Viitasaaren keskustapuolue on kiusaaja!

Anonyymi

Järkyttävää oli lukea paikallislehti Seudusta kuinka on kohdeltu Mauri Kanasta Viitasaaren keskustapuolueessa. Hän itse kirjoittaa surullisen tarinansa. Kananen on konkarivaltuutettu ja perusturvalautakunnan puheenjohtaja. Kananen kertoo kuinka hänen yksityisyyttään on loukattu. Pakotettu muistitesteihin ja pidetty puhutteluita ja ilmeisesti kaikin tavoin kiusattu. Jos näin toimitaan Viitasaaren johtavassa puolueessa, niin ei kukaan uskalla enää tähän porukkaan lähteä.

7

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mauri on tehnyt pitkän kunnallisen uran Viitasaaren kaupungin sosiaalipuolella. On myös pitkän linjan kepupäättäjä. Hänen kirjoitukseensa uskon täysin. Ilmeisesti keskustapuolueen sisällä on nyt kova paniikki ja valtataistelu. Mauri on rohkea kun paljastaa tämän mädännäisyyden porukan sisällä. Tämä on hyvä esimerkki että vaalien äänet kelpaavat, mutta vaalien jälkeen sinulla ei enää ole käyttöä. Tämä on vanhojen puolueiden käyttämä menetelmä. Kyynärpää taktiikalla ratkaistaan vaalien jälkeen johtopaikat. Säälittää ne nuoret joita myös näin petetään.

• Anonyymi

Tähän voidaan lisätä johtavien viranhaltijoiden koplaantuminen samaisten kepupäättäjien kanssa.Hirvittävä vallankäytön keskittymä jolle ei mahda mitään tavallinen kuntalainen.

• Anonyymi

Niinhän viimeksikin kävi eräälle ehdokkaalle kun ei saanut vastuullista hommaa niin tokaisi lähtiessään ,pitäkää tunkkinne ja lähti asuntoautoilemaan .

• Anonyymi

Älkää äänestäkö keskustaa. Keskusta on menneen ajan puolue. Ei sitä tarvita enää. Sinne on vain pesiytynyt näitä kiusaajia ja vallantavoittelijoita.

• Anonyymi

Suurin yhteiskunnan kusettaja, tukiloilla ja avustuksilla keplottelevaa porukkaa.

• Anonyymi

Juuri näin kusettaja keskusta, ilmankos sinne kaikki koot on päätynytkin Ke Ka nen

• Anonyymi

No eipä voi tätä lehteen kirjoittajaa itseäänkään käytöstavoista kehua. Syyttelyn ja vihanpurkauksen kohteeksi joutuneena en häntä asiakkaaksi kaipaa. Anteeksipyyntöä saati minkäänlaista katumusta käytöksestään ei näkynyt eikä kuulunut, vaikka täysin väärässä syytelyineen oli.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe