressa määrin että useimmiten teeskentelevätkin sitä orgasmia milloin milläkin tavalla. Eikä syy ole yksin naisissakaan en sellaista edes yritäkään väittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on vaan ikävän yleistä harva mies tietää etteivät pystykään tuottamaan naiselle taarpeeksi tyydyttävää nautintoa ja iso syy siihen on ensinnäkin keskustelemattomuus ja myös varsinkin se tosiasia että liian moni nainen haluaa miellyttää miestä jopa niinkin suuressa määrin että useimmiten teeskentelevätkin sitä orgasmia milloin milläkin tavalla. Eikä syy ole yksin naisissakaan en sellaista edes yritäkään väittää.

        Joo samaa mieltä olen. Itse yritin kertoa missä vika ja miten hän saisi minulle tyydytystä mutta hän ei halunnut mitään tehdä toisin.


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Joo samaa mieltä olen. Itse yritin kertoa missä vika ja miten hän saisi minulle tyydytystä mutta hän ei halunnut mitään tehdä toisin.

        Ikävän yleistä juurikin sellainen minäminäminäminä-ajattelu varsinkin nuorilla miehillä.. Iän mukana tuntuu useimmille tulevankin se parempi ymmärrys ja tietty mahdolliset taidotkin kehittyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävän yleistä juurikin sellainen minäminäminäminä-ajattelu varsinkin nuorilla miehillä.. Iän mukana tuntuu useimmille tulevankin se parempi ymmärrys ja tietty mahdolliset taidotkin kehittyy.

        Kyllä. 4 vuotta seurusteluun ja kertaakaan hänen kanssaan en saanut orgasmia ja vanhemman miehen kanssa sain ja taju meinasi lähteä.


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Kyllä. 4 vuotta seurusteluun ja kertaakaan hänen kanssaan en saanut orgasmia ja vanhemman miehen kanssa sain ja taju meinasi lähteä.

        Hei taas Mary... Olis ihana tavata sut. ;) Sedu 52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei taas Mary... Olis ihana tavata sut. ;) Sedu 52

        Eihän olisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei taas Mary... Olis ihana tavata sut. ;) Sedu 52

        😘 s Posti löytyy profiilista


    • Anonyymi

      Orgasmia ei tarvitse saada normiyhdynnässä, kaikki keinot on sallittu.
      Itselläni on myös kokemuksia näistä miehistä joille seksi on sama kuin yhdyntä ja jos nainen ei siinä saa niin naisessa on vikaa.
      Parhaimmillaan seksi on paljon paljon enemmän, myös uteliasta mieltä ja toisen ihmisen kuuntelua ja opettelua, jokainen kun toimii tavallaan. Ja omista tarpeista ei voi toinen tietää jos ei sille kerro, kukaan ei osaa ajatuksia lukea. Tietääkö sun mies mitä kaipaat?

      • Anonyymi

        Oon mä sille sanonut muutamaanotteeseen että haluisin vähän rajumpaa..ja että miten haluisin hänen koskettavan mua. Pitää varmaan jutella näistä uudelleen.
        Ja kiitos vinkeistä, pitää kokeilla tota fibran käyttöä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä sille sanonut muutamaanotteeseen että haluisin vähän rajumpaa..ja että miten haluisin hänen koskettavan mua. Pitää varmaan jutella näistä uudelleen.
        Ja kiitos vinkeistä, pitää kokeilla tota fibran käyttöä myös.

        Jos haluut vähän kovempaa, niin pyydä miestäsi nainnin yhteydessä tukistamaan sinua, että tunnet hiukan kipua. Myös hiukan kaulasta puristaminen voi aiheuttaa sinulle kiihotuksen tunnetta, kun samalla miehesi panee sua.varovasti vaan 😉


    • Anonyymi

      Eikös tuo ole aika yleistäkin, että naiset tarvitsevat samanaikaisesti klitoriksen kiihoittamista, jotta orgasmi tulisi? Itse tykkään antaa vuoronperään kieltä ja kullia, siten kuljettaa kohti orgasmia. Sitten tarvittaessa sen viimeisen silauksen hoitaa puoliso omalla kädellään.

    • Ei sinussa todellakaan mitään vikaa ole! Rauhassa vaan kokeilette mikä sinusta tuntuu hyvälle :) Uskoisin, että naisia jotka eivät koskaan saa orgasmia vaginaalisen yhdynnän aikana on aika yllättävän paljon. Ja se on ihan okei! Ei muuta kun kokeilemaan mikä toimii sinulle :) Lady tuossa aikaisemmassa kommentissa kertoikin hyvin.

      Onnea nautinnon poluille!

    • Anonyymi

      Vaimoni klitoris on aika pieni ja ilmeisesti sen verran kaukana emättimestä että normi penetraatiossa klitorikseen ei tule riittävästi kosketusta. Yleensä penetraation yhteydessä kostutan sormeni emättimessä ja hieron klitorista hetken jolloin vaimoni saa orgasmin. Tämän jälkeen hyvällä omatunnolla ammun siemenet sisään kun itsestäni hyvältä tuntuu.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe